TRICE KOTITEATTERI: ÄÄNI EI KUULU

mc787

Onko joku saanut tuon kotiteatterin toimimaan? Musiikki kyllä kuuluu mutta leffojen puheääni on mykkänä?? Piuhojen kytkennät pitäis olla kohdillaan (5.1 kytkennät dvd:stä vahvariin). Leffoista olen valinnut 5.1 tai dts äänet. Silti puheääni toistuvasti tiessään. Missä vika?

19

8486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä vaan

      missä on vika mutta vie se laite huoltoon ihmeessä jos on takuuta voimassa.

      • mica787

        Luulen että laite toimii mutta ne kytkennät on jotenkin oudot...


    • Kaukosäätimestä löytyy painike (olikohan speaker channel), jolla puheen taisi saada päälle/pois. (etukanavista ei tulekaan puhetta)

      • Mca

        Kyllä keskikanavasta pitäisi nimenomaan tulla puhetta. Ja tuo nappi kytkee pro-logicin päälle, joka käsittääkseni ei pitäisi olla päällä DTS leffoja katseltaessa, vai olenko ymmärtänyt väärin?


    • ärsyttää

      Scartin kautta ei näy kyseisessä kotiteatteripaketissa kuva. Ääni kyllä tulee telkkarinkin kautta.... Keltaisella videokaapelilla kuvakin tulee, mutta olisi kiva saada ton scartin kautta näkymään (ei johtoja telkkarin edessä)

      • Mica

        Kyllä mulla scartin kautta kuva toimii ihan ok. Ongelma täällä päässä puolestaan tuo keskiäänien puuttuminen..


    • Palle_anka

      miten olette voineet jo saada sen? Kun minulle sanottiin, että tammikuun puolella saa sen, marraskuuhun mennessä oltava 40€ laskutettavaa kummaltakin tarjousta vastaan avatulta liittymältä.
      Siis ihmetyttää, kun porukka jo puhuu ongelmistaan, kun minulle se tulee vasta ensi vuonna.
      Joku eri tarjous ehkäpä???

      • neiti äks

        Minulle nuo kajarit tulivat heinäkuussa, kun liittymä oli avattu joulukuussa, silloinkin vasta ihme taistelun jälkeen (alunperin luvattiin huhtikuussa, sitten toukokuussa, sitten kesäkuussa jne.). Silloin joulukuussa jäin kyllä siihen käsitykseen, että kyseessä olisi ollut kokonainen paketti, siis sellainen jossa on dvd-soitinkin mukana. Mulle ainakin tuli vain kajarit. Entä muille? Olin ajatellut kytkeä nuo tietokoneeseen, koska ei minulla erillistä dvd-soitinta olekaan, mutta eihän se onnistu kun noissa on niin omituiset liitännät (mun tietokoneen äänikortissa ei ole tarpeeksi ulostuloja niille piuhoille).

        Että taidanpa ostaa kunnon kaiutinpaketin koneeseeni erikseen. Kaipa nuokin kajarit jollekin kelpaa.


      • bbbb
        neiti äks kirjoitti:

        Minulle nuo kajarit tulivat heinäkuussa, kun liittymä oli avattu joulukuussa, silloinkin vasta ihme taistelun jälkeen (alunperin luvattiin huhtikuussa, sitten toukokuussa, sitten kesäkuussa jne.). Silloin joulukuussa jäin kyllä siihen käsitykseen, että kyseessä olisi ollut kokonainen paketti, siis sellainen jossa on dvd-soitinkin mukana. Mulle ainakin tuli vain kajarit. Entä muille? Olin ajatellut kytkeä nuo tietokoneeseen, koska ei minulla erillistä dvd-soitinta olekaan, mutta eihän se onnistu kun noissa on niin omituiset liitännät (mun tietokoneen äänikortissa ei ole tarpeeksi ulostuloja niille piuhoille).

        Että taidanpa ostaa kunnon kaiutinpaketin koneeseeni erikseen. Kaipa nuokin kajarit jollekin kelpaa.

        Kyä siihen dvd kuuluu. Ne ovat vaan eripaketeissa ja ilmeisesti olet saanut vaan sen toisen. Mutta sutta ja sekundaa paketti se on, nooh parempi kyllä kuin ei mitään.


      • Mca

        Samaa pakettia on jaettu tammikuussa liittymänsä avanneille.


      • MunQzor
        Mca kirjoitti:

        Samaa pakettia on jaettu tammikuussa liittymänsä avanneille.

        Mulle tuli tänään trice kotiteatteri, avasin liittymän tammikuussa. Osaako kukaan neuvoo mite ne saatais tietokoneeseen kiinni. Ei näy sellasta johtoo mikä olis subbarista tai dvd soittimesta tietokoneeseen.


      • Mca
        MunQzor kirjoitti:

        Mulle tuli tänään trice kotiteatteri, avasin liittymän tammikuussa. Osaako kukaan neuvoo mite ne saatais tietokoneeseen kiinni. Ei näy sellasta johtoo mikä olis subbarista tai dvd soittimesta tietokoneeseen.

        Sun täytyy ostaa erillinen liitin sinne vahvistimen taakse, johon saat liitettyä tietokoneen äänikortista tulevan yksinapaisen piuhan.


      • MunQzor
        Mca kirjoitti:

        Sun täytyy ostaa erillinen liitin sinne vahvistimen taakse, johon saat liitettyä tietokoneen äänikortista tulevan yksinapaisen piuhan.

        Tiiätkö yhtää mistä sen saa ja minkälainen se on jos viittit ni voisitko lähettää mulle sivun mistä niitä saa.


      • MunQzor
        Mca kirjoitti:

        Sun täytyy ostaa erillinen liitin sinne vahvistimen taakse, johon saat liitettyä tietokoneen äänikortista tulevan yksinapaisen piuhan.

        Tiiätkö yhtää mistä sen saa ja minkälainen se on jos viittit ni voisitko lähettää mulle sivun mistä niitä saa.


      • neiti äks
        bbbb kirjoitti:

        Kyä siihen dvd kuuluu. Ne ovat vaan eripaketeissa ja ilmeisesti olet saanut vaan sen toisen. Mutta sutta ja sekundaa paketti se on, nooh parempi kyllä kuin ei mitään.

        No prkl! Vieläköhän viittis soittaa Elisalle ja valittaa. DVD-soitin tuli kyllä jo tässä ostettua eikä se varmaan kummoinen ois ollutkaan, mutta periaatteen vuoksi ärsyttää tuo Elisan temppuilu - tämäkin vähä vaati useamman puhelinsoiton ja muistuttelun. No, liittymät vaihtuukin takaisin Soneraan, kun kuuluvuuskin on Elisalla surkea.


      • Nimetön
        MunQzor kirjoitti:

        Tiiätkö yhtää mistä sen saa ja minkälainen se on jos viittit ni voisitko lähettää mulle sivun mistä niitä saa.

        sul on vissiin toi trisen kotiteatteri.. oletko saanut sitä vielä liitettyä tietokoneeseen? itellä kans sama ongelma mutta jos olet onnistunut tai tiedät kuinka ne saa niin mailaa vaiks

        [email protected]


    • aaapeli

      jos speaker channel on päällä ei kuulu kun jossain välissä elokuvissa musiikkia

      • JTP

        Niin siis mulla on sama ongelma, kun joillain muillakin, eli puhe ei kuulu. Yritin jo painaa sitä channel painiketta (speaker channel), mutta herjaa vaan et Invalid key. Mitä ***tua sille pitää tehdä, et sais ton vehkeen toimimaan?


      • Ihan vaan arvaus
        JTP kirjoitti:

        Niin siis mulla on sama ongelma, kun joillain muillakin, eli puhe ei kuulu. Yritin jo painaa sitä channel painiketta (speaker channel), mutta herjaa vaan et Invalid key. Mitä ***tua sille pitää tehdä, et sais ton vehkeen toimimaan?

        A. Laite on rikki, B. Kytkennät on väärin, C. Pro Logic on päällä D. Keskikaiuttimen äänenvoimakkuus nollilla.

        Veikkaan kohtaa C. Aseta laite tilaan Normal. Sitten kaikki volyymit kaakkoon. Jos ei kuulu mitään niin sitten kohdat A ja B.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1065
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe