TRICE KOTITEATTERI: ÄÄNI EI KUULU

mc787

Onko joku saanut tuon kotiteatterin toimimaan? Musiikki kyllä kuuluu mutta leffojen puheääni on mykkänä?? Piuhojen kytkennät pitäis olla kohdillaan (5.1 kytkennät dvd:stä vahvariin). Leffoista olen valinnut 5.1 tai dts äänet. Silti puheääni toistuvasti tiessään. Missä vika?

19

8684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä vaan

      missä on vika mutta vie se laite huoltoon ihmeessä jos on takuuta voimassa.

      • mica787

        Luulen että laite toimii mutta ne kytkennät on jotenkin oudot...


    • Kaukosäätimestä löytyy painike (olikohan speaker channel), jolla puheen taisi saada päälle/pois. (etukanavista ei tulekaan puhetta)

      • Mca

        Kyllä keskikanavasta pitäisi nimenomaan tulla puhetta. Ja tuo nappi kytkee pro-logicin päälle, joka käsittääkseni ei pitäisi olla päällä DTS leffoja katseltaessa, vai olenko ymmärtänyt väärin?


    • ärsyttää

      Scartin kautta ei näy kyseisessä kotiteatteripaketissa kuva. Ääni kyllä tulee telkkarinkin kautta.... Keltaisella videokaapelilla kuvakin tulee, mutta olisi kiva saada ton scartin kautta näkymään (ei johtoja telkkarin edessä)

      • Mica

        Kyllä mulla scartin kautta kuva toimii ihan ok. Ongelma täällä päässä puolestaan tuo keskiäänien puuttuminen..


    • Palle_anka

      miten olette voineet jo saada sen? Kun minulle sanottiin, että tammikuun puolella saa sen, marraskuuhun mennessä oltava 40€ laskutettavaa kummaltakin tarjousta vastaan avatulta liittymältä.
      Siis ihmetyttää, kun porukka jo puhuu ongelmistaan, kun minulle se tulee vasta ensi vuonna.
      Joku eri tarjous ehkäpä???

      • neiti äks

        Minulle nuo kajarit tulivat heinäkuussa, kun liittymä oli avattu joulukuussa, silloinkin vasta ihme taistelun jälkeen (alunperin luvattiin huhtikuussa, sitten toukokuussa, sitten kesäkuussa jne.). Silloin joulukuussa jäin kyllä siihen käsitykseen, että kyseessä olisi ollut kokonainen paketti, siis sellainen jossa on dvd-soitinkin mukana. Mulle ainakin tuli vain kajarit. Entä muille? Olin ajatellut kytkeä nuo tietokoneeseen, koska ei minulla erillistä dvd-soitinta olekaan, mutta eihän se onnistu kun noissa on niin omituiset liitännät (mun tietokoneen äänikortissa ei ole tarpeeksi ulostuloja niille piuhoille).

        Että taidanpa ostaa kunnon kaiutinpaketin koneeseeni erikseen. Kaipa nuokin kajarit jollekin kelpaa.


      • bbbb
        neiti äks kirjoitti:

        Minulle nuo kajarit tulivat heinäkuussa, kun liittymä oli avattu joulukuussa, silloinkin vasta ihme taistelun jälkeen (alunperin luvattiin huhtikuussa, sitten toukokuussa, sitten kesäkuussa jne.). Silloin joulukuussa jäin kyllä siihen käsitykseen, että kyseessä olisi ollut kokonainen paketti, siis sellainen jossa on dvd-soitinkin mukana. Mulle ainakin tuli vain kajarit. Entä muille? Olin ajatellut kytkeä nuo tietokoneeseen, koska ei minulla erillistä dvd-soitinta olekaan, mutta eihän se onnistu kun noissa on niin omituiset liitännät (mun tietokoneen äänikortissa ei ole tarpeeksi ulostuloja niille piuhoille).

        Että taidanpa ostaa kunnon kaiutinpaketin koneeseeni erikseen. Kaipa nuokin kajarit jollekin kelpaa.

        Kyä siihen dvd kuuluu. Ne ovat vaan eripaketeissa ja ilmeisesti olet saanut vaan sen toisen. Mutta sutta ja sekundaa paketti se on, nooh parempi kyllä kuin ei mitään.


      • Mca

        Samaa pakettia on jaettu tammikuussa liittymänsä avanneille.


      • MunQzor
        Mca kirjoitti:

        Samaa pakettia on jaettu tammikuussa liittymänsä avanneille.

        Mulle tuli tänään trice kotiteatteri, avasin liittymän tammikuussa. Osaako kukaan neuvoo mite ne saatais tietokoneeseen kiinni. Ei näy sellasta johtoo mikä olis subbarista tai dvd soittimesta tietokoneeseen.


      • Mca
        MunQzor kirjoitti:

        Mulle tuli tänään trice kotiteatteri, avasin liittymän tammikuussa. Osaako kukaan neuvoo mite ne saatais tietokoneeseen kiinni. Ei näy sellasta johtoo mikä olis subbarista tai dvd soittimesta tietokoneeseen.

        Sun täytyy ostaa erillinen liitin sinne vahvistimen taakse, johon saat liitettyä tietokoneen äänikortista tulevan yksinapaisen piuhan.


      • MunQzor
        Mca kirjoitti:

        Sun täytyy ostaa erillinen liitin sinne vahvistimen taakse, johon saat liitettyä tietokoneen äänikortista tulevan yksinapaisen piuhan.

        Tiiätkö yhtää mistä sen saa ja minkälainen se on jos viittit ni voisitko lähettää mulle sivun mistä niitä saa.


      • MunQzor
        Mca kirjoitti:

        Sun täytyy ostaa erillinen liitin sinne vahvistimen taakse, johon saat liitettyä tietokoneen äänikortista tulevan yksinapaisen piuhan.

        Tiiätkö yhtää mistä sen saa ja minkälainen se on jos viittit ni voisitko lähettää mulle sivun mistä niitä saa.


      • neiti äks
        bbbb kirjoitti:

        Kyä siihen dvd kuuluu. Ne ovat vaan eripaketeissa ja ilmeisesti olet saanut vaan sen toisen. Mutta sutta ja sekundaa paketti se on, nooh parempi kyllä kuin ei mitään.

        No prkl! Vieläköhän viittis soittaa Elisalle ja valittaa. DVD-soitin tuli kyllä jo tässä ostettua eikä se varmaan kummoinen ois ollutkaan, mutta periaatteen vuoksi ärsyttää tuo Elisan temppuilu - tämäkin vähä vaati useamman puhelinsoiton ja muistuttelun. No, liittymät vaihtuukin takaisin Soneraan, kun kuuluvuuskin on Elisalla surkea.


      • Nimetön
        MunQzor kirjoitti:

        Tiiätkö yhtää mistä sen saa ja minkälainen se on jos viittit ni voisitko lähettää mulle sivun mistä niitä saa.

        sul on vissiin toi trisen kotiteatteri.. oletko saanut sitä vielä liitettyä tietokoneeseen? itellä kans sama ongelma mutta jos olet onnistunut tai tiedät kuinka ne saa niin mailaa vaiks

        [email protected]


    • aaapeli

      jos speaker channel on päällä ei kuulu kun jossain välissä elokuvissa musiikkia

      • JTP

        Niin siis mulla on sama ongelma, kun joillain muillakin, eli puhe ei kuulu. Yritin jo painaa sitä channel painiketta (speaker channel), mutta herjaa vaan et Invalid key. Mitä ***tua sille pitää tehdä, et sais ton vehkeen toimimaan?


      • Ihan vaan arvaus
        JTP kirjoitti:

        Niin siis mulla on sama ongelma, kun joillain muillakin, eli puhe ei kuulu. Yritin jo painaa sitä channel painiketta (speaker channel), mutta herjaa vaan et Invalid key. Mitä ***tua sille pitää tehdä, et sais ton vehkeen toimimaan?

        A. Laite on rikki, B. Kytkennät on väärin, C. Pro Logic on päällä D. Keskikaiuttimen äänenvoimakkuus nollilla.

        Veikkaan kohtaa C. Aseta laite tilaan Normal. Sitten kaikki volyymit kaakkoon. Jos ei kuulu mitään niin sitten kohdat A ja B.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe