Onko joku saanut tuon kotiteatterin toimimaan? Musiikki kyllä kuuluu mutta leffojen puheääni on mykkänä?? Piuhojen kytkennät pitäis olla kohdillaan (5.1 kytkennät dvd:stä vahvariin). Leffoista olen valinnut 5.1 tai dts äänet. Silti puheääni toistuvasti tiessään. Missä vika?
TRICE KOTITEATTERI: ÄÄNI EI KUULU
19
8519
Vastaukset
- tiedä vaan
missä on vika mutta vie se laite huoltoon ihmeessä jos on takuuta voimassa.
- mica787
Luulen että laite toimii mutta ne kytkennät on jotenkin oudot...
Kaukosäätimestä löytyy painike (olikohan speaker channel), jolla puheen taisi saada päälle/pois. (etukanavista ei tulekaan puhetta)
- Mca
Kyllä keskikanavasta pitäisi nimenomaan tulla puhetta. Ja tuo nappi kytkee pro-logicin päälle, joka käsittääkseni ei pitäisi olla päällä DTS leffoja katseltaessa, vai olenko ymmärtänyt väärin?
- ärsyttää
Scartin kautta ei näy kyseisessä kotiteatteripaketissa kuva. Ääni kyllä tulee telkkarinkin kautta.... Keltaisella videokaapelilla kuvakin tulee, mutta olisi kiva saada ton scartin kautta näkymään (ei johtoja telkkarin edessä)
- Mica
Kyllä mulla scartin kautta kuva toimii ihan ok. Ongelma täällä päässä puolestaan tuo keskiäänien puuttuminen..
- Palle_anka
miten olette voineet jo saada sen? Kun minulle sanottiin, että tammikuun puolella saa sen, marraskuuhun mennessä oltava 40€ laskutettavaa kummaltakin tarjousta vastaan avatulta liittymältä.
Siis ihmetyttää, kun porukka jo puhuu ongelmistaan, kun minulle se tulee vasta ensi vuonna.
Joku eri tarjous ehkäpä???- neiti äks
Minulle nuo kajarit tulivat heinäkuussa, kun liittymä oli avattu joulukuussa, silloinkin vasta ihme taistelun jälkeen (alunperin luvattiin huhtikuussa, sitten toukokuussa, sitten kesäkuussa jne.). Silloin joulukuussa jäin kyllä siihen käsitykseen, että kyseessä olisi ollut kokonainen paketti, siis sellainen jossa on dvd-soitinkin mukana. Mulle ainakin tuli vain kajarit. Entä muille? Olin ajatellut kytkeä nuo tietokoneeseen, koska ei minulla erillistä dvd-soitinta olekaan, mutta eihän se onnistu kun noissa on niin omituiset liitännät (mun tietokoneen äänikortissa ei ole tarpeeksi ulostuloja niille piuhoille).
Että taidanpa ostaa kunnon kaiutinpaketin koneeseeni erikseen. Kaipa nuokin kajarit jollekin kelpaa. - bbbb
neiti äks kirjoitti:
Minulle nuo kajarit tulivat heinäkuussa, kun liittymä oli avattu joulukuussa, silloinkin vasta ihme taistelun jälkeen (alunperin luvattiin huhtikuussa, sitten toukokuussa, sitten kesäkuussa jne.). Silloin joulukuussa jäin kyllä siihen käsitykseen, että kyseessä olisi ollut kokonainen paketti, siis sellainen jossa on dvd-soitinkin mukana. Mulle ainakin tuli vain kajarit. Entä muille? Olin ajatellut kytkeä nuo tietokoneeseen, koska ei minulla erillistä dvd-soitinta olekaan, mutta eihän se onnistu kun noissa on niin omituiset liitännät (mun tietokoneen äänikortissa ei ole tarpeeksi ulostuloja niille piuhoille).
Että taidanpa ostaa kunnon kaiutinpaketin koneeseeni erikseen. Kaipa nuokin kajarit jollekin kelpaa.Kyä siihen dvd kuuluu. Ne ovat vaan eripaketeissa ja ilmeisesti olet saanut vaan sen toisen. Mutta sutta ja sekundaa paketti se on, nooh parempi kyllä kuin ei mitään.
- Mca
Samaa pakettia on jaettu tammikuussa liittymänsä avanneille.
- MunQzor
Mca kirjoitti:
Samaa pakettia on jaettu tammikuussa liittymänsä avanneille.
Mulle tuli tänään trice kotiteatteri, avasin liittymän tammikuussa. Osaako kukaan neuvoo mite ne saatais tietokoneeseen kiinni. Ei näy sellasta johtoo mikä olis subbarista tai dvd soittimesta tietokoneeseen.
- Mca
MunQzor kirjoitti:
Mulle tuli tänään trice kotiteatteri, avasin liittymän tammikuussa. Osaako kukaan neuvoo mite ne saatais tietokoneeseen kiinni. Ei näy sellasta johtoo mikä olis subbarista tai dvd soittimesta tietokoneeseen.
Sun täytyy ostaa erillinen liitin sinne vahvistimen taakse, johon saat liitettyä tietokoneen äänikortista tulevan yksinapaisen piuhan.
- MunQzor
Mca kirjoitti:
Sun täytyy ostaa erillinen liitin sinne vahvistimen taakse, johon saat liitettyä tietokoneen äänikortista tulevan yksinapaisen piuhan.
Tiiätkö yhtää mistä sen saa ja minkälainen se on jos viittit ni voisitko lähettää mulle sivun mistä niitä saa.
- MunQzor
Mca kirjoitti:
Tiiätkö yhtää mistä sen saa ja minkälainen se on jos viittit ni voisitko lähettää mulle sivun mistä niitä saa.
- neiti äks
bbbb kirjoitti:
Kyä siihen dvd kuuluu. Ne ovat vaan eripaketeissa ja ilmeisesti olet saanut vaan sen toisen. Mutta sutta ja sekundaa paketti se on, nooh parempi kyllä kuin ei mitään.
No prkl! Vieläköhän viittis soittaa Elisalle ja valittaa. DVD-soitin tuli kyllä jo tässä ostettua eikä se varmaan kummoinen ois ollutkaan, mutta periaatteen vuoksi ärsyttää tuo Elisan temppuilu - tämäkin vähä vaati useamman puhelinsoiton ja muistuttelun. No, liittymät vaihtuukin takaisin Soneraan, kun kuuluvuuskin on Elisalla surkea.
- Nimetön
MunQzor kirjoitti:
sul on vissiin toi trisen kotiteatteri.. oletko saanut sitä vielä liitettyä tietokoneeseen? itellä kans sama ongelma mutta jos olet onnistunut tai tiedät kuinka ne saa niin mailaa vaiks
[email protected]
- aaapeli
jos speaker channel on päällä ei kuulu kun jossain välissä elokuvissa musiikkia
- JTP
Niin siis mulla on sama ongelma, kun joillain muillakin, eli puhe ei kuulu. Yritin jo painaa sitä channel painiketta (speaker channel), mutta herjaa vaan et Invalid key. Mitä ***tua sille pitää tehdä, et sais ton vehkeen toimimaan?
- Ihan vaan arvaus
JTP kirjoitti:
Niin siis mulla on sama ongelma, kun joillain muillakin, eli puhe ei kuulu. Yritin jo painaa sitä channel painiketta (speaker channel), mutta herjaa vaan et Invalid key. Mitä ***tua sille pitää tehdä, et sais ton vehkeen toimimaan?
A. Laite on rikki, B. Kytkennät on väärin, C. Pro Logic on päällä D. Keskikaiuttimen äänenvoimakkuus nollilla.
Veikkaan kohtaa C. Aseta laite tilaan Normal. Sitten kaikki volyymit kaakkoon. Jos ei kuulu mitään niin sitten kohdat A ja B.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456