Itselläni Lievän älyllisen kehitysvamman oire on jumitus jankkaaminen yhdestä samasta asiasta on, että olen kehitysvamma ihmisenä siitä asiasta intensiivisesti kiinnostunut jotkut ihmiset joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne ihmiset on kiinnostunut yhdestä samasta asiasta minä olen aina puhunu kehitysvammasta, kissat tai uskonto aiheesta josta muut kehitysvamma ihmisenä olevat ei ole kiinnostunut.
Ja lisäksi Lievän älyllisen kehitysvamman oire on kaavamainen käytös sosiaalinen kömpelyys ja on todettu Fasd on monen kohdalla tullut kehitysvamma diagnoosina.
Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja selvittämättä Fasd ne ihmiset ei osaa olla muiden ihmisten kanssa ryhmässä jne ne ei osaa toimia ohjatusti.
Ne ihmiset ei osaa ymmärtää kielto sanoja.
Ja myös ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma niillä on hyvin vahva oikeudentaju jolloin sellainen kehitysvamma ihmisenä ei tottele kieltoja.
Ja tämä on Kehitysvamma keskustelu ryhmä josta syystä tänne saa kirjoittaa ihmiset joilla itsellä Lievä kehitysvamma ja te jotka vihaatte kehitysvamma sanaa te olette rasisteja meitä kohtaan joilla on itsellä pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma.
Ja minut on estetty Verneri sivulle ei anna minun kirjoittaa kun muut ihmiset joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ihmiset on valittanut, että minä haukun, kun kirjoitan koko ajan kehitysvamma sanaa käyttäen.
Josta syystä tämä on ainoa sivu johon voi kirjoittaa kehitysvamma sanaa käyttäen.
T. Henna Maria Koskela Espoosta
Älyllinen kehitysvammaisuus oire
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615360Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515253Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1062299Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol31150Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371006Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43944