Trendi on nähtävissä naapurimaassamme, ja perässä tullaan. Svensk Jaktin mukaan metsästyskorttien määrä väheni ennätyksellisen alhaisiin lukemiin Ruotsissa:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/c6af7257-a00f-4a77-ab31-85ceb07fe94a
Metsästäjien määrä romahtaa entisestään
16
349
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä esimerkiksi ne jotka ovat harrastaneet sorsastusta voivat nyt viimeistään heittää aseet sulattoon ja pian käy myös teerien jahtaajille.
Koko ajan pikkuhiljaa saaliseläimet vähenee.- Anonyymi
Juuri noin kyllä on heikko kanalintu tilanne tänä vuonna ,ei poikueita vain vanhoja lintuja ,kyllä koko homma näyttää hiipuvan itselläkin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin kyllä on heikko kanalintu tilanne tänä vuonna ,ei poikueita vain vanhoja lintuja ,kyllä koko homma näyttää hiipuvan itselläkin .
Vaikka jotkut tahot kehuu että metsäkanalintu kanta nyt hyvä ja siksi joillakin alueilla kaksi kuukautta metsästys.
- Anonyymi
Minkkiä, näätää, supikoiraa, varista, harakkaa ja pian suttakin riittää jahdattavaksi.
Pitäkäähän aseenne iskussa.
Metsästänyt olen sen 50 vuotta, kanalintujahti on vielä aloittamatta koska jahtimaillani ovat niin harvalukuisia, että olisi hölmöä niitä saalistaa.- Anonyymi
Minä metsästän vaan siksi että saisin syksyisin edes yhden teeren ruokapöytään. Muuta en tarvii, harakoita ja variksia en ammu koska en syö niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä metsästän vaan siksi että saisin syksyisin edes yhden teeren ruokapöytään. Muuta en tarvii, harakoita ja variksia en ammu koska en syö niitä.
Sama juttu ,teeri riittää kanalinnuista ei enempää ,ehkä lumilla jäljittämällä pari jänistä ,siinäpä se tämän syksyn unelma.😉
- Anonyymi
Hölmöä se on tollaisena dementikkoukkonakin vielä saalistaa !
Mahtaa junttipullan eläke olla surkea kun pitää muutenkin harventuvasta kannasta viedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa junttipullan eläke olla surkea kun pitää muutenkin harventuvasta kannasta viedä.Syöhän siinä finni naamanulikka niitä hamppareita ,äläkä kitise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa junttipullan eläke olla surkea kun pitää muutenkin harventuvasta kannasta viedä.Ja eikös mamma anna enää taskurahaa ?
- Anonyymi
Näin tapahtuu. Montako alle kaksikymppistä metsästäjää tiedätte? Tämän tänä päivänä aktiivisesti metsästävän metsästäjäkunnan nuoruudessa käytännössä melkein kaikissa maaseudun talossa joku nuori metsästi, siihen päälle taajamien metsästäjät.
- Anonyymi
Kaupungeista tulee harvakseen näitä ns. City metsästäjiä ja osa on naisia. Lievevätkö lesboja tällaiset naiset jotka innostuu metsästyksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungeista tulee harvakseen näitä ns. City metsästäjiä ja osa on naisia. Lievevätkö lesboja tällaiset naiset jotka innostuu metsästyksestä.
Jaa, no ehkä he ovat vaihtoehto peräkammarissa oxxxxville aikamiespojille. Onko sillä väliä? Jos on, niin miten?
- Anonyymi
Täysin on kyllä metsästysharrastus voimissaan ainakin meidän suunnalla. Kuulun kahteen eri metsästysseuraan, joissa on jäseniä yhteensä noin 1100 jäsentä.
Metsästysharrastuksessa monilla ei ole saalis tärkein. Monelle on tärkeää metsästyskoiran kanssa harrastaminen ja toisille lisäksi kokeissa käyminen. Osalle suurena osana harrastukseen kuuluu ampumaharjoittelu. Osa on innokkaita riistanhoitajia ja pitävät riistakameroita ruokinnoilla jne. - Anonyymi
Rietan pyynti tärkein osio jahdissa.
Voisi aloittaa poistamalla aluksi 5 riettaa joka oikeuttaisi yhden metsäkanalinnun saalistamiseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512