Seuraavana Ekhva

Anonyymi-ap

aloittamassa rajut yyteet. Etelä-Karjalassa menee hyvin kun Stora, MetsäGroup ja nyt Ekhva laittaa porukkaa pihalle.

https://yle.fi/a/74-20186271

Onkos Orpolla hyviä ideoita kuinka kaakonkulmalla ihmiset selviävät arjessa? Saa tulla kertomaan…

14

601

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on selvää että vanhustenhoito tulee ainakin kärsimään. Entistä vähemmän kodinhoidolla aikaa olla vanhuksen luona kun pitää jo kiiruhtaa seuraavaan osoitteeseen.

• Anonyymi

Rikollista toimintaa koko ekhvan yt. Nyt on aika vähentää turhia johtajia ja antaa työrauha hoitohenkilökunnalle. Satoja tyhjäntoimittajia istuu toimistoissa ihan turhaa isoilla palkoilla. Sieltä aloitettava saneeraus.

• Anonyymi

Tässä taas suora seuraus siitä kun kaikki rahat menevät militaristeille. Mutta muistakaa kaikki tämänkin kurjuuden keskellä slava ukraini!

• Anonyymi

Kyllä 👍 Pumpataan vaan lisää rahaa Ukrainaan. Mitäs omista kansalaisista.

• Anonyymi

Haill to Finland

• Anonyymi

Leikataan lisää ja annetaan rikkaille vero helpotuksia niin se Suomi pelastuu!

• Anonyymi

UPM -Lappeenranta paperikone alas vuoden loppuun menessä 220 työtöntä lisää + kerrannaisvaikutukset.

• Anonyymi

Suomi on tukenut Ukrainaa helmikuusta 2025 3.2 miljardilla eurolla pääasiassa pääasiassa puolustusmateriaalin muodossa. Vuonna 2025 Suomen humanitaarinen apu on ollut noin 97,5 miljoonaa euroa josta lähes 18 miljoonaa on suunnattu Ukrainaan.

Vuonna 2024 Suomen antama kehitysapu oli 1,3 miljardia euroa ja on ollut noin miljardi euroa vuosien ajan mutta täällä ei puhuta kuin Ukrainasta.

Lisää tähän slava Etiopia, Kenia, Mosambik, Somalia, Tansania ja Nepal.

• Anonyymi

Karuja lukuja.

• Anonyymi

Kovaa hintaa maksetaan siitä että tuetaan yhtä Euroopan korruptoutuneimpaa maata. Afrikan maiden tukemisesta puhumattakaan.

• Anonyymi

Kehitysavusta Afrikkaan ei ole varaa tinkiä yhtään!

• Anonyymi

Yksityisellä puolella on työvoimapula kohta keväällä pahimmoillaan. Sinne vaan töihin. Ay-aktiivien on turha hakea, mutta ahkerat vastuuntuntoiset työntekijät kelpaa.

• Anonyymi

Missähän ne orpon lupaamat työpaikat viipyy❓

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1500
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe