Että mulla on söpö nenä. Ettäs tiiätte. ❤️
Mun kaivattu sanoi kerran
23
335
Vastaukset
- Anonyymi
Mua kehutaan hymystä ❤️
- Anonyymi
Se on varmasti nätti. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmasti nätti. 🤗
En ite ollut kiinnittänyt siihen huomiota aiemmin mutta faces satelee kaveripyyntöjä koko ajan tosta johtuen. En uskalla enää avata sitä kun sähköpostikin jo tukossa kun ilmoituksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ite ollut kiinnittänyt siihen huomiota aiemmin mutta faces satelee kaveripyyntöjä koko ajan tosta johtuen. En uskalla enää avata sitä kun sähköpostikin jo tukossa kun ilmoituksia
Oi ihana. ❤️😍
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mä sanoin, että se on söpö. Ja sillä on ihana parta.
- Anonyymi
Mäkin oon sanonut eräälle miehelle. Nyt meidän juttu meni reisille kun se ehkä muutti 😔
- Anonyymi
Mä sanoin komeaksi 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin oon sanonut eräälle miehelle. Nyt meidän juttu meni reisille kun se ehkä muutti 😔
Höh, muuta perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, muuta perässä.
Kauhee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhaaaa
- Anonyymi
Oliko niin maistissa ett ei eteensä nähny? 🙆🏻♂️
- Anonyymi
Karsee oot
- Anonyymi
Ei kyllä ihan vesiselvä oli.
- Anonyymi
Heh, joo. Pilkkaaminen on mukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun nenässä ei kyllä ole mitään pilkattavaa. Kaunis sopusuhtainen nenä. 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pilkon sut ihan kohta purkkiin sopivaksi👹
- Anonyymi
Noita nenässä. Mites oli perän koko malli etu taka pylly...
- Anonyymi
Mitäs se sinulle kuuluu. Ihme per*o.
- Anonyymi
Minun mieheni on sanonut, että minulla on KAUNIS NENÄ ja näytän TODELLA KAUNIILTA, kun minä KAIVAN PIKKU RILLILLÄ NENÄÄNI.
Hän varmaan tykkäis siitäkin, kun minä makaan hänen päällään ja katson hänen nenäänsä sekä sanon, että : Annappako minä kaivan tuon rään sinulta pois nokasta!
Jos minä oikein muistan niin hänellä on just sen mallinen nenä josta on kiva kaivaa sormella räkää sekä tiirailla OIKEIN TASKULAMPULLA, että vieläköhän siellä olis räkää… - Anonyymi
Niin hänellä on, en tykkäis muuten❤️
Munkin yksi kaivattu on sanonut joskus niin🙂 Taitaa tuo nenu olla monille se ykkönen mitä helposti lähtee arvostelemaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1424427Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja583367Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12443Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v251885KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2311645Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2331237Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka251227Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1621136- 691116
- 62838