Onko tämä sovellus turvallinen käyttää, ja onko siitä apua ajureiden j päivittämisessä ?
PC HelpSoft Driver Updater
10
973
Vastaukset
- Anonyymi
Asenna aina käsin lataamalla ajurit laitteen/komponentin valmistajan sivuilta. Ei koskaan tämän tyyppisistä sovelluksista. Jos laite toimii, älä päivitä.
- Anonyymi
Ok kiitti vinkistä
- Anonyymi
Poista heti!
https://malwaretips.com/blogs/remove-pc-helpsoft-driver-updater/
Itse päivittänyt ajureita (Win8.1 ja Win10) noin 5 vuotta ilman probleemaa ohjelmalla SDIO
Alussa ehkä hieman vaikea mutta sitten kun tietää mitä klikkaa niin toimii hyvin ainakin minulla.
https://www.glenn.delahoy.com/snappy-driver-installer-origin/ - Anonyymi
Kyllähän noita tarvii, jos meinaa saada vähänkin vanhemman laitteen toimimaan.
- Anonyymi
Windowsissa vanhoilla ja turhilla tiedostoilla täyttynyt kovalevy on ikävä riesa. Tärkeille tiedostoille ei ole tilaa, ja tietokone toimii hitaasti. Tässä jutussa näytämme, miten siivoat kovalevyn helposti.
- Anonyymi
Windows 11: Maksa että toimii, pitää maksaa, pitää ostaa.
- Anonyymi
Hei! Mä oon käyttänyt tätä jo hetken, ja mun mielestä ihan safe. Ajurit pysyy helposti ajan tasalla ilman, että tarttee itse metsästää niitä. Todella kätevää, varsinkin jos ei jaksa tehdä manuaalisia asennuksia. Seuraa vaan ohjeita, niin homma pelaa!
- Anonyymi00010UUSI
Onko ilmainen?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko ilmainen?
Olisit kysynyt että miten paljon se kerää dataa sinusta myydäkseen sen.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olisit kysynyt että miten paljon se kerää dataa sinusta myydäkseen sen.
Windowsin vakoilusta ollaan huolissaan, mutta ei sitten vähän aidommasta vakoilusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011165
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40880- 102858
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37854Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44697Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53579- 32570
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r60563- 51511