Tulipa haettua intikka juhannusviboissa liikkeestä ja nyt on pöristelty kohta ensimmäinen "huoltoväli" täyteen, eli tonnin huolto olisi edessä.
Varasin ajan HD-centeristä kun on aivan naapurista, mutta samalla ajattelin kysäistä kokemuksia pääkaupunkiseudun suitsahuoltamoista, onko ollut eroja hinnoissa tai muuta mihin pitäisi varautua?
Onko kilometrejä muilla m800/c800:n omistajilla kertynyt jo enemmän ja mitä ylläreitä tullut eteen?
Ja missä ne kaikki Itikat on kun joka paikasta oli (ainakin mustat) m800:t loppuneet ja ei ole vielä ensimmäistäkään tullut pääkaupunkiseudulla vastaan! Hyvinkäällä joku töpötti sissybarilla varustetulla m800:lla vastaan, mutta siinä on bongauket tälle kesälle.
Kiva laite tuo kyllä on. Voi olla että kaipaa lisää kuutioita jossain välissä, mutta toistaiseksi tehoa on aivan tarpeeksi kun suurin osa ajoista on vielä Kehä III:n sisäpuolella. Täytyy myös todeta että lähes 10 kyykkyvuoden jälkeen ensimmäinen kesä pitkästä aikaa kun on ollut kirjaimellisesti niin per****n kivaa ajella ;)
-c-
Intruder m/c800 kokemuksia
7
11176
Vastaukset
- make
Olisin kiinnostunut tietämään lisää kokemuksia kuten miten jaksaako suzuki 2 päällä kulkea??
Miten on löytyykö vääntöä/ kiihtyvyyttä?
Itselläni on tarkoitus tilata pyörä nyt kuukauden sisällä.- MARKKU
KYLLÄ JAKSAA MENNÄ JA LISÄKSI ON UUDEMPAA TEKNIIKKAA
KUN MONI MUU 800CC,ESIM 2LÄPPÄNEN RUISKUKONE,TOSI MUKAVA ,SUOSITTELEN. - make
MARKKU kirjoitti:
KYLLÄ JAKSAA MENNÄ JA LISÄKSI ON UUDEMPAA TEKNIIKKAA
KUN MONI MUU 800CC,ESIM 2LÄPPÄNEN RUISKUKONE,TOSI MUKAVA ,SUOSITTELEN.asia on sitten selvä. Pistän tilauksen ensi viikolla sisään. Mikä on muuten huoltoväli? Oletko hankkinut sissybarin, tuulilasin, tai muita herkkuja lisää ja mistä?
- JTS-Mobile
make kirjoitti:
asia on sitten selvä. Pistän tilauksen ensi viikolla sisään. Mikä on muuten huoltoväli? Oletko hankkinut sissybarin, tuulilasin, tai muita herkkuja lisää ja mistä?
Tilasin itse eilen tuollaisen musta M800 Indigan (Hyvinkäältä) kun messuilla tilaamani Kawasaki VN900 toimitus näyttäisi venyvän..
Olisi mukava kuulla muiden kommetteja tuosta M800 Indigasta!!
- Sissybar?
- Laukut?
- Kaatumaraudat?
- Grilli (krominen)?
- Astinlaudat tappien tilalle?
- Putket?
Mistä kannattaisi katsella?? - make
JTS-Mobile kirjoitti:
Tilasin itse eilen tuollaisen musta M800 Indigan (Hyvinkäältä) kun messuilla tilaamani Kawasaki VN900 toimitus näyttäisi venyvän..
Olisi mukava kuulla muiden kommetteja tuosta M800 Indigasta!!
- Sissybar?
- Laukut?
- Kaatumaraudat?
- Grilli (krominen)?
- Astinlaudat tappien tilalle?
- Putket?
Mistä kannattaisi katsella??lue myös mielenkiintoinen testi.Jenkeissä Intruder M50 on Boulevard50
http://motorcyclecruiser.com/roadtests/suzuki_boulevard_c50t_m50/
Alla olevsta linkistä löytyy tavaraa.
http://www.louis.de/
- Japo61
Täältä Mikkelin seudulta ilmoittautuu yksi
m800:en onnellinen omistaja. Kaksi päivää olen intikalla harjoitellut, kun edellisestä prätkästä aikaa on kulunut 27 vuotta. Ja sekin oli satapiikki Suzuki. Ajo on ollut tosi mukavaa kyytiä ja mittarissakin on vasta 150km täynnä. 11.5.2007. Japo61 - köpö
ostin eilen mustan m800 turusta ja olen tosi tyytyväinen hauskoja ajokilometrejä t kp turusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693