Saako uskossa oleva näyttää tisuleita?

Anonyymi-ap

Muutamat naispuoliset tuttuni esimerkiksi Facebookissa tai muualla sosiaalisessa mediassa ovat kuvanneet itseään paljastavasti, niin että tisulit näkyvät lähes paljaina. Onko tämä uskovalle sopivaa käytöstä vai menevätkö kaikki nykyään vain maailmallisen ajan hengen mukaan? Tiedän että on uskossa heikompia veljiä jotka varmasti joutuvat kiusallisiin tilanteisiin ja sellaiset kuvat viettelevät heitä synnin tielle. Mielestäni uskovan tulisi kirkastaa Kristusta eikä esitellä omaa puolialastonta vartaloaan.

11

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näyttää mitä näyttää mutta lihan mukaan elävät eivät peri iankaikkista elämää.

”Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.

Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.

Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭5‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

”Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭13‬ ‭

”Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.”
      ‭‭Galatalaiskirje‬ ‭5‬:‭19‬-‭21‬ ‭FB38‬‬

”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle:

"Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
      ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭22‬-‭24‬ ‭FB38‬‬

”Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden.

Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.

Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.

Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.

Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭6‬:‭19‬-‭23‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Afrikassa äitiväki laittaa maitopaukut piiloon jos tulevat uskoon ja hameen päälleen.

Täällä suomessa on sitten toisinpäin jos niin pukisssa tekevät.
      Ei ne mitään jeesuksen seuraajia ole, uskoa voivat toki mihin milloinkin.

• Anonyymi

Ainakaan ilmaiseksi ei kannata näyttää.

Tuskin kukaan niin tyhmä edes on.

• Anonyymi

Pitää tosiaan olla idiootti jos jollekin runkkarille menee ilmaiseksi näyttää.

• Anonyymi

Suotavaa, suotavaa se on. Heppini pää kostuu kun näkee seurakunnassa isorintaisia naisia sellaisia lehmän utareen kokoisia hinkkejä. Niitä kun pääsisin puristelemaan salareffeillä vaikka vessatiloihin muiden laulaessa ja puhuessa kielillä salissa.

• Anonyymi

Näin kävi minulle ja morsmaikulle joka on jo vaimokin. Pussailtiin hieman siinä katveessa silmiltä suojassa ja muu seurue palvoi Herraa lähistöllä. Se oli kyllä pyhä hetki molemmille.

Jyrki.

• Anonyymi

Mitä tämä aloitus tekee täällä tai yleensä missään!

• Anonyymi

Vakavasta asiasta on syytä herätellä keskustelua. Miten saataisiin sisaret taas taivastielle?

• Anonyymi

Pitää tosiaan ymmärtää että istuu pankin päällä eikä ilmaiseksi heru.

• Anonyymi

Miten luulette? Heikkous ja ujousko parempi ois? Niinniin juuri teille riettaat porsastelijat kysymys.

• Anonyymi

Silloin ei pankkitili lihoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      150
      5746
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3263
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      91
      1761
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1180
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1114
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      56
      1007
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      983
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      954
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      855
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe