Mulla on pihasaunassa tommonen pienehkö nelikulmainen misa pata. Se on kova savuttelemaan. Erityisen vaikea sytyttää niin ettei sylje savua sisään. Lämmettyään alkaa toimimaan paremmin. Onko tuo joku susikappale vai onko ne kaikki samanlaisia?
Ongelma on siinä että ei saa paloilmaa ellei avaa luukkua. Ssmmuu.
Misa the smoker
Anonyymi-ap
3
298
Vastaukset 3
Misasta tiedä mitään, mutta useimmiten syynä on kylmä ja/tai kostea hormi. Pistätkö hormin kiinni kun sauna ei ole käytössä? Kannattaa ehkä kokeilla jättää auki. Haittapuolena voi päätyä lepakko tai lintu kiukaaseen, mutta kyllä se sieltä pois palaa...
- Anonyymi
Muuripadoissa ei ole yläpalotilaa liekin noettaessa vesipadan mikä ajan ja noen kertymisen kanssa hidastaa lämpeämistä vedonkin heiketessä sytytysvaiheessa. Kylmänä ja tyhjänä pata pois sen puhdistamiseksi noesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911467
- 831012
- 67907
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 58534
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32465