Windowsilla se kävi hiiren oikealla, mitenkäs nyt Linux Mintillä, helpot ohjeet kiitos ?
Linux mint kuinka kopioida linkki ja pastata se ?
25
187
Vastaukset
- Anonyymi
NO IHAN SAMALLA LAILLA!
- Anonyymi
Myös Ctrl+c kopioi valitun.
- Anonyymi
Avaaja on SAIMAANHÄIRIKKÖ!
- Anonyymi
No ei ole, kuka tai mikä se on ?
- Anonyymi
Ei täällä kukaan muu häiriköi kuin sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole, kuka tai mikä se on ?
No kyllä ON!
- Anonyymi
Onko täällä aina tuollaisia haittakommentteja, asiallista kysymystä kysyvälle avaajalle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko täällä aina tuollaisia haittakommentteja, asiallista kysymystä kysyvälle avaajalle ?
Joskus niitä on enemmistö "vastauksista".
- Anonyymi
K o l l i m a a t t o r i l l a taas kovin vaikeeta sekoavauksineen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kukaan muu häiriköi kuin sinä!
Actovointi katosi Win yhdestätoista
Mitä nyt teen, Microsoftin mielestä minulla ei ole tähän versioon lisenssiä, käskee ostamaan!
- Anonyymi
Maalaat ensin sen ja sitten hiiren keskimmäisellä/rulla napilla pastetat. Jos tuo ei toimi, niin ctrl-c/ctrl-v eli samalla tavalla kuin winguttimessakin. Copy-pasteamista varten on myös työkaluja sitä helpottamaan:
Gnome: Gpaste, Pano, Clipboard Indicator, Clipboard History
KDE: Copy0, Klipper
Wayland: wl-clipboard
CLI: xsel, xclip
Kaikki ohjelmat eivät käytä desktop:in tarjoamia palveluita, vaan niissä saattaa olla jokin sisäinen copy-paste, mikä välttämättä ei toimi ohjelman ulkopuolella lainkaan.- Anonyymi
Kiitti tarkoitus on opetella siis ihan ensin siis kopioimaan, eli pastettamaan se linkki, että sitten voi siirtää sen minne siirtääkin. Uusi on aina uutta jokaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti tarkoitus on opetella siis ihan ensin siis kopioimaan, eli pastettamaan se linkki, että sitten voi siirtää sen minne siirtääkin. Uusi on aina uutta jokaiselle.
Niin ja tietysti jos ja kun onnistun kopioimaan sen, se pitää opetella siirtämään ja asettamaan paikoilleen sinne, minne sen tarkoittaa. Tämä yksinkertaiselta vaikuttava operaatio on siis opettelussa.
- Anonyymi
Etkö ottanut lääkeitä aamulla? Kun valheita soperrat!
- Anonyymi
Mintissä se kävi hiiren oikealla.
- Anonyymi
Kiitän kaikista a s i a l l i s i s t a vastauksista. Kokeilen ohjeen mukaisesti vielä, jospa se siitä.
- Anonyymi
Pelle kysyjä!
- Anonyymi
Käytössä ei ole siis erillistä hiirtä, vaan se koneen "levy" siinä keskellä.
- Anonyymi
Oliko se se siunsote josta sinä saat apua!
- Anonyymi
Hiirellä tuo kopiointi onkin helpompi kuin kosketuslevyllä.
- Anonyymi
Niin no onnistuin jo kerran, joten jospa se tästä. On vähän erilainen tämä Linux kuin oli se windows. Kiitos ja avarakatseista monipuolista syksyä kaikille !
- Anonyymi
Ota lääkeesi Trölli. Kaikki järjestelmät toimii samalla lailla!
- Anonyymi
Mint toimii, Windows ei toimi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161