Voihan vieteri. Miten voi jätkä olla kertakaikkisen tyhmä.
Ei vaan opi virheistään, luulee ettei poliisit ja tulli pidä häntä silmällä.
Törkeä huumausainerikos tarkoittaa jo vähintään kilon satsia.
Täydellinen idiootti. Siinä meni avioliitto, lapset, suhteet vanhempiin ja sukulaisiin.
Sitten vielä rehentelee ettei ottanut erääkään sparria, no sen kyllä huomasi vähemmästäkin, pelkkää nojailua hänen nyrkkeilynsä, jalkatyö mitätöntä.
Isänsä joutuu taas lehtien haastattelurumbaan oltuaan entinen rikospoliisi.
Olisi Jere ajatellut muita eikä aina vaan itseään. Tyhmä.
tapaus karalahti
22
786
Vastaukset 22
- Anonyymi
Hifk jäädyttää Jeren pelipaidan.
- Anonyymi
Eivät varmasti jäädytä!
- Anonyymi
Joo mutta se mies on käyny muuallakin kun mellan suoraa pidemmällä kuin aloittaja, näkisit sinäkin asiat vähän eri perspektiivistä kun näkisit maailmaa... Huoh.
- Anonyymi
Tämä on taas oikein hyvä esimerkki siitä, että käyminen ja näkeminen ei välttämätttä tuo yhtään järkeä päähän.
Toisekseen, julkkiksille ja poliitikoille erityisesti näyttää olevan mahdotonta ymmärtää, että mikään ei pysy salassa, kaikki tulee ilmi ja julkisuuteen reposteltavaksi. - Anonyymi
Kuule, olen nähnyt samat maisemat kuin jerekin, tiedän kyllä mistä ja mitä puhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, olen nähnyt samat maisemat kuin jerekin, tiedän kyllä mistä ja mitä puhun.
🤣😅
- Anonyymi00044
Anonyymi kirjoitti:
🤣😅
alle 15-vuotiaan vastaus nuo nauruhymiöt.
Kasva jo aikuiseksi jos pystyt.
- Anonyymi
Toivotaan ettei kukaan karalahti tuu jämpsään.
- Anonyymi
Ketä junttia kiinostaa jonkun mitättömän karaperseen touhut. Maksaahan sekin ukko toki miljoonia veronmaksajille, joten pitäisi kiinostaa.
Tekee pikkulapsistakin narkkareita huumehörhöilyillään. Toivottavasti tapetaan äkkiä. - Anonyymi
Tapettava Kara.
- Anonyymi
Asuuko Karalahti Palomäessä, vai miten liittyy Jämsään?
- Anonyymi00026
Jämpsän portissa puree munkkia
- Anonyymi00027
siis tervasmäissä,siis eikö niin..
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jämpsän portissa puree munkkia
Siis HOKEE munkkia tarkoitin! Siis eikö niin.. Siis eikö niin.. Siis eikö niin..
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Siis HOKEE munkkia tarkoitin! Siis eikö niin.. Siis eikö niin.. Siis eikö niin..
siis jaksatko hakata rattiin,siis hiukan .toki
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
siis jaksatko hakata rattiin,siis hiukan .toki
Hanki lobotomia
- Anonyymi00036
O nko tää karatatti paperimies?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
O nko tää karatatti paperimies?
ei kun minnesodasta karannut JN...siis toki
- Anonyymi00038
NHL:n pisteet jäi enempi penkinlämmitykseen, eikä juuri liksaakaan saanut...
Pysty ees pystyjään maksaa :DD- Anonyymi00040
Maksa sinä reppana munkkis
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Maksa sinä reppana munkkis
Siis HOE sinä reppana munkkis, siis eikö niin
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.108878En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo91623- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520