Nuohooja kokemuksia

Anonyymi-ap

Kokemuksia nuohoojista? Meillä kun kävi ; ei riisunut kenkiä ja käveli paskaisilla kengillä talossa ja lopuksi omistajan elkein istui keittiön pöydän ääreen nokisilla vaatteilla ja sotki noella tuolin mustaksi ja mustia sormenjälkiä pöytä täynnä! Että tämmöinen juntti! Ei tule tämä nuohooja enää meidän taloon! Kiva alkaa pesemään lattiat, tuoli, pöytä nuohoojan jäljiltä!

22

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaisia nuo tollukat on.

• Anonyymi

Jos kertoisit nimen niin tietäisi muutkin varoa.

• Anonyymi

Enemmän olisin huolissaan jos nuohoojan kamppeet ja kädet olisivat puhtaat, silloin voisi olettaa että olet saanut valohoitoa.

• Anonyymi

Suosittelen nuohoojamestari Suorsaa.

• Anonyymi

Kannattaa tehä ite, niin älyät, miksi niitä kamppeita ei oteta pois sisälle tullessa. Harvemmin niitä hommia munasillaan ja heti peseytyminen jälkeen tehdään. Itse olet moukka. Mene kerrostaloon asumaan, niin et kärsi. Kummallista sakkia.
      PS harvemmin niillä on paskaa kengissä, jos ei sinun tontilta ole niihin tarttunut

• Anonyymi

Kyllä fiksut nuohoojat heittää kengät pois eikä tarvitse istua pöydän ääreen sitä laskua kirjoittamaan ja sotkea koko taloa!

• Anonyymi

Varmaan kannattaisi käyttää kertakäyttöhaalareita. Esim. asbestityöhön tarkoitettu haalari on hyvä. Omat vaatteet eivät sotkeudu. Kenkien päälle voi laittaa myös kertakäyttösuojat. Kyllä sotkemisen voi estää, jos on halua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kannattaisi käyttää kertakäyttöhaalareita. Esim. asbestityöhön tarkoitettu haalari on hyvä. Omat vaatteet eivät sotkeudu. Kenkien päälle voi laittaa myös kertakäyttösuojat. Kyllä sotkemisen voi estää, jos on halua.

Paljonko olet valmis maksamaan nuohouksestasi jos vaadit hienohelma asbestihaalareita ja kenkien suojia ja kertakäyttökäsineitä?? Niiden hinta tulee sinun maksaa silloin. Minä pyyhkäsen nuohoojan jäljet mieluusti jos niitä edes jää sillä siinä on työ jota ei moni rupea tekemään työkseen. Kun nuohooja siirtyy talosta taloon siinä ei ole aikaa hienostella. Ja miksi et rullaa mattojasi pois kulkureitiltä. Autossahan nuo nuohoojat näpyttelee laskut nykyään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko olet valmis maksamaan nuohouksestasi jos vaadit hienohelma asbestihaalareita ja kenkien suojia ja kertakäyttökäsineitä?? Niiden hinta tulee sinun maksaa silloin. Minä pyyhkäsen nuohoojan jäljet mieluusti jos niitä edes jää sillä siinä on työ jota ei moni rupea tekemään työkseen. Kun nuohooja siirtyy talosta taloon siinä ei ole aikaa hienostella. Ja miksi et rullaa mattojasi pois kulkureitiltä. Autossahan nuo nuohoojat näpyttelee laskut nykyään.

Minun ei tarvitse mattoja rullata, kun en tarvitse nuohoojaa. Minulla on muut lämmityssysteemit. Mainitsemani suojavarusteet olisivat hyvät ihan itsensä nuohoojan kannalta. Noki ei ole vaaratonta ja se sisältää monia syöpävaarallisia aineita. Kaikki kunnioitus nuohoojille - se on vaativa ja vaarallinen ammatti. Kaikista ei edes siihen työhön ole. Sinun ei kannata vetäistä kärsääsi kirjoituksestani, joka oli tarkoitettu hyvässä hengessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ei tarvitse mattoja rullata, kun en tarvitse nuohoojaa. Minulla on muut lämmityssysteemit. Mainitsemani suojavarusteet olisivat hyvät ihan itsensä nuohoojan kannalta. Noki ei ole vaaratonta ja se sisältää monia syöpävaarallisia aineita. Kaikki kunnioitus nuohoojille - se on vaativa ja vaarallinen ammatti. Kaikista ei edes siihen työhön ole. Sinun ei kannata vetäistä kärsääsi kirjoituksestani, joka oli tarkoitettu hyvässä hengessä.

Mutta sinun ehdotuksesi maksaa asiakkaat. Nuohooja itse tietää miten suojautua. Ja nyt oli kyse aloittajalla siitä että hänen on pitänyt siivota nuohoojan jäljet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puutu asiaan joka ei sinua kerran kosketa. On monia ammatteja joihin joutuisit " neuvomaan" mutta se nyt on nii yksinkertaista että nuohooja työskentelee kuumissa pannuhuoneussa, piippujen päällä, sisällä uuneja takkoja helloja ulkosaunoja ym. puilla lämmitettäviä rakennuksia nuohoten. Ei niissä voi olla liikoja hidastamassa työntekoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puutu asiaan joka ei sinua kerran kosketa. On monia ammatteja joihin joutuisit " neuvomaan" mutta se nyt on nii yksinkertaista että nuohooja työskentelee kuumissa pannuhuoneussa, piippujen päällä, sisällä uuneja takkoja helloja ulkosaunoja ym. puilla lämmitettäviä rakennuksia nuohoten. Ei niissä voi olla liikoja hidastamassa työntekoa.

Vieläkö jatkat räkytystä, onneton? Nuohous on joskus koskettanut minuakin, mutta ei nyt. Tuttavani on Lapissa nuohoojana ja hän käyttää mainitsemiani suojavarusteita. Hän on kokenut varusteet erittäin tarpeelliseksi. Jokainen toimii kuten parhaakseen näkee. Anteeksi, kun tulin ilmoittaneeksi hyvän suojautumiskeinon...

• Anonyymi

Varmaa Kemppaine

• Anonyymi

Ei oo ollu ikinä mitään ongelmia nuohoojien kanssa. Eikös sitä itse kannata valmistautua nuohoojan tuloon? Laita pois vaaleat matot niiltä paikoin missä nuohooja joutuu liikkumaan asunnossa ja laittaa muutenkin esteetön päästy nuohouskohteiden luo sekä jatkojohto nuohouspisteen lähelle, ellei siinä ole pistorasiaa vieressä.
      Laskun ovat kirjoittaneet autossaan pihalla.

• Anonyymi

Meillä kun kävi, niin ihmettelin emännän pakaroissa olleita nokisia kädenjälkiä. Eipä siinä, hyvin oli hoonannut kaikki talon röörit ja emäntäkin kehui oikein mukavaksi.

• Anonyymi

Suositus Nuohooja Nuoralalle. Käynyt monet vuodet eikä ole ollut mitään ongelmia.

• Anonyymi
      UUSI

semmoisia ne ollut aina, en ymmärrä miksi eivät käsineitä pidä?

??

eihän se tyhmä joka pyyttää vaan maksaja

• Anonyymi
        UUSI

Noki sisältää PAH-yhdisteitä (polysyklisiä aromaattisia hiilivetyjä), jotka ovat syöpävaarallisia ja voivat aiheuttaa iho- ja hengitystieoireita.

• Anonyymi
      UUSI

Oliko J etukirjain taas asialla?

• Anonyymi
      UUSI

oulussa ja pohj suomessa on naisiakin nuohoojina

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Meillä kävi kerran tv lupatarkastaja, pierasi lähtiessään niin äkeän kaasupilvenm etten meinannu löytää telkkaria komerosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      119
      6140
    2. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      156
      5633
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      55
      4415
    4. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      104
      3925
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      15
      3879
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      38
      3701
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      67
      3444
    8. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      25
      3070
    9. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      232
      2848
    10. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2403
    Aihe