Kokemuksia nuohoojista? Meillä kun kävi ; ei riisunut kenkiä ja käveli paskaisilla kengillä talossa ja lopuksi omistajan elkein istui keittiön pöydän ääreen nokisilla vaatteilla ja sotki noella tuolin mustaksi ja mustia sormenjälkiä pöytä täynnä! Että tämmöinen juntti! Ei tule tämä nuohooja enää meidän taloon! Kiva alkaa pesemään lattiat, tuoli, pöytä nuohoojan jäljiltä!
Nuohooja kokemuksia
22
350
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisia nuo tollukat on.
- Anonyymi
Jos kertoisit nimen niin tietäisi muutkin varoa.
- Anonyymi
Enemmän olisin huolissaan jos nuohoojan kamppeet ja kädet olisivat puhtaat, silloin voisi olettaa että olet saanut valohoitoa.
- Anonyymi
Suosittelen nuohoojamestari Suorsaa.
- Anonyymi
Kannattaa tehä ite, niin älyät, miksi niitä kamppeita ei oteta pois sisälle tullessa. Harvemmin niitä hommia munasillaan ja heti peseytyminen jälkeen tehdään. Itse olet moukka. Mene kerrostaloon asumaan, niin et kärsi. Kummallista sakkia.
PS harvemmin niillä on paskaa kengissä, jos ei sinun tontilta ole niihin tarttunut- Anonyymi
Kyllä fiksut nuohoojat heittää kengät pois eikä tarvitse istua pöydän ääreen sitä laskua kirjoittamaan ja sotkea koko taloa!
- Anonyymi
Varmaan kannattaisi käyttää kertakäyttöhaalareita. Esim. asbestityöhön tarkoitettu haalari on hyvä. Omat vaatteet eivät sotkeudu. Kenkien päälle voi laittaa myös kertakäyttösuojat. Kyllä sotkemisen voi estää, jos on halua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kannattaisi käyttää kertakäyttöhaalareita. Esim. asbestityöhön tarkoitettu haalari on hyvä. Omat vaatteet eivät sotkeudu. Kenkien päälle voi laittaa myös kertakäyttösuojat. Kyllä sotkemisen voi estää, jos on halua.
Paljonko olet valmis maksamaan nuohouksestasi jos vaadit hienohelma asbestihaalareita ja kenkien suojia ja kertakäyttökäsineitä?? Niiden hinta tulee sinun maksaa silloin. Minä pyyhkäsen nuohoojan jäljet mieluusti jos niitä edes jää sillä siinä on työ jota ei moni rupea tekemään työkseen. Kun nuohooja siirtyy talosta taloon siinä ei ole aikaa hienostella. Ja miksi et rullaa mattojasi pois kulkureitiltä. Autossahan nuo nuohoojat näpyttelee laskut nykyään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko olet valmis maksamaan nuohouksestasi jos vaadit hienohelma asbestihaalareita ja kenkien suojia ja kertakäyttökäsineitä?? Niiden hinta tulee sinun maksaa silloin. Minä pyyhkäsen nuohoojan jäljet mieluusti jos niitä edes jää sillä siinä on työ jota ei moni rupea tekemään työkseen. Kun nuohooja siirtyy talosta taloon siinä ei ole aikaa hienostella. Ja miksi et rullaa mattojasi pois kulkureitiltä. Autossahan nuo nuohoojat näpyttelee laskut nykyään.
Minun ei tarvitse mattoja rullata, kun en tarvitse nuohoojaa. Minulla on muut lämmityssysteemit. Mainitsemani suojavarusteet olisivat hyvät ihan itsensä nuohoojan kannalta. Noki ei ole vaaratonta ja se sisältää monia syöpävaarallisia aineita. Kaikki kunnioitus nuohoojille - se on vaativa ja vaarallinen ammatti. Kaikista ei edes siihen työhön ole. Sinun ei kannata vetäistä kärsääsi kirjoituksestani, joka oli tarkoitettu hyvässä hengessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse mattoja rullata, kun en tarvitse nuohoojaa. Minulla on muut lämmityssysteemit. Mainitsemani suojavarusteet olisivat hyvät ihan itsensä nuohoojan kannalta. Noki ei ole vaaratonta ja se sisältää monia syöpävaarallisia aineita. Kaikki kunnioitus nuohoojille - se on vaativa ja vaarallinen ammatti. Kaikista ei edes siihen työhön ole. Sinun ei kannata vetäistä kärsääsi kirjoituksestani, joka oli tarkoitettu hyvässä hengessä.
Mutta sinun ehdotuksesi maksaa asiakkaat. Nuohooja itse tietää miten suojautua. Ja nyt oli kyse aloittajalla siitä että hänen on pitänyt siivota nuohoojan jäljet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä puutu asiaan joka ei sinua kerran kosketa. On monia ammatteja joihin joutuisit " neuvomaan" mutta se nyt on nii yksinkertaista että nuohooja työskentelee kuumissa pannuhuoneussa, piippujen päällä, sisällä uuneja takkoja helloja ulkosaunoja ym. puilla lämmitettäviä rakennuksia nuohoten. Ei niissä voi olla liikoja hidastamassa työntekoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä puutu asiaan joka ei sinua kerran kosketa. On monia ammatteja joihin joutuisit " neuvomaan" mutta se nyt on nii yksinkertaista että nuohooja työskentelee kuumissa pannuhuoneussa, piippujen päällä, sisällä uuneja takkoja helloja ulkosaunoja ym. puilla lämmitettäviä rakennuksia nuohoten. Ei niissä voi olla liikoja hidastamassa työntekoa.
Vieläkö jatkat räkytystä, onneton? Nuohous on joskus koskettanut minuakin, mutta ei nyt. Tuttavani on Lapissa nuohoojana ja hän käyttää mainitsemiani suojavarusteita. Hän on kokenut varusteet erittäin tarpeelliseksi. Jokainen toimii kuten parhaakseen näkee. Anteeksi, kun tulin ilmoittaneeksi hyvän suojautumiskeinon...
- Anonyymi
Varmaa Kemppaine
- Anonyymi
Ei oo ollu ikinä mitään ongelmia nuohoojien kanssa. Eikös sitä itse kannata valmistautua nuohoojan tuloon? Laita pois vaaleat matot niiltä paikoin missä nuohooja joutuu liikkumaan asunnossa ja laittaa muutenkin esteetön päästy nuohouskohteiden luo sekä jatkojohto nuohouspisteen lähelle, ellei siinä ole pistorasiaa vieressä.
Laskun ovat kirjoittaneet autossaan pihalla. - Anonyymi
Meillä kun kävi, niin ihmettelin emännän pakaroissa olleita nokisia kädenjälkiä. Eipä siinä, hyvin oli hoonannut kaikki talon röörit ja emäntäkin kehui oikein mukavaksi.
- Anonyymi
Suositus Nuohooja Nuoralalle. Käynyt monet vuodet eikä ole ollut mitään ongelmia.
- AnonyymiUUSI
semmoisia ne ollut aina, en ymmärrä miksi eivät käsineitä pidä?
??
eihän se tyhmä joka pyyttää vaan maksaja- AnonyymiUUSI
Noki sisältää PAH-yhdisteitä (polysyklisiä aromaattisia hiilivetyjä), jotka ovat syöpävaarallisia ja voivat aiheuttaa iho- ja hengitystieoireita.
- AnonyymiUUSI
Oliko J etukirjain taas asialla?
- AnonyymiUUSI
oulussa ja pohj suomessa on naisiakin nuohoojina
- AnonyymiUUSI
Tämä on hauska.
https://hausk.in/img/normal/20191127/J68/20191127.jpg
Terv Arvostelija - AnonyymiUUSI
Meillä kävi kerran tv lupatarkastaja, pierasi lähtiessään niin äkeän kaasupilvenm etten meinannu löytää telkkaria komerosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1196140Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1565633Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka554415Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1043925Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153879Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle383701Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.673444Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja253070- 2322848
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12403