Kyllä o n kallis työntekijä joka käy monta kertaa päivässä tupakalla.
Jos työnantaja laskee käytetyn ajan niin tupakoimaton on kultaakin arvokkaampi.
Tupakkatauot
11
1316
Vastaukset
- Anonyymi
Oli minunkin johtamassa toimistossa. Siksi en myöntänyt palkankorotuksia.
- Anonyymi
Nykyään tumpit mätetään pitkin pihoja,vaikka tuhkikset vieressä.
- Anonyymi
Nesteellä ainakin maukkaita hermosavuja aamuisin.
- Anonyymi
Tupakaimaton olen. Mutta tauoilla on mukava mennä tupakkaporukkaan porisemaan. Parhaat jutut on siellä, jopa luovimmat.
- Anonyymi
Onneksi mun työpaikalla pomot tupakoi. Mä tarjoon aamun kahvitauon jälkeen pomoille tupakoita ja vietän usein aikaa tupakkapaikalla ruokatuntiin asti.
- Anonyymi
Just joo. 😤
- Anonyymi
Kunnan henkilöiden taukojen pituudet ja työajat.
- Anonyymi
Ei ne tartte edes tupakkaa taukoillakseen koko päivän.
- Anonyymi
Ei kai kukaa enää körssiä vejä🤔
- Anonyymi
Veätellään ja kusetellaan koiria .Saikkua
- Anonyymi
Älypuhelin ja internet on nykyään luultavasti tupakointiakin suurempi haitta.
Viitteitä vaikutuksista ei ole paljonkaan haluttu selvittää. Tilannetta voi ehkä arvioida kouluissa ajauduttuun tilanteeseen. Oppivelvollisuuden päättyessä kolmasosa oppilaista ei osaa kunnolla lukea eikä laskea. Oppitunnit ovat kuluneet lähinnä kännykällä pelaten ja somen sivustoilla liikkussa. Sitä on haluttu pitää jo yksilölle kuuluvana oikeutena johon ei ole voitu puuttua tai rajoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959