Windowsiin tottuneena haluaisin sen alas. On kymmpikone eikä 11 aseenu. Fedora asennettu.
Saako Fedoan yläpalkin alas?
9
249
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö taidot riitä? 3 sekunnin homma selvittää asia itse.
- Anonyymi
Olen noviisi Linuxin kanssa, taidot eivät ole vielä karttuneet. Pitääkö ehdottomasti antaa kielteisä kommentteja tyhymälle kysyjälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen noviisi Linuxin kanssa, taidot eivät ole vielä karttuneet. Pitääkö ehdottomasti antaa kielteisä kommentteja tyhymälle kysyjälle?
Oma moka. Olisit pysytellyt helppokäyttöisessä Windowsissa.
- Anonyymi
Paneelin päällä klikkaa hiiren kakkospainikkeella > "ominaisuudet" tai "muokkaa paneelia" > paneelin sijainti > alhaalla.
- Anonyymi
Ei yläpalkki reagoi kumpaankaanhiiren painikkeeseen.
- Anonyymi
ELKÄÄ RUOKKIKO TROLLIA!
- Anonyymi
Jospa nyt ekana kertosit mikä työpöytäympäristö sulla on käytössä.
- Anonyymi
Windows on kummajainen, jossa se palkki on oletuksena näytön alareunassa. Käytännössä kaikissa muissa käyttiksissä se on ollut näytön yläreunassa ainakin oletuksena. Jo Amiga OS:ssa se palkki oli ruudun yläreunassa, samaten Mac OS:ssa. Sama pätee lähes kaikkiin Linuxin työpöytäympäristöihin. Sama on ollut eri Unix -käyttiksissä jne. Windows on kummajainen, jonka on pitänyt siirtää se palkki alareunaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55475
- 40464