koska muuten ne tuhoavat koko Suomen !" Kokoomus myy valtion omaisuutta,
valtio köyhtyy aina, kun kokoomus on hallituksessa.
Kekkonen oli oikeassa: "Älkää ikinä päästäkö Kokoomusta valtaan Suomessa,
15
87
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuslaiset mulkut eivät maksa edes veroja.loisivat toisten veronmaksajien kustannuksella.varastavat koko maan.on ryssiäkin pahempia.sairasta porukkaa!
- Anonyymi
Tosi on. Ne yrittävät pskanpuhumisella peitellä omaa roistomaisuuttaan.
- Anonyymi
Niillä on muitten taskuista rosvottua rahaa veroparatiiseissa vaikka
huru mykke. - Anonyymi
Kokoomus paljastaa viimeistään silloin korttinsa, kun aletaan puhua työstä.
Työntekijä on niille vain tuotantoeläin, kuin lehmä, jonka arvo on se kuinka
paljon siitä pystyy lypsämään sen elämän aikana. - Anonyymi
Eliitin rikoksia peittelevää valheiden orkesteria johtaa kokoomuslaiset.
- Anonyymi
Perskokkarehalitus on hirvittävä poliittinen työtapaturma.
- Anonyymi
"Emme välitä vaikka ihmiset halveksivat meitä, kunhan he pelkäävät meitä."
https://fi.wikiquote.org/wiki/Adolf_Hitler
Ovatko he lukeneet persujen kanssa Mein Kampfia?
"Paras tapa hallita ihmisiä on viedä heiltä vähän kerrallaan vapauksia." - Anonyymi
Kannattaa lukea seuraavan linkin sisältö.
https://www.kirjastot.fi/kysy/netissa-kiertaa-tallainen-urho-kekkosen?language_content_entity=fi
kylmätotuus- Anonyymi
Olen lukenut Kekkosesta lähes kaikki kirjat ja jossain kirjassa oli myös tuo
toteamus, mutta en mitenkään muista missä. Luen paljon ja Kekkosesta kirjat luin
vuosia sitten.
- Anonyymi
Kuinka oikeassa Kekkonen olikaan !
- Anonyymi
Valtio köyhtyy taas. Raha siirtyy isotuloisille - ressukoille - niillä on hätä.
- Anonyymi
Kysyin Kaikkoselta, mitä mieltä siitä että hallitus laski isopalkkaisimpien veroa. Siihen K: No kyllähän se progressiivisen verotuksen myötä oli liian suuri, pitä laittaa katto.
Eli keskustan mielipide on sitten Kekkosen ajoista muuttunut. - Anonyymi
Kekkonen oli oikeudenmukainen. Uusnatsihallitus ei ole.
- Anonyymi
Urkki oli torpan poika, kansan puolella.
- Anonyymi
Urkilla ei noussut kusi päähän niinkuin perskokkareilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432178Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on221990Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631551Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1881519Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok781316Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81261- 131124
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201116Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?201074- 15991