Jo on aikoihin eletty.
PS:n kannattajat ihailevat myös Ruotsin uusnatsipuolue SD:tä ainakin tällä palstalla
18
124
Vastaukset
- Anonyymi
FeikkiAho putinatsimiehen tukija mainostaa sijoitusyhtiöyään jota Putin rahoitti ja lataa pokkana
Venäjän suhteen Aho korostaa varovaisuutta. - Anonyymi
Jotkut ihmiset ovat käsittämättömän tyhmiä. SD on PS:n veljespuolue.
- Anonyymi
Juu ikävä kyllä suomalainen joka ihailee SD puoluetta Ruotsissa on ihme sinänsä. Ensin hakeutunut Ruotsiin Saanut töitä kuka mitäkin , sosiaalinen tukiverkosto on turvannut eräiden uuden elämän Ruotsissa ,demokraattiset arvot ovat antaneet näillekkin mahdollisuuksia mitä eivät olisi saaneet Suomessa. .
Ja ovat olleet koko aikuis elämänsä Ruotsissa, monikaan ei edes ole oppinut kieltä 50 vuodenkaan jälkeen vaan aina vaan ovat tulkkien varassa. Mutta SD on muutamille jokin. Jota muka ihailevat . Joten hieman ristiriitaisesti on ajatukset näilläkin kulkeneet . - Anonyymi
Suomenkin persut ihailee myös noita Ruotsin uusnatseja.
- Anonyymi
En ihaile. Olen vasemmistopersu.
- Anonyymi
Sellaisia ei ole.
- Anonyymi
Diggaan Hallasta.
- Anonyymi
Otan osaa.
- Anonyymi
Hitler on PS:n kannattajien suosikki kaikesta päätellen vai miten ..... ?
- Anonyymi
On vaikea tulla muuhunkaan tulokseen.
- Anonyymi
Mehr Licht .
- Anonyymi
Persuna ihminen on tyhmimmillään.
- Anonyymi
Nzimarssi kaikuisi ikkunoittemme alla jos PS saisi päättää.
- Anonyymi
Ja Suomen natsit ihailee kuninkaallisia liskoja..fakeja. Sukupuoli käännetty.
Katsokaa niitä viihde julkkuja instagram Face sivujen kuvia ja mediassa kun ne kertoo käsimerkillä että kuuluvat muurari kulttiin.Armi Kuuselakin jo s
keski janimetön yhdessä poseraa..Ja Olavi V. En osaa sanoa onko biologisia viihde henkilöitä olemassa enää. Osa merkkeilijöist lienen heteroja n ja m.- Anonyymi
PS on samaa sakkia.
- Anonyymi
Hitler on joillekin jumala. Ei muuten ymmärrä PS:n kannatusta.
- Anonyymi
Hulluilla on omat huvinsa.
- Anonyymi
Mikä natseissa on niin ihailtavaa persuille ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O452301Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on392094Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2041626Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn661607Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok851370Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s31352- 141336
- 181324
Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191234