Keskellä sateista sunnuntaipäivää. Saattoi se olla menossa tapaamaan mummoaan tai sitten ei. Kadulta se meni pihaan ja aika nuorelta näytti eli tuskin isäntä itse.
Pistäkää ovet ja ikkunat säppiin edes yöksi ettei satu mitään. Kaikenlaisia peukun käyttäjää nykyisin liikkeellä.
Ensi kerralla soitan 112.
Ohikulkija
Joku tutki kellarin ikkunaa kankaantaustassa
24
309
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla hiukan vilkas mielikuvitus?
- Anonyymi
Mitä avaaja käytät? Peukuu?
- Anonyymi
Sharia-laki käyttöön.
- Anonyymi
Lain suomalaisessa säädöksessä viidennestä varkaudesta, ja mikset vakavammissa tapauksissa jo ensimmäisestä, katkaistaan kaula, virallisen lehdessä julkaistun kuulutuksen jälkeen Pyövelinmäellä. Vapaa pääsy, ja lapsille hyvää oppia elämää varten.
- Anonyymi
Niskapersotteella kiinni, roskikseen ja istuu ite kannen päälle.
- Anonyymi
Vanha guppe sun kannattaa jättää voimafantasiat jo muille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha guppe sun kannattaa jättää voimafantasiat jo muille
Väkivalta on äärioikeistolaisten tapa ratkoa asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä ”väärillä asioilla” olevia on aina voinut huoletta hutkia, kun eivät mene poliisille tilittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä ”väärillä asioilla” olevia on aina voinut huoletta hutkia, kun eivät mene poliisille tilittämään.
Mutta jos laitat hänet roskikseen kauan ajattelit itse istua kannen päällä? Huomiseenko vaikka sataa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos laitat hänet roskikseen kauan ajattelit itse istua kannen päällä? Huomiseenko vaikka sataa?
Laitan narun pytyn ympäri.
- Anonyymi
Vanhukselle on tehty toi lapsena joka välitunti koulussa ja nyt janoaa kostoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi vasemmisto aina lopulta kuoppaa koko ihmiskunnan viallisen osan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi vasemmisto aina lopulta kuoppaa koko ihmiskunnan viallisen osan.
Saa tulla punikki kokeileen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa tulla punikki kokeileen
Teillä persuilla tuo pitkäjänteisyys on aina ollut ongelma, epäsosiaalisen luonteen seurauksena.
- Anonyymi
Se olin minä
- Anonyymi
Olen minäkin nähnyt kun talojen pihoilla liikkuu ihmisiä ja kaikenlaista tekevät pihoissaan. Ja huppari on tosi kätevä pihavaate syksyllä.
Eipä tulisi ekana mieleen rosvoksi haukkua. Jos kurkki kellariin niin asuuko se mummo siellä? Vai yrittikö nähdä vaan sisälle näkyiskö haravaa. Aloittaja voi tietysti pitääkin mummojaan kellarissa mistäpä sen tietää.- Anonyymi
Aloittaja pitää ihmisiä roskiksessakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja pitää ihmisiä roskiksessakin.
Varmaan joku sotaorpo kun on noin tunteeton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joku sotaorpo kun on noin tunteeton
Ihmisiin ei voi luottaa. Kuka tahansa voi olla noin väkivaltainen. Tuohan voi viedä jonkun kotiinsa ja vangita vaikka sohvan sisään. Olikohan nyt Oulussa näin oli jo tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiin ei voi luottaa. Kuka tahansa voi olla noin väkivaltainen. Tuohan voi viedä jonkun kotiinsa ja vangita vaikka sohvan sisään. Olikohan nyt Oulussa näin oli jo tehty.
Joku täysin tunnekylmä jääkalikka varmaan kyseessä. Varmaan sitä kotonakin pienenä persposket punasena ruoskittu solkipäällä eikä annettu ruokaakaan. Sellasia noista tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku varastaa varkaan, ei kukaan varmasti menetä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhukset on julmia. Uimaanopetuskin tapahtuu heittämällä lapsi syvään veteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun mielikuvitus lähtee laukalle ja tuleekin kidnapattua joku omasta pihastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun mielikuvitus lähtee laukalle ja tuleekin kidnapattua joku omasta pihastaan?
Rapatessa roiskuu, vanhussanonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140