Joku tutki kellarin ikkunaa kankaantaustassa

Anonyymi-ap

Keskellä sateista sunnuntaipäivää. Saattoi se olla menossa tapaamaan mummoaan tai sitten ei. Kadulta se meni pihaan ja aika nuorelta näytti eli tuskin isäntä itse.
Pistäkää ovet ja ikkunat säppiin edes yöksi ettei satu mitään. Kaikenlaisia peukun käyttäjää nykyisin liikkeellä.

Ensi kerralla soitan 112.

Ohikulkija

24

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sulla hiukan vilkas mielikuvitus?

• Anonyymi

Mitä avaaja käytät? Peukuu?

• Anonyymi

Sharia-laki käyttöön.

• Anonyymi

Lain suomalaisessa säädöksessä viidennestä varkaudesta, ja mikset vakavammissa tapauksissa jo ensimmäisestä, katkaistaan kaula, virallisen lehdessä julkaistun kuulutuksen jälkeen Pyövelinmäellä. Vapaa pääsy, ja lapsille hyvää oppia elämää varten.

• Anonyymi

Niskapersotteella kiinni, roskikseen ja istuu ite kannen päälle.

• Anonyymi

Vanha guppe sun kannattaa jättää voimafantasiat jo muille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha guppe sun kannattaa jättää voimafantasiat jo muille

Väkivalta on äärioikeistolaisten tapa ratkoa asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä ”väärillä asioilla” olevia on aina voinut huoletta hutkia, kun eivät mene poliisille tilittämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä ”väärillä asioilla” olevia on aina voinut huoletta hutkia, kun eivät mene poliisille tilittämään.

Mutta jos laitat hänet roskikseen kauan ajattelit itse istua kannen päällä? Huomiseenko vaikka sataa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos laitat hänet roskikseen kauan ajattelit itse istua kannen päällä? Huomiseenko vaikka sataa?

Laitan narun pytyn ympäri.

• Anonyymi

Vanhukselle on tehty toi lapsena joka välitunti koulussa ja nyt janoaa kostoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi vasemmisto aina lopulta kuoppaa koko ihmiskunnan viallisen osan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi vasemmisto aina lopulta kuoppaa koko ihmiskunnan viallisen osan.

Saa tulla punikki kokeileen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa tulla punikki kokeileen

Teillä persuilla tuo pitkäjänteisyys on aina ollut ongelma, epäsosiaalisen luonteen seurauksena.

• Anonyymi

Se olin minä

• Anonyymi

Olen minäkin nähnyt kun talojen pihoilla liikkuu ihmisiä ja kaikenlaista tekevät pihoissaan. Ja huppari on tosi kätevä pihavaate syksyllä.
      Eipä tulisi ekana mieleen rosvoksi haukkua. Jos kurkki kellariin niin asuuko se mummo siellä? Vai yrittikö nähdä vaan sisälle näkyiskö haravaa. Aloittaja voi tietysti pitääkin mummojaan kellarissa mistäpä sen tietää.

• Anonyymi

Aloittaja pitää ihmisiä roskiksessakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja pitää ihmisiä roskiksessakin.

Varmaan joku sotaorpo kun on noin tunteeton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan joku sotaorpo kun on noin tunteeton

Ihmisiin ei voi luottaa. Kuka tahansa voi olla noin väkivaltainen. Tuohan voi viedä jonkun kotiinsa ja vangita vaikka sohvan sisään. Olikohan nyt Oulussa näin oli jo tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiin ei voi luottaa. Kuka tahansa voi olla noin väkivaltainen. Tuohan voi viedä jonkun kotiinsa ja vangita vaikka sohvan sisään. Olikohan nyt Oulussa näin oli jo tehty.

Joku täysin tunnekylmä jääkalikka varmaan kyseessä. Varmaan sitä kotonakin pienenä persposket punasena ruoskittu solkipäällä eikä annettu ruokaakaan. Sellasia noista tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku varastaa varkaan, ei kukaan varmasti menetä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhukset on julmia. Uimaanopetuskin tapahtuu heittämällä lapsi syvään veteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs kun mielikuvitus lähtee laukalle ja tuleekin kidnapattua joku omasta pihastaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs kun mielikuvitus lähtee laukalle ja tuleekin kidnapattua joku omasta pihastaan?

Rapatessa roiskuu, vanhussanonta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      109
      4282
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      149
      3673
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      88
      3435
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2829
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      129
      1730
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      37
      1558
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1201
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1184
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1140
    Aihe