Windows 11 tekee omiaan

Anonyymi-ap

Kone käyttämättömänä mutta prosessori kuormitua hiotelee 20-30% välillä.
Mitä Windowsini touhuaa?

23

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama, Päivitin Windowsia ja "Ja lopussa oli pimeys"

• Anonyymi

Rasonware iskee ja vie rahasi!!!!!

Windows = Miljonatappiot!!!!!

• Anonyymi

Kannatetaan!

• Anonyymi

Kuolema Zelenskyy:lle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolema Zelenskyy:lle

Ukrainan julkaisemien tietojen perusteella Ukrainan ballististen ohjusten torjuntaprosentti oli parantunut kesän aikana, ollen 37 prosenttia elokuussa. Syyskuussa vastaava luku oli kuitenkin vain kuusi prosenttia, vaikka Venäjä laukaisi kyseisiä ohjuksia vähemmän.
        %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

• Anonyymi

No sammuta se nyt ihmeessä!

• Anonyymi

WIHAPAPPARAINEN ON VAJAKKI! 🫨

Vaihka sen windows jäätyilee kuin pakaste sei. 🐟

• Anonyymi

Jaa koko kone, miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WIHAPAPPARAINEN ON VAJAKKI! 🫨

Vaihka sen windows jäätyilee kuin pakaste sei. 🐟

Se on myös Zelehihhuli!

• Anonyymi

Kohta pukkaa sitten mustaruutu, kernelpaniikki w11:sta.

• Anonyymi

Windows 11 ja kuva ja ääni tulee eriaikaan.

• Anonyymi

Sellainen on windoosi.

• Anonyymi

Yleensä käyttöjärjestelmät tekee taustalla jotain, esim. päivittelee ohjelmistoja.

• Anonyymi

Höpön höpöö!

• Anonyymi

Yleensä käyttöjärjestelmät ei tekee taustalla yhtään mitään.

• Anonyymi

Toi nyt on hyvin huono vitsi!

• Anonyymi

Ukrainalaisia ​​palkkasotureita kuoli Darfurin taisteluissa, joissa he tukivat Rapid Support Forces (RSF) -kapinallisia, kertoo yhdysvaltalainen sotilaslehti Military Watch Magazine (MWM). Uudessa artikkelissa kirjoittaja käsittelee ulkomaisten palkkasoturien tappiota ja Ukrainan roolia Afrikan konflikteissa.
      Ukrainalaisia ​​palkkasotureita kuoli operaatioissa Sudanin Darfurin alueella sen jälkeen, kun heidät oli lähetetty tukemaan länsimaiden tukemaa kapinallisryhmää Rapid Support Forces, joka käy sotaa Sudanin hallitusta vastaan. Sudanin asevoimat raportoivat, että ukrainalaiset yksiköt tuhottiin armeijan 6. jalkaväkidivisioonan hyökkäyksen aikana piiritettyyn Pohjois-Darfurin pääkaupunkiin El Fasheriin.
      Hyökkäys aiheutti myös "raskaita tappioita työvoimassa ja kalustossa". Myös kolumbialaisia ​​palkkasotureita kuoli iskussa. Asevoimien lausunnossa todettiin, että kuolleiden ulkomaisten asiantuntijoiden joukossa oli "drooni- ja elektronisten järjestelmien insinöörejä", jotka "yritivät soluttautua kaupunkialueiden laitamille".

Ukrainalaisen henkilöstön sijoittaminen tukemaan kapinoita länsimaiden vaikutuspiirin ulkopuolisia hallituksia vastaan ​​on kaikkea muuta kuin ennennäkemätöntä. Ukrainalaiset drone-operaattorit ovat toimineet Syyriassa vuodesta 2023 lähtien ja auttaneet Syyrian hallitusta vastustavia länsimaisia, turkkilaisia ​​ja israelilaisia ​​ryhmiä. Useissa Länsi-Afrikan maissa, joista Ranskan joukot on äskettäin karkotettu – etenkin Malissa – on myös esitetty laajalti väitteitä, että ukrainalaiset auttavat kapinallisia, erityisesti dronejen avulla. Näitä väitteitä ovat tukeneet videot, joissa kapinalliset poseeraavat ukrainalaisten taistelijoiden kanssa.

• Anonyymi

Se on windowsin luoma uusi hieno käyttäjäkokemus, joka kuormittaa prosessoria.

• Anonyymi

Lopeta gayzelen trolli!
      Venäjällä ei ole natseja vaan ne on kaikki teillä ukrainassa!
      Ja itse pääpiru Zelenskyy on päänatsi.

• Anonyymi

Päivtitin kaksi pöydänaluskonetta 10->11. Ongelmia oli ennenkuin pääsin päivittämään ja niitä tuli päivityksen jälkeen. Näillä näkymin sain ne pääosin hoidettua. Yksi tosi ärsyttävä juttu kuitenkin jäi. Windows 11 näyttää olevan entistä kaupallisempi. En tiedä johtuuko siitä vai mistä, että toisessa koneessa kaatuu päälle kasoittain mainoksia esim Suomi24 sivustolla. Ne ovat sikin sokin pitkin palstoja ja käyttäjien kirjoitukset ovat mainosten seassa. Erittäin ärsyttävää. Tässä koneessa, jota nyt käytän ei moista riesaa ole joten kai ne mainokset voisi jotenkin saada pois. Olen yrittänyt sitä selainasetuksista, mutta ei ole onnistunut. Ehkä vielä lamppu syttyy ja pääsen riesasta eroon siinä toisessakin koneessa. Niin se on mulla yleensä mennyt.

• Anonyymi

Varmaan vakoilee....

• Anonyymi

Selvästi saastunut!

• Anonyymi

SE VAKOILEE!!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe