Kone käyttämättömänä mutta prosessori kuormitua hiotelee 20-30% välillä.
Mitä Windowsini touhuaa?
Windows 11 tekee omiaan
23
277
Vastaukset
- Anonyymi
Sama, Päivitin Windowsia ja "Ja lopussa oli pimeys"
- Anonyymi
Rasonware iskee ja vie rahasi!!!!!
Windows = Miljonatappiot!!!!! - Anonyymi
Kannatetaan!
- Anonyymi
Kuolema Zelenskyy:lle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema Zelenskyy:lle
Ukrainan julkaisemien tietojen perusteella Ukrainan ballististen ohjusten torjuntaprosentti oli parantunut kesän aikana, ollen 37 prosenttia elokuussa. Syyskuussa vastaava luku oli kuitenkin vain kuusi prosenttia, vaikka Venäjä laukaisi kyseisiä ohjuksia vähemmän.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
- Anonyymi
No sammuta se nyt ihmeessä!
- Anonyymi
WIHAPAPPARAINEN ON VAJAKKI! 🫨
Vaihka sen windows jäätyilee kuin pakaste sei. 🐟 - Anonyymi
Jaa koko kone, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WIHAPAPPARAINEN ON VAJAKKI! 🫨
Vaihka sen windows jäätyilee kuin pakaste sei. 🐟Se on myös Zelehihhuli!
- Anonyymi
Kohta pukkaa sitten mustaruutu, kernelpaniikki w11:sta.
- Anonyymi
Windows 11 ja kuva ja ääni tulee eriaikaan.
- Anonyymi
Sellainen on windoosi.
- Anonyymi
Yleensä käyttöjärjestelmät tekee taustalla jotain, esim. päivittelee ohjelmistoja.
- Anonyymi
Höpön höpöö!
- Anonyymi
Yleensä käyttöjärjestelmät ei tekee taustalla yhtään mitään.
- Anonyymi
Toi nyt on hyvin huono vitsi!
- Anonyymi
Ukrainalaisia palkkasotureita kuoli Darfurin taisteluissa, joissa he tukivat Rapid Support Forces (RSF) -kapinallisia, kertoo yhdysvaltalainen sotilaslehti Military Watch Magazine (MWM). Uudessa artikkelissa kirjoittaja käsittelee ulkomaisten palkkasoturien tappiota ja Ukrainan roolia Afrikan konflikteissa.
Ukrainalaisia palkkasotureita kuoli operaatioissa Sudanin Darfurin alueella sen jälkeen, kun heidät oli lähetetty tukemaan länsimaiden tukemaa kapinallisryhmää Rapid Support Forces, joka käy sotaa Sudanin hallitusta vastaan. Sudanin asevoimat raportoivat, että ukrainalaiset yksiköt tuhottiin armeijan 6. jalkaväkidivisioonan hyökkäyksen aikana piiritettyyn Pohjois-Darfurin pääkaupunkiin El Fasheriin.
Hyökkäys aiheutti myös "raskaita tappioita työvoimassa ja kalustossa". Myös kolumbialaisia palkkasotureita kuoli iskussa. Asevoimien lausunnossa todettiin, että kuolleiden ulkomaisten asiantuntijoiden joukossa oli "drooni- ja elektronisten järjestelmien insinöörejä", jotka "yritivät soluttautua kaupunkialueiden laitamille".
Ukrainalaisen henkilöstön sijoittaminen tukemaan kapinoita länsimaiden vaikutuspiirin ulkopuolisia hallituksia vastaan on kaikkea muuta kuin ennennäkemätöntä. Ukrainalaiset drone-operaattorit ovat toimineet Syyriassa vuodesta 2023 lähtien ja auttaneet Syyrian hallitusta vastustavia länsimaisia, turkkilaisia ja israelilaisia ryhmiä. Useissa Länsi-Afrikan maissa, joista Ranskan joukot on äskettäin karkotettu – etenkin Malissa – on myös esitetty laajalti väitteitä, että ukrainalaiset auttavat kapinallisia, erityisesti dronejen avulla. Näitä väitteitä ovat tukeneet videot, joissa kapinalliset poseeraavat ukrainalaisten taistelijoiden kanssa. - Anonyymi
Se on windowsin luoma uusi hieno käyttäjäkokemus, joka kuormittaa prosessoria.
- Anonyymi
Lopeta gayzelen trolli!
Venäjällä ei ole natseja vaan ne on kaikki teillä ukrainassa!
Ja itse pääpiru Zelenskyy on päänatsi. - Anonyymi
Päivtitin kaksi pöydänaluskonetta 10->11. Ongelmia oli ennenkuin pääsin päivittämään ja niitä tuli päivityksen jälkeen. Näillä näkymin sain ne pääosin hoidettua. Yksi tosi ärsyttävä juttu kuitenkin jäi. Windows 11 näyttää olevan entistä kaupallisempi. En tiedä johtuuko siitä vai mistä, että toisessa koneessa kaatuu päälle kasoittain mainoksia esim Suomi24 sivustolla. Ne ovat sikin sokin pitkin palstoja ja käyttäjien kirjoitukset ovat mainosten seassa. Erittäin ärsyttävää. Tässä koneessa, jota nyt käytän ei moista riesaa ole joten kai ne mainokset voisi jotenkin saada pois. Olen yrittänyt sitä selainasetuksista, mutta ei ole onnistunut. Ehkä vielä lamppu syttyy ja pääsen riesasta eroon siinä toisessakin koneessa. Niin se on mulla yleensä mennyt.
- Anonyymi
Varmaan vakoilee....
- Anonyymi
Selvästi saastunut!
- Anonyymi
SE VAKOILEE!!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161