Miksi irtisanoutui noin pikaisesti ?
Onko jokin pommi tulossa ?
Petäjävesi/Kummalan luottamuspula
14
357
Vastaukset
- AnonyymiKuntaliittoutuma Multian kanssa ? 
- AnonyymiKunnanvaltuutettu sanoi, että päättäjien on mietittävä itse, miten ovat käyttäytyneet ja miten ovat itseään ilmaisseet... Huonoa käytöstä kunnanjohtajaa kohtaan? 
- AnonyymiNo mitä se siitä kummenee jos vuositolkulla tekee lähtöä. Minulla samaa tyyliä jos ei tykätä niin lähdetään. - AnonyymiEi tupata jos ei tykätä, sano Rampe ja Naukkiskin 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei tupata jos ei tykätä, sano Rampe ja Naukkiskin Petelius ja Kalliala kuntajohtoon, sketsihahmoissaan. 
 Multian kunnanjohtaja riittää, hyvä juht.

- AnonyymiPedofiiliepäily ? 
 Lestadiolainen ?
 Helluntailainen ?
 Peukkulainen ?
- AnonyymiOutoa toimintaa on tekeillä Petäjäveden kunnalispolitiikassa. Kolme kunnanjohtajaa eronnut pienen ajan sisällä. Salaliittoteorioita kehiin? Onko suunnitteilla kuntaliitoksia joihinkin kuntiin? Tuulivoimaloiden rakentamisesta kiistaa? 
- AnonyymiPienen kunnan sisäpiirit tässä on syynä. Ikiaikaset suvut haluavat määrätä kaikesta eikä uusia tuulia tai tuulivoimaloitakaan suvaita. - AnonyymiEikä näille liikemiessuvuille kilpailijoita suvaita. Outoa myös, että Jyväskylä on vieressä ja siellä asunnot kalliita, niin luulisi Petäjäveden olevan vetovoimainen kunta kaupungissa työssäkäyville ja tuovan markkinaraon yrityksille ja kaupoille. Keuruullakin kaikki palvelut vähitellen loppuu ja väestö pienenee. Nyt kannattaa sitä Jyväskylän läheisyyttä hyödyntää. 

- AnonyymiKepu pelkää, että työpaikat tuo kuntaan persuja 
- AnonyymiMuualta muuttaneilta ei ole koskaan ollut eikä tule olemaan "äänioikeutta",. Hyvät ideat ja uudistusehdotukset torpataan välittömästi. Ihan vaan periaatteesta ja koska niin on aina tehty. - AnonyymiNo nyt sitten hallintojohtajakin ilmoitta eroavansa. Joku siellä on pielesä. 
 Tarviiko tämmönen pikkukunta kaikenmaaliman turhia johtajia, enemmän ne saa harmia ja kuluja aikaan, kun keksivät tekemistä, vaikka itse työlle ei oikeasti ole kunnan hallinnossa tarvetta.
 Ennen pärjättiin kunnanjohtajalla ja kunnansihteerillä. Töitä tehtiin siihenaikaan vielä isossa kunnassa paljon enemmän ja ennenkaikkea, saatiin aikaan enemmän.
 Onko nykyajan tietotekniikka niin vaikeaa, että niitä tyhjänpantteja johtajia pitää olla tuolia kuluttamassa ja kuraa kantamassa kuntalaan entistä enemmän ?
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No nyt sitten hallintojohtajakin ilmoitta eroavansa. Joku siellä on pielesä. 
 Tarviiko tämmönen pikkukunta kaikenmaaliman turhia johtajia, enemmän ne saa harmia ja kuluja aikaan, kun keksivät tekemistä, vaikka itse työlle ei oikeasti ole kunnan hallinnossa tarvetta.
 Ennen pärjättiin kunnanjohtajalla ja kunnansihteerillä. Töitä tehtiin siihenaikaan vielä isossa kunnassa paljon enemmän ja ennenkaikkea, saatiin aikaan enemmän.
 Onko nykyajan tietotekniikka niin vaikeaa, että niitä tyhjänpantteja johtajia pitää olla tuolia kuluttamassa ja kuraa kantamassa kuntalaan entistä enemmän ?Sirniö piti kunnon kuria kunnassa. Tosin omat pojat oli kovia omenavarkaita. 

- AnonyymiKunta varmaan palkkaa TAAS jonkun konsultin tekemään tulevaisuudensuunnitelmaa. Eihän se maksa kuin muutaman kymppitonnin ja kuntalaiset maksaa sen mielellään? 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424945
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161723
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161566
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011448
- 1521321