mutta tekevät kaikenlaisia ehdotuksia, esimerkiksi eläkeiän nostoa 70 vuoteen.
En tarkoita, että juuri tämä linkin yritysjohtaja tekisi niin, mutta helppoahan
se on ehdotella työntekijöille eläkeiän nostoa. Moni työntekijä ei edes elä 70 vuotiaaksi.
Hallitus on yrittäjien asialla ja yrittäjät hallituksen asialla ?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011540012.html
Yritysjohtajat jäävät itse eläkkeelle ennen eläkeikää ja muuttavat Sveitsiin verottajaa pakoon,
7
82
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän vasta nostaisi työintoa jos ei pääsisi mahdollisesti koskaan eläkkeelle.
Muuttoliike muihin maihin alkaa jos eläkeikää nostettasiin vielä lisää. - Anonyymi
Kun töitä ei nuorena saa ainakaan perskokkarehallituksen aikana
on kai pakko painaa 70 vuotiaaksi jos on elossa. - Anonyymi
Eikö eläkeikä ole nyt jo 67 v nykyisille päälle nelikymppisille ?
- Anonyymi
Sveitsi ja pohjois-Italian kunnat ovat hieno asuinpaikka ympärillä vauraita
alueita Sveitsin kantoneissa ei ole pääomaveroja
Suomessa on putinatsia kädestä pitä ahkonen ja muumiomainen mies araljärvi
jotka ovat ALAssadin ja Mupa Rakin ylimpiä ystäviä tosin Mupa on kullut ja Assad
voi pudotakkunasta Moskovassa jonka lähiössä asuu
alassad mupa varastivat kiduttivat ja pitivät kansalaisiaan vankina vuosikymmeniä
mikäli Suomen rajallaei haisisivenäjä vaan haisisi raha kuten Tanska Kanada Saksa ...
niin Suomi voisi olla maailman rikkain öljyä tuottamaton alue sijoittajille - Anonyymi
Aikoinaan se oli Portugali, jonne lähtivät verottajaa pakoon.
- Anonyymi
Aina löytyy joku maa jonne yritysjohtajat katoavat rahoineen ennen
eläkeikää. Suuri osa rahoista on mennyt jo ennen sitä verottajalta piiloon veroparatiiseihin. - Anonyymi
En tarkoita että...jne, eli mitä aloittaja sitten oikeastaan tarkoittaa, tietäneekö itsekään..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161