Perskokkarehallitus "sosialisoi" kansan yhteistä omaisuutta rahaeliitille
ja jättää velat kansan maksettavaksi.
Sosialismi kelpaa rikkaillekin
10
125
Vastaukset
- Anonyymi
10 miljardia yritystukia maksetaan vuosittain suoraan veronmaksajan
kukkarosta yrityksille ja sitten hallituksen ja EK;n kyykyttämän
työntekijän pitäisi lisäksi tehdä niille puoli-ilmaiseksi töitä.- Anonyymi
"puoli-ilmaiseksi töitä."
Kuka ne työehtosopimukset tekevät ?
Kannattaisi viestittää tuo tieto heille, kai olet jäsenmaksusi näille sopijoille maksanut , jotka noita puoli-ilmaisia töitä on luvannut / sopineet tehdä ?
- Anonyymi
Oikeisto on muuttanut kantaansa. Kyllä sille sosialismi sopii.
- Anonyymi
Minun tulot ja omaisuus jonka olen itse hankkinut ilman haloslaistuomiojalaisen
tapaa levitää läskipresettään verorahoista maksetuilla herranpalkoilla
niin ne minun rahat ei ole yhteistä enkä anna niitä köhille tuhalattavaksi ylikulutukseensa ja köhäperheensä elämäntason nostamiseen tulonsiiroina
olen köhästä noussut varakkaaksi lappaamalla rahaa itselleni ja vivuttamalla ja lainajärjestelyihin aikaa käyttämällä
en tuhlaa kuten köhät jotka ovat pysyneet köhinä iljettävinä ini sevinä kuluttajina joille ei mikään riitä, varastaisivat ansaitsevilta veroina kaiken
kuin Karjalassa venäläisperheet suomalaisilta asunnot sodan jälkeen itselleen maksamatta mitään - Anonyymi
Duunarin fyffe on kelvannut okein hyvin oikeistolaiselle rahaeliitille.
Purra sitä lappaa niille hiki päässä.- Anonyymi
Purra . . . ? Suomen suurimman työväen puolueen puheenjohtaja ... ?
Räkänen nauru sille.
- Anonyymi
Aloitus on karu totuus kansalle.
- Anonyymi
Ei kerry nyt verojakaan riittävästi valtion kassaan, kun hallitus
kasvattaa työttömyyttä. - Anonyymi
Näin se on toiminut kaikilla muillakin hallituksilla.
- Anonyymi
Vain oikeistohallituksien aikana valtio köyhtyy ja rikkaat rikastuvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512