🌟 Positiivisuusviikon kunniaksi kutsun sinut mukaan levittämään hyvää mieltä! 🌟 Kirjoita kommentteihin asioita, joita arvostat kanssasättäreissäsi – olipa kyse ystävällisyydestä, huumorista, tuesta tai yhteisestä naurusta.
Osallistuminen on täysin vapaaehtoista, mutta lämpimästi suositeltavaa. Sivuvaikutuksina saattaa ilmetä lisääntyneitä ilon, kiitollisuuden ja yhteyden tunteita 💛
Levitetään yhdessä valoa ja hyvää fiilistä – yksi kommentti kerrallaan!
Positiivisuusviikon haaste!
13
310
Vastaukset
- Anonyymi
🤣 Tulet hämmästymään viestitulvaa ketjussasi! 😂
- Anonyymi
Onhan tää täällä keskusteluja luettuani todella vaikea aihe, alkaa kehumaan.
Minusta sätissä on onneksi monia täyspäisiä ja fiksuja tyyppejä. Monet naurut on saanut ääneen hihitellä. Jatketaan samaan malliin :-D - Anonyymi
Suurin osa Chatissa kohtaamistani ihmisistä ovat kuin auringonsäteitä sateen jälkeen – täynnä lämpöä, ystävällisyyttä ja iloa, jotka tekevät jokaisesta keskustelusta kuin juhlan sydämelle!
- Anonyymi
Ihanat ihmiset 🧑✈️👩🚀👨🎤👩🎨🧕🧑🚒👰🤵♂️🧛♂️🧝🙅♀️🙇🤷💆♀️👩🦽🤹
- Anonyymi
Arvostan huumoria joka saa minut hymyilemään tai nauramaan. Sellainen huumori ei ole nauramista kenellekään toiselle, vaan nauramista yhdessä. Arvostan myös niitä jotka huomioivat toisia. Harvinainen ja hieno ominaisuus tässä minä-minä maalimassa.
- Anonyymi
Arvostan ystävällisyyttä, mukavuutta, huumoria, vertaistukea, tilannekomiikkaa, tietoa, taitoa, luotettavuutta, rauhallisuutta, asiallisuutta, vitsejä (vanhojakin), yksityisyyttä.
- Anonyymi
Sättiruno: Ilo irti!
Hei sinä siellä, ruudun takana, aamu voi alkaa vaikka kahvin makana. Jos sade ropisee, ei haittaa lain, aurinko paistaa sun sydämeen ain.
Naura kun voit, ja hymyile vaan, elämä tanssii – ei tarvitse suunnitelmaa. Jos kengässä kivi, niin potkaise pois, maailma on sun, ei mikään ois toiss’.
Tänään on päivä, ei eilinen jää, tartu hetkeen, tee siitä juhlapäivä. Sano "jee!" vaikka syytä ei ois, ilo on lahja – ja se sulle sois.- Anonyymi
Arvostan myös noin antaumuksellista runon lausuntaa, puolikasin aikaan aamusta, kohteena sättiasioissa liikkuva somekansa. 🌻🌻🌻
- Anonyymi
Tahtoisin mitä nöyrimmin nostaa tässä yhteydessä esiin myös chattimme eräänlaiset sankarit - rohkenisin jopa kutsua heitä Chatin Intelligentsiaksi. Tarkoitan nyt niitä ylväitä tunteen ja älyn jättiläisiä, jotka väsymättä antavat meille itsestään, meitä opastaen ja sivistäen, uskoen ja luottaen tavan chattarin kehityskelpoisuuteen.
Heidän järkensä ja sydämensä poikkeuksellisen voimakas tahto vie heitä eteenpäin toimimaan koko chatin ja kaikkien siellä hyväksi.
Kuinka monta kertaa meidät onkaan ohjattu oikealle polulle silloin kun hyveellisyytemme ei ole aivan riittänyt moraalisesti tinkimättömään käytökseen!
Kuinka monta kertaa meille on jaksettu lempeästi opastaen toistaa tietoa silloinkin kun on meillä on ollut haasteita oppivaisuuden ja tiedolle avoimuuden suhteen!
Kuinka monta kertaa meille on osoitettu, että me ( juuri Sinä ja Minä ) olemme puutteistamme huolimatta hyväksytyt tasavertaisesti osallistumaan ihmisyyden asiaa eteenpäin vieviin keskusteluihin.
Tiedän ettei minun tarvitse nimetä heitä, tiedätte kyllä keistä on kyse. Osoitan kiitokseni heille!- Anonyymi
Tuollaisia ihmisiä ei sätistä hevillä 🎵🎵🎵 löydy, turhaan, niin turhaan sanailet jonnenjoutavuuksia. Kukaan ei halua chat-juttu-kavereidensa kehittyvän paremmaks tai edes tasavertaiseks. Mutt comsi comsa: ihminen on herkästi oppivainen, kehityskelpoinen alaston GorillaPaviaaniTarsiiri, tiedon valtaisalla tutkimattomalla polulla. On vain itsestä kiinni mitkä banaanit kiinnostaa! Kiitos kuuluu myös sinulle, vaikkemme tiedä mistä on ees kyse!
- Anonyymi
Tiedän ettei minun tarvitse nimetä heitä, tiedätte kyllä keistä on kyse. Osoitan kiitokseni heille!
- Anonyymi
💕Ihanaa perjantaita ja tulevaa viikonloppua 💕
- Anonyymi
Kiitos kaikille kommentoijille ja mukavaa alkanutta viikkoa. Annetaan senkin olla positiivinen 💕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512