Sammuttaessani konetta tulee ilmoitus.
"Joku muu käyttää yhä tätä tietokonetta. Jos sammutat tietokoneen nyt, muut käyttäjät voivat menettää tallentamattomat työnsä."
Olen ainoa koneen käyttäjä, mutta minulla on kaksi tiliä, joista toinen on MS-tili.
Tuo ilmoitus saattaa tulla kuitenkin, vaikka olen kirjautunut vain yhdellä tilillä koneelle. Uusi ongelma, joka ilmaantui ihan äskettäin. Jossain vaiheessa tuo ilmoitus häipyy, mutta sama ongelma toistuu myöhemmin.
Mistähän kyse?
Windows 10 sammutusongelma
10
180
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ostanut koneen käytettynä.
se on voinut olla yrityskäytössä.
tai sinulle on myyty yritys-windows office paketti- Anonyymi
Kone on ostettu uutena.
- Anonyymi
Luvaton urkkija koneellasi!
- Anonyymi
Microsoft käyttää konettasi ja et saa samuttaa konetta, koska microsoft vastaanottaa tietokoneesi lähettämiä vakoilutietoja.
- Anonyymi
Tuo ei merkitse mitään jos huushollissa on vain 1 käyttäjä. Käy varmuuden vuosi sillä toisella tilillä, kirjaudu ulos ja käynnistä kone uudelleen.
- Anonyymi
Yksi käyttäjä vain on.
- Anonyymi
Voiko liittyä mitenkään siihen, että myös TV on kytketty piuhalla samaan reitittimeen kuin tietokonekin? WLAN-verkot ei ole käytössä.
- Anonyymi
Ukrainan alkanut menettää alueitaa kiihtyvällä tahdilla.
Ilmeisesti etulinjaan ei ole sotilaita.- Anonyymi
HYVÄ HYVÄ!
Lopeta gayzelen trolli! Venäjällä ei ole natseja vaan ne on kaikki teillä ukrainassa! Ja itse pääpiru Zelenskyy on päänatsi.
- Anonyymi
Joku on koneellasi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959