Ketkä ovat samaa mieltä kanssasi
Zionismi on syvältä
38
232
Vastaukset
Olen niin iloinen, ettei hamastiinaa tunnustettu. En siksi, että olisin kristitty, vaan siksi, että lupasimme kerran: ei koskaan enää.
Sitä paitsi, se olisi voinut vaarantaa asekaupat Israelin kanssa.- Anonyymi
Oikeisto on rikkaille he ei mielenterveys ongelmaisista välitä kuten minusta
Anonyymi kirjoitti:
Oikeisto on rikkaille he ei mielenterveys ongelmaisista välitä kuten minusta
Kärsimys jalostaa luonnetta, minä sanon.
En minäkään miljardööri ole, mutta todella iloinen oikeistohallituksesta.- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Kärsimys jalostaa luonnetta, minä sanon.
En minäkään miljardööri ole, mutta todella iloinen oikeistohallituksesta.Minusta tämä on huono hallitus eivät väliltä sairaista ollenkaan. Olen skitsofrenian ja laaja laisten oppimisvaikeuksien takia työkyvyttömyys eläkkeelllä ollut yli 5 vuotta koska minulla ei ole mahdollista mennä koko päivä töihin näiden takia enkä tee ammattilla mitään koska en kykene palkka töihin enkä ammattia saisikaan laaja alaisten oppimisvaikeuksien takia sitten työelämässä olisin vain jatkuvasti autettava. En pärjää edes arki askareissa itsenäisesti. Kokoomus on rikkaiden puolue ja hyvä osaisten
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä on huono hallitus eivät väliltä sairaista ollenkaan. Olen skitsofrenian ja laaja laisten oppimisvaikeuksien takia työkyvyttömyys eläkkeelllä ollut yli 5 vuotta koska minulla ei ole mahdollista mennä koko päivä töihin näiden takia enkä tee ammattilla mitään koska en kykene palkka töihin enkä ammattia saisikaan laaja alaisten oppimisvaikeuksien takia sitten työelämässä olisin vain jatkuvasti autettava. En pärjää edes arki askareissa itsenäisesti. Kokoomus on rikkaiden puolue ja hyvä osaisten
Siksi sosiaaliturva pitäisikin oikeuttaa vain Suomen kansalaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä on huono hallitus eivät väliltä sairaista ollenkaan. Olen skitsofrenian ja laaja laisten oppimisvaikeuksien takia työkyvyttömyys eläkkeelllä ollut yli 5 vuotta koska minulla ei ole mahdollista mennä koko päivä töihin näiden takia enkä tee ammattilla mitään koska en kykene palkka töihin enkä ammattia saisikaan laaja alaisten oppimisvaikeuksien takia sitten työelämässä olisin vain jatkuvasti autettava. En pärjää edes arki askareissa itsenäisesti. Kokoomus on rikkaiden puolue ja hyvä osaisten
Kumminkin yhteiskunta huolehtii sinun elatuksesta - mutta eihän se ole kiitoksen arvoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumminkin yhteiskunta huolehtii sinun elatuksesta - mutta eihän se ole kiitoksen arvoista.
On se mutta miksi meitä nyt pitää kohdella kaltoin persujen ja kokoomuksen mielestä
- Anonyymi
Orpo ja perdut antavat veroalea rikkaille ja ottaa niille ne rahat pienituloisista ja köyhiltä sekä sairailta
- Anonyymi
Orpon Oikeisto hallitus nosti ruuan hinta älyttömästi nyt olen paljon köyhempi työkyvyttömyys eläkkeeni kanssa kuin muutaman vuosi sitten. Näkyy säästöissä ei jää säästöön rahaa vaikka en ole muuttanut ostoksiani mitenkään
- Anonyymi
Siionismi on syvältä historiasta n 4000 vuoden takaa.
- Anonyymi
zionismi= natsismi
uusliberalismi=natsismi
täytyy uudistua jotta olisi salonkikelpoinen ja
- Anonyymi
3. Mooseksen kirja 20:13 FinRK
[13] Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he molemmat tekevät iljettävän teon. Heidät on surmattava. Heidän verensä tulkoon heidän itsensä päälle.- Anonyymi
eikö saa enää maatakaan vaikka kuinka väsyttäis!!??
- Anonyymi
3. Mooseksen kirja 20:14 FinRK
[14] Jos mies ottaa vaimoksi naisen ja hänen äitinsä, se on irstailua. Mies ja molemmat naiset on poltettava tulessa, ettei keskuudessanne olisi irstautta.- Anonyymi
Mutta kristityt umaloivat juutalaisia, koska se on valittu kansa. Jotkut kristityt kirjoittavat sana juutalinen isolla alkukirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kristityt umaloivat juutalaisia, koska se on valittu kansa. Jotkut kristityt kirjoittavat sana juutalinen isolla alkukirjaimella.
Maailman meno osio sopii paremmin aloituksen teemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä, että juutalaisuus (Judaism) tarkoittaa Juudan sukukuntaa, ja englannissa jopa Finnish kirjoitetaan isolla.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä, että juutalaisuus (Judaism) tarkoittaa Juudan sukukuntaa, ja englannissa jopa Finnish kirjoitetaan isolla.
Et varmaankaan osaa englantia, etkä muutenkaan vaikuta älykkäältä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sanotaan nykyään ihmisille, jotka eivät vihaa juutalaisia tai jotka eivät noudata uskonnollisia dogmeja.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Niin sanotaan nykyään ihmisille, jotka eivät vihaa juutalaisia tai jotka eivät noudata uskonnollisia dogmeja.
En tiedä mitä sanotaan kellekään, koska en itse usko mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, tyhmät ihmiset kutsutaan yleensä tyhmiksi, niin se yleensä on. Et voi tulla älykkääksi olemalla tyhmä, vaikka kuinka yrittäisit.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitä sanotaan kellekään, koska en itse usko mihinkään.
Aivan, tulit muuten vain toteuttamaan väkivaltaista pyhää uskonnolliselle palstalle.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Aivan, tulit muuten vain toteuttamaan väkivaltaista pyhää uskonnolliselle palstalle.
Tulin tänne, koska olette olleet jo muutaman päivän ajan kuumin aihe trendaavien keskustelujen listalla.
Anonyymi kirjoitti:
Tulin tänne, koska olette olleet jo muutaman päivän ajan kuumin aihe trendaavien keskustelujen listalla.
Kun teititellään sanotaan "olette ollut" ei "olette olleet".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa meidän uskonnollisten ihmisten seuraan. Meillä ei lopu jutut kesken. T exadventisti
- Anonyymi
hahaha anopin!! hahaha...varmaan jonoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei englanti ole älykkyyden merkki
- Anonyymi
Sionismi ja natsismi ovat sama aate.
Parempi kansa kuin kukaan muu.- Anonyymi
Eikö sama pätee uskontoihin, jotka ovat natsistisia?
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Tällaiset natsi-leimat ovat historian vääristelyä.
Et varmaankaan tunne historiaa, etkä vaikuta mitenkään erityisen älykkäältä.
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaankaan tunne historiaa, etkä vaikuta mitenkään erityisen älykkäältä.
Eikö käsikirjoittaja antanut sinulle muita vuorosanoja?
- Anonyymi
Olen maltillisen vasemmiston kannattaja ja entinen kommari ja nykyisin horjumaton kristitty. En palvo Israelia, mutta kannata Israelin toimia puolustaa itseään, kansansa murhaa monesti yrittäneitä kohtaan. Taas YK ja muu maailma kirkuu Israelin tuhoa, kun se antaa hamasille sitä mitä hamas suunnitteli Israelille, mutta ajatollahit, Iran, hizbollah ja huhit, paskoivat housuihinsa, eivätkä lähteneet luksus hotelleistaan sotimaan. Meillä on historiamme huonoin hallitus, mutta itsepä äänestimme, tai nukuimme onnemme ohi.
- Anonyymi
Äänestämällä vaikuttaminen on pelkkä vitsi muutenkin. Eduskunnan puolueiden voimasuhteet (ja sitä kautta yleensä maan hallituspuolueet) valitaan kyllä äänestämällä, mutta siihen se sitten jääkin. Kaikki päätökset tehdään kabinettisopimuksilla, lobbareiden, suuryritysten ja pääoman painostamana tai tukemana ja kansainvälisten sidonnaisuuksien ja voimasuhteiden puitteissa. Äänestäjä on pelkkä mitätön statisti, joka kirjoittaa numeron paperiin äänestyskopissa muutaman vuoden välein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestämällä vaikuttaminen on pelkkä vitsi muutenkin. Eduskunnan puolueiden voimasuhteet (ja sitä kautta yleensä maan hallituspuolueet) valitaan kyllä äänestämällä, mutta siihen se sitten jääkin. Kaikki päätökset tehdään kabinettisopimuksilla, lobbareiden, suuryritysten ja pääoman painostamana tai tukemana ja kansainvälisten sidonnaisuuksien ja voimasuhteiden puitteissa. Äänestäjä on pelkkä mitätön statisti, joka kirjoittaa numeron paperiin äänestyskopissa muutaman vuoden välein.
..Äänestämällä vaikuttaminen on pelkkä vitsi muutenkin..
Kyllä, se on kuin teatteria, jossa voi kuvitella, että äänestystulokset ovat täysin rehellisiä. Teknologia on hyvin kehittynyttä, joten miten joku voi uskoa, että äänestystuloksia ei osata helppo manipuloida. Tietenkin merkityksettömien ihmisten osalta äänestystulokset voivat olla rehellisiä, mutta maan johto, hallinto ja muut tärkeät henkilöt valitaan todellisuudessa vapaamuurarien toimesta, ja valitut henkilöt tiedetään etukäteen, joten äänestäjillä ei ole lainkaan valtaa. Se on sirkus. Anonyymi kirjoitti:
Emme olisi saaneet kiristyksiä maahanmuuttoon ellei PS olisi ollut hallituksessa tai itärajaa kiinni. Bensakin on median mukaan "liian halpaa". Minusta tämä osoittaa, että äänestäminen kyllä vaikuttaa.
- Anonyymi
"Heidän valehtelevat suunsa tukitaan!"
https://www.youtube.com/watch?v=L_T7n0e9Tew
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853952
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.513268Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1583008Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,602931SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.762453Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52276Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251974Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621951Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1611912- 911311