Kummastuttaa, miksi jotain, laavuja, nuotiopaikkoja, saatika leikkikenttiä tehdään nykyaikana?🤔
Kun, noi " teinit" rikkoo ja särkee/ törhii kaiken.
Olisi kaikille oikeudenmukaista, että jokainen leikkii omassa pihassa ja paistaa makkaransa vaikka paistinpannulla tai uunissa Tai takoissaan.🤪
Kun, ilkivallantekijät eivät halua, että kaikilla olisi vapaa-ajalla jotain tekemistä.
Niin ja nuo varastelevat ihmiset Yms on oikeesti aikuiset ihmiset, eikä aina kersat🫢🫣🫣
Ihmetystä herättää
17
1064
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa ne on venäläiset jotka niitä särkee?
- Anonyymi
Oli hyvä uutinen Ylellä , todella hyvä , että Kokkola on vihdoin koventanut otteita näitä vandaaleja kohtaan.
Maksuun vaan kaikki vahingot niitten aiheittajille.
Ja korkojen kans! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli hyvä uutinen Ylellä , todella hyvä , että Kokkola on vihdoin koventanut otteita näitä vandaaleja kohtaan.
Maksuun vaan kaikki vahingot niitten aiheittajille.
Ja korkojen kans!Nämä "veijarit" harjoittelevat vahingontekoa, valehtelua, varastelua, tihutöitä, metelöintiä, ohjeitten, ja sääntöjen laistamista päivittäin VesiVeijarissa. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Samaan aikaan opettajat, kouluavustajat ja uimavalvojat istuvat kopeissaan puhumassa passkaa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä "veijarit" harjoittelevat vahingontekoa, valehtelua, varastelua, tihutöitä, metelöintiä, ohjeitten, ja sääntöjen laistamista päivittäin VesiVeijarissa. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Samaan aikaan opettajat, kouluavustajat ja uimavalvojat istuvat kopeissaan puhumassa passkaa, hah hah haaa!!!...
tarvittas miesten koulua!
- Anonyymi
Uimahalliin pitäisi saada myös vartija estämään mummojen keskustelu vesijuoksu, pappojen poreallas kerhot ja pukuhuone tiloissa tapahtuva kuvaaminen.
MOT- Anonyymi
Kuvaamista en ole hallissa havainnut koskaan, no kokemusta minulla on vain miesten puolelta. Minun karvaista hieman pulleaa vartaloa komean kikkelin kanssa saa toki kuvata.
Pappojen kerhot ovat tosiasia, ne eivät häiritse ketään, kepeää rupattelua ja urheilutulosten toistamista päivästä toiseen, Itse en osallistu niihin, minun sosiaalinen toiminta tapahtuu jossain muualla kuin porealtaissa.
Mummojen rupattelupiirit vesijuoksulle varatuilla radoilla on ainoa joka haittaa minua ja monia muita vesijuoksioita. Muodokkaat mummot polkee kuin täitervassa ja juttelevat joutavia muiden edessä. Katsotaan vihaisesti jos niitä ohittaa tai saat sanoo heille heidän olevan esteenä radalla.
Vesipisaroin kimmellessä rintakarvoissa...hyvää päivän jatko Teille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvaamista en ole hallissa havainnut koskaan, no kokemusta minulla on vain miesten puolelta. Minun karvaista hieman pulleaa vartaloa komean kikkelin kanssa saa toki kuvata.
Pappojen kerhot ovat tosiasia, ne eivät häiritse ketään, kepeää rupattelua ja urheilutulosten toistamista päivästä toiseen, Itse en osallistu niihin, minun sosiaalinen toiminta tapahtuu jossain muualla kuin porealtaissa.
Mummojen rupattelupiirit vesijuoksulle varatuilla radoilla on ainoa joka haittaa minua ja monia muita vesijuoksioita. Muodokkaat mummot polkee kuin täitervassa ja juttelevat joutavia muiden edessä. Katsotaan vihaisesti jos niitä ohittaa tai saat sanoo heille heidän olevan esteenä radalla.
Vesipisaroin kimmellessä rintakarvoissa...hyvää päivän jatko Teille.Vesijuoksuradallehan on sääntö, että on juostava yhtä rataa, eikä vierekkäin. Röhhkeää käytöstä, liikkumanhan hallille tullaan eikä puhumaan
MIKSEI uinninvalvojat laita näitä puheripulisia ruotuun!!!
Jutella rouvat voi baarissa uinnin äläkeen ja juua vaikka kymmenen kuppia kahavia.
Juttu luistas vielä paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesijuoksuradallehan on sääntö, että on juostava yhtä rataa, eikä vierekkäin. Röhhkeää käytöstä, liikkumanhan hallille tullaan eikä puhumaan
MIKSEI uinninvalvojat laita näitä puheripulisia ruotuun!!!
Jutella rouvat voi baarissa uinnin äläkeen ja juua vaikka kymmenen kuppia kahavia.
Juttu luistas vielä paremmin.Kaikille riittää tilaa, ja keskustelu on sallittua. Tärkeintä on poistaa/estää häiriköinti, ja ennen kaikkea sääntöjen/ohjeitten noudattamatta jättämisen estäminen.
Ressu piti järjestystä yllä VesiVeijarissa yli 10 vuotta, kunnes alkoi käsittämätön ajojahti Ressua kohtaan... MOT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille riittää tilaa, ja keskustelu on sallittua. Tärkeintä on poistaa/estää häiriköinti, ja ennen kaikkea sääntöjen/ohjeitten noudattamatta jättämisen estäminen.
Ressu piti järjestystä yllä VesiVeijarissa yli 10 vuotta, kunnes alkoi käsittämätön ajojahti Ressua kohtaan... MOTMuistan tapauksia, kun poliisipartio tuli halliin kuraiset kengät jaloissaan, ja alkoi häätää Ressua ulos. Mistä se johtui. Ressu oli tapamsa mukaan jumppa-altaassa jumppaamassa kuten muutkin. En tajua vieläkään mistä oli kyse. VesiVeijarin mukavin, ja pidetyin mies, raitis ja rehellinen joutui tuollaisen kohtelun kohteeksi. Kuka tai mikä tämän pelleilyn sai aikaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan tapauksia, kun poliisipartio tuli halliin kuraiset kengät jaloissaan, ja alkoi häätää Ressua ulos. Mistä se johtui. Ressu oli tapamsa mukaan jumppa-altaassa jumppaamassa kuten muutkin. En tajua vieläkään mistä oli kyse. VesiVeijarin mukavin, ja pidetyin mies, raitis ja rehellinen joutui tuollaisen kohtelun kohteeksi. Kuka tai mikä tämän pelleilyn sai aikaiseksi.
Vesijuoksuradalla ei saa kävellä vierekkäin, miksi, siksi, että kaikkien on päästävä etenemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesijuoksuradalla ei saa kävellä vierekkäin, miksi, siksi, että kaikkien on päästävä etenemään.
Ei Ressu käyttänyt vesijuoksurataa. Reijo ui kuin "Weischmüller" (Tarzan) uimareille tarkoitetulla radalla, ja jumppasi jumppa-altaassa. Toki hän kävi joskus vaimonsa, ja tyttöjen kanssa porealtaassa "porisemassa"...
Ressulla ei ollut koskaan mitään erimielisyyksiä kanssakavereitten kesken. Päin vastoin. Reijo-Reipas tarjosi kavereilleen kakkukahvit mm syystä, jos oli oma, tai kaverin syntymä- tai nimipäivä, tai kun laatimansa mielipidekirjoitus, tai runo oli julkaistu paikallislehdessä... MOT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Ressu käyttänyt vesijuoksurataa. Reijo ui kuin "Weischmüller" (Tarzan) uimareille tarkoitetulla radalla, ja jumppasi jumppa-altaassa. Toki hän kävi joskus vaimonsa, ja tyttöjen kanssa porealtaassa "porisemassa"...
Ressulla ei ollut koskaan mitään erimielisyyksiä kanssakavereitten kesken. Päin vastoin. Reijo-Reipas tarjosi kavereilleen kakkukahvit mm syystä, jos oli oma, tai kaverin syntymä- tai nimipäivä, tai kun laatimansa mielipidekirjoitus, tai runo oli julkaistu paikallislehdessä... MOTReppana ei ole kuin pitkäaikaistoimeton eläkeläinen.
- Anonyymi
Kannattaa joskus vanhempienkin vähän seurata, minne ne kullannuppuset köröttelevät öisin mopoillaan pahantekoon. Mutta ei näköjään alkuunpanijoita kiinnosta, kun hellantelttu tulee aamuyöllä kotiin nukkumaan savun katkuisena tulitikut taskussa.
- Anonyymi
Itse olen kova sissi enkä liiku helpossa maastossa luonnossa, eipä näy teinejä kun lähimmät elolliset ovat susilaumoja, rauhassa saa olla
- Anonyymi
Ei uimahallista ketään syyttömänä poisteta. Olisiko arkaluontoinen asia kyseessä ja vanhemmat eivät halunneet nostaa syytettä.
- Anonyymi
Mielenterveys potilaat asialla tai sitten vapaan kasvatuksen hedelmät.
- Anonyymi
Tässä olisi reppanalla näytön paikka ottaa näitä kiinni ja käräyttää. Ei olisi samalla tavalla paheksuttavaa kuin ihmisten kyttääminen ja sättiminen uimahallissa, vaan päin vastoin. Valitettavasti ei voi kun nukkuu silloin. Että se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot567196Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss205498Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen264563Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2313822Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman293073Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.132776Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä1082728"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita452421Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling672391K-kauppa on liian kallis. Ei voi S-ryhmäläinen siirtyä tuonne asiakkaaksi
Hintatason ero K-kauppojen ja S-markettien välillä on niin suuri, että S-market ei juurikaan menetä asiakkaitaan K-ketju1052018