Kummastuttaa, miksi jotain, laavuja, nuotiopaikkoja, saatika leikkikenttiä tehdään nykyaikana?🤔
Kun, noi " teinit" rikkoo ja särkee/ törhii kaiken.
Olisi kaikille oikeudenmukaista, että jokainen leikkii omassa pihassa ja paistaa makkaransa vaikka paistinpannulla tai uunissa Tai takoissaan.🤪
Kun, ilkivallantekijät eivät halua, että kaikilla olisi vapaa-ajalla jotain tekemistä.
 Niin ja nuo varastelevat ihmiset Yms on oikeesti aikuiset ihmiset, eikä aina kersat🫢🫣🫣
Ihmetystä herättää
17
921
Vastaukset
- AnonyymiJospa ne on venäläiset jotka niitä särkee? - AnonyymiOli hyvä uutinen Ylellä , todella hyvä , että Kokkola on vihdoin koventanut otteita näitä vandaaleja kohtaan. 
 Maksuun vaan kaikki vahingot niitten aiheittajille.
 Ja korkojen kans!
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oli hyvä uutinen Ylellä , todella hyvä , että Kokkola on vihdoin koventanut otteita näitä vandaaleja kohtaan. 
 Maksuun vaan kaikki vahingot niitten aiheittajille.
 Ja korkojen kans!Nämä "veijarit" harjoittelevat vahingontekoa, valehtelua, varastelua, tihutöitä, metelöintiä, ohjeitten, ja sääntöjen laistamista päivittäin VesiVeijarissa. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Samaan aikaan opettajat, kouluavustajat ja uimavalvojat istuvat kopeissaan puhumassa passkaa, hah hah haaa!!!... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nämä "veijarit" harjoittelevat vahingontekoa, valehtelua, varastelua, tihutöitä, metelöintiä, ohjeitten, ja sääntöjen laistamista päivittäin VesiVeijarissa. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Samaan aikaan opettajat, kouluavustajat ja uimavalvojat istuvat kopeissaan puhumassa passkaa, hah hah haaa!!!... tarvittas miesten koulua! 

- AnonyymiUimahalliin pitäisi saada myös vartija estämään mummojen keskustelu vesijuoksu, pappojen poreallas kerhot ja pukuhuone tiloissa tapahtuva kuvaaminen. 
 MOT- AnonyymiKuvaamista en ole hallissa havainnut koskaan, no kokemusta minulla on vain miesten puolelta. Minun karvaista hieman pulleaa vartaloa komean kikkelin kanssa saa toki kuvata. 
 Pappojen kerhot ovat tosiasia, ne eivät häiritse ketään, kepeää rupattelua ja urheilutulosten toistamista päivästä toiseen, Itse en osallistu niihin, minun sosiaalinen toiminta tapahtuu jossain muualla kuin porealtaissa.
 Mummojen rupattelupiirit vesijuoksulle varatuilla radoilla on ainoa joka haittaa minua ja monia muita vesijuoksioita. Muodokkaat mummot polkee kuin täitervassa ja juttelevat joutavia muiden edessä. Katsotaan vihaisesti jos niitä ohittaa tai saat sanoo heille heidän olevan esteenä radalla.
 Vesipisaroin kimmellessä rintakarvoissa...hyvää päivän jatko Teille.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuvaamista en ole hallissa havainnut koskaan, no kokemusta minulla on vain miesten puolelta. Minun karvaista hieman pulleaa vartaloa komean kikkelin kanssa saa toki kuvata. 
 Pappojen kerhot ovat tosiasia, ne eivät häiritse ketään, kepeää rupattelua ja urheilutulosten toistamista päivästä toiseen, Itse en osallistu niihin, minun sosiaalinen toiminta tapahtuu jossain muualla kuin porealtaissa.
 Mummojen rupattelupiirit vesijuoksulle varatuilla radoilla on ainoa joka haittaa minua ja monia muita vesijuoksioita. Muodokkaat mummot polkee kuin täitervassa ja juttelevat joutavia muiden edessä. Katsotaan vihaisesti jos niitä ohittaa tai saat sanoo heille heidän olevan esteenä radalla.
 Vesipisaroin kimmellessä rintakarvoissa...hyvää päivän jatko Teille.Vesijuoksuradallehan on sääntö, että on juostava yhtä rataa, eikä vierekkäin. Röhhkeää käytöstä, liikkumanhan hallille tullaan eikä puhumaan 
 MIKSEI uinninvalvojat laita näitä puheripulisia ruotuun!!!
 Jutella rouvat voi baarissa uinnin äläkeen ja juua vaikka kymmenen kuppia kahavia.
 Juttu luistas vielä paremmin.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vesijuoksuradallehan on sääntö, että on juostava yhtä rataa, eikä vierekkäin. Röhhkeää käytöstä, liikkumanhan hallille tullaan eikä puhumaan 
 MIKSEI uinninvalvojat laita näitä puheripulisia ruotuun!!!
 Jutella rouvat voi baarissa uinnin äläkeen ja juua vaikka kymmenen kuppia kahavia.
 Juttu luistas vielä paremmin.Kaikille riittää tilaa, ja keskustelu on sallittua. Tärkeintä on poistaa/estää häiriköinti, ja ennen kaikkea sääntöjen/ohjeitten noudattamatta jättämisen estäminen. 
 Ressu piti järjestystä yllä VesiVeijarissa yli 10 vuotta, kunnes alkoi käsittämätön ajojahti Ressua kohtaan... MOT
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kaikille riittää tilaa, ja keskustelu on sallittua. Tärkeintä on poistaa/estää häiriköinti, ja ennen kaikkea sääntöjen/ohjeitten noudattamatta jättämisen estäminen. 
 Ressu piti järjestystä yllä VesiVeijarissa yli 10 vuotta, kunnes alkoi käsittämätön ajojahti Ressua kohtaan... MOTMuistan tapauksia, kun poliisipartio tuli halliin kuraiset kengät jaloissaan, ja alkoi häätää Ressua ulos. Mistä se johtui. Ressu oli tapamsa mukaan jumppa-altaassa jumppaamassa kuten muutkin. En tajua vieläkään mistä oli kyse. VesiVeijarin mukavin, ja pidetyin mies, raitis ja rehellinen joutui tuollaisen kohtelun kohteeksi. Kuka tai mikä tämän pelleilyn sai aikaiseksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Muistan tapauksia, kun poliisipartio tuli halliin kuraiset kengät jaloissaan, ja alkoi häätää Ressua ulos. Mistä se johtui. Ressu oli tapamsa mukaan jumppa-altaassa jumppaamassa kuten muutkin. En tajua vieläkään mistä oli kyse. VesiVeijarin mukavin, ja pidetyin mies, raitis ja rehellinen joutui tuollaisen kohtelun kohteeksi. Kuka tai mikä tämän pelleilyn sai aikaiseksi. Vesijuoksuradalla ei saa kävellä vierekkäin, miksi, siksi, että kaikkien on päästävä etenemään. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vesijuoksuradalla ei saa kävellä vierekkäin, miksi, siksi, että kaikkien on päästävä etenemään. Ei Ressu käyttänyt vesijuoksurataa. Reijo ui kuin "Weischmüller" (Tarzan) uimareille tarkoitetulla radalla, ja jumppasi jumppa-altaassa. Toki hän kävi joskus vaimonsa, ja tyttöjen kanssa porealtaassa "porisemassa"... 
 Ressulla ei ollut koskaan mitään erimielisyyksiä kanssakavereitten kesken. Päin vastoin. Reijo-Reipas tarjosi kavereilleen kakkukahvit mm syystä, jos oli oma, tai kaverin syntymä- tai nimipäivä, tai kun laatimansa mielipidekirjoitus, tai runo oli julkaistu paikallislehdessä... MOT
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei Ressu käyttänyt vesijuoksurataa. Reijo ui kuin "Weischmüller" (Tarzan) uimareille tarkoitetulla radalla, ja jumppasi jumppa-altaassa. Toki hän kävi joskus vaimonsa, ja tyttöjen kanssa porealtaassa "porisemassa"... 
 Ressulla ei ollut koskaan mitään erimielisyyksiä kanssakavereitten kesken. Päin vastoin. Reijo-Reipas tarjosi kavereilleen kakkukahvit mm syystä, jos oli oma, tai kaverin syntymä- tai nimipäivä, tai kun laatimansa mielipidekirjoitus, tai runo oli julkaistu paikallislehdessä... MOTReppana ei ole kuin pitkäaikaistoimeton eläkeläinen. 

- AnonyymiKannattaa joskus vanhempienkin vähän seurata, minne ne kullannuppuset köröttelevät öisin mopoillaan pahantekoon. Mutta ei näköjään alkuunpanijoita kiinnosta, kun hellantelttu tulee aamuyöllä kotiin nukkumaan savun katkuisena tulitikut taskussa. 
- AnonyymiItse olen kova sissi enkä liiku helpossa maastossa luonnossa, eipä näy teinejä kun lähimmät elolliset ovat susilaumoja, rauhassa saa olla 
- AnonyymiEi uimahallista ketään syyttömänä poisteta. Olisiko arkaluontoinen asia kyseessä ja vanhemmat eivät halunneet nostaa syytettä. 
- AnonyymiMielenterveys potilaat asialla tai sitten vapaan kasvatuksen hedelmät. 
- AnonyymiTässä olisi reppanalla näytön paikka ottaa näitä kiinni ja käräyttää. Ei olisi samalla tavalla paheksuttavaa kuin ihmisten kyttääminen ja sättiminen uimahallissa, vaan päin vastoin. Valitettavasti ei voi kun nukkuu silloin. Että se siitä. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727257
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112935
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät122628
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132081
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161816
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2411694