Kouluruoka

Anonyymi-ap

Mikä vaivaa kouluruokaa kannuksessa?
Lapsi valittaa ruoan mausta ja työntekijöiden vihamielisestä käytöksestä,ollaan töykeitä ja tiuskitaan.
Tänään oli ruokana pyttipannu, vaikka olis pitänyt olla kinkkukiusaus.Maku oli ollut porkkanaraaste mukaanlukien aivan kamalaa.
Opettajat syövät kuulemman paljon omia eväitä.Oisko oppilaillakin mahdollisuus lämmittää omia eväitä.
Eihän tyhjällä vatsalla käydä koulua ja oppilaista tulee kiukkuisia.
Perjantain ruokalistalla on pinaattilätyt ja lohkoperunat,aika erikoinen yhdistelmä.Ei tulis itsellä heti mieleen.

18

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nirppanokka kakaroita. Ei aiheuta toimenpiteitä tee eväät kakaralle niin ei tarvitse valittaa.

• Anonyymi

Meinaatko että valittajassa aina VIKA?. Valittaja tarttuu epäkohtiin, jota haluaa parantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko että valittajassa aina VIKA?. Valittaja tarttuu epäkohtiin, jota haluaa parantaa.

Valittaja keksii syyn valittaa oli asia mikä hyvänsä. Omat ja tuttujen lapset kehuvat kouluruokaa

• Anonyymi

Jaa vai niin. Tuossahan oli jokin aika sitten juttu koulusafkoista. Ei ainakaan minun makuhermoja kutkuta oksennuksen näköinen "ruoka", josta ei parhaalla tahdollaankaan pystynyt keksimään, mitä se oli, kun kuvia katselin.
        Pääasia, että vangit saa syödä kolme (3) hyvää ateriaa päivässä, mutta vanhukset ja lapset saa paskaa vaikka pitäisi olla päinvastoin.

• Anonyymi

Yläkoululla harva opettaja syö ja rehtori ei koskaan. Miksi siis oppilaatkaan söisi. Näin lapset kertoo

• Anonyymi

Lasten suusta totuus tulee.

• Anonyymi

Lasten juttuja kannata uskoa. Kouluruoka on hyvää ja ravitsevaa. Näitä kitisijöitä löytyy aina. Ei aiheuta toimenpiteitä.

• Anonyymi

Meidän lapsille ainakin kelpaa

• Anonyymi

No tee sille eväät mukaan. 💁‍♂️💁‍♂️💁‍♂️

• Anonyymi

Asia ei ole mikään uusi, henkilökunna ei tule tiuskia lapsille vaan ohjata heitä ruokailutapahtumassa omalla asiallisella käytöksellä,

• Anonyymi

Nykyään lapset ja nuoret valittaa kouluruoasta tietämättä miten etuoikeutettuja he ovat.tietty loppuuko se valitus jos lopetetaan kouluruokailu ja jokainen saa tuoda itse omat eväänsä

• Anonyymi

Eräs äiti sanoi kaupassa että tytär valittaa pahasta ruuasta koulussa. Ostin sitte lapselleen hampurilaisia. Nehän kai voittaa kouluruuan. On aikoihin eletty !

• Anonyymi

No niin se on

• Anonyymi

Heti ku rehtoriki alkaa syömään, syö muutkin. Ei kai se kakaroille kelepaa jos ei aikuisekkaa syö. Onko tuo nyt kumma, viedään kakaratki paikalliseem soittoruikalaa

• Anonyymi

Hyvää se on. Jotkut tekee sillä vain politiikkaa

• Anonyymi

Oletko millä luokalla ?

• Anonyymi

On vain ta pana moittia kouluruokaa,ollu aina. Siinä ei oo mitään vikaa.

• Anonyymi

Kyllä ne ruuat ovat hyviä näin olen monelta kuullut. Toki ovat kuulemma osa keittäjistä aika vihamielisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2627
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1493
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe