Mikä vaivaa kouluruokaa kannuksessa?
Lapsi valittaa ruoan mausta ja työntekijöiden vihamielisestä käytöksestä,ollaan töykeitä ja tiuskitaan.
Tänään oli ruokana pyttipannu, vaikka olis pitänyt olla kinkkukiusaus.Maku oli ollut porkkanaraaste mukaanlukien aivan kamalaa.
Opettajat syövät kuulemman paljon omia eväitä.Oisko oppilaillakin mahdollisuus lämmittää omia eväitä.
Eihän tyhjällä vatsalla käydä koulua ja oppilaista tulee kiukkuisia.
Perjantain ruokalistalla on pinaattilätyt ja lohkoperunat,aika erikoinen yhdistelmä.Ei tulis itsellä heti mieleen.
Kouluruoka
18
863
Vastaukset
- Anonyymi
Nirppanokka kakaroita. Ei aiheuta toimenpiteitä tee eväät kakaralle niin ei tarvitse valittaa.
- Anonyymi
Meinaatko että valittajassa aina VIKA?. Valittaja tarttuu epäkohtiin, jota haluaa parantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että valittajassa aina VIKA?. Valittaja tarttuu epäkohtiin, jota haluaa parantaa.
Valittaja keksii syyn valittaa oli asia mikä hyvänsä. Omat ja tuttujen lapset kehuvat kouluruokaa
- Anonyymi
Jaa vai niin. Tuossahan oli jokin aika sitten juttu koulusafkoista. Ei ainakaan minun makuhermoja kutkuta oksennuksen näköinen "ruoka", josta ei parhaalla tahdollaankaan pystynyt keksimään, mitä se oli, kun kuvia katselin.
Pääasia, että vangit saa syödä kolme (3) hyvää ateriaa päivässä, mutta vanhukset ja lapset saa paskaa vaikka pitäisi olla päinvastoin.
- Anonyymi
Yläkoululla harva opettaja syö ja rehtori ei koskaan. Miksi siis oppilaatkaan söisi. Näin lapset kertoo
- Anonyymi
Lasten suusta totuus tulee.
- Anonyymi
Lasten juttuja kannata uskoa. Kouluruoka on hyvää ja ravitsevaa. Näitä kitisijöitä löytyy aina. Ei aiheuta toimenpiteitä.
- Anonyymi
Meidän lapsille ainakin kelpaa
- Anonyymi
No tee sille eväät mukaan. 💁♂️💁♂️💁♂️
- Anonyymi
Asia ei ole mikään uusi, henkilökunna ei tule tiuskia lapsille vaan ohjata heitä ruokailutapahtumassa omalla asiallisella käytöksellä,
- Anonyymi
Nykyään lapset ja nuoret valittaa kouluruoasta tietämättä miten etuoikeutettuja he ovat.tietty loppuuko se valitus jos lopetetaan kouluruokailu ja jokainen saa tuoda itse omat eväänsä
- Anonyymi
Eräs äiti sanoi kaupassa että tytär valittaa pahasta ruuasta koulussa. Ostin sitte lapselleen hampurilaisia. Nehän kai voittaa kouluruuan. On aikoihin eletty !
- Anonyymi
No niin se on
- Anonyymi
Heti ku rehtoriki alkaa syömään, syö muutkin. Ei kai se kakaroille kelepaa jos ei aikuisekkaa syö. Onko tuo nyt kumma, viedään kakaratki paikalliseem soittoruikalaa
- Anonyymi
Hyvää se on. Jotkut tekee sillä vain politiikkaa
- Anonyymi
Oletko millä luokalla ?
- Anonyymi
On vain ta pana moittia kouluruokaa,ollu aina. Siinä ei oo mitään vikaa.
- Anonyymi
Kyllä ne ruuat ovat hyviä näin olen monelta kuullut. Toki ovat kuulemma osa keittäjistä aika vihamielisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392627
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381493- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621