Mikä vaivaa kouluruokaa kannuksessa?
Lapsi valittaa ruoan mausta ja työntekijöiden vihamielisestä käytöksestä,ollaan töykeitä ja tiuskitaan.
Tänään oli ruokana pyttipannu, vaikka olis pitänyt olla kinkkukiusaus.Maku oli ollut porkkanaraaste mukaanlukien aivan kamalaa.
Opettajat syövät kuulemman paljon omia eväitä.Oisko oppilaillakin mahdollisuus lämmittää omia eväitä.
Eihän tyhjällä vatsalla käydä koulua ja oppilaista tulee kiukkuisia.
Perjantain ruokalistalla on pinaattilätyt ja lohkoperunat,aika erikoinen yhdistelmä.Ei tulis itsellä heti mieleen.
Kouluruoka
13
446
Vastaukset
- Anonyymi
Nirppanokka kakaroita. Ei aiheuta toimenpiteitä tee eväät kakaralle niin ei tarvitse valittaa.
- Anonyymi
Meinaatko että valittajassa aina VIKA?. Valittaja tarttuu epäkohtiin, jota haluaa parantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että valittajassa aina VIKA?. Valittaja tarttuu epäkohtiin, jota haluaa parantaa.
Valittaja keksii syyn valittaa oli asia mikä hyvänsä. Omat ja tuttujen lapset kehuvat kouluruokaa
- Anonyymi
Jaa vai niin. Tuossahan oli jokin aika sitten juttu koulusafkoista. Ei ainakaan minun makuhermoja kutkuta oksennuksen näköinen "ruoka", josta ei parhaalla tahdollaankaan pystynyt keksimään, mitä se oli, kun kuvia katselin.
Pääasia, että vangit saa syödä kolme (3) hyvää ateriaa päivässä, mutta vanhukset ja lapset saa paskaa vaikka pitäisi olla päinvastoin.
- Anonyymi
Yläkoululla harva opettaja syö ja rehtori ei koskaan. Miksi siis oppilaatkaan söisi. Näin lapset kertoo
- Anonyymi
Lasten suusta totuus tulee.
- Anonyymi
Lasten juttuja kannata uskoa. Kouluruoka on hyvää ja ravitsevaa. Näitä kitisijöitä löytyy aina. Ei aiheuta toimenpiteitä.
- Anonyymi
Meidän lapsille ainakin kelpaa
- Anonyymi
No tee sille eväät mukaan. 💁♂️💁♂️💁♂️
- Anonyymi
Asia ei ole mikään uusi, henkilökunna ei tule tiuskia lapsille vaan ohjata heitä ruokailutapahtumassa omalla asiallisella käytöksellä,
- Anonyymi
Nykyään lapset ja nuoret valittaa kouluruoasta tietämättä miten etuoikeutettuja he ovat.tietty loppuuko se valitus jos lopetetaan kouluruokailu ja jokainen saa tuoda itse omat eväänsä
- Anonyymi
Eräs äiti sanoi kaupassa että tytär valittaa pahasta ruuasta koulussa. Ostin sitte lapselleen hampurilaisia. Nehän kai voittaa kouluruuan. On aikoihin eletty !
- Anonyymi
No niin se on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038