Iskelmä Radiossa on se ärsyttävä thank god it's tiista juttu.
Tiistaisin
9
182
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäkin hyvä syy, että miksei Bauerin radioita kannata kuunnella. Vaihda asemaa :).
- Anonyymi
En ole paljon kuunnellut iskelmää muuta kuin autossa kun radio on auton käynnistäessä mennyt päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole paljon kuunnellut iskelmää muuta kuin autossa kun radio on auton käynnistäessä mennyt päälle.
Radio kuulostaa vialliselta. Jos sen vaihtaa, niin tarjontakin paranee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio kuulostaa vialliselta. Jos sen vaihtaa, niin tarjontakin paranee.
Minun auton radio on sellainen, että se menee automaattisesti päälle kun auton käynnistää, mutta kyllä sen voi sammuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun auton radio on sellainen, että se menee automaattisesti päälle kun auton käynnistää, mutta kyllä sen voi sammuttaa.
Tähän on olemassa ratkaisu. Kannattaa virittää autoradion jokaiseen muistipaikkaan POOKI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän on olemassa ratkaisu. Kannattaa virittää autoradion jokaiseen muistipaikkaan POOKI
Ja se on myös ainoa oikea ratkaisu. Kenelläkään ei pitäisi olla mitään syytä kuunnella mitään muuta, kuin parasta, eli Pookia. Turha siis muita kanavia on tallentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on se on 4 nappi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on se on 4 nappi.
Minulla on 6 nappia, kaikissa Pooki. Ei haittaa, jos joku yrittää vaihtaa pois parhaalta, paras pysyy kuuntelussa silti. Pooki, kiistatta paras ja se on fakta.
- Anonyymi
Ei kai tuota tarvii kuunnella. Vaihda pysyvästi Pookille, niin ongelmat loppuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363