Kiire, kiire, hoin itsekseni, kiirehtiessäni juoksujalkaa postilaatikolta postilaatikolle, mainoslehtikärryä perässäni vetäen. 
Ja kun kaikissa taloissa ei postilaatikkoa edes ollut, niin piti juosta ulko-ovelle saakka, joka vuorostaan lisäsi työtaakkaani.
Vielä kaksi katua jäljellä.
Vilkaisin taakseni.
Musta ja massiivinen sadepilvi lähestyi uhkaavasti takanani minua kohti.
Oli minulla polkupyöräkin, mutta siellä se erään talon pihamaalla, pari katua takana päin, nojasi eturengas tyhjänä omenapuuhun.
Vaikka ehtisinkin, mainokset ennen sateen alkamista jakaa, kotiin en kuitenkaan ennen sitä ehtisi, pyörää silloin kävelyvauhtia taluttaessani. 
Pirskatin pirskatti, auttamattomasti pirskatti vieköön kastuisin läpikotaisin.
Viimeinen katu oli vielä puolessa välissä, kun yht'äkkiä tuntui kuin vesiputous olisi ilmestynyt yläpuolelleni. 
Kastuin hetkessä likomäräksi.
Kädessäni pitelemät mainoslehdet muuttuivat hetkessä paperivelliksi.
Pysähdyin ja annoin niiden valua kädestäni ojaan.
Salama! Toinenkin! APUA!
TULE POIKA POIS SIELTÄ SATEESTA! UKKOSELLA EI SAA OLLA ULKONA! KUULETKO? TÄNNE JA HETI!!
Katselin hätääntyneenä ympärilleni, kunnes näin juuri kohdallani olevan talon ulko-oven raosta heiluteltavan minulle kättä. 
Juoksin kärryineni pihalle ja minulle avatusta ovesta suoraan sisälle.
Eteisessä oli nainen, joka alkoi heti repimään takkia yltäni.
Sinähän poika-parka olet aivan likomärkä.. aivan sitten kuin vedessä uitettu kala, vai kissako se nyt oli.
Ei vaan koira, kuiskasin hengästyneenä, tästä täysin odottamattomasta ja järkyttävästä hukutusyrityksen uhriksi joutumisestani.
Taivaallisen padon sulkuporttien valvoja saisi tästä hyvästä valituksen tämän iltaisessa iltarukouksessani, jotka aloittaisin jo.. vasta ehkä jo tänään.
Riisu ne housusikin pois, ettet kastele lattioita! Haen sinulle kylpytakin!
Sinähän riisuit alushoususikin, ymmärrän, märät nekin ja tarttuivat jeansseihisi kiinni! 
Mutta ei se mitään, ei se mitään!
Minullekin on useasti niin käynyt!
Niin.. kun en huomannut että nekin.. tuota.. anteeksi rouva!
Kuten jo sanoin, niin ei se mitään, olen naturisti ja olen minä alastomia miehiä ja poikia nähnyt ennenkin! Hupsista, hah hah, nyt taisi sinustakin tulla naturisti, kun sama moka kävi nyt minullekin... No ollaan sitä nyt sitten yhdessä molemmat, kun et näyttänyt säikähtävän, etkä edes punastuvan!
Tulin juuri aivan vain hetki sitten, ennen sinua, juoksulenkiltäni ja märkä se olen minäkin, mutta hiestä yltä päältä märkänä!
Näin sinut tuolla naapurin pihalla lehdenjakohommissasi, ja kun taivaalla olevista mustista pilvistä arvasin, että miten tässä nyt tulee käymään, niin jäin tähän eteiseen, pihalleni ilmestymistäsi odottelemaan! 
Ja nyt kylpytakit ja kahvinkeitin päälle!
Tule poika! 
Minun nimeni on Lilja! Mikä sinun?
Eero!
Istuimme keittiönpöydän äärellä kahvia juomassa, kylpytakit oli meillä molemmilla päällä.
Lilja oli kaunis nainen.
Kauniit silmät, kaunis hymy, kaikki hänessä oli kaunista. Tumman ruskea puolipitkä tukka. Olisikohan.....
Kolmekymmentä yhdeksän! 
.....kolmekymmentä vuotta vanha?Minkä ikäinen itse olet?
Suuni varmaankin loksahti hämmästyksestä auki.
Hah hah.. näen ilmeestäsi mitä mietit ja ihmettelet!
Hah hah, en ole ajatusten lukija, vaan arvasin katseistasi ilmeineen, että mitä mietit! Ikääni!
Tai ehkäpä sitä ajatusten luvuksi voisikin kutsua, en tiedä!
Olet paljon nuoremman näköinen, kuin jo miltei nelikymppinen Lilja!
Tiedän! Ja kuinkas nuori tai vanha se sinä sitten Eero olet?
Minä? Niin.. minä juuri täytin kahdeksantoista!
Ei voi olla.. niin tai tietenkinhän se voi olla totta.. mutta... No onpas tuo kellokin jo paljon.. mutta miksikäs sinä ikääsi minulle valehtelisit.. et tietty miksikään! uskon kuulleeni että.. että voihan sitä ihminen kasvaa vielä kahdenkymmenenkin vuoden ikäisenä ja paljon sen jälkeenkin, eikä se pituus aina niin tärkeää ole, kuten ei olemuskaan, ja ehtiihän sitä vanhemman näköinen olla sitten vanhanakin.. vaikkapa sitten eläkkeellä ollessaan, jos sitä haluaa!
Kiitos Lilja!
Ensimmäinen elämäni ihanin nainen, jonka elämäni ensimmäisen ihanimman viikon jaoin. Enkä narraa.
14
2049
Vastaukset
- Anonyymi
Ja onhan sinulla tuo sinun... tuo tuolla...
Pöytäliinako? Mutta eihän se minun pöytäliinani ole!
Ei! Ei vaan se tuo sinun isona jököttävä suvunjatkamiselimesi siellä pöydän alla, kun näen sen tuosta tuohon pakastimen oveen nojaamaan unohtamastani seinäpeilistä, jonka aamulla jynssäsin puhtaaksi!
No se nyt kasvaa ja kutistuu vähän väliä, aina tilanteen ja ajatusten mukaan, eikä sillä ikäni kanssa ole yhtään mitään tekemistä! Nytkin kun katselen....
Haluatko Eero lisää kahvia?!
Lilja työnsi kahvinkeittimen pannua pöydällä lähemmäksi minua.
Kaadoin sitä lisää kuppiini.
Pidin kahvista.
Kiitos! Pidän kahvista! Juon sitä monta litraa päivässä!
Niin minäkin Eero!
Mutta nyt minun kuule on käytävä nukkumaan, kun on illalla töihin meno, enkä aamulla nukkunut kuin vain pari tuntia. Katsos yövuoro!
Yöksi töihin? Oletko sairaalassa töissä?
En vaan Poliisissa! Olen poliisi!
Olin tipauttaa kahvikuppini.
No mikäs Eero sinulle nyt tuli? Et kai vain ole tuhmista asioista ollut Poliisin kanssa tekemisissä?
E-een, mutta kun osoittelen koko ajan sinua nyt tuolla, tuolla pöydän alla olevalla sillä.. ja... Et kai vain ole siveyspoliisi?
Hah hah hah! Vai että ihan SILLÄ sinä poika minua nyt osoittelet, ja että ihan latingissakikon se on?! No se kyllä poika jää sinulta nyt vain pelkäksi osoitteluksi, joten panoksiesi tuhlaamisen estämiseksi, pidä kätesi pöydän päällä ja varmista pyssysi, jotain oikein TODELLA ikävää nyt ajattelemalla!
Mutta mitä minun sitten pitäisi ajatella?
Jotain OIIIKEIIIN ikävää!
No minä Lilja yritän!
Kaunis ja ihana nainen istuu keittiön pöydän ääressä vastapäätä minua alushousuitta, niinkuin minäkin, vajaan metrin päästä minusta ja...
...JA SEN PÖYDÄN ALLA VAANII SUURI ISOHAMPAINEN JA MYRKYLLINEN HÄMÄHÄKKI PURAISTAAKSEEN....
APUUUA!!!
No ei mutta sehän Eero-pieni auttoi!
Tuo äsken maitsemani kuvastimeni sen minulle kertoo!
Sade voi kestää koko illan ja jopa koko yön, aamuun saakka, joten saat loikoilla tai nukkua, miten vain haluat, tuolla olohuoneen sohvalla!
Telkkua voit aikasi kuluksi katsella, jos pidät äänen pienellä, mutta muuten ole kuin kotonasi! Etsi jääkaapista mitä löydät, kun nälkä tulee!
Kiitos, mutta yritän nukahtaa nyt heti, kun olen niin pettynyt ja väsynyt ja niin alasti tämän kylpytakin alla ja niin niin masentunut kaikesta kun kouluunkin pitäisi aamulla mennä ja läksyt on tekemättä ja ihan sitte varmaan sitte joskus saan sellasen akan joka sitte aina vaan mulle huutaa ja pauhaa ja mä joudun koko ikäni nukkuun sohvalla enkä enää ikinä tapaa noin kivaa ja mukavaa Pelarguuniaa, eikun anteeksi Liljaa, jonka minä tänään tapasin nyyh! Kuulitko... NYYH!
Yksin ja naista ikävöiden olen vuosikaudet saanut elää kituuttaa jo viisitoi.....
MITÄH? VIISI.. TOI...?!
VIIS EERO ME KUULE MOLEMMAT NYT MUILLE VEISATAAN!!
JOO EERO!! OIKEESSA SINÄ POI..UKKOSENI NYT OLET!!
häh? veisataanko? Yhdessä?
YHDESSÄ, YHDESSÄ! NAUTITAAN VÄHÄN MEKIN NYT ELÄMÄSTÄ, KUN NIINHÄN NE TEKEVÄT MUUTKIN!
IHAN SITTEN KAIKKI MUUTKIN!
Lilja tarttui minua kädestäni kiinni, ja veti minut perässään makuuhuoneeseensa.
Kyllä pikku pukkiseni! uuh onpas se sinulla iso!
My LITTLE big MAN!
Huomenna, eikä vielä viikkoon senkään jälkeen tästä talosta poistuta yhtään minnekään!
Eihän? Ollaanko samaa mieltä?
OLLAAN!
Tykkäätkös siitä ajatuksesta Eero-kultaseni?
TYKKÄÄN!
Etkö ikinä ole edes suudellut ketään tyttöä.. tarkoitan naista?
EN!
Uuh niinkö?
NIIN!
Ja minä olen sinulle ensimmäinen?
OLET!
Voih voi kultaseni kuinka ihana sinä olet!
Ja minusta Lilja oli ihana.
En enää ikinä tavannut niin ihanaa tyttöä kuin Lilja oli, ja vaikka hän oli jo nelikymppinen, oli hän elämäni ihanin ensimmäinen nainen. - Anonyymi
Viikko kului nopeasti kun oli mukavaa tekemistä.
Tiskaamista, tiskaamista, jatkuvaa tis... Ai!
Miksi sinä Lilja tukistit minua? Se tekee kipeetä!
Tukista takas!
En uskalla!
Hah hah! Mutta siksi vain vähän pörröttelin tukkaasi, koska vääntelet ja kääntelet ja paisuttelet nyt nuokin muutaman pari puolipuhdasta kahvikuppia suureksi tiskiröykkiöksi!
Niin mutta onhan siinä tiskaamista kun juodaan monta pannullista kahvia päivässä!
Hopo, Hopo pentu valituksinesi olet! Ihan sitten olet kuin se pikkusen hölmö Hessu Hopo!
Ja onko se sellainen kuppien vähän vesikraanan alla huiluttelu nyt mitään tiskaamista?
On se!
Aamiaisesi jäi ennen aamukahville menoa kesken, tule imeen tissiä!
Joo kyllä kiitos, aamupano numero kaksi, asiaan kuuluvine tissin puristeluineen!
Mutta minä en kyllä jaksa lopettaa ihmettelyäni siitä, että kuinka voi pollarilla olla noin kauniit ja ihanat rinnat! Ja pillukin on sievä ja söpö kuin kellä tahansa söpöllä teinitytöllä!
Lopeta jo tuollainen, tällaisen vanhan akan kehuskelu!
No lopetetaan sitten!
Uskallappas lopettaa!
Ja miksikäs poika se minun sievä ja söpö pilluni vieläkin on tyhjänä?
Kurotappas kätesi sinne minun yöpöytäni laatikkoon ja anna minulle sieltä sellainen.. OOOH.. tommoinen.. UUUH... aaah pyyntö poikaaah... peruttuuu......!
muiskis! Kiitti Eero aamiaisesta!
Yääk! Minä kyllä en tuota tuollaista suuhuni ottaisi!
No ethän sinä nyt mikään akrobaatti sentään ole!
Ja vaikka olisinkin, niin en ottaisi sittenkään!
Hah hah otitpas, kun pussasit poika minua!
Eero Eero, pyörryitkö sinä?
Heh heh ollakko vai eikö olla.. No totta hitossa minä pyörryin.. vähemmästäkin!
No voi kulta pieni mitä minä nyt tein.. annan sinulle pikku kullinnuppuni tekohengitystä.. mmm!
mmm!.. kiitos!.. auttoi! - Anonyymi
Kuule Eero, eivätkö vanhempasi ala jo huolestumaan, kun olet näin kauan poissa kotoasi?
Minulla on oma asuntoni ja heillä omansa!
Eikä ole, ei voi olla.. sillä sinähän olet ala.....
.....maisesi, sinun alamaisesi rakas Lilja!
Eero olet VIISITOISTA.....
https://m.youtube.com/watch?v=Ev6yE55kYGw
.....minuuttia myöhässä, viiden toista minuutin jumppatunniltamme! No olen minäkin jumppa-opettaja, kun annan oppilaani vain venytellä sängyssä jumppatunnillani!
Nyt tyttö sängystä ylös ja varttitunti jumppaamaan!
MUTTA EERO KUUNTELE NYT!
Eihän sinulla voi olla omaa asuntoa, kun olet nyt täällä.....
.....omassa asunnossamme rakas Lilja! Se mikä on minun, on myös sinun, sanoit silloin viikko sitten, kun kutsuit minut asumaan luoksesi!
HUUSIN SINUT SILLOIN TÄNNE SISÄLLE SUOJAAN SILTÄ KAATOSATEELTA SENKIN PÖLHÖ, EN ASUMAAN!
Olenko minä kulti siis ollut täällä viikon vain sadetta suojassa?
OLET OLET OLET.....
.....ja sade on jo loppunut?
ON!
Etkä ole kertonut?!
Olenko minä siis koditon?
ITSEHÄN SEN TIE.. krhm.. tiedät! Soita vanhemmillesi!
Nyyh.. ei minulla ole vanhempia, keiden luokse mennä!
No voi sinua poikaparkaa! Mikset kertonut että....
https://m.youtube.com/watch?v=NxTmCNb8QMU
.....että he ovat Kanarialla lomailemassa?! Et kulti kysynyt!
Ja taas sataa, huokasin surullisena, Liljan ulkoportailla istuessani, märkänä ja kylmissäni siinä täristessä.
Takanani ovi avautui raolleen.
Tule Eero saunaan, heittään meille löylyä!
Jos saan pillua!?
No saat saat, tule jo!
Ja saan jätskiä!?
No joo joo!
Ja luet mulle iltasadun!?
RÄISKIS! (ulko-oven kiinni paiskaamisesta tuleva ääni)
Nyt poika työntää hitaasti suurta kyrpäänsä minun märkään ja halukkaaseen pilluuni!
Hitaasti se uuh vajoaa sinne!
Pojan valtava kyrpä pumppaa yhä kasvavalla vauhdilla vittuani.. nyt poika tulee Uuh tulee tulee AAH tuli tuli kuule Liisa soitan sitten myöhemmin uudestaan kun olen l ensin ladannut tämän Nokiani moi... OOOH!
VOI EERO RAKAS PIKKU VARTTISENI KUN OLIT TAAS NIIN IHANA!! - Anonyymi
JOHAN MINÄ MAIJA SINULLE SANOIN ETTÄ...(köh!köh!)... äänihän tässä sinun kanssasi huutaessa.. keskustellessa menee!
Miksi sinä Maija aina saat minut tuolla tavoin huutamaan.. miksi Maija?
En kohta halua enää olla ystäväsi.. jo koulussa sait minut huutamaan.. aina.. TÄH? ETKÖ SINÄ AKKA NYT LOPULTAKIN USKO, ETTEN POIKAA SINULLE MYY, VUOKRAA TAI LAINAA TÄH? ...(köh!köh!).....
...(RÄISKISTÄ!)... nyyh! voi minun rakas nokiani.. minun ainut ystäväni.. ja nyt ihan sitten mäsänä! YHYY!!
Istuin sängynreunalla kädet korvilla, Liljan keskisuurten, kiinteiden, paljasten rintojen kiivasta heilahtelua ihailemassa.
Olimme kiimaisina vain hetkeä aikaisemmin rakastelleet, Liljan entiselle lapsuuden ystävälleen Maijalle, puolihuutoa selostaessa rakastelumme kulkua.
Ei olisi Liljan pitänyt sitä tehdä, sillä Maijaan oli tarttunut Liljan kiima, ja vaatinut saada nyt heti paikalla tulla tänne Liljan luo kylään, päästäkseen koeajamaan minua.
Hölmöyttään oli Lilja nyt saanut kaikenlaista väärää faktaa entisen koulukaverinsa Maijan päähän. Ja "muka poikaa" sen Maijankin olisi nyt ollut päästävä kokeilemaan.
Miksi minä nyt niin haluttu sänkykaveri olin, kun en ollut sitä ollut ennenkään?
Olisikohan jo aikaisemmin pitänyt satsata tällaisiin hieman vanhempiin naisiin, niin olisin pillua saanut jo aikaisemmin?!
Olisi, ilman muuta!
Nelikymppisiä naisia näköjään kiihoittavat kovasti tällaiset viittä vaille, hieman alle parikymppiset miehet.
Minkälainen nainen tuo sinun ystävättäresi Maija oikein on?
Lilja nosti päänsä käsistään.
Kiinnostaako?
Eikun kunhan vain kysyin!
Yhyy, haluat nähdä ja tavata Maijan ja sitten rakastut häneen ja jätät minut ja.. ja rakastut häneen!
Mutta Lilja-kulta enhän minä nyt sinua jätä!
Maija vihjaili soittavansa poliisille ja tekevänsä ilmiannon lapsenryöstöstä, jos en päästä häntä tapaamaan sinua, kun on aina ollut kiinnostunut isoista pikkupojista!
Minä olen kahdeksantoista vuotias mies, enkä mikään pikkupoika, vaikka lyhyt olenkin!
Valehtelet! Olet kotoaan karannut koulupoika ja minä olen syyllistynyt piiloitteluusi, mutta kun.. kun minäkin olen vain hellyyttä kaipaava nainen ja saan vuorostani hellytellä sinua ja kun olen aina pitänyt...
...nukeista?!
Niin.. vaikka ethän sinä nyt mikään nukke ole, vaan iso poika jo!
Ei vaan olen mies!
No ole sitten, sovitaan sitten niin!
Minun oma rakas pikkumieheni, jonka Maija haluaa varastaa minulta, niinkuin lapsena aina varasti minun nukkeni, ja sitten jouduin maksamaan niistä lunnaat, ne takaisin saadakseni!
Lunnaat?
Niin.. jouduin nuolemaan hänen pimpsaansa, ja hän vuorostaan nuoli minun!
Mutta sinä pidit siitä?
No entä sitten, niin olisit pitänyt sinäkin!
Niin olisinkin! Mutta yhä olette ystäviä, ettekö olekin?
Niin ollaan kun varasti minulta minun ystävyytenikin!
Taidattekin rakastaa toisianne?!
Joo, niinhän se Maijakin sanoo!
Mutta mitä sinä itse siitä sanot?
PING PONG! PING PONG!
APUA! SE ON MAIJA! JA SINULLAKIN EERO TAAS TUO SINUN KYRPÄSI SEISOO!
...JA SIELLÄ SÄNGYSSÄ LAKANOIDEN VÄLISSÄ VAANII SUURI ISOHAMPAINEN JA MYRKYLLINEN HÄMÄHÄKKI PURAISTAAKSEEN....
APUUUA!!!
Menen avaamaan Maijalle oven! Pue poika sillä aikaa vaatteet päällesi! Saattaa muuten alkaa nauramaan tuolle sinun pikku kikkelillesi, jos sen nyt näkee!
Oot Lilja ilkee!
No niinhän minä Eero olen, aina omaani puolustaessani! - Anonyymi
Tämä meidän Liljamme pitää minun rinnoistani, vaikka ne ovatkin vain sellaiset pikkuiset hänen rintoihinsa verrattuina! Haluatko Eero nähdä ne ja lausua oman mielipiteesi niistä?
Ei Eero halua!
Mutta kokeilla Eero niitä varmaan haluaa?!
Eikä halua!
Mutta mitä Eero itse haluaa? Kerro Eero!
Nielaisin.
Olinpas nyt pinteessä. Mitä minä nyt sanon? Teen tai sanon minä nyt mitä tahansa, niin tekemättä ja sanomatta olisi pitänyt sekin sitten jättää.
Maija oli kaunis, olisin halunnut nähdä ja koskea hänen rintojaan, mutta pelkäsin sanoa sitä ääneen. Olisin halunnut nähdä hänen riisuvan vaatteensa, katsella ja kosketella häntä, suudella, työntää sormeni hänen pilluunsa... Sormeni? Pölijäkö olin? Ei vaan kyrpänihän minä sinne halusin työntää!
😭Lilja anna mun leikkiä Maijalla, eikun Maijan kanssa! 🥲Leikitään kaikki kolme yhdessä, joohan Lilja?!
😮💨No olisihan minun pitänyt se tietää, että heti päätä pahkaa rakastut Maijaan! 🥹No olkoon menneeksi, rakastellaan kaikki kolme yhdessä!
🥰Ai kun kiva! Rakastan sinua Lilja kukkaseni ja sinua Eeroa senkin pientä hurmuria! Olet vienyt poika sydämeni! Mutta pidä se! Se on nyt sinun, mutta näytäpäs tädille vihdoinkin sitä sinun pikku kikkeliäsi, niin täti näyttää Eerolle tädin pikku pimpsaa!
🤔Jos minä nyt olen nokkiini ottamatta ja suuttumatta tuosta tuon Maija-tädin pikkupojittelustani, niin tämä poika näiltä tädeiltä saa pimpsaa niin usein kuin haluaa ja useamminkin. Siis joko järki tai kulli käteen.😏
🥳Kiva kiva Maija-täti näytä mulle miltä pimpsa näyttää! Saanko minä kädelläkin sitä koittaa?
😍Uuh vaikka pikku kikkeliäsi sitä vasten ooh hankaisit Eero-pieni ja maistellakin sitä saat aah nuolet sitä vain kielelläsi kuin jäätelötötteröä!
😪No näinhän tässä nyt sitten Maija kävi että tahtosi sait läpi ja pojan pään pyörälle pantua! 😌No menkää nyt sinne sänkyyn kun Eerollakin pikkuisellaseni on kohta päiväunien aika! Roolipelailkaa nyt siellä sydämmenne kyllyydestä, mutta ennen sitä maksat ne velkasi minulle, siirrät minulta lainaamasi rahat korkojen kera tililleni ja hmm... Eero tarvitsee hieman taskurahaa ja vaatteita ja... 🤨Ja sinä Lilja tarvitset kohta aurinkolasit peittämään mustia silmiäsi ja pumpulitukot sieraimiisi! 😊Mutta nyt me Eeron kanssa mennään sänkyyn pikku pimpsaani tutkimaan!😀Joo mennään Maija-täti, ja tutkitaan samalla mun kikkelini... Kyll' on jännää!
Maija oli oikea villikissa sängyssä ja tästä kissasta minä en halunnut luopua, kuten en halunnut nyt omissa oloissaan varmaankin murjottavasta sylikissastani Liljastakaan luopua! Halusin pitää heidät molemmat!
Piditkö poika pillustani?
Pidin Maija!
Oliko parempi kuin Liljan vittu?
Jos on vittu Liljalla, niin sitten on vittu sinullakin Maija! Rakastan Liljaa!
Niin rakastan minäkin poika, Liljaa pilluineen! Rakastatko.. niin tai joko ehdit rakastua minuunkin?
Voi että minä minä niin kovasti poika haluaisin sinun rakastuvan minuunkin, niinkuin Liljaankin!
Jos lupaat kutsua minua Eeroksi, etkä pojaksi, niin lupaan harkita asiaa!
Eero, Eero, Eero, Eero!
Joko Eero rakastuit minuun!
Joo! Rakastuin sinuun jo heti ensi silmäyksellä, kun näin sinut!
Tiesinhän minä sen, että sinä sittenkin heti minut nähtyäsi rakastuit minuun!
Mistä sinä sen muka nyt niin heti tiesit?
Silmistäsi poi.. Eero! Silmistäsi!
Oii mutta sinullahan kulli taas seisoo!
Kyrpä!
Kyrpä seisoo pojalla! Voi enkö minä saa kutsua sinua pojaksi, kun minä niin tykkään kutsua sinua pojaksi!
Ha hihihi!
Poika, poika, poika...! Kuti, kuti, kuti!
Hahaha.. No kutsu sitten!
Ovi avautui, Lilja tuli sisälle, käänsi minut selälleen, asettui hajareisin päälleni ja plumps... kyrpäni oli juurta myöten hänen sisällään.
Kaikki tuntui tapahtuvan silmänräpäyksessä.
🥰 Kuuntelin ja odotin vuoroani oven takana!
Nain jo kolmatta kertaa lyhyen ajan sisällä, joten en lauennut nyt niin nopeasti, ja Maijakin ehti vielä tyydyttää itsensä päälläni ratsastaen, kunnes he sitten yhdessä runkkasivat minulle orkut.
Tyydytettyinä ja onnellisina nukahdimme toisiamme hellästi syleillen päiväunillimme, toisistamme unta nähden.
Minä näin unta kahdesta uudesta äidistäni... HEI EI! UNI SEIS JA HETI!... OTETAANPAS UUSIKSI!!
Minä näin unta kahdesta uudesta naisestani. 👏🥰👏🥰👏🥰 - Anonyymi
Ja sinä Lilja se sitten lopetit sen työntekosi, voitettuasi lotossa?!
Milloin Lilja poliisin hommat lopetti, kysyin hämmästyneenä.
Liljako muka poliisi heh heh?
Poliisille hommia Lilja järjesti, mutta poliisin hommia ei se tyttö kyllä ole tehnyt päivääkään!
Juorukello! Miksi sinun nyt tuo piti kertoa?! Enkö minä Maija pyytänyt sinua olla siitä mitään Eerolle kertomatta!?
Liljalle tuli vedet silmiini, ja näin kuinka hänen iloinen mielensä yht'äkkiä muuttui masennukseksi.
Anteeksi Lilja, unohdin, voi anna minulle anteeksi, mutta eihän siinä sinulla mitään hävettävää ole!
Minkäs sinä sille mitään mahdoit, että vinttisi.. tuota.. ups.. VOI ETTÄ MINUN PITÄÄ OLLA.. olla tuota.. menen pisille!
Maija poistui vessaan.
Kello tikitti.
No nyt se sitten muutti vessaan, kun sai minut ensin näin masentumaan!
Siirryin Liljan viereen ja kiersin käteni hänen ympärilleen.
Kerro Lilja, mitä tapahtui!
Kauheita tapahtui, mutta kerro ensin itse, että miksi lopetit koulunkäyntisi! JA KERRO POIKA IKÄSI! MINÄHÄN JOUDUN NYT SINUNKIN TAKIASI IKÄVYYKSIIN, JA KUN OMISSAKIN ASIOISSANI ON JO TARPEEKSI KESTÄMISTÄ!
Anteeksi kun huudan, mutta henkilöllisyyspaperit kiitos!
Ei ole kun ajokorttinikin hävisi!
Mihinkäs se nyt hävisi?
Minut ryöstettiin viime viikolla, kun olin jakamassa mainoslehtiä!
Veivät lompakkoni ja kaikki mainoslehdet ja puolet niistä jäi jakamatta!
No mutta mitä ihmettä ne nyt niillä sinun mainoslehdilläsi olisivat tehneet?
Niissä oli viime viikolla paljon irti leikattavia alennuskuponkeja! Vessapaperiakin sai viime viikolla puoleen hintaan!
En minä sellaisia alennuksia muista niissä mainoslehdissä olleen!
No kun et saanut niitä! Minähän jo sanoin että rosvot veivät ne!
Ja lompakkosi ajokortteineen?
Joo, mutta kävin jo tilaamassa uuden ajokortin!
Näytän sen sitten sinulle, kunhan sen saan!
(huokaus!) taitaapa jäädä minulta sekin kortti näkemättä!
Mutta kerro nyt sinä Lilja, että mitä tuo Maija oikein tarkoitti.. ettet muka olisi poliisi ja jotain jostain vintistä?
En jaksa (huokaus!)!
Tyttö kellahti sohvalla selälleen pitkäkseen, asettaen silmät kiinni päänsä nojaamaan syliäni vasten.
Minä voin kertoa, kun kerran tämän aloitinkin!
Maija näytti käsimerkein, että minun pitäisi vaatteiden läpi hieroa käsilläni Liljan rintoja ja haaroja, saadakseni hänen mielialansa nousemaan.
Aloitin Liljaa kevyesti hieromaan, samalla kun Maija aloitti Liljan synkkää tarinaa kertomaan.
Muista Lilja nyt se, etten sinua ikinä tule tuomitsemaan, vaikka mitä kauheuksia sinusta nyt kuulisin!
Vihille sinut muutaman vuoden päästä vien heti kun täytän 🫢 näytän.. eikun käytän.. eh jatka Maija!
Vielä viime syksynä Lilja työskenteli erään suuren kaupungin suuressa sairaalassa psykiatrina ja.....
....Älä?.. psykiatri?.. ja potilasasennossa nyt tuossa minun sylissäni.. psykiatri?!
Älä poika keskeytä... ja hän oli tunnettu ja tunnustettu ammatissaan koko Euroopassa!
Pyörryttää!
Johan minä poika sinulle sanoin, että ole hiljaa, ja anna minun kertoa loppuun!
Joo anna Maija tulla!
Lilja siis oli ansioitunut psykiatri, kunnes hän voitti Eurolotossa ainakin sata miljoonaa, ja vintti vähän.. niin tai melko pahasti siitä järkytyksestä heilahti, ja siihen loppui hänellä hänen työuransa!
Eikä se voittokulku, jos niitä joka kuukautisia jatkuvia lottovoittoja nyt voittokuluksi voi sanoa, loppunut vielä siihen! Liljalla hetkeksi vintti pimeni, mutta nyt hän on jälleen paranemaan päin!
Se Muskikin on vielä köyhä poika tuon meidän rakkaan Liljamme rinnalla!
(titityy!)
Poika, poika.. Eero?
Mikä sinulle nyt tuli?
Lilja, Lilja.. poika pyörtyi.. anna hänelle ensiapua.. pian.. pian!
Tunsin kuinka housuni vetäistiin nilkkoihini ja kulliani alettiin imemään. Aaah!
(miksen aikaisemmin ole älynnyt kauniiden tyttöjen seurassa pyörtyillä?) Nyyh!
(ja nyt se on jo liian myöhäistä kun lupauduin jo Liljalle ja viittä vaille ukkomieshän minä jo olen!) UUUH TULIN ja LAUKESIN jo!
Lilja? Maija? Mitä on tapahtunut? Olenko pyörtynyt? Miksi? Muisti on mennyt kuin sillä Turhapuron Uunolla! Heh, näin ihan sitten hullua unta! - Anonyymi
Sinua nukuttaa.. nukuttaa.. nukuttaa....
Heräsin sängyssä peiton alla.
Huone oli pimeä.
Ulkona paistoi aurinko, mutta verhot olivat edessä.. ja minä kauniina aurinkoisena päivänä en ollut ulkona. Miksi en ollut, kysyin itseltäni.
Silmissäni salamoi kun liikautin vähän päätäni.
Koskettaessani päätäni, tunsin sitä kiertävän sideharson sormissani.
Missä olin, välähti mieleeni.
Ja kuka olen, säikähdin.
Mikä maa, mikä kieli ja valuutta?
Jänis istui maassa torkkuen... suomea, Suomessa, HALOO! KUULEEKO KUKAAN? MAYDAY, MAYDAY... mayday.. nyyh!
Ovi avautui.
Voi rakas! Olet vihdoinkin herännyt!
ÄITI??
MITÄ? ÄITI!? Mutta Eero, pilailetko sinä?
No kuka sinä sitten olet?
Minä.. minä olen.. olen ystäväsi Eero rakas! Lilja.. tyt.. ystäväsi!
Voi älä Eero-kulta sano että olet muistisikin menettänyt!
En sano!
No oletko?
Olenko mitä?
Menettänyt muistisi?
En sano!
Siis olet!
Nainen pillahti itkuun.
Minähän varoitin sinua yrittämästä hypnotisoimasta itseäsi, enkö varoittanutkin?!
En tiedä!
Voi miksi minä opetinkaan sinulle sitä?
Osaanko minä hypnotisoida?
Että osaatko? Osaat!
Maijankin hypnotisoit siivoamaan koko talon, leikkaamaan ruohon, ja mitä kaikkea muutakin, niin että ylirasituksen takia hän nyt makaa puolikuolleena lähisairaalan vuodeosastolla tiputuksessa!
Anteeksi täti!
Senkin pentu!
Rakastan sinua täti!
Etkä rakasta!
Rakastanpas! Tiedän että rakastan sinua tä... tunnen kuinka muistini pikkuhiljaa palailee.. palailee.. PALASI! Lilja! Rakkaani! Rakastellaan Lilja rakas!
Pilailetko sinä poika nyt minun kanssani?
En Lilja kulta!
Mihinkäs se täti nyt jäi?
Anteeksi Lilja! En tarkoittanut loukata sinua! Tule tähän minun viereeni, joohan?!
Tunnet siis nyt saaneesi muistisi takaisin.. hyvin mahdollista ja uskottavaa, voin hypnoosin asiantuntijana vain todeta!
Mutta se oli sinulta ajattelematonta ja tyhmää, yrittää nyt itse itseään peilin avulla hypnotisoida!
Kaaduit ja löit pääsi vessanpönttöön!
Lilja tuli viereeni peiton alle.
Mutta nyt sitten vain nukutaan, ei mitään muuta!
Minäkin olen nyt niin yliväsynyt, kun en kahteen yöhön, sinusta ja Maijasta huolestuneena, ole saanut tippaakaan unta! Mutta nyt aion nukkua!
Mutta kun....!
Sinulla on nyt pää kipeä, ja pienikin liikahdus vihloo päätäsi, eikö vihlokin?
Aii.. joo!
No minä runkkaan meille molemmille orkut, niin nukuttaa sitten meitä kumpaakin paremmin! - Anonyymi
Tässä tämä minun ajokorttini Lilja nyt on! Ja kyllä sitä on pitänytkin itkeä, ihan sitten joka ikinen päivä!
Maijaa! Tulepas ihailemaan Eeron uutta ajokorttia!
Kotoasiko sinä tämän hait?
Näitkö vanhempiasi?
Sieltä sen hain ja töissä olivat molemmat kun siellä kävin!
Jaaha, katsotaanpas!
Nimi, syntymä-aika.. oho.. osoite, kengännumero... HEI! TÄSTÄHÄN LÄHTEE MUSTE HAH HAH HAH! Sormet on nyt aivan musteessa... JA HOH HOH KUVAKIN TÄSTÄ KORTISTA NYT IRTOSI!
Ei hitto! Sinähän Maija aivan tahallasi rikoit minun uuden virallisen ajokorttini!
Virallisen? Vai että oikein virallisen? Selkäsaunan poika ansaitsisit!
Ajokorttitoimisto on huijannut minua ja heti huomenna teen siitä valituksen!
Vai että ajokorttitoimisto.. missäs tämä ajokorttitoimisto oikein sijaitsee? Lähdetäänkin sinun mukaasi, kun käyt siellä valittamassa!
Kortti tuli postitse! Kirjoitan niille valituskirjeen!
Kuinka hölmöinä sinä poika meitä oikein pidät? Nyt Eero saat piiskaa pyllylle kun valehtelet ja narraat meitä! Maija hae remmi!
Apua päästä!
Enkä päästä!
Selitän kaiken! Olen salainen agentti ja....
LOPETA JO!
Pienikokoinen, mutta täysin täysi-ikäinen salainen agentti minä olen! Ihan totta!
Istuimme kolmisittain, mitään puhumattomina olohuoneessa.
Maija rikkoi lopulta hiljaisuuden.
Minä HALUAN uskoa Eeron olevan salaisen agentin!
Ja täysi-ikäisen?
Niin!
Sinua Maija panettaa vain!
No entä sitten, ja niin panettaa sinuakin!
Se ei liity nyt tähän asiaan, mutta.. mutta muistelen jostain lukeneeni, että salaiset agentit eivät valehtele koskaan, ja että heitä on uskottava ja autettava parhaansa mukaan, tai tulee sakot!
Ja putkaa, kun minäkin muistelen siitä lukeneeni!
Niin joo putkaa tulee ja putkasta vievät käsiraudoissa linnaan!
Kauheeta! Kyllä meidän nyt vain on uskottava Eeroa, mikä nyt tietenkään ei ole hänen oikea nimensä!
On se! Niin tai on sekä oikea nimeni että myös salanimeni!
Sain vahingossa salanimen, joka jo ennestään oli oikea nimeni!
Kohta kun Kanarialta palattuaan tekevät minusta poliisille katoamisilmoituksen ja pistävät kuvani lehteen, niin mitäs sitten?
Vanhempani, niin tai mitä lie tuntemattomia ihmisiä he minulle ovat, on aivopesty uskomaan, että olen heidän poikansa, mikä nyt tietenkään ei pidä paikkaansa, niin että mitäs me sille sitten tehdään?
Lähetetään sinulta kirje ulkomailta, että olet muuttanut Suomesta pois, voit hyvin, ja että unohtakaa ja jättäkää rauhaan!
Tunnen erään lentoemännän, joka voi sen kirjeen työmatkallaan heille ulkomailta lähettää!
Kannatin Liljan ehdotusta, ja niin kannatti Maija myös.
Hommataan sinulle peruukki, piippu ja lippalakki!
Ei vaan sellainen pyöreä musta lerppuhattu, kun sitä saa vedettyä hieman kasvojen eteen!
Kannatetaan ja paksupohjaiset kengät ja paljon erillaisia vaatteita!
Rollaattori?
EI!
Sähköpotkulauta?
Joo! Kiva!
Mietitään sitten myöhemmin lisää, mutta nyt mennään saunaan!
Minä olen jo niin tottunut tuohon poikaan, etten halua hänestä luopua!
En minäkään, ja siksi haluan uskoa häntä!
Niin minäkin vaikka.. hahhahhah!
Ha ha.. juuri niin, ollaan vanhoja kiimaisia akkoja, joita meitä kumpaakin tuo ihana poika rakastaa ja huijaa!
Rakastaa joo, muttei hihi huijaa, mutta mitäs vanhoja me vielä olemme!?
Joo ette oo mulle liian vanhoja, kun juuri teidän ikäisistänne naisistahan minä pidän, ja sitten itse vanhetessa, pidän aina vaan vanhemmista ja vanhemmista naisista!
Mitäs sinä poika siinä meitä salakuuntelet!?
Tässä istun ja saunon, kuten tekin!
Maija poika on oikeassa, unohdimme että hän on täällä!
Anteeksi Eero!
Ei se mitään, en minä teitä kuunnellut kun ajattelin aivan muita asioita.. sitä sähköpotkulautaa!
Saippuoitko ja pesetkö meidät?
Joo!
Meillä on kiva poika!
Eikös olekin, ollaan oikeita onnen tyttöjä!
Eikös ollakin!?
Joo ollaan!
Lilja päästä se poika jo minun päälleni kun sinähän jo orkkusi sait!
Niin mutta kun minä vielä vähän aikaa haluan häntä sylissäni pitää ja rutistella!
Anna poika tänne vaan! Kuuletko?!
Hei älkää repikö! Kyllä minä teidät molemmat jaksan tyydyttää, ja jos tuun ennen aikojani, niin pistetään kello herättään tunnin päästä!
Mutta minäpäs jaksoin, ja nukahdin kahden minua rakastavan, ihanan naisen väliin, joita vuorostani minä rakastin. - Anonyymi
Maija muutti yht'äkkiä pois.
Edellisenä päivänä ennen lähtöään vain ilmoitti, että nyt on vierailu loppu, ja että pitää lähteä, ja kotitanhuville palata!
Ei minkäänlaista epäsopua, ei riitaa, rakkaudellinen ilmapiiri ympäröi meidät loppuun saakka, ja sitten vain simsalapim, ja tyttö oli häipynyt.
Tuletko Maija takaisin kysyin.
En tiedä! Aika saa näyttää!
Aika saa näyttää?! Tuletko vai etkö tule Maija? Vastaa!
Ääneni ehkä kuulosti hieman itkui..käheältä.. semmoista kesäyskää kun oli liikkeellä, ja siksi kai Maija halasi minua pitkään, kunnes kyyneleet silmissään hiljaa vastasi... Kertoisin jos tietäisin Eero kultaseni, ja suuteli minua poskelle.
Ja minähän tulin siitä surulliseksi.
Hyvin surulliseksi, kuten myös Liljakin.
Sinne häipyi maailmalle siskorakas!
Sisko? Onko Maija sinun siskosi?
On! Etkö sinä sitä tiennyt?
En! Kumpikaan teistä ei sitä minulle kertonut!
Mutta mehän olemme niin samannäköisiäkin, että olisihan sinun pitänyt se itsekin nähdä!
Olette aivan erinäköisiä, kuin yö ja päivä!
Johan on kumma, kun kaikki tuttavamme aina sanovat meidän olevan kuin kaksi marjaa!
Siinä tapauksessa eivät eroita mansikkaa mustikasta!
No oli miten oli mutta siskoja me kuitenkin olemme! Melkein kaksosia!
Melkein kaksosia?
Niin.. Maija on minua vain kaksi päivää vanhempi!
Mutta eihän se voi olla mahdollista!
Voipas kun Maija on meidän perheen ottolapsi!
Lilja! Teet minut hulluksi!
Niinhän ne kaikki miehet ovat aina sanoneet, ja nyt poika sanot sinä sitä samaa! Hmm! Siksiköhän minä sen psykiatrin urani valitsin?!
Päivät kuluivat, tuli syksy.
Liljan kanssa elelimme ja hyvin viihdyimme kahdestaan hänen omakotitalossaan.
Kävin sen kaupungin, ja varmaan koko Suomen parasta yksityiskoulua, Lilja opettajanani.
Joskus kävi hänen lääkäritovereitaan kylässä hänen luonaan, ja heiltä sain myös lääketieteellistä koulutusta. Minusta oli tulossa lääkäri, vähän joka haaran specialisti, varpaista päähän, haarojakaan unohtamatta kun synnytyslääkärinäkin olisin osannut toimia. Ainakin teoriassa.
Vanhempani olivat tehneet minusta katoamisilmoituksen, mutta kiinni eivät minua saaneet.
En ollut heidän kanssaan tullut toimeen, ja onnellisempi.. paljon onnellisempi olin, kun minun ei tarvinnut heitä enää nähdä, niitä minua jatkuvasti komentelevia ja alas painavia narsisteja.
Narsistelkoot nyt keskenään.
Liljan kanssa kahdestaan, me molemmat olimme onnellisia.
Välillä Lilja vuokrasi henkilö- tai asuntoauton, ja kiertelimme ympäri pohjoismaita.
Pohjoismaiden ulkopuolelle minun oli turha yrittääkään, ja mitäs minä siellä olisin tehnytkään, en sitten yhtikäs mitään.
Liljalla oli joitain kirjallisia projekteja menossa, joten ei hän työttömänä ollut silloinkaan, kun ei opettanut minua. Ja itseopiskeluahan se suurimmaksi osaksi oli.
Joulu tuli ja meni, mutta pukki ei käynyt.
Ho ho ho onko täällä kilttejä Liljoja?
Meillä oli pukki omasta takaa.
Eräänä iltana kun olin käynyt aikaisin nukkumaan, ennen Liljaa,
kuulin unen läpi kuinka ovikello kilahti ja sen jälkeen iloisia naisten kiljahduksia ja naurahduksia.
En niistä välittänyt vaan jatkoin nukkumistani.
Heräsin kun viereeni peittoni alle pujahdettiin.
Ai sinä Lilja mutisin, ja nukahdin uudelleen.
Mutta.. havahduin hetkessä täysin hereille, kun lämmin vartalo painautui tiukasti omaani vasten.
Makasin vasemmalla kyljelläni vaatteitta, ja kova kyrpäni oli painautuneena jonkun lämmintä alastonta vatsaa vasten, mutta Liljalle tuon vatsan omistaja ei tuoksunut, vaan piparminttupastilleille, joita Liljalla ei ollut tapana syödä.
Tunsin suippojen rintojen painautuvan rintaani vasten.
Mutta Liljan rinnathan olivat suuremmat.
Lämmin pieni koura tarttui kyrpääni ja ohjasi sen tiukkaan ja ahtaaseen, mutta märkään pilluun.
Kuka olet, kuiskasin.
Kenen haluaisit minun olevan?
Sano kuka olet!
Olen sinun omistajattaresi ja valtiattaresi.. hihi.. poika!
Ooh kuinka iso sinun kyrpäsi isi on!
ISI? MITÄ? KUKA SINÄ OLET?
Ooh sinun siskosi minä olen Aah eikun olin Ojjoj vouu Ihanaa uuh Eero Eero tulee tulee Aaah!
Aii älä tyttö aah pure ooh kynsi ooo senkin pikku villikissa kuka sinä oikein olet?
Vastausta ei kuulunut, ojensin käteni ja napsautin yövalon päälle.
En voinut muuta kuin vain mykkänä tuijottaa viiden sentin päässä omistani olevia lumoavan kauniita tytön silmiä.
Ihailet poika kauniita silmiäni, etkö ihailekin?
Sinullakin poika on kauniit silmät, aivan sitten ihanat!
Voi pidä rakas minusta kiinni, etten huku niihin!
Syleile minua, suutele minua.. poika.. huhuu!
Mikset suutele minua?
Oletko kuuro?
No ole sitten kuuro!
En vastaa sinulle, vaikka minulle jotain sanoisitkin!
Tyttö työnsi päänsä tiukasti kiinni rintaani vasten, käpertyi syliini ja nukahti.
Kiersin käsivarteni tytön olkapään yli hänen selkäpuolelleen, annoin pusun hänen ohimolleen, ja nukahdin itsekin. - Anonyymi
Heräsin kun makuuhuoneen ovi aukeni ja Lilja astui iloisena hymyillen sisään.
Teistähän tuli heti hyvät.. ei vaan todelliset sydänystäväthän teistä näkyy tulleen!
Ihanaa! Tiesin sen! Vain paras on teille kummallekin rakkaalleni kyllin hyvää!
Yöllä makuuhuoneeseeni pujahtanut vieras tyttö heräili kainalossani, pää olkapäälläni, vasen käsi rintani yli heitettynä.
Kumpikin meistä oli vaatteitta.
(haukotus!) Onko äiti jo aamu?
On Marja, nyt on jo aamu!
Säikähdin. Hämmästyin.
Onko tämä tyttö sinun tyttäresi?
Kyllä vain!
Hän on minun rakas tyttäreni, Marja nimeltään!
Eikö hän olekin kaunis?! Saat Eero hänet.. Marja on nyt sinun!
Äiti sinähän annoit tämän pojan minulle, etkä minua hänelle.. ethän sinä nyt minua voi hänelle antaa kun hän on jo minun!
Suudelkaa rakkaani toisianne!
Maija työnsi heti huulensa huuliini kiinni.
Hämmentyneenä kiersin käteni tytön ympärille ja vastasin häneltä saamaani suudelmaan ja tuntui kuin mitään muuta tärkeämpää maailmassa ei olisi ikinä ollutkaan, kuin tämä suudelma, ja että tämä maailma luotiin juuri tätä suudelmaa silmällä pitäen, ja kun tämä suudelma nyt oli suudeltu, niin hälla väliä nyt millään muulla, ja tulkoon vaikka nyt maailman loppu, ei haittaa, kun voisiko nyt enää mitään tärkeämpää tässä maailmassa tapahtua.
No niin lapsukaiseni, tehän tulettekin ihan hyvin toimeen!
Äläkä Eero nyt noin säikähtäneen näköinen ole, sillä minä teidät yhteen saatoin ja koulutin sinusta aviomiehen rakkaalle tyttärelleni!
Mutta vastaapas Eero nyt rehellisesti minulle, pidätkö Maijasta! Rakastatko häntä? Tunsitko kuin se olisi ollut rakkautta ensisilmäyksellä, hänet nähdessäsi?
Pitää hän minusta, vastasi tyttö puolestani, minua hymyillen vilkaisten. Ja rakastaa minua,
ja minä rakastan häntä!
Vastahan minä Maijan tapasin, enkä vielä häntä tunne, mutta kyllä minä aivan heti ensi silmäyksellä, häntä hänen silmiinsä katsoessani , tunsin hänestä pitäväni!
Olinko saanut ikäiseni tyttöystävän, elinkumppanin tästä nuoresta naisesta itselleni?
Siltä näytti.
Näytti myös siltä, että olin jo ehtinyt tässä lyhyessä ajassa rakastua tähän tyttöön!
Istuimme kaikki kolme aamiaispöydän äärellä.
Marja? Eero? Pidättekö toisistanne?
Marja vilkaisi minua ja nyökkäsi.
Eero?
Eero jo tulisesti rakastaa minua!
Näen sen hänen silmistään!
Etkös rakastakin?
Oletpas sinä itsevarma tyttö!
Mitäs jos vastaankin kieltävästi?
Marjan pää painui alas, samalla kun hänen silmänsä kostuivat.
Luulin että.. että pidät minusta!
Säikähdin ja hämmennyin.
Kiersin käteni tytön hartioille ja painoin poskeni hänen poskeaan vasten, sitä ensin suukoteltuani.
Rakas!
Enhän minä sitä niin tarkoittanut!
En tiedä, enkä ymmärrä, että miksi noin sanoin!
Tuli vain kielelleni, ties mistä ja miksi, aivan vääriä sanoja ja vieläpä väärässä järjestyksessäkin!
Anna rakas anteeksi!
Annathan?
Rakastan tyttö sinua niin suuresti, että tuntuu kuin pakahtuisin!
Älä Eero rakas pakahdu, annan sinulle anteeksi!
Tyttö käänsi päätään, huuleni huulillaan etsien, sitten minua suudellen... pitkään.
Pelkäsin Maija-rakkaani, ettet sinä tuntisi samoin, ja pelkään rakastua, jos mahdollista, vielä enemmän sinuun!
Tämä tuli niin yllättäen, tämä rakkauden orastava yht'äkkinen tunne Maija sinua kohtaan viime yönä, ja nyt.. nyt aamulla herätessämme, nähdessäni ja tuntiessani sinut siinä vierelläni, minä pelkäsin.. pelkäsin saaneeni nyt jotain sellaista niin arvokasta, jonka menettämisen mahdollisuus olisi niin pelkäämisen arvoista, että se alkaisi.. alkaisi.....
.....Peloittamaan? Niinkö Eero?
Niin!
Voi älä Eero pelkää! Rakastuin sinuun jo kesällä, kun äiti lähetti minulle sinun kuvasi! Minä pelkäsin, ettet sinä vuorostasi rakastuisi minuun!
Lopetetaan Eero nyt tuo tuollainen pelkääminen ja aletaan avoimin mielin luottamaan toisiimme ja rakastamaan toisiamme!
Tyttö nosti huulensa huulilleni, ja se suudelma sinetöi meidän yht'äkkiä syntyneen, syvän rakkautemme toinen toisiamme kohtaan.
Tuntuu kuin rakkauden häikäisevä ja pyörryttävä salama olisi yllättäen iskenyt minuun Maija!
Voi Eero rakkaani, niin minustakin tuntuu!
Suutelimme, suutelimme, eikä suutelustamme tuntunut loppua tulevan.
Puurokin jäähtyi ja kylmeni, pöydällä lautasissaan.
Lilja oli hiljaa ja ääneti, silmät kosteina kuunnellut ja seurannut minun ja Maijan käymää keskustelua aamupuuropöydän äärellä.
Ihanaa!
Tällaista mitä nyt näin ja kuulin, ei näe, eikä kuule edes telkustakaan, jolla nyt aivan hyvin voisi jo heittää vaikkapa vesilintua! - Anonyymi
Saimme Maijan kanssa oman yhteisen huoneen.
Siellä oppisimme toisemme perin pohjin tuntemaan, kiinni toisiimme kasvamaan, yhteiselämämme ensi askeleet ottamaan, toisiamme hellästi rakastamaan...
LOPETTAKAA TAPPELU HETI PAIKALLA!
Tappelu?
Mikä tappelu? Mehän painimme?
Painitte?
Tappelulta tuo kylläkin minusta näyttää, mutta jos tuo nyt mielestänne on painia, niin painikaa sitten!
Jos kerran äiti osaat painia, niin näytä minulle ja Eerolle, että miltä se paini sitten näyttää!
Ookei Maija tyttöseni, mutta kumman kanssa minä painin?
Paini äiti ensin Eeron kanssa!
Oolrait poika.. käyppäs kimppuuni jos uskallat!
Heijjaa Eero! Hyppää Eero mutsin päälle!
Ja minä hyppäsin.
Ensin harhautushypyn kohti, kierrähdin oikealle, sitten vasemmalle, peräännyin, toistin harhautushyppyni.....
Tanssimaanko sinä poika rupesitkin, huudahti Lilja, tarttuen yht'äkkiä minua niskasta kiinni, pyöräyttäen minua ilmassa, enkä ymmärrä kuinka ihmeessä hän sai minut selälleen lattialle, hypäten itse perässä päälleni.
Siinä olet ja pysyt! Tämä poika on painia, eikä tuo tuollainen jitterbuga, mitä äsken minulle yritit esittää!
Yritetään uudestaan!
Yritetään pois, mutta painissa minä aina olen ollut haka! Kouluni mestarikin koulutyttönä olin!
Tulin teille muuten sanomaan että sauna on lämmin ja voidaan sinne jo mennä, jos ette sitten minun jälkeeni kahdestaan halua sinne mennä?!
Anoppini.. tuleva sellainen, nousi päältäni, valmistautuen uusintaotteluumme.
Ylös päästyäni, seisoin hetken hänen edessään, ennenkuin ojensin käteni, tartuin häntä olkapäistä ja kamppasin hänet lattialle, hypäten hänen päälleen.
Mutta Liljapas pitikin toista olkapäätään ylhäällä, antamatta minun painaa sitä lattiaa vasten.
Kiersi kätensä ja jalkansa ympärilleni ja puristi niillä minua niin, etten enää saanut ilmaa keuhkoihini.
Maija säikähti tukalaa tilannettani, tarttui jalkoihini, yrittäen minut tukehtumiseltani pelastaa, kun hapen puutteesta kasvoni olivat jo aivan tummanpunaiset, mutta onnistui vain vetämään verryttelypukuni housut jaloistani, ne käsissään pelmahtaessaan pyllylleen, eikä minulla alushousuja niiden verryttelypuvun housujeni alla ollut!
KAUHEETA!...kuului kauhistunut huuto kahdesta suusta, ja heti sen perään minunkin suustani, saatuani ensin ilmaa keuhkoihini vedettyä.
Liljalla ei myöskään alushousuja auenneen kylpytakkinsa alla ollut, ja painiessamme jäykistynyt kaluni painui kokonaisuudessaan Liljan pilluun.
KAUHEETA!...kuului jälleen kauhistunut huuto kahdesta suusta, ja heti perään aah minun suustani.
Hetkeksi henkeämme pidättäen, jähmetyimme liikkumattomiksi paikoillemme, me kaikki kolme.
Voi kuinka nostalgista, kuului Maijan huudahdus.
Jatkakaa! Haluan nähdä kuinka minua tehtiin!
Saunassa lauteilla istuessamme, köhi Lilja hetken aikaa kurkkuaan, ennenkuin vasta uskalsi esittää ajattelemansa kysymyksensä tyttärelleen.
Etkö Maija tosiaankaan ole nyt vihainen minulle?
En äiti!
Vika ei tosiaankaan ollut minun, eikä Eeron!
Tiedän sen ja miksi minä teille siitä vihainen olisin, kun olettehan te rakastelleet keskenänne ennenkin?! Toissapäivänä viimeksi, vähän ennen minun tänne tuloani!
Voitte te sitä jatkaa, en minä siitä suutu!
Vilkaisimme Liljan kanssa yllättyneinä toisiamme.
Ihanko totta?
Totta, totta äiti!
Harkitaan sitä.. vai harkitaanko Eero? Sinullahan on jo Maijankin kanssa tarpeeksi tekemistä!
Kyllä minä jaksan ja haluan tämän sinun tyttäresi hartaan toiveen toteuttaa!
Tyttäresi toiveen?
Tyttäreni toiveen toteuttamistako se vain sitten olisikin? Enpä taida.....!
Kiersin käteni Liljan ympärille, häntä suudellen.
Kylläpäs taidat!
No taidetaan sitten, jos se kerran rakkaan tyttäreni hartain toive on!
Lopettakaa jo tuo typerä jahkailunne tai muutankin mieleni!
Löimme löylyä, kävimme suihkussa, kuivattelimme itsemme, istuimme olohuoneen sohvalle kylpytakit yllämme.
Miks' ette äiti ja Eero rakkaani puhu mitään? - Anonyymi
Arvaa Marja kuka tulee huomenna kylään?
Mistäs minä sen nyt arvaisin, mutta anna äiti vihje!
Vanha... Itserakas... Höppänä... No etkö jo arvaa?
En, en ja en.. tai mutta hei.. eikai se vain ole se.. se putlerin paras ystävä, ihailija ja lakeija, ja sen ahkera pyllynnuolija.. se putleristi.. se se rumppi.. rumpan, vai mikä perse se nyt på svenskaksikin oli?
Ei ole, äläkä tyttö sentään noin epäkunnioittavasti nopellin pellepalkinnon saajasta puhu! Eikös me Marja viimeksi vasta eilen siitä puhuttu, ettei ihmisistä tuolla tavoin saa puhua?
Ei vaan yhdeksän kuukautta sitten.
Siis sukulainen.. vähän perverssi..
jos olisi paljon pervo, niin veikkaisin että vaarisi!
Paljompi perverssi, haha ihan sitten huippupervo, ja vaikka lähentelee jo sataa vuotta, niin on niin viree e t t ä.. että puolta nuoremmatkin miehet sille toiseksi sänkyhommissakin jää! Tai ainakin itse niin aina puhelimessa puhuessamme itseään kehuu, niinkuin nyt tänäänkin teki!
Väitti kyrpänsä seistä jököttäneen koko puhelumme ajan, ja siksi vain kun seksikästä ääntäni kuunnellessaan se sillä tavoin siihen aina reagoi!
Kertoi joutuvansa aina ennen kylässä käyntiään sukulaistensa luona vahvistamaan housujensa vetoketjujen neuleet, etteivät ne sukunsa seksikkäät naiset nähtyään pettäisi jo näitä kätellessä!
Nappeja sepaluksessaan ei uskalla käyttää lainkaan, koska aina kuulemma silloin saa pelätä nappien lentelyä, ja niiden osumista milloin mihinkin ja että sellaisen osuessa vierailupaikan emäntään, niin kahvia juomattahan hän joutuisi kotiinsa palaamaan, vierailukohteen emännän jouduttua nappivammojen takia akuuttiin!
No etkö jo ymmärrä, että kenestä on kyse?
SEHÄN MARJA ON SINUN OMA ISOISÄSI ISOISÄ!
Ai se sinun isoisäsi isä!
Kyllä vain! Juuri hän!
Sitkee ukko! Eikös se sinuakin ole aina ollut vikittelemässä, omaa lapsenlapsen.. uuhhuh ilma loppuu.. lastaan?
Onhan se, mutta turha sen yrityksistä nyt on välittää, kun sehän sillä on vain sen sellainen harmiton pikku harrastus!
Mutta eikös se saanut sen yhden tyttärensä kanssa tytön, jonka kanssa sitten myös sai tytön ja pojan myös, jotka sitten keskenään saivat lapsia ja... ihan sitten hurjaa insestiä!
Mutta kun me ei siihen sukuhaaraan kuuluta, eikä ikinä tulla kuulumaankaan!
No ei varmaan tulla kuulumaan, ja eihän tuollaista sukupolvesta sukupolveen jatkuvaa sisäsiittoisuutta tapahdu edes elokuvissa!
Olin tuota keskustelua kuunnellut korviani uskomatta.
Kuule Maija....
MINUN NIMENI ON MARJA EIKÄ MIKÄÄN MAIJA!
Anteeksi Marja!
Aina minut sekoitetaan Maijaan yhyy!
Mutta kun sinun toinen nimesi Marja on Maija!
Isäsi ei osannut sanoa ärrää, et halunnut olla Malja, vaan mieluummin Maija, joten olet ollut milloin Marja, milloin Maija ja ethän sinä tyttö aikaisemmin ole siitä välittänyt!
Siksi minä isästäsi erosinkin kun hän aina vain jahkasi että "Lilja lakas" ja kun minä tiesin, etten ollut lakaissut!
Siitä minä sitten joka päivä huusin ja pauhasin hänelle, että minähän imuroin imurilla!
Siitä järkyttyneenä hän sitten yht'äkkiä oppi sanomaan että ärrä, mutta silloin nyyh se jo oli liian myöhäistä!
https://m.youtube.com/watch?v=rpRPxbu2PTI&pp=0gcJCR4Bo7VqN5tD - Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=ZLV4NGpoy_E
Kustaa!
Ja mikä sinun nimesi nuorimies on? Olemmeko sukua keskenämme?
Eero! Emme!
Eero Emme? Erikoinen sukunimi, en ole tuollaista nimeä aikaisemmin kuullutkaan!
Eikun tarkoitin että e m m e ole sukulaisia keskenämme!
Olen Liljan tyttären Marjan poikaystävä.. sulhanen.. menemme naimisiin.. hänestä tulee vaimoni!
Niinhän niistä naisista, joiden kanssa me miehet menemme naimisiin, tulee vaimojamme! Tuo oli terävä havainto sinulta Eero!
Ni..niin! Kiitos!
Nolotti.
Kustaa oli hämmästyttävän nuorekas ikäisekseen. Satavuotias komea herrasmies, Marjan neljä polvea hänestä ylhäällä päin oleva, jo kivikaudella syntynyt esi-isä.
Olinko saanut hänestä kilpakosijan, kilpailemaan Marjan kädestä? Ei mutta hulluko olin? Hävetti, että mieleeni oli tuollaista edes tullut.
Kustaalla ei ollut vaimoa mukanaan, tämän dementoituneena maatessa jossain vanhainkodissa.
Voi rakas vaimoparkani! Minä niin ikävöin häntä, sanoi hän kyynelten vuotaessa silmistä.
Muistan hänet hyvin, kun kävitte silloin kerran yhdessä vanhempieni luona vierailemassa! Minulla oli silloin lomaa koulusta ja hänen kanssaan oli hauska keskustella!
Niin Lilja, olit silloin nuori ja kaunis, ja siitä olet vain yhä enemmän kaunistunut!
Imartelet vain isovaari!
Enkä imartele vähääkään!
Muistan kuinka aina vaimoni kanssa sen jälkeen rakastellessani, ajattelin vain sinua, eikä hän voinut käsittää sitä, kuinka yht'äkkiä seksielämämme oli muuttunut niin paljon paremmaksi!
Kävimme kolmisittain silloin saunassa, ja muistikuvani sinusta istumassa silloin siellä lauteilla, seisomassa suihkussa, oli kuin Viagraa tuolle minun jo silloin vanhalle elimelleni!
Lilja ja Marja vilkaisivat hieman vaivaituneen näköisinä toisiaan.
Mutta nyt se ei enää vuosikausiin ole reagoinut mihinkään, enkä minä muutenkaan enää naisista jaksa välittää! Se vanhuus.. vanhuus.. olenhan minä jo paljon yli satavuotias, eivätkä naiset minua kiinnosta enää yhtään, eivät sitten vähääkään!
Mutta muuten on kyllä mukavaa naisten tukemana ja pestävänä vielä saunassa käydä! Mutta eihän minua pakko ole pestä kun jaksanhan minä joskus itsekin pestä itseni!
Onko sinulla rakas Lilja sähkö- vai puulämmitteinen sauna?
Sähköllähän sen lämpimäksi saa!
Voisitko lämmittää sen, kun niin saunaa mieli tekisi?!
Voinhan minä! Saat saunoa tuon meidän Eeron kanssa ensiksi, niin me saunotaan Marjan kanssa kahdestaan sen jälkeen!
Pois se minusta, että minä miehen kanssa kahdestaan saunoisin! Mitä kauheeta saisi ne miehet vielä päähänsä!
Naisten päähänpistot minä vielä ymmärrän, mutta en.....!
En minä mikään homo ole, vastasin loukkaantuneena.
No enhän minä nyt sitä tarkoittanut! Anteeksi poika!
Enkä ole mikään poikakaan vaan jo täysi-ikäinen mies!
Ensin Kustaa hölmistyi, mutta alkoi sitten makeasti nauraa käkättämään.
Anteeksi, sanoi hän naurunsa lopetettuaan. Se on hyvä että ihmisellä on huumorintajua! Jaa että jo aivan täysi-ikäinen mies?!
Mutta kuinka näin isossa talossa voi olla noin pieni, vain kahden istuttava saunankoppero?
Mahtuisimmehan me sinne kaikkikin, mutta kun ajattelin sinun haluavan saunoa teidän miesten kesken!
Jaa.. että sinulla on mies täällä?
Miksi hän ei vielä ole tullut tervehtimään minua?
Tarkoitin tuota Eeroa!
Ai jaa vai tämä täysi-ikäinen aikamies!
Ja enkä minä siitä saunasta taida niin välittääkään, niin että olkoot sitten, saunon sitten kotona!
Ja kun jonkun pitäisi minua sinne taluttaakin ja tukea kun muuten saattaisin kaatua ja kotona minulla on nuori, melkein parikymppinen siivoojatar, joka minun kanssani aina saunoo, pesee minut ja ja keittää saunakahvit joo! Kahdestaan yhdessä elellään, sen hoitajani kanssa, kun tarvitsen ympärivuorokautista hoitajaa! Pitää huolen siitäkin, etten tipahda sängystä ja loukkaa itseäni!
No katsotaan nyt sitten kun sauna on lämmin! Menen sen kuitenkin nyt laittamaan päälle!
Saunaan mentiin nelisittäin, mutta kauhistuneiden naisteni kanssa sieltä kolmisittain paettiin, ikävaarin alkaessa kyrpä kovana lähentelemään heitä, ja säikähdin häntä minäkin.
Vuoronperään käytiin suihkussa, kahden pidellessä sen aikaa saunan ovea kiinni, ukkelin pyrkiessä sieltä ulos peräämme.
Soitettiin taksi ja sai hotellissa se Liljan ja Marjan seksihullu sukulaisukko sen yön viettää.
Mutta me kolme valvottiin aamuun saakka rakastellen ja kyllä oli kyrpäni aamulla hellänä. - Anonyymi
IIK! APUA! EERO!
VERIKOKEIDEMME TULOKSET TULIVAT!
DNA SAYS, sanoo 😵 (🎶🐦)
Herää Lilja!
Mitä se dna sanoo?
Että olet poikani 🥴
Så facking whåt? 😲
Tuo paperi valehtelee! Älä Lilja usko sitä! 😧
Yhyy! Eikä valehtele! 😪
Valehteleepas!
Sinä poika olet se sairaalassa minulta varastettu ja kidnapattu Marjan kaksoisveli! Sinä olet minun poikani ja tyttäreni veli!
Tässä paperissa niin lukee, ettet kukaan muu, kuin minun poikani voi olla Yhhyyy! 😭
Hävitä se valehteleva paperi!
Revi se pieniksi palasiksi, heitä palaset vessanpönttöön ja vedä vesi!
Enkä hävitä! Ymmärrätkö sinä Eero että mitä tämä nyt tarkoittaa?
En ymmärrä, enkä halua ymmärtää!
Tuollaisissa papereissa ei ole mitään ymmärtämisen arvoista! Suuri määrä kirjaimia vain, ja aivan sitten sikin sokin ja väärässä järjestyksessä nekin!
DNA ei valehtele!
Joskus kaikki valehtelee!
Voi miksi meidän piti mennä sänkyyn ja antaa Marjankin mennä?! Kaikki menimme sänkyyn, KAUHEETA!
Kauheempaa se olisi lattialla maata ja nukkua! Ei kuulu kulttuuriimme!
Ja kuinka me kumpikin nyt sillä tavoin olisimme voineet toisiamme himoita, jos ne nyt niin läheisiä sukulaisia olisimme olleet?
EI MUTTA EERO, TUOHAN ON TÄYSIN, AIVAN SITTEN TOTTA!
Olet poika aivan oikeassa, että tämän paperin täytyy valehdella, ja olethan sinä sanonut jo ajaneesi ajokortinkin, etkö olekin?!
Olen sanonut, kyllä vain!
Ja että olet jo yli kahdeksantoista!? 🥹
Aivan! Niinhän minä olen sanonut, ja monta kertaa! 😄
No sehän se jo todistaa sen, että emmehän me voi edes kaukaisia sukulaisia olla! ☺️ Palasiksi minä tämmöisen paperin silppuan, kun tuollaista puutaheinää väittää! 🥰
Uuuh Minä Lilja muuten en ole vähääkään vanhempieni näköinen!
Oooh Mutta minä kun Eero nyt sinua tarkemmin katselen niin tuntuu kuin peiliin katsoisin!
Aaah Niin Lilja minustakin sinua katsellessani tuntuu OOOH!!
AAAH APUAAA!!! SANO EERO ETTEET TULLUUUT!!!
OOOH!! MUTTA KUN AAAH!!!
...mutta kun tulin jo!
niin poika yhyy minäkin!
ÄITIII!! EEROO!!
Hah hah hah!!
Ette arvaa minkä hassun mokan olen tehnyt!!
Olen e-pillereiden sijaan popsinut Sisupastelleja ha ha ha!!
Voi mua poikaparkaa 😭
🤔 Ja höpö höpö... en usko tuosta sanaakaan!
🙄 No en kyllä usko minäkään!
🤡 Mutta minä en uskomatta voi olla!
https://m.youtube.com/watch?v=tgbNymZ7vqY&list=RDtgbNymZ7vqY&start_radio=1&pp=oAcB
that's all folks 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285266Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874971"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853454Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242332Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411757Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335- 1041328
 Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1361029