Onko muilla kokemuksia Restak Oy:stä?
Ihmettelen todella, miten yrityksellä voi olla niin hyvät arvostelut netissä – onko asiakkaat jopa maksettu antamaan positiivisia arvioita?
Olen sivusta seurannut yhtä heidän tekemäänsä kattoremonttia Oulun alueella, enkä itse päästäisi kyseisiä kavereita omalle katolleni. Työn jälki on suorastaan ala-arvoista.
Hintatasosta minulla ei ole varmaa tietoa, mutta työn laadun perusteella veikkaan, että he tekevät remontteja selvästi halvemmalla kuin monet muut alan toimijat. Miettikää kaksi kertaa ennenkuin sopimuksia teette kyseisen firman kanssa.
Varokaa Restak Oy kattofirmaa!
9
2142
Vastaukset
- Anonyymi
Muista nyt, että ne ovat nuoria jamppoja ja niillä on kavereita jotka roikkuvat netissä kirjoittelemassa. Niinhän sitä maailmallakin toimitaan. Todellisuus on toista "nuoria kun ovat"
- Anonyymi
Kyllä. En nuoria asentajia syyllistä, yrityksen johdolla olisi peiliin katsominen, kun ei ole selvästikään kunnollista perehdytystä kokemattomat asentajat saaneet.
- Anonyymi00003
Nopeat liikkeet on näyttäviä
- Anonyymi00005
Onko tämä lestojen puulaaki?
- Anonyymi00006
Tulisi tulva ja hukuttaisi pohjanmaalaiset.
- Anonyymi00007
Kyllä on, rikollisia myös omistajina.
- Anonyymi00008
Samaa maata Kattovelho nimisen yrityksen kanssa. Miten voi olla hyvät arvostelut kun selvästi kusettaa minkä ehtii. Sen verran on ikää jo etten pääse katolle itse katsomaan ja tän varaan armaan kloppi laski. Sain oikein kuvat katosta kunnostuksen jälkeen. Ongelma vaan on se että kuvat ei ole mun katosta! Varokaa hyvät ihmiset näitä!!!
- Anonyymi00009
Itse 20 vuotta kattoja tehneenä tiedän. Nykyään myydään katteettomia lupauksia. EU:n säädösten takia maalit ovat täyttä paskaa, koska ne ei saa sisältää kemikaaleja niin kuin ennen, mikä antoi maalille kestävyyttä. Älkää usko mitä sanovat ”isältä pojalle”. Höpö höpö.
- Anonyymi00010
Niin. Vesiohenteiset kestävät tasan 2 vuotta kun jo sammal kasvaa lävitse (tiilikatto)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617