Onko muilla kokemuksia Restak Oy:stä?
Ihmettelen todella, miten yrityksellä voi olla niin hyvät arvostelut netissä – onko asiakkaat jopa maksettu antamaan positiivisia arvioita?
Olen sivusta seurannut yhtä heidän tekemäänsä kattoremonttia Oulun alueella, enkä itse päästäisi kyseisiä kavereita omalle katolleni. Työn jälki on suorastaan ala-arvoista.
Hintatasosta minulla ei ole varmaa tietoa, mutta työn laadun perusteella veikkaan, että he tekevät remontteja selvästi halvemmalla kuin monet muut alan toimijat. Miettikää kaksi kertaa ennenkuin sopimuksia teette kyseisen firman kanssa.
Varokaa Restak Oy kattofirmaa!
Anonyymi-ap
4
1149
Vastaukset
- Anonyymi
Muista nyt, että ne ovat nuoria jamppoja ja niillä on kavereita jotka roikkuvat netissä kirjoittelemassa. Niinhän sitä maailmallakin toimitaan. Todellisuus on toista "nuoria kun ovat"
- Anonyymi
Kyllä. En nuoria asentajia syyllistä, yrityksen johdolla olisi peiliin katsominen, kun ei ole selvästikään kunnollista perehdytystä kokemattomat asentajat saaneet.
- Anonyymi00003
Nopeat liikkeet on näyttäviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544