Tällainen on otrovertti
Otrovertit tuntevat usein, että he eivät kuulu joukkoon. Persoonallisuustyypin ihmiset ovat tunne-elämältään hyvin itsenäisiä, ja he keksivät paljon omaperäisiä ideoita.
Otroverteille on ominaista kulkea eri suuntaan kuin muut. Heidän voi olla vaikeaa olla tilanteissa, jotka perustuvat yhteenkuuluvuuden tunteelle.
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/0dc9782e-15c3-4d92-ab31-a630cdd40119
Taidankin olla otrovertti
Anonyymi-ap
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen aito introvertti ja sellaisena pysyn.
- Anonyymi
Niin olen minäkin. Siinä ehkä selitys, ettei tällaisilla riitelypalstoilla
ole meikälaiselle paljon annettavaa.- Anonyymi
Vahinko ettei me extrovertit voida jakaa kaltaisillesi nynneröille tätä avoimmuuden lahjaa. Jaettaisiin kaikki elämän super jutskat teidän kanssa ja neuvottaisiin esimerkillämme olemaan yhteisöllisiä ja sosiaalisia ja luovia. Ja räväköitä ja positiivisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415948
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4282933- 1482887
- 262294
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv202161- 761441
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä131182Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101112- 531030
- 87972