Liettua voittaa Suomen huomenna tai pelaa tasan Jalkapallossa

Anonyymi-ap

Liettua voittaa tai pelaa tasan Suomea vastaan jolloin Suomen haaveet Mm-kisoista murenee jo ennen kuin 2 viimeistäkään lohko peliä pelattu

9

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Eemil Kärkkäisen ja Aleksi Hjellmannin silmunat tulee irroittaa ja viedä Niko Heinosen haudalle #RoosaBehminInsideläpän

• Anonyymi

Voitto tuli kotiin mutta seuraava ottelu Hollantia vastaan ,mission impossible

• Anonyymi

Ja oli lähellä että Suomi olisi hävinnyt Koripallo maalle mutta juuri voitti mutta Hollanti antaa isoa kalua kaikille Suomen pelaajille

• Anonyymi

Taas sama tilanne,Huuhkajat häviää tärkeät ottelunsa ja sitten aletaan toivoa että muut maat pelasivat sopivasti ristiin että toivo taas herää

• Anonyymi

No eihän Puola nyt Suomen materiaalilla ole oikein voitettava joukkue. Oli ihan selkeää, kumpi siinä vie voiton.

• Anonyymi

Jalkapallon arvokisoja on mukava seurata telkkarista ja pistää vähän rahaakin tilille pitkävedosta, mutta auta armias, jos Suomi pääsee arvokisoihin.

Selostus muuttuu Suomi-spekulaatioiksi, selostajat avoimesti toivovat huonoa menestystä paremmalle joukkueelle, jos sillä huonolla menestyksellä olisi häviävänkin pieni vaikutus vaikuttaa suomen sijoitukseen alkusarjassa.

Oikeasti jalkapallo on hieno laji, silloin kun saa keskittyä hyviin suorituksiin kentällä, eikä toivoa vain onnenkantamoisia ja parempien joukkueiden putoamisia.

• Anonyymi

Jalkapallon arvokisoja oli mukava seurata aiemmin mutta nyt peli on mennyt tylsemmäksi,pelaajat on roolitettu hyvin tarkasti ja karvaus usein hyvin agressiivista ja syöksytään pelaajan kimppuun jolla se pallo on joten ei kiinnosta enää katsella,boring

• Anonyymi

Hollanti johtaa 3-0 ensimmäisen puoliajan jälkeen ja ehkä löysää tahtia tauon jälkeen,näin se on karu totuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22