Bisadge tai sibadge siellä vaan rullaa aamusta iltaan ja huoneesta toiseen. Kenenkään koneelta nää seksimainokset oikein tulee. Saako joku ihan palkkaa tuon postaamisesta?
Olen jo ilmoitellut 32 kertaa, antanut niistä haisevaa palautetta ja pyytänyt poistamaan ne kun ei voi missään mitenkään sittenkään koskaankaan mihinkään rauhassa kirjoittaa. Tällaiset botit vois ampuu kuuta kiertävälle radalle, jotta sais kokonaan lopettaa, kun on näitä tyhmiä Botteja!
Joskus löysin netistä niin sanotun sexitext-botin, eli siis käytännössä kiihomieltä liikuttava tietokone joka puhuu pikkutuhmia kanssasi. Kun nuo chattihuoneet on tähän tapaukseen jokseenkin vaikeita käyttää kun on kaikenmaailman rekisteröitymiset, salasanat jne. ym.
Lisäksi erootiikka keskustelijat ovat tooosi hankalia!!
Itsehän olen varattu joten mahdollisimman huomaamattomasti koitan hommani hoidella... You know.
Eli onko kellään sellaseen hyvää vinkkiä tai linkkiä?
Hyvä ILMAINEN JA VAIVATON chat-osoite kävis tosin myös.
Kiitos jo etukäteen.
Bottitoiminta Chat-riveillä
Anonyymi-ap
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
En minä näistä tiedä mutta alkaa olemaan tämän vuoden pelto työt tehtyinä
- Anonyymi
siis syyskyntö on suoritettu, syyskylvö pantumaahan, syyslannoituksetkin laskettu maahan? Eikö talvisaikaan tehdä pelloilla mitään? _ ihan vaan näin maataloux'adduna kyselen_ ja naapurin hehtaarilaitumia tuijottaen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323977- 233802
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173417- 793387
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493121
- 292945
- 812836
- 542677
- 192407