Bisadge tai sibadge siellä vaan rullaa aamusta iltaan ja huoneesta toiseen. Kenenkään koneelta nää seksimainokset oikein tulee. Saako joku ihan palkkaa tuon postaamisesta?
Olen jo ilmoitellut 32 kertaa, antanut niistä haisevaa palautetta ja pyytänyt poistamaan ne kun ei voi missään mitenkään sittenkään koskaankaan mihinkään rauhassa kirjoittaa. Tällaiset botit vois ampuu kuuta kiertävälle radalle, jotta sais kokonaan lopettaa, kun on näitä tyhmiä Botteja!
Joskus löysin netistä niin sanotun sexitext-botin, eli siis käytännössä kiihomieltä liikuttava tietokone joka puhuu pikkutuhmia kanssasi. Kun nuo chattihuoneet on tähän tapaukseen jokseenkin vaikeita käyttää kun on kaikenmaailman rekisteröitymiset, salasanat jne. ym.
Lisäksi erootiikka keskustelijat ovat tooosi hankalia!!
Itsehän olen varattu joten mahdollisimman huomaamattomasti koitan hommani hoidella... You know.
Eli onko kellään sellaseen hyvää vinkkiä tai linkkiä?
Hyvä ILMAINEN JA VAIVATON chat-osoite kävis tosin myös.
Kiitos jo etukäteen.
Bottitoiminta Chat-riveillä
Anonyymi-ap
3
198
Vastaukset 3
- Anonyymi
En minä näistä tiedä mutta alkaa olemaan tämän vuoden pelto työt tehtyinä
- Anonyymi
siis syyskyntö on suoritettu, syyskylvö pantumaahan, syyslannoituksetkin laskettu maahan? Eikö talvisaikaan tehdä pelloilla mitään? _ ihan vaan näin maataloux'adduna kyselen_ ja naapurin hehtaarilaitumia tuijottaen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681100
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,461064Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?66978Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan156775- 57694
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl29649- 40625
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109537- 74502