Mikä on paras tapa jättää perintö? Pääasiat on että mahdollisimman vähän perskärpäsille ja sukulaisille ei mitään. Lisäksi pitäisi olla mahdoton kiistää ja mahdollisimman lyhyt ja yksiselitteinen.
Vinkkejä? Ostanko kultaa ja hautaan metsään?
Paras tapa jättää perintöä.
11
272
Vastaukset 11
- Anonyymi
Tuossa oli katkeran ihmisen puhetta.
Hautaa kultaa toki metsään, mutta järjestä nyt edes joku etsintä-, vihje-, suunnistus- ja kysymyskilpailu, jossa ihmiset ryntäävät vielä vuosien päästä etsimään kultaasi kartan, kompassin ja lapion kanssa. Vihjeiden pitää olla niin vaikeita, ettei asia ja perintö ratkea heti. Ota mallia Da Vinci -koodista.- Anonyymi
Toi on egoistis-darwinistinen näkemys. En halua huomiota enkä pompotella ahneita. Haluan hävitä unohdukseen jälkiä jättämättä...
- Anonyymi
Tuhlaa ne rahat niin kauan kun pystyt, sinun rahoja ne ovat.
- Anonyymi
On jo mitä tarvin enkä välitä pröystäämisestä.
- Anonyymi
Sijoitusvakuutus ja määritelty edunsaaja. Ei lasketa mukaan perintöön edes.
- Anonyymi
Kerro lisää? Sama se hautaako metsään vai rahoituslaitokseen johonkin päättymättömään projektiin.
- Anonyymi
Hautaa metsään ja kerro paikka vain minulle!
Minä kyllä sitten hoitelen asian.- Anonyymi
Se on yksi vaihtoehto kunhab ei mene pää löysästä sekaisin.
- Anonyymi
"Tuossa oli katkeran ihmisen puhetta."
Todellisuudessa hän on käänteistä huomiota tavoitteleva friikki, luonnon oikku, kaikkialla tarpeeton otus, jota ei kenenkään pidä jäädä kaipaamaan.
Koska otus ei pidä maailmasta, ympäristöstään ja lähimmäisistään, parasta on (a) vaihtaa varallisuutensa timantteihin ja hakata timantit murskaksi tai heittää syvälle merenpohjaan. Vaihtoehtoisesti voi (b) ostaa Bitcoineja ja hankkiutua niistä täydellisesti eroon ja siis hukata salasana pysyvästi. Kaiken varallisuutensa voi myös (c) vaihtaa 500 euron seteleiksi ja polttaa ne.
Kyllä vastaavia vaihtoehtoja on satoja ellei satoja tuhansia.- Anonyymi
Mikä on käänteinen huomio? Ennen kuullutkaat ihan uusi sanonta.
Ei ole jälkeläisiä enkä välitä sukulaisista. Eikä ne minun rahojani tarvi.
En ole löytänyt sopivaa lahjoituskohdettakaan. Huijareta, koijareita ja vastuuttomia kaikenlaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69722
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37635Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️35629- 69606
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43561- 43560
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19500Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172484Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62396- 52383
- 17372
- 42368
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29364Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96353YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22348Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338