Paras tapa jättää perintöä.

Anonyymi-ap

Mikä on paras tapa jättää perintö? Pääasiat on että mahdollisimman vähän perskärpäsille ja sukulaisille ei mitään. Lisäksi pitäisi olla mahdoton kiistää ja mahdollisimman lyhyt ja yksiselitteinen.

Vinkkejä? Ostanko kultaa ja hautaan metsään?

11

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuossa oli katkeran ihmisen puhetta.

Hautaa kultaa toki metsään, mutta järjestä nyt edes joku etsintä-, vihje-, suunnistus- ja kysymyskilpailu, jossa ihmiset ryntäävät vielä vuosien päästä etsimään kultaasi kartan, kompassin ja lapion kanssa. Vihjeiden pitää olla niin vaikeita, ettei asia ja perintö ratkea heti. Ota mallia Da Vinci -koodista.

• Anonyymi

Toi on egoistis-darwinistinen näkemys. En halua huomiota enkä pompotella ahneita. Haluan hävitä unohdukseen jälkiä jättämättä...

• Anonyymi

Tuhlaa ne rahat niin kauan kun pystyt, sinun rahoja ne ovat.

• Anonyymi

On jo mitä tarvin enkä välitä pröystäämisestä.

• Anonyymi

Sijoitusvakuutus ja määritelty edunsaaja. Ei lasketa mukaan perintöön edes.

• Anonyymi

Kerro lisää? Sama se hautaako metsään vai rahoituslaitokseen johonkin päättymättömään projektiin.

• Anonyymi

Hautaa metsään ja kerro paikka vain minulle!
      Minä kyllä sitten hoitelen asian.

• Anonyymi

Se on yksi vaihtoehto kunhab ei mene pää löysästä sekaisin.

• Anonyymi

"Tuossa oli katkeran ihmisen puhetta."

Todellisuudessa hän on käänteistä huomiota tavoitteleva friikki, luonnon oikku, kaikkialla tarpeeton otus, jota ei kenenkään pidä jäädä kaipaamaan.

Koska otus ei pidä maailmasta, ympäristöstään ja lähimmäisistään, parasta on (a) vaihtaa varallisuutensa timantteihin ja hakata timantit murskaksi tai heittää syvälle merenpohjaan. Vaihtoehtoisesti voi (b) ostaa Bitcoineja ja hankkiutua niistä täydellisesti eroon ja siis hukata salasana pysyvästi. Kaiken varallisuutensa voi myös (c) vaihtaa 500 euron seteleiksi ja polttaa ne.

Kyllä vastaavia vaihtoehtoja on satoja ellei satoja tuhansia.

• Anonyymi

Mikä on käänteinen huomio? Ennen kuullutkaat ihan uusi sanonta.

Ei ole jälkeläisiä enkä välitä sukulaisista. Eikä ne minun rahojani tarvi.
        En ole löytänyt sopivaa lahjoituskohdettakaan. Huijareta, koijareita ja vastuuttomia kaikenlaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      101
      1835
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1190
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      461
      1179
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1063
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      841
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      837
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      49
      786
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      773
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      691
    Aihe