Tätä selainta ei enää tueta tuli teksti.
MItä teen? Kone on noin 11v vanha, joka toiminut hyvin. Käyttöni melko suppeaa. MItä voi seurata? Olisin iloinen vastauksesta.
Selaintuki
12
238
Vastaukset
- Anonyymi
Macciahan ei voi päivittää. Käyttöikä on tullut täyteen.
- Anonyymi
Voi päivittää, mutta reitti on hieman hankala. Ratkaisu tähän on OpenCoreLegacyPatcher.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi päivittää, mutta reitti on hieman hankala. Ratkaisu tähän on OpenCoreLegacyPatcher.
Wippaskonstit ei tiedä hyvää, ei maceissä eikä Windowseissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wippaskonstit ei tiedä hyvää, ei maceissä eikä Windowseissa.
Eipä ole omassa 2013 vuoden Macbook Prossa aiheuttanut mitään ongelmia. Useampi eri versio macOS:stä tullut asennettua & käytettyä.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta, mutta kone ilmoitti ´päivitä toiseen selaimeen` . Tätä siis ihmettelen, jos Mac tullut tiensä päähän. Google Cromea se ei tietenkään hyväksynyt. Mikä neuvoksi? Kone on erittäin hyvässä kunnossa muuten ja suppeassa käytössä.
- Anonyymi
Mikä käyttojärjestelmän versio siinä on?
- Anonyymi
16.6.1, onko tämä käyttöjärjestelmän versio?
- Anonyymi
Lataa Firefox mac koneellesi https://www.firefox.com/fi/browsers/desktop/mac/
- Anonyymi
No niin, Firefox on ladattu, mutta ei minulla ole mitään tietoa, mikä on esim. avainkoodi, miten pääsen sisään. Olen yrittänyt ohjeita noudattaa, muttei onnistu.
- Anonyymi
Anteeksi 11.7.10 käyttöjärjestelmän versio, selain on safari. Olen kiitollinen kaikista neuvoista.
- Anonyymi
Vie se tunkki ser lavalle.
- Anonyymi
Lataa uusi ja seura Oulainen Kärsämäki nainen sanoo vain oulainen osaa it 2025
Kääntää
Tuki väkivalta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984