Jos vesilaitoksen johtaja sanoo itse että on tyhmä kuin saapas niin eiköhän häntä voi irtisanoa. Mitä ihmettä te mietitte .
Luhangan vesilaitos
26
1006
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tämä nyt Joutsaan taas liittyikään?
- Anonyymi
Luhanka ei tarvitse mitään vesilaitosta. Rakentakoon jokainen oman kaivonsa tai hakekoon järvestä vettä!
- Anonyymi
Alottajalta tyhmä ja valheellinen tieto. Kuka on niin sanonut ?
- Anonyymi
Nooh eiköhän tosta ole uutisia ollut
- Anonyymi
kuten tiedämme muissakin asijoissa kuinka luhangan kirkonkylä ja tammijärvi ovat toimmineet muissakin asijoissa niin on tämä vesi juttu vain pisara meressä jos aikoinnaan kun perustettiin tammijärven vesiosuuskunta olisi siihen kelkkaan pitännyt lähteä luhangan kirkonkylänkin olisi tämä vesi ongelmma pois suljettu eli oltaisiin sammassa paketissa eikä kukaan huolli velkaista kaveria ja tämä eripuraisuus vain syvenee tässä meidän idyllisessä luhangassa
- Anonyymi
Joutsako tähän liittyy?Veivatkaa nyt jossain muualla tätä ja kuppiloitanne ym
- Anonyymi
kirkonkylällä joku käyttäjistä on suuresti kertonut käyttäneensä vettä ilmaiseksi, yhtiön piikkiin ja sen jälkeen ihmetellään, miten tämä saataisiin kannattavaksi. Oma etu -paras etu, täällä idyllisessä kirjonkylässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirkonkylällä joku käyttäjistä on suuresti kertonut käyttäneensä vettä ilmaiseksi, yhtiön piikkiin ja sen jälkeen ihmetellään, miten tämä saataisiin kannattavaksi. Oma etu -paras etu, täällä idyllisessä kirjonkylässä
Just, jaetaan vaan ilmaista vettä kaikille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just, jaetaan vaan ilmaista vettä kaikille
Haluaisiko joku muukin ilmaista vettä? Kyllä me muut voidaan maksaa sekin, samaan piikkiin vaan….
- Anonyymi
Miks teidän Luhankalaisten täytyy valittaa kaikesta täällä Joutsan palstoilla. Eiks Luhangassa oo yhtäkään täys järkistä, joka pystyis avaamaan oman juoru palstan ???
- Anonyymi
Ehkäpä ne täysjärkiset ei täällä notku. Me älykääpiöt vain
- Anonyymi
Vesi kallein voitehista! Hähähähähäääää! Terv. Onni Omakaivo
- Anonyymi
Mafia toimii. Tappi ja kunnanjohtaja. Hallitsevat kuntaa. Kaikki haukutaan. Eikö ruohonleikkaaja kuulu myös vesilaitokseen. Tuplasti enemmän mafiaa.
- Anonyymi
Pienessäkin kunnassa on aina hallitsijoita ja sitten narisevaa rupusakkia, heheheee.
- Anonyymi
Miksi minua haukuttu. En ymmärrä näitä asioita. Olen kirkon miehiä. Jättäkää minut rauhaan. Tai auttakaa minua.
- Anonyymi
Älähän nyt, ei kunnanjohtajan tarvitse ymmärtää juuri mitään. Ei ne muutkaan ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän nyt, ei kunnanjohtajan tarvitse ymmärtää juuri mitään. Ei ne muutkaan ymmärrä.
Sen me täällä Joutsassa kyllä tiedämme!
- Anonyymi
Suntio piti laittaa tehtävään, kun ei Luhangasta pätevämpiä löydy.
- Anonyymi
Onko siellä suntio kunnanjohtajana? Onko tekninen johtaja sitten nunna?
- Anonyymi
Eikö suntio osaa irtisanoa itseänsä kun osaa itse sanoa että ei ymmärrä vesilaitoksen asioita. Itse sanoi lehdessä. Hyvä kunnanjohtaja.
- Anonyymi
Onhan se ihan vaativa työ laittaa kirkossa musiikin numerot oikeaan järjestykseen ja jakaa Raamatut. Voisi tehdä kunnanjohtajan työt paremmin kuin nykyinen. Osaisiko puhua jos joku kysyy jotain.
- Anonyymi
Kirkon oven lukkoa pitää osata käyttää ja kirkon valoja.
- Anonyymi
Muuhun minusta ei ole. En osaa johtaa mitään. Eikö kukaan ymmärrä sitä. Kunnanjohtaja on tässä suurin syyllinen.
- Anonyymi
Kunnanjohtaja sanoi että vesilaitoksella ei ole kirkon miehelle esimiestä. No voi vee eikö kunnanjohtaja tajua että hän on lähin esimies. Potkitaan ekaksi kunnanjohtaja niin pitkälle kuin mahdollista.
- Anonyymi
Kaikki menee Luhangan kunnanjohtaja piikkiin. Eikö tämä mies voi suksia kuuseen. Meidän pitää kunnanhallituksessa ja kuntalaisens varmistaa että kunnanjohtaja vaihtuu
- Anonyymi
Kimmo pilasi vesilaitoksen toiminnan. Oesi kätensä kun meinasi jäädä kiinni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943689Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512582- 1361281
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741150Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139- 46914
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741