Kuka tietää enemmän tästä artistista? Katsoin netistä ja jotain löysin, mutta en tarpeeksi. Kiinnostaisi tietää enemmän hänestä. Olen kuullut, että hän on naimisissa Kuoppamäki-suvun muusikon kanssa ja että hänen isäpuolensa on tunnettu oopperalaulaja, joten varmaan ainakin sai hyvän tiimin tekemään tätä ensimmäistä levyä. Niin kuin saikin, sovitukset kuulostaa ihan hyvältä.
Annimaria Rinne
wilmakoo
4
3621
Vastaukset
- Lena
Hiukan lisätietoa Annimariasta.
Hän on edesmenneen näyttelijän Tommi Rinteen tytär ja äiti on entinen TV-toimittaja Arja Rinne.
Annimarian sisar Mervi Rinnekin on laulanut ainakin aikoinaan ja hänellä on samantyyppinen ääni.
Tosi hieno tuo Annimarian debyyttilevy. Harvoin tapaa noin puhdasäänistä laulaja nykyisin. - leijonakuningasfani
Annimaria dubbasi aikuisen Nalan äänen Leijonakuningas -elokuvaan sekä jatko-osiin.
- nm1
Ok.
- nm1
Ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541718- 171623
- 821403
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3061332- 201268
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98985Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33933- 349854