Älkää erehtykö tilaamaan muuttoa tältä firmalta. Muuttomiehet oli hitaita ja laiskoja, tilattiin lisäpalveluna jatkoaikaa, mutta ”toinen sovittu keikka” tuli väliin. Lupasivat tulla sen jälkeen jatkamaan, mutta sen koommin ei muuttomiehiä enää näkynyt, rahoja eivät suostuneet palauttamaan, sanoivat että miehet tulevat hoitamaan työn loppuun. Eivät vaan tulleet eikä sen jälkeen yhteydenottoihin enää vastattu. Tämä tapahtui Espoossa 1.10.2025
Vastaukset 1
- Anonyymi00002
Kaverin vinkistä tilasin Citymuutotin kun muutin kaksion Kalliosta Töölöön. Kaksi muuttajaa tuli aamulla ja pari tuntia myöhemmin kaikki oli uudessa kämpässä. Sohva ja kirjahylly menivät ilman naarmuja, vaikka portaikko oli todella ahdas. Hinta oli myös ihan kohdillaan verrattuna muihin tarjouksiin mitä pyysin. Paras muuttopalvelu Helsinki -alueella mitä olen käyttänyt.
https://www.citymuutot.fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510