Maksaakohan uusi 2026 Rav4 plugarina yli 60 tonnia?

Anonyymi-ap

Hinnat julkaistaneen marraskuussa. Paljonko veikkaatte plugari-mallin hinnan olevan alkaen-mallissa nelivetoisena? Itse veikkaan 61-62 tonnia.

85

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi vattu mikä hinta tojosta. Kuka näitä ostaa

      • Anonyymi

        Järkiostaja. Toyota pitää arvonsa aivan ylivoimasesti. Toisin kuin VAG-ruoskat.


      • Anonyymi

        Tuossa aloittajan hinnassa on 10.000 euroa liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkiostaja. Toyota pitää arvonsa aivan ylivoimasesti. Toisin kuin VAG-ruoskat.

        Eläkäälliset, tai autoista kiinnostumattomat jotka erehtyy kuuntelmaan kääkättäviä tojopappoja.


    • Anonyymi

      Jos maksaa yli 45k€, niin ostajille pitää laittaa aasinkorvat päähän ja nenärengas.

      • Anonyymi

        Maksaa ne muutkin plugarit, samaa varustetasoa oleva Mitsu Outlander 55 tonnia ja vähäsen parempi 62 tonnia, Volvo T8 XC60 yli 70 tonnia ja Mersun GLC plugari alkaen 70 tonnia...


      • Anonyymi

        Vielä viiden vuoden päästäkin saat n. 45 000 € Toyotasta vaihdossa helposti yli 30 000 €. VAG-kikkareiden ostajille ne aasinkorvat pitää laittaa. Samassa ajassa vaihtohyvitys päällisin puolin toimivasta vastaavan hintaluokan Klonksvaagenista on hyvä jos edes kymppitonnia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaa ne muutkin plugarit, samaa varustetasoa oleva Mitsu Outlander 55 tonnia ja vähäsen parempi 62 tonnia, Volvo T8 XC60 yli 70 tonnia ja Mersun GLC plugari alkaen 70 tonnia...

        Älä nyt vaan vertaa Volvoa tai Meseä Toyotaan, tyhmähän sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä viiden vuoden päästäkin saat n. 45 000 € Toyotasta vaihdossa helposti yli 30 000 €. VAG-kikkareiden ostajille ne aasinkorvat pitää laittaa. Samassa ajassa vaihtohyvitys päällisin puolin toimivasta vastaavan hintaluokan Klonksvaagenista on hyvä jos edes kymppitonnia.

        Älä jaksa hölmöillä kokoaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vaan vertaa Volvoa tai Meseä Toyotaan, tyhmähän sinä olet.

        Anteeksi. Ei noita kiinalaisia ja saksalaisia romuja pidä verratakaan laatuautoon, totta puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Ei noita kiinalaisia ja saksalaisia romuja pidä verratakaan laatuautoon, totta puhut.

        Toyota ei ole koskaan ollut laatuauto ja heikkenee vuosi vuodelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa hölmöillä kokoaikaa.

        En minä hölmöile. Faktapuhetta kaikki. Sinä taas et esittänyt mitään perusteluita omalle herjallesi. Näin ollen voidaan todeta että olet väärässä ja Toyota säilyttää arvonsa ylivoimasesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä hölmöile. Faktapuhetta kaikki. Sinä taas et esittänyt mitään perusteluita omalle herjallesi. Näin ollen voidaan todeta että olet väärässä ja Toyota säilyttää arvonsa ylivoimasesti.

        Tuohan ei kerro kuin ostajien tyhmyydestä ja panttimaksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vaan vertaa Volvoa tai Meseä Toyotaan, tyhmähän sinä olet.

        Samaa mieltä, että Volvoa ja Meseä on turha verrata Toyotaan. Volvo ja MB ovat sellaisia huonolaatuisia, ylihintaisia vikapesäkkeitä, että niitä ei kannata verrata laadukkaaseen toimintavarmaan Toyotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksaa ne muutkin plugarit, samaa varustetasoa oleva Mitsu Outlander 55 tonnia ja vähäsen parempi 62 tonnia, Volvo T8 XC60 yli 70 tonnia ja Mersun GLC plugari alkaen 70 tonnia...

        Ainoa itäauto josta suostuisin oikeaa rahaa maksamaan olisi korealaiset.
        Japanilainen ei kiinnosta eikä kiinalainen.
        OIkeasti, vain muutama tonni lisää niin sais Mersun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa itäauto josta suostuisin oikeaa rahaa maksamaan olisi korealaiset.
        Japanilainen ei kiinnosta eikä kiinalainen.
        OIkeasti, vain muutama tonni lisää niin sais Mersun!

        Niin kyllä ne ominaisuudetkin vähän vaikuttaa, siis muutkin kun joku oletettu tekninen toimivuus.

        Sitä alkaen 70 tonnin GLC:tä kuitenkin myydään enemmän kuin Outlanderia vaikka Mitsu on selvästi halvempi.


    • Anonyymi

      Siis mitäää. Tojo 60 tonttua. Sillähän saa jo mesen ja volvon. Huhhuh mitä pällejä maa kantaa.

      • Anonyymi

        Sanoppas muuta. Mutta itsepä tuskansa kantaa, vaikka eivät sitä myönnäkään.


      • Anonyymi

        Mese ja Volle menettää arvonsa nopeasti. Sen siitä saa kun tinkii laadussa, ei noi kestä sitä mitä ennen vanhaan. Sen sijaan Toyota kestää edelleen ja siitä kertoo ylivoimainen jälleenmyyntiarvon säilyminen. 60 k€ Toyotasta saat muutaman vuoden päästä vielä 50 k€. Saman hintaisesta Mersusta tai Volvosta hyvä jos edes 30 k€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mese ja Volle menettää arvonsa nopeasti. Sen siitä saa kun tinkii laadussa, ei noi kestä sitä mitä ennen vanhaan. Sen sijaan Toyota kestää edelleen ja siitä kertoo ylivoimainen jälleenmyyntiarvon säilyminen. 60 k€ Toyotasta saat muutaman vuoden päästä vielä 50 k€. Saman hintaisesta Mersusta tai Volvosta hyvä jos edes 30 k€.

        "60 k€ Toyotasta saat muutaman vuoden päästä vielä 50 k€"

        Kovin on ruusuiset kuvitelmat. 3 vuotta sitten Rav4 plugari maksoi yli 60 k€, ja tänä päivänä käytettynä sen saa ihan yleisesti reilusti alle 40 k€:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "60 k€ Toyotasta saat muutaman vuoden päästä vielä 50 k€"

        Kovin on ruusuiset kuvitelmat. 3 vuotta sitten Rav4 plugari maksoi yli 60 k€, ja tänä päivänä käytettynä sen saa ihan yleisesti reilusti alle 40 k€:lla.

        Pötypuhetta! Tuollaiset hinnat on jotain autokauppahuijareita. Tai mällättyjä kolariautoja. 50k€+ maksaa ehjä 3-vuotias Rav4 lataushybridi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pötypuhetta! Tuollaiset hinnat on jotain autokauppahuijareita. Tai mällättyjä kolariautoja. 50k€ maksaa ehjä 3-vuotias Rav4 lataushybridi.

        Onko ne Rav4:t niin heikkoja että kaikki on jo 3-vuotiaina rikki? Kun kalleinkin 3-vuotias Rav4 plugari on alle 45 k€.

        Kyllä tosiasia vaan on se että jos nyt ostaa 60 k€:n Rav4:n niin kolmen vuoden päästä siitä saa max 40 k€. Se on sitten toinen juttu jos tuota tosiasiaa ei pysty itselleen myöntämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne Rav4:t niin heikkoja että kaikki on jo 3-vuotiaina rikki? Kun kalleinkin 3-vuotias Rav4 plugari on alle 45 k€.

        Kyllä tosiasia vaan on se että jos nyt ostaa 60 k€:n Rav4:n niin kolmen vuoden päästä siitä saa max 40 k€. Se on sitten toinen juttu jos tuota tosiasiaa ei pysty itselleen myöntämään.

        no mitäs luulet saavan samanhintaisesta eurooppalaisesta plugariautosta 3-vuotiaana???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mitäs luulet saavan samanhintaisesta eurooppalaisesta plugariautosta 3-vuotiaana???

        No ei varmaan suhteessa sen paremmin kuin Rav4:stakaan.

        Pointti oli se että jos maksaa nyt Rav4:sta 60 k€+ ja kuvittelee siitä saavansa muutaman vuoden päästä 50 k€ niin tulee kyllä pettymään pahasti.


    • Anonyymi

      Ei siitä kukaan maksa niin paljon. Tesla Y:stäkin on tullut halvempi versio, joka maksaa 41.000€, mitä pidän maksimina, mitä plugarista kannattaa maksaa. Muutkin valmistajat joutuvat pian vastaamaan kiinalaisten haasteeseen. Yli viiden kympin Rav4:sta ei osta, kuin vannoutunut Toyota-fani, joka ei muualle vilkuile.

      • Anonyymi

        Heh vai Teslan kammotus. Kaamea kapine, sisältä paskaa, ei edes mittaristoa raaskittu laittaa kuskin eteen eikä kunnollisia viiksiä ja rattinappuloita. Lasinpyyhkijät käynnistetään keskinäytön valikosta, tosi kätevää. Romu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh vai Teslan kammotus. Kaamea kapine, sisältä paskaa, ei edes mittaristoa raaskittu laittaa kuskin eteen eikä kunnollisia viiksiä ja rattinappuloita. Lasinpyyhkijät käynnistetään keskinäytön valikosta, tosi kätevää. Romu.

        Ja silti päihittää Toyotan ihan jokaisella osa-alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti päihittää Toyotan ihan jokaisella osa-alueella.

        Joopajoo. Vain unelmissasi. Jenkkikaheleiden suunnittelema paskakasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh vai Teslan kammotus. Kaamea kapine, sisältä paskaa, ei edes mittaristoa raaskittu laittaa kuskin eteen eikä kunnollisia viiksiä ja rattinappuloita. Lasinpyyhkijät käynnistetään keskinäytön valikosta, tosi kätevää. Romu.

        Yleensä nykyautoissa pyyhkimet käynnistyvät sateesta. Harvoin niitä tarvitsee erikseen käynnistää, riittää että ne ovat päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä nykyautoissa pyyhkimet käynnistyvät sateesta. Harvoin niitä tarvitsee erikseen käynnistää, riittää että ne ovat päällä.

        Juu ja lehtien koeajojen mukaan Teslan automatiikka käynnistää pyyhkijät auringonpaisteella ja cruise nappaa yht äkkiä jarrutuksen päälle ilman syytä. Ovenkahvat paskat upotetut jotka jumittaa onnettomuudessa. Juu ostakaa se Tesla vaan.


    • Anonyymi

      Pakko alkaa viitosella, ja matalalla sellaisella.

      Jos alkaen -hinta on yli 60 + varusteet niin myynti jää hyvin vähäiseksi.

    • Anonyymi

      Suurin osa autokaupoista tekee tappiota
      Suomessa.
      Miksi ostaa uusi auto ja antaa verojen muodossa valtiolle yli 40%
      hankintahinnasta
      kun vanhallakin voi ajella ?

      • Anonyymi

        Vanha tulee vuoden vanhaksi joten kyllästyn, ja uusi taas alle. Jokainen tyylillään.


    • Anonyymi

      Pitää vähän ihmettelemään miksi joku haluaa maksaa yli 60.000 euroa autosta joka ei pärjää ollenkaan samanhintaisille.

      Anteeksi mutta Zeekr 7X on saman hintainen huippusähköauto.
      RAV4 on romu siihen verrattuna.

      615km Cruising range ( target)
      3.8s 0-100 km/h (AWD)
      13min Charging Time

      • Anonyymi

        Jotain Kiinan paskaa pffffffffff! Tohon ku laitat 60 tonttuu niin parin vuoden päästä hyvä jos saat edes kymppiä vaihdossa! Olettaen että kyseinen romu vielä liikkuu eikä ole palanut poroksi polttaen kokonaista parkkihallia mukanaan. AAHHAHHAHHAHHAHHAHHAAAA!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain Kiinan paskaa pffffffffff! Tohon ku laitat 60 tonttuu niin parin vuoden päästä hyvä jos saat edes kymppiä vaihdossa! Olettaen että kyseinen romu vielä liikkuu eikä ole palanut poroksi polttaen kokonaista parkkihallia mukanaan. AAHHAHHAHHAHHAHHAHHAAAA!!!!!!

        Hyvin lupaa 5+5v takuuta ja 200.000Km
        Valmistaja uskoo tuotteeseen ja tehoakin on melko paljon.
        Tämä tais olla pohjoismaissa suunniteltu auto.

        Volvon kanssa saman konsernin tuote.
        Laadukkaalta vaikuttaa ja taatusti parempi kuin Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin lupaa 5 5v takuuta ja 200.000Km
        Valmistaja uskoo tuotteeseen ja tehoakin on melko paljon.
        Tämä tais olla pohjoismaissa suunniteltu auto.

        Volvon kanssa saman konsernin tuote.
        Laadukkaalta vaikuttaa ja taatusti parempi kuin Toyota.

        Kusetusta tommoset takuut. Joku pikkupräntti sanoo ettei oikeesti korvata yhtään mitään koska ajoit väärin / vuosihuollon raja ylittyi 10 metrillä / planeetat sattuvat nyt olemaan taivaalla ihan väärässä asennossa. Ja vaikka hyvällä tuurilla pääsisikin tuon 10 v/200 tkm niin siinä kohtaa auto leviää kertalaakista joka paikasta ja vaihtoarvo n. -10 000 € (pikkuviiva edessä on miinus). Jos Volvo-konsernin Pallitähteen viittaat niin aivan sama juttu sen kanssa. Samaa sontaa kaikki kiinalaiset. Vastaavan hintainen Toyota sen sijaan 10 v ikäisenä / 200 tkm ajettuna on vielä aivan mintissä kunnossa. Helposti rullaa tuostakin vielä sen 20 vuotta / 400 tkm. Ja vaihtoarvo säilyy ylivoimaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin lupaa 5 5v takuuta ja 200.000Km
        Valmistaja uskoo tuotteeseen ja tehoakin on melko paljon.
        Tämä tais olla pohjoismaissa suunniteltu auto.

        Volvon kanssa saman konsernin tuote.
        Laadukkaalta vaikuttaa ja taatusti parempi kuin Toyota.

        Siinä yksi tyhmä joka tukee Kiinaa ja sen diktatuuria sekä uskoo kierojen kinuskien lupauksiin. Joku Zeekkkkrrrr-kääk. Vttu mitä paskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä yksi tyhmä joka tukee Kiinaa ja sen diktatuuria sekä uskoo kierojen kinuskien lupauksiin. Joku Zeekkkkrrrr-kääk. Vttu mitä paskaa!

        Kiinalaisissa todellinen käyttösäde ei ole lähelläkään ilmoitettua wltp-arvoa. Akut myös hiipuu nopeesti. Jos tehdas lupaa ajomatkaksi 600 km latauksella niin todellinen uutena n. 400 km. Vuoden ikäisenä käyttösäde n. 300 km lämpimällä kelillä. Talvipakkasilla hyvä jos edes 100 km pääsee latauksella. Ja Xi-setä vain nauraa kun hölmöt länkkärit ostaa elektroniikkaromua "alennushintaan" samalla kun pöyristelevät idän diktatuurien ihmisoikeusrikkomuksia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaisissa todellinen käyttösäde ei ole lähelläkään ilmoitettua wltp-arvoa. Akut myös hiipuu nopeesti. Jos tehdas lupaa ajomatkaksi 600 km latauksella niin todellinen uutena n. 400 km. Vuoden ikäisenä käyttösäde n. 300 km lämpimällä kelillä. Talvipakkasilla hyvä jos edes 100 km pääsee latauksella. Ja Xi-setä vain nauraa kun hölmöt länkkärit ostaa elektroniikkaromua "alennushintaan" samalla kun pöyristelevät idän diktatuurien ihmisoikeusrikkomuksia.

        Taitaa olla BZ:kin kiinalainen, kun luvattu yli 500 km wltp matka kutistui käytännössä 250 km latausväliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kinukit tyrkkää testeihin aina loppuun asti hiotun laatuyksilön johon on satsattu paljon rahaa. Näin saadaan testimenestys. Sitten tavan kuluttajille myydään pelkkää halpuutettua paskaa, joka leviää ennen aikojaan. Tämä on kiinalaisten strategia tuotteessa kuin tuotteessa.

        Norjassa on ollut vaikeuksia saada BZ4X vertailutesteihin. Ovat joutuneet vuokraamaan auton, kun maahantuoja ei ole suostunut sellaista luovuttamaan. Eipä se menestys ole sielläkään mairitellut autoa. Häntäpään menestys ei lohduta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin lupaa 5 5v takuuta ja 200.000Km
        Valmistaja uskoo tuotteeseen ja tehoakin on melko paljon.
        Tämä tais olla pohjoismaissa suunniteltu auto.

        Volvon kanssa saman konsernin tuote.
        Laadukkaalta vaikuttaa ja taatusti parempi kuin Toyota.

        Luota vaan hölmö kiinalaisiin. Tuollaisia merkkejä ei ole olemassa edes 5 v päästä...


    • Anonyymi

      Mutta kun pakko saada Toyota maksoi mitä tahansa.

    • Anonyymi

      Suomessa Toytotat on kalliipia kuin muualla ja myös Suomessa sama auto kuin Toyota eri merkkisenä voi uutena maksaa jopa 5 tuhatta euroa vähemmän.

      • Anonyymi

        Näin on, koska suomalainen kuluttaja ymmärtää hyvän päälle. Poikkeaa radikaalisti Keski- ja Etelä-Euroopan vellihousujen kertakäyttökulttuurista. Sen takia Toyotista ollaan valmiita täällä maksamaan. Mutta Suomi-Toyotat vastaavasti säilyttävät arvonsa ylivoimasesti!


    • Anonyymi

      Tässä tuoreet Italian hinnat uudelle 2026 Rav4-mallille:

      https://www.toyota.it/gamma/coming-soon/rav4

      Löytyy hinnat sekä varusteet plus hev-mallin teknisiä tietoja pdf:nä alempaa otsikolla listino e specifiche ja klikkaamalla saa auki.

      Euroopan maissa hinnat julkaistaan 23.10.25, myös Suomessa!

      • Anonyymi

        Italiassakin uudella Ravilla aika kovat hinnat etuvetoisena joten mitä neliveto ja neliveto-plugari maksaneekaan täällä! Alvi korkea, autovero ja maahantuojan suuri siivu ahneena. Kolikon kääntöpuolena se että arvo säilyy muita plugareita ja sähköautoja paljon paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Italiassakin uudella Ravilla aika kovat hinnat etuvetoisena joten mitä neliveto ja neliveto-plugari maksaneekaan täällä! Alvi korkea, autovero ja maahantuojan suuri siivu ahneena. Kolikon kääntöpuolena se että arvo säilyy muita plugareita ja sähköautoja paljon paremmin.

        Käänsin googlekääntäjällä Italian Toyotan sivuston pdf-asiakirjasta varusteluetteloja ja mm. ristiseläntuen säätö olisi kaikkien varustetasojen varusteena matkustajankin etuistuimessa, ja karvalakkimallista ylöspäin kaikissa matkustajan istuinkin sähköllä ja kuskin penkin muistipaikat. Karvalakkimallissakin kuskin istuin sähkösäätöinen.

        Jännä yksityiskohta teknisissä tiedoissa tuolla että hev-hybridissä tehoja etuvedossa reilut 180 hv ja nelivetoisessa 191 hv ja kiihtyvyydet silti entistä korimallia paremmat eli etuvedossa 8,1 sek ja nelivedossa 7,7 sek.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käänsin googlekääntäjällä Italian Toyotan sivuston pdf-asiakirjasta varusteluetteloja ja mm. ristiseläntuen säätö olisi kaikkien varustetasojen varusteena matkustajankin etuistuimessa, ja karvalakkimallista ylöspäin kaikissa matkustajan istuinkin sähköllä ja kuskin penkin muistipaikat. Karvalakkimallissakin kuskin istuin sähkösäätöinen.

        Jännä yksityiskohta teknisissä tiedoissa tuolla että hev-hybridissä tehoja etuvedossa reilut 180 hv ja nelivetoisessa 191 hv ja kiihtyvyydet silti entistä korimallia paremmat eli etuvedossa 8,1 sek ja nelivedossa 7,7 sek.

        Hyvät varusteet on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Italiassakin uudella Ravilla aika kovat hinnat etuvetoisena joten mitä neliveto ja neliveto-plugari maksaneekaan täällä! Alvi korkea, autovero ja maahantuojan suuri siivu ahneena. Kolikon kääntöpuolena se että arvo säilyy muita plugareita ja sähköautoja paljon paremmin.

        Plugareissa on tuplatekniikka, ja tuplasti vikamahdollisuuksia. Vanhemmiten niiden osto on suuri riski. Kun jommassa kummassa järjestelmässä on vikaa, ei auto liiku toidellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plugareissa on tuplatekniikka, ja tuplasti vikamahdollisuuksia. Vanhemmiten niiden osto on suuri riski. Kun jommassa kummassa järjestelmässä on vikaa, ei auto liiku toidellakaan.

        Tuplasti vikaantuuvaa tekniikkaa eli huolto ja korjaukulut on järjettömät vanhoissa autoissa.
        Akut ei kestä plugareissa ja moottori on nopeasti hajoava koska pakkaskäynnistykset sähköajon jälkeen on pahinta mitä polttomoottori voi kokea. Hajoaa todella nopeasti ja vaatii kuitenkin huoltoa jatkuvasti. Käytti tai ei. Plugari on vain siirtymävaihe sähköautoon ja kohta niitä ei kukaan edes huoli vaikka joku maksaisi että vie pois.
        Sähköautojen yksi tekniikka riittää hyvin ja toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plugareissa on tuplatekniikka, ja tuplasti vikamahdollisuuksia. Vanhemmiten niiden osto on suuri riski. Kun jommassa kummassa järjestelmässä on vikaa, ei auto liiku toidellakaan.

        Kuka käskee ostaa germaani plugaria. Sun tietokoneen prosessorissa on yli 4 miljardis transistoria. Venäjällä tehtynä se ei toimisi mutta Taiwanissa tehtynä toimii mainiosti.

        Se ettei joku toimi venäjällä tehtynä tarkoittaa sinun ajatuskulun mukaan sitä ettei se toimi kenenkään muunkan tekemänä, vai mitä yritit kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuplasti vikaantuuvaa tekniikkaa eli huolto ja korjaukulut on järjettömät vanhoissa autoissa.
        Akut ei kestä plugareissa ja moottori on nopeasti hajoava koska pakkaskäynnistykset sähköajon jälkeen on pahinta mitä polttomoottori voi kokea. Hajoaa todella nopeasti ja vaatii kuitenkin huoltoa jatkuvasti. Käytti tai ei. Plugari on vain siirtymävaihe sähköautoon ja kohta niitä ei kukaan edes huoli vaikka joku maksaisi että vie pois.
        Sähköautojen yksi tekniikka riittää hyvin ja toimii.

        Hyvinhän nuo vuoden 2012 Prius plugarit tuolla liikenteessä toimii. Ensimmäiset Eurooppaa tuodut ladattavat hybridit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuplasti vikaantuuvaa tekniikkaa eli huolto ja korjaukulut on järjettömät vanhoissa autoissa.
        Akut ei kestä plugareissa ja moottori on nopeasti hajoava koska pakkaskäynnistykset sähköajon jälkeen on pahinta mitä polttomoottori voi kokea. Hajoaa todella nopeasti ja vaatii kuitenkin huoltoa jatkuvasti. Käytti tai ei. Plugari on vain siirtymävaihe sähköautoon ja kohta niitä ei kukaan edes huoli vaikka joku maksaisi että vie pois.
        Sähköautojen yksi tekniikka riittää hyvin ja toimii.

        Koskee niitä euro-härpäkkeitä kuten BMW ja Mini, niissä nokat ruostuneet moottorissa. Älä sotke europaskoja aitoon japanilaislaatuun ja heidän tietotaitoon tehdä kestävä hybridiauto.


    • Anonyymi

      Suomi-hinnat:
      HEV:
      Active AWD 48.000
      Intense AWD: 51.000
      GR Sport AWD: 54.000
      Premium AWD: 55.000

      PHEV:
      Active AWD: 54.000
      Intense AWD: 56.000
      GR Sport AWD: 59.000
      Premium AWD: 60.000

      GR sportissa ja Intensessä bi-tone eli musta katto.
      Hinnat oma veikkaus hatusta. Otettu huomioon Italian hinnasto.

      • Anonyymi

        Jos maksaa enemmän niin kukaan ei osta.


    • Anonyymi

      Huhhuh. Tojo noin kallis. Vielä kerran huhhuh

    • Anonyymi

      Hattuhintoja ei kannata uskoa, Toyotan suomi hinnat ovat korkeampia kuin uskotkaan ja hullut Toyota uskovaiset maksaa.

      • Anonyymi

        Juu hatusta vedin hinta-arviot mutta toki voivat olla korkeammatkin, ehkä +2000 - +3000 eur...


    • Anonyymi

      Hurjaa että moisesta ruostepesä ravistimesta huudetaan länsiauton hintoja!

      • Anonyymi

        Pitäähän se tuleva vaihtoarvon korotus jonkun maksaa ja sen nautinnon saa uuden ostaja ja veikkaan, että se on luokkaa 4000-6000 euroa ja siitä tavallaan palautuu 2000-3000 kun vaihtaa nopeasti vähän ajetun uuteen Toyotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän se tuleva vaihtoarvon korotus jonkun maksaa ja sen nautinnon saa uuden ostaja ja veikkaan, että se on luokkaa 4000-6000 euroa ja siitä tavallaan palautuu 2000-3000 kun vaihtaa nopeasti vähän ajetun uuteen Toyotaan.

        Käytetty Toyota on riskiostos. Hajoavat todella usein.
        Corollan lämmönvaihtimet ja RAV 4 hapettuvat kaapelit on todella kalliita korjata ja takuu ei niitä korvaa. Virhevastuu ei Toyotan osalta toimi ollenkaan jos ei oikeuteen vie asiaa.
        Monen tonnin remppoja tulee äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytetty Toyota on riskiostos. Hajoavat todella usein.
        Corollan lämmönvaihtimet ja RAV 4 hapettuvat kaapelit on todella kalliita korjata ja takuu ei niitä korvaa. Virhevastuu ei Toyotan osalta toimi ollenkaan jos ei oikeuteen vie asiaa.
        Monen tonnin remppoja tulee äkkiä.

        Mutta käytetty Zskoda on varma ostos käytettynä. Ikuiset atsii-koneet ja dsg-matolaatikot.


    • Anonyymi

      Uusi Toyotan sähköauto maksaa n.5 tuhatta euroa enenmän kuin vastaava Subaru. Samoja autoja ja silti Toyota hullut ostaa vain Toyotan ja haukkuvat ettei Subaru ole niin hyvä.

      • Anonyymi

        Pitää Toyotan maksattaa asiakkailla omia mokiaan.
        Toyotan ostaja ei ymmärrä laadusta ja luotettavuudesta kovin paljoa.

        Plugarit on siirtymävaihe sähköautoihin ja niiden huolto ja korjaukulut on kalliimmat kuin sähköautoissa, monimutkaisen tekniikan takia.Hybridi ja polttomoottori on paljon huollettavia ja korjattavia osia verrattuna sähköautoon.


      • Anonyymi

        Täytyyhän se panttimaksu maksaa etukäteen ensimmäisestä ostoksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää Toyotan maksattaa asiakkailla omia mokiaan.
        Toyotan ostaja ei ymmärrä laadusta ja luotettavuudesta kovin paljoa.

        Plugarit on siirtymävaihe sähköautoihin ja niiden huolto ja korjaukulut on kalliimmat kuin sähköautoissa, monimutkaisen tekniikan takia.Hybridi ja polttomoottori on paljon huollettavia ja korjattavia osia verrattuna sähköautoon.

        Mitähän mokia mahdat tarkoittaa?

        Kerro myös että millä instanssilla autofirmat mokansa maksattavat jos ei ostajilla?

        Meinaatko että VW dieselgate skandaalin kymmenen miljardin korvaukset maksoi joku muu kuin volkkarin ostaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää Toyotan maksattaa asiakkailla omia mokiaan.
        Toyotan ostaja ei ymmärrä laadusta ja luotettavuudesta kovin paljoa.

        Plugarit on siirtymävaihe sähköautoihin ja niiden huolto ja korjaukulut on kalliimmat kuin sähköautoissa, monimutkaisen tekniikan takia.Hybridi ja polttomoottori on paljon huollettavia ja korjattavia osia verrattuna sähköautoon.

        No eipä ole omassa -21 plugariravissa ollut mitään korjauksia eikä kalliita kuluja. Normihuolto kerran vuodessa. Ajettu jo uudesta asti 124 tkm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole omassa -21 plugariravissa ollut mitään korjauksia eikä kalliita kuluja. Normihuolto kerran vuodessa. Ajettu jo uudesta asti 124 tkm.

        Kerran vuodessa? Mun laskelmien mukaan noilla kilsoilla auto on käynyt määräaikaishuollossa jo 8 kertaa...


    • Anonyymi

      Tässä toinen uutinen Italian Toyotalta jossa on hinnat uusille Rav4-malleille eri varustetasoissa sekä sen mukaan onko etu/neliveto ja onko HEV- vai PHEV-hybridi:

      https://it.motor1.com/news/775331/toyota-rav4-2026-prezzi-allestimenti/

      Saatte käännettyä tekstin suomeksi kun valitsette selaimen (ainakin chromessa) oikeasta ylälaidasta kolmen pisteen kohdasta klikaten ja esiin tulevasta valikosta valitsee kohdan "käännä".

      Italiassa näköjään nelivetoplugari alkaen n. 52 tonnia, mustakattoinen (Icon) 56 ja risat (vastannee meillä Styleä tai ehkä muuttuu beezetan tapaisesti executiveksi. Premium ja GR sport 60 tonttua ja yli. Ehkä tuosta saa osviittaa maamme hintoihin jotka julkaistaan viimeistään ensi viikolla.

      • Anonyymi

        Mistä tieto että hinnat tulisi ensi viikolla?

        Hieno jos tulee mutta hiukan epäilen ettei tule ennen ensi kuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tieto että hinnat tulisi ensi viikolla?

        Hieno jos tulee mutta hiukan epäilen ettei tule ennen ensi kuuta.

        TIEDÄN sen varmuudella että ensi viikolla tulee uuden Rav4:n hinnat!


    • Anonyymi

      Suomessa laitetaan tojotalisää. Talvirenkaat kolme tonnia ja lämppäri tonnin. Alta kuuttakymmentä ei ravi4 lähde liikkeestä. Huhhuh.

      • Anonyymi

        Ei se ole Tojo lisä vaan Suomilisä. Onhan Volkkarillakin Saksassa 4 vuoden takuu kun Suomessa 2 vuotta. Täällä hinnat on korkeammat ja takuut huonommat.

        Meidän poliitikkojen ajatusmaailma on että Suomi maksaa kaiken ja Suomessa palkan pitää kiertää poliittisten päättäjien kautta koska kansalaiset ei itse tiedä mikä meille on parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole Tojo lisä vaan Suomilisä. Onhan Volkkarillakin Saksassa 4 vuoden takuu kun Suomessa 2 vuotta. Täällä hinnat on korkeammat ja takuut huonommat.

        Meidän poliitikkojen ajatusmaailma on että Suomi maksaa kaiken ja Suomessa palkan pitää kiertää poliittisten päättäjien kautta koska kansalaiset ei itse tiedä mikä meille on parasta.

        SE ON MAAHANTUOJAN LISÄ ELI TOYOTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole Tojo lisä vaan Suomilisä. Onhan Volkkarillakin Saksassa 4 vuoden takuu kun Suomessa 2 vuotta. Täällä hinnat on korkeammat ja takuut huonommat.

        Meidän poliitikkojen ajatusmaailma on että Suomi maksaa kaiken ja Suomessa palkan pitää kiertää poliittisten päättäjien kautta koska kansalaiset ei itse tiedä mikä meille on parasta.

        Toyota ei tarvitse takuuta. Se ei ole rikki koskaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juu saapuu fyysisesti mutta ennakkomyynti (tilaus) alkaa jo lokakuussa Suomessakin...


    • Anonyymi

      Maailman suurin autonvalmistaja eli japanilainen Toyota on onnistunut myymään vain 18 täyssähköautoa, Japanissa ja Suomessa ylättävästi myyntilyvut samaa tasoa.

      Samaan aikaan muualla maailmassa kaupaksi on käynyt reilut 17 000 täyssähkö-Toyotaa.

      Ei näytä Toyotan tulevaisuus kovin sähköiselle.
      Nämä uudet hybridit on myös hinnoiltu liian kalliiksi.

    • Anonyymi

      Maahantuoja se vaan panttaa hintoja! Ainoa joka uskalsi muutenkin oman tiensä kulkijana julkaista jo hinnaston, on Italia. Muissa Euroopan maissa ei vieläkään tietoa. Mistä johtuu? Ei kai nyt yksi hiivatin automalli voi olla niin vaikea hinnoitella??

      • Anonyymi

        Eivät varmaan osaa hinnoitella, autovero nousee kun wltp-mittaus muuttui plugareissa ja nostaa hintaa. Jos liian kova hinta, ei myy ja jos liian matala menee katteet.


    • Anonyymi

      Hinnasto viivästyy....luultavasti joulukuussa!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

      Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      47
      5007
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

      Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      22
      3695
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

      vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3473
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

      Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2828
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

      SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      89
      2713
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

      "Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2660
    7. Anteeksi T

      Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      18
      1821
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

      Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1636
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

      Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      202
      1488
    10. Harmittaako että

      Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1331
    Aihe