Ensimmäinen esimerkki. Mieti mitä kirjoitat someen. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8910917
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ei pääse lukee. Kuka oli nainen ja kuka sai tuomion?
- Anonyymi
Ei kai lehti nimiä sentään kerro…. Mies sai tuomion.
- Anonyymi
Saiko Suikero tän tuomion?
Se kun on tyhmä kuin saapas harhaisine ajatuksineen.- Anonyymi
Kuinkas se on oman älykkyytesi laita? Mahtaako olla kehumista?
- Anonyymi
Kalliiksi tuli vihjailut ja häiriköinnit. Yli pari tonnia sakkoa+oikeudenkäyntikulut+asianosaiselle korvaukset.
- Anonyymi
Täällä palstalla ei paljoo mietitä.
- Anonyymi
Niin tai sitten ei vaan ymmärretä että sananvapauden nojallakaan ei voi kirjoitella mitä tahansa. Kuvitellaan että sanan vapauden taakse voi aina piiloutua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510