Mitä astianpesukonetta suosittelette ja miksi
Astianpesukone
17
483
Vastaukset
- Anonyymi
Lahden puuseppäverstaan 1970-luvun malleja.
- Anonyymi
Varsinkin ne johon saa jälkimarkkina applikaatioita kuten home connect sovelluksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin ne johon saa jälkimarkkina applikaatioita kuten home connect sovelluksen.
Olen ollut erittäin tyytyväinen omaan Bosch -tiskikoneeseeni. Tarkkaa mallinumeroa en just nyt muista, mutta kyseessä on Bosch Serie 6 -sarjan tiskikone. Eli tuo ei ole yhtä uusi ja kehittynyt malli kuin pesukoneeni ja kuivausrumpuni, jotka on Serie 8 -sarjan koneita. Mutta erinomainen älykäs tiskikone tuo silti on ja tuota voi nimenomaan ohjata Home Connect -sovelluksen avulla kuten myös Googlen Gemini -tekoälyn avulla. En keksi oikeastaan mitään pahaa sanottavaa tuosta tiskikoneesta, kaikin puolin loistava vehje. Jos olisin just nyt ostamassa tiskikonetta ostaisin todennäkösesti uudemman ja kehittyneemmän älykkään Serie 8 koneen, mutta kuten sanoin olen erittäin tyytyväinen tuohon nykyiseenkin koneeseen.
T. miksuh - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut erittäin tyytyväinen omaan Bosch -tiskikoneeseeni. Tarkkaa mallinumeroa en just nyt muista, mutta kyseessä on Bosch Serie 6 -sarjan tiskikone. Eli tuo ei ole yhtä uusi ja kehittynyt malli kuin pesukoneeni ja kuivausrumpuni, jotka on Serie 8 -sarjan koneita. Mutta erinomainen älykäs tiskikone tuo silti on ja tuota voi nimenomaan ohjata Home Connect -sovelluksen avulla kuten myös Googlen Gemini -tekoälyn avulla. En keksi oikeastaan mitään pahaa sanottavaa tuosta tiskikoneesta, kaikin puolin loistava vehje. Jos olisin just nyt ostamassa tiskikonetta ostaisin todennäkösesti uudemman ja kehittyneemmän älykkään Serie 8 koneen, mutta kuten sanoin olen erittäin tyytyväinen tuohon nykyiseenkin koneeseen.
T. miksuhKiitos vastauksesta
- Anonyymi00005
Candy on toiminut erinomaisesti jo kohta 20 vuotta ja mikä parasta, siinä on kaikki käyttökytkimet luukussa, ei tarvitse mitään vakoilevia kännyköitä ja sovelluksia.
- Anonyymi00006
kaupasta saa alumiinifoliota, josta voit tehdä itsellesi foliohatun. Lisäksi 20 vuotta vanha tiskikone on takuuvarmasti ihan hirveä sähkön ja veden tuhlaaja, eli ei varmasti ole hyväksi ympäristölle.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
kaupasta saa alumiinifoliota, josta voit tehdä itsellesi foliohatun. Lisäksi 20 vuotta vanha tiskikone on takuuvarmasti ihan hirveä sähkön ja veden tuhlaaja, eli ei varmasti ole hyväksi ympäristölle.
Kiitos huolenpidostasi, mutta ihan A-luokkaa näkyy olevan ja saman verran energiaa kaikki joutuu käyttämään jos lämmittävät vettä. Lämminvesiliitännässä 60 asteen pesulla ei juuri sähköä kulu ja vesilaskusta tulee mukavasti palautusta.
Suosittelen vaihtaamaan foliohattusi villamyssyyn, on hyväksi ympäristölle! Lisäksi joudut takuuvarmasti lataamaan vakoilevaa kännykkääsi usein, minulla lataus kestää jopa viikon. - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos huolenpidostasi, mutta ihan A-luokkaa näkyy olevan ja saman verran energiaa kaikki joutuu käyttämään jos lämmittävät vettä. Lämminvesiliitännässä 60 asteen pesulla ei juuri sähköä kulu ja vesilaskusta tulee mukavasti palautusta.
Suosittelen vaihtaamaan foliohattusi villamyssyyn, on hyväksi ympäristölle! Lisäksi joudut takuuvarmasti lataamaan vakoilevaa kännykkääsi usein, minulla lataus kestää jopa viikon.Höpö höpö. 20 vuotta vanhan koneen A -merkintä ei todellakaan ole millään tavalla verrattavissa vuoden 2025 koneiden A -merkintään. Eli väitteesi, että muka kaikki käyttäisi saman verran on täyttä potaskaa. Siinä 20 vuodessa on tapahtunut aivan valtavasti kehitystä energiankulutuksen vähentämisessä. Sun 20 vuotta vanha koneesi olisi luultavasti jokin E tai F nykyluokituksen mukaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Höpö höpö. 20 vuotta vanhan koneen A -merkintä ei todellakaan ole millään tavalla verrattavissa vuoden 2025 koneiden A -merkintään. Eli väitteesi, että muka kaikki käyttäisi saman verran on täyttä potaskaa. Siinä 20 vuodessa on tapahtunut aivan valtavasti kehitystä energiankulutuksen vähentämisessä. Sun 20 vuotta vanha koneesi olisi luultavasti jokin E tai F nykyluokituksen mukaan.
Lue ja ymmärrä äläkä höpötä. "...saman verran energiaa kaikki joutuu käyttämään jos lämmittävät vettä." Missä siinä vedenmäärästä lukee? Vähempää vettä ei pidäkään käyttää tai kone ja astiat alkaa haista kuten sinulla!
Luokitukset muuttuneet lähinnä vain TV:ssä ja näytöissä, silti iso TV kuluttaa jopa enemmän sähköä kuin vanha 32" kuvaputki-TV. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lue ja ymmärrä äläkä höpötä. "...saman verran energiaa kaikki joutuu käyttämään jos lämmittävät vettä." Missä siinä vedenmäärästä lukee? Vähempää vettä ei pidäkään käyttää tai kone ja astiat alkaa haista kuten sinulla!
Luokitukset muuttuneet lähinnä vain TV:ssä ja näytöissä, silti iso TV kuluttaa jopa enemmän sähköä kuin vanha 32" kuvaputki-TV.Lisäksi sitä vettä kuluu paljon enemmän jos joutuu tekemään erikseen puhdistuspesuja ja avaamaan tukkeutuneita poistoputkia ja viemärreitä. Sitten vielä ne ylimääräiset puhdistusaineet ja viemärinavausaineet tai pahimmillana joutuu kutsumaan ammattilaiset avaamaan viemärin.
- Anonyymi00008
Tiskikone veden morinan ääni häviää?
Terveydenhuollon tapa tulla lirkuttamaan Joka veden morinan väliin, puhuvat kuoleman vaara leikkaus ym. Toimenpiteet, haastava pide tiskikone ottaa vettä- Anonyymi00009
Joltain jäi lääkkeet ottamatta tai on kännissä. En meinaan tajua yhtään mitä yrität sanoa...
- Anonyymi00010
Vaikutat vähän sekavalta.
- Anonyymi00014
Eihän näitä valmistajia ole kuin muutama "valmistaja":
AEG, Zanussi, Frigidaire, Rosenlew, Volta ovat osa Electrolux grouppia
Asko, UPO, Gorenje groupin omistaa Hisense (kiinalainen)
Grundig on osa Bekoa
Whirlpool on sama konsernia KitchenAid, Maytag
Siemens kodinkoneet ja Gaggenau ovat osa Boschia
Smeg- Anonyymi00015
Ehkä ihan mielenkiintoista. Mutta vastaako aloittajan kysymykseen?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ehkä ihan mielenkiintoista. Mutta vastaako aloittajan kysymykseen?
Ihan hyvä vinkki tuo oli. Esim. täysin turhaa vääntää jostain Siemens/Bosch paremmuudesta, kun ovat pitkälti samaa tavaraa sisältä. Erot enempi kosmeettisia.
Tuosta listasta mieluiten Siemens/Bosch ja avokeittiöön vielä mieluiten integroituna mallina, vaikka näissä käyttökytkimet jääkin vähän piiloon. Syynä pienempi äänitaso.
Keskihintaluokka yleensä paras valinta. Halvimmat liian riisuttuja. Ei esim löydy nopeita pesuohjelmia lainkaan, joten APK jurnuttaa normi/tehopesua 2½ - 3½ tuntia. Jos ja kun kone vielä äänekäs, ehtii pää hajoamaan moneen kertaan. Toisaalta huippumalleissa liikaa monimutkaisuutta, ziljoona toimintoa, joita ei ikinä tule käytettyä.
Oikeassa elämässä on kiva, jos kone suoriutuu kevyemmästä pesusta tunnissa (huom en nyt tarkoita mitään vain juomalaiseille tarkoitettuja ohjelmia) ja jos koreista löytyy muunneltavuutta, esim. "lautaspiikit" saa taitettau alas, jotta syntyy tilaa isoile kattilolle, vadeille yms. Tätä muuneltavuuttakin yleensä tulee lisää, kun hinta nousee.
Jos ei B/S, niin Elux yms. paremman pään mallit myös ihan OK, mutta halpikset (Hoover, Elux hinnat alkaen mallit) ihan kuraa, ainakin vuosituhannen vaihteen kokemuksena.
- Anonyymi00017
rosenlew huippu koneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433