Ahdistelua?

Anonyymi-ap

Olen mies jota miestyöntekijä ahdisteli k marketissa. Kun olin keräämässä ostamiani tavaroita, eräs miestyöntekijä sanoi nopeasti jotain ja vei lantionsa minun takaapäin eteen aivan kuin seksissä, ehdin reagoida viemällä oman lantion eteenpäin ettei tämän työntekijän lantio olisi osunut minuun. Voiko asian viedä oikeuteen?

13

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäs mies se tommonen on joka ei osaa puolustaa itseään.
      Onneksi oli vai yksi ahdistelija kriisi tilanteessa niitä tulee
      enemmänkin päälle ja vielä pitäisi puolustaa isänmaatakin.

• Anonyymi

Se tapahtui kaupassa ja kaupan työntekijä teki niin ja en ollut varautunut tuollaiseen.

• Anonyymi

Just niin oisit nyt pyytänyt jonkun mummon avuksesi.

• Anonyymi

Miksi näin hyödyttömiä vastauksia.

• Anonyymi

"Voiko asian viedä oikeuteen?"

Teoriassa, mutta pitkä on tie. Ensin pitäisi tehdä rikosilmoitus, sitten sieltä asian mennä syyteharkintaan, syytteeseen ja edelleen oikeuteen tuomiolle. Näytön tai tahallisuuden puute, väärinymmärys tms. kaataa jutun jossain välissä melki varmasti. Sitten aukeaa oma toissijainen syyteoikeus, jos omat rahat haluaa haaskata samalla varmuudella kaatuvaan juttuun.

Ehkä siis mieluummin viesti kauppaan, vastine työntekijältä ja sitten ehkä anteeksipyyntö ja lahjakortti kauppaan hyvityksenä, jos niikseen on.

Emme (onneksi) elä Amerikassa, jossa "my lawyer will contact you" on ultimaattinen uhkaus ja tapa käsitellä erimielisyydet.

• Anonyymi

Juttu saattaisi olla kunnianloukkaus, jos se tehtiin loukkaamistarkoituksessa, mutta todennäköisesti pysähtyisi syyttäjään. Omalla syytteellä tietysti voisi jatkaa, mutta se saattaisi tulla kalliiksi.

• Anonyymi

Kaupan ehkä jonkinlainen päällikkö on käyttäytynyt myös epäasiallisesti minua kohtaan. Hän on solvannut homovastaisella nimellä. Harmittavaa että jos kaikki asiat vain sovitaan kaupan työntekijöiden kanssa muun muassa se kun romaninaiselle ei suostuttu myymään energiajuomaa k marketissa. Miksi suomessa suositaan näitä ruokakauppoja? Heidän intressit tärkeämpiä kuin ihmisten oikeudet.

• Anonyymi

Ahdistelutapauksissa usein on sana sanaa vastaan silti voi voittaa. Mieti vaikka "lauri tähkän" tapaus. Nainen sanoi että ahdistelu tapahtui hotellissa. Miten tuo ei ollut tahallista? Siis miten niin väärinymmärrys.

• Anonyymi

Ettet vaan kääntänyt asiaa toisinpäin.

• Anonyymi

En kääntänyt.

• Anonyymi

K kaupan esihenkilö sai tuomion seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitä ihmettä sä oikein selität, siis mitä hän sanoi ja teki sinulle? Sano vielä suomeksi asiasi.

Haluatko ilmaiset ostokset vai mistä on kysymys?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14351
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      148
      3817
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3722
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1492
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      369
      1464
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      14
      1396
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      48
      1263
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1031
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      938
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      93
      783
    Aihe