Minullakin on jostain syystä ollut vaipat koko ikäni 2014-2025 joka tuntuu aika oudolta mutta vaikka olenkin jo 11v niin kukaan koulussa ei uskalla kiusata muo koska he jo tietävät siitä että heille tulee sanomista siitä silloinkun aloitin koulun 11.8.2021 nin muistan vielä kun opettaja kertoi kaikille siitä ettei saa kiusata tuolla tavalla mulla on vaipat joka päivä eli 24-tuntia joka ilta suihkun jälkeen pitää laittaa Tenan vaippa päälle joskus pitää myöskin päivisinkin jos sattuisi tulemaan ja kukaan ei vaihda mun vaippoja vaan vaihdan niitä itse ja minulla ei ole sellaista vaippahaalaria koska se voisi olla outoa ja minulla on vaipat kaltareidenkin alla niin sanotusti ja niin kerron myöhemmin lisää!
Vaippa koko iän
Anonyymi-ap
2
631
Vastaukset
- Anonyymi
Vaipat tuntuu ihanalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463