Tässä voitte vapaasti grillata ja käristää toisianne aivan vapaasti ja sydämenne kyllyydestä.
Mikään ei voita kunnon turpakäräjiä kaikilla mausteilla.
Eläkeläisten oma sähkötuoli
33
299
Vastaukset
- Anonyymi
Palstahygienia kieltää eläkeläisten grillauksen.
Muuttuvat kekäleiksi ja silloin se on jo muuttunut "rotuhygieniaksi". - Anonyymi
Minulla ei ole grilliterassia, en voi osallistua.
- Anonyymi
Käytä vohvelirautaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytä vohvelirautaa.
Sen käyttö vaatii kaupinkikotimme terassimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Kaupinkikotimme parvekkeellamme vohveliraudalla grillataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Kaupinkikotimme parvekkeellamme vohveliraudalla grillataan.
"Kaupunkikotimme" parvekkaalla ... / Kaupunkikodin "parvekkeellamme" ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siellä rappusten alla voi grillata missä asutkin.
- Anonyymi
Minun rantahuvilani grilliterassillani grillaamme , tekemieni lisujeni kera syömme aurinkoni paisteessa.
- Anonyymi
Minäpä tein kokon vannaani ja grillasimme kasviskaviaaria lisuna munkit, jotka nautimme kahviterassillamme.
- Anonyymi
Sekotitko sörsselisi haravanavarrella, jolla huussia siivoat ?
- Anonyymi
Mitäs siellä klunssiterassilla grillataan. Butternutkurpitsaa lisuna mangoldia ja antipasto?
- Anonyymi
On pakko sanoa, että nyt on järki kaukana tämän jutun koneeltaan lähettäneellä.
Kaikkeen on turha järkeä vaatia,
vastaan ja puhun totta, ikinä en ole mitään grillannut, ihmistäkään.
Osaisittepa edes vitsejä kirjoittaa, näyttäis viisaammalta.- Anonyymi
Rääväsuitten sähkötuoli, kaipaa vain sähköä.
- Anonyymi
Aloitus vaikuttaa MdK:n "ilakoinnilta". Ei ole ensimmäinen lajiaan.
Sellainen Ellinpoksin ilakoinnin korvike.- Anonyymi
Jag funderar det samma med wifi.
- Anonyymi
Ohjasimme suomirillauksen pariin sumeilematta.
- Anonyymi
Siihen ilojunaan ei kannata nousta leikkimään. Voi tulla kuuluisa grillaus filmi.
- Anonyymi
Ei ole hänen aloituksensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hänen aloituksensa.
Ei haittaa kenen aloitus on.
Kirjoittajat tekevät ketjun. Heistä/meistä riippuu millainen tulee.
- Anonyymi
Me ollaankin niin fiksuja, että roustataan/grillataan mitä vaan. Nyt ihan ruokaa on menossa mielikuvaharjoitteena.
- Anonyymi
Mielikuvihan osaattakin jo jakaa, jos meilikuvaruoasta tulee uusi, koko palvelimen jymyjuttu?
- Anonyymi
Olisipa oikea sähkötuoli jolla voisi siirtyä ajasta ikuisuuteen .
- Anonyymi
Äläs nyt hassuttele. Siirrytään vaan vilvoittavien vetten äärelle. Luulen etten minä kestäisi ikuisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt hassuttele. Siirrytään vaan vilvoittavien vetten äärelle. Luulen etten minä kestäisi ikuisuutta.
Nythän palstaporukat pistivät tuulemaan monen ketjun voimin.
Hyvä juttu
On joka lähtöön mielipiteitä. Kaikkia meitä tarvitaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän palstaporukat pistivät tuulemaan monen ketjun voimin.
Hyvä juttu
On joka lähtöön mielipiteitä. Kaikkia meitä tarvitaanOllaan me hyviä!
kylmätotuus
- Anonyymi
Paskanärhet, joille aloitus lienee tarkoitettu eivät ymmärtäneet ivaa.
- Anonyymi
Minä en tarvitse sähkötuolia.
Käyn jo kuumana!
kylmätotuus - AnonyymiUUSI
Näköjään on sähköt taas kytketty ja käry vain pahenee.
Minusta on tullut äreä mummo. Kaverin kanssa tulee sananharkkaa ihan tyhjästä.
Hän on aika temperamenttinen myös. Saatetaan huutaa aika kovasti kun kumpikaan ei tunnu saavan ääntään kuuluviin kun toinen huutaa kovemmin.
Sitten alkaa molempia naurattamaan, kaveri ottaa halaukseen ja sanoo: "anteeksi."
Viiden minuutin kuluttua asia on unohdettu.
Samanlainen huumorintaju meitä yhdistää. Sivullinen saattaisi luulla meitä kuunnellessaan että onko nuo ihan ok.
Toisessa ketjussa puhuttiin omaisuudesta ja asumisesta.
Minäkin saisin tilanteeni näyttämään oikein hyvältä jos kerron totuuden, mutta totuuden takana on muutakin.
Asun velattomassa saunallisessa kolmiossa, on mökki ja auto..Eläkekin on kohtalainen.
Nyt kerron totuuden toisen puolen, Kolmio on velattomassa taloyhtiössä ja ihan siisti, mutta kukaan ei täällä osta asuntoa, hyvä jos ilmaiseksi huolisivat.
Mökki on vaatimaton mummonmökki, oli tässä uudempikin mökki joka myytiin.
Autokin on yli kymmen vuotta vanha Pösö.
En enää säästä, eläke riittää jos ei isompia osta.
Aikoinaan sain vähän säästettyä, on hyvä olla jonkilainen puskuri jos tulee isompia hankintoja.
Siitä olen vähän ylpeä että sain 80-vuotta täytettyäni vielä ajaoikeuden viideksi vuodeksi. Ja autokin tuli katsastettua.
Pitää lopettaa tämä ripittäytyminen. Mistä ihmeestä nyt tuulee?
Luulisin että johtuu siitä kun lueskelin noita ketjuja, mietin minäkin että mitähän kehumista minulla olisi, monen mielestä ei mitään, joidenkin mielestä on.
Siksi kerroin riitelystä kun ihmettelen eikä kukaan muu 80+ koskaan riitele muualla kuin näillä palstoilla.
Pitää lähettää äkkiä että en tule katumapäälle.- AnonyymiUUSI
Sinä voitkin sanoa että ”kaupunkiasuntoni ja huvilani ja autoni”. Eikös se kumppanikin ole vielä työikäinen. Hyvn on liekon asiat, 👍
- AnonyymiUUSI
Hauskasti kirjoitit liekko.
Tulin juuri päiväsaunasta ja vilvoittelen tässä lukien.
Et sinä oikein osannut kehua, vaikka aihetta olisi. Realistisesti näet ja toit asiat esiin.
Mitä vanhemmaksi olen tullut, niin aina vain vähemmän ja vähemmän oma maallinen mammona saa minulta arvostusta. Paljon olen siirtänyt jälkipolville. Pärjään omillani ja pieniin nautintoihin törsään sumeilematta. Lapsenlapseni tulevat yhdeksi yöksi ensi viikon syyslomalla. Olen suunnitellut kaikenlaista sään mukaan. Ravintolaan ainakin menemme syömään. Ei tarvitse minun kokata ja saamme rauhassa vaihtaa kuulumisia.
Minulla ei riitakumppania enää ole. Jos joku ärripurri jostain syystä tulee, niin menen ulos tai uimaan.
Hyvää syksyn jatkoa liekko! Silitykset kissallesi - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hauskasti kirjoitit liekko.
Tulin juuri päiväsaunasta ja vilvoittelen tässä lukien.
Et sinä oikein osannut kehua, vaikka aihetta olisi. Realistisesti näet ja toit asiat esiin.
Mitä vanhemmaksi olen tullut, niin aina vain vähemmän ja vähemmän oma maallinen mammona saa minulta arvostusta. Paljon olen siirtänyt jälkipolville. Pärjään omillani ja pieniin nautintoihin törsään sumeilematta. Lapsenlapseni tulevat yhdeksi yöksi ensi viikon syyslomalla. Olen suunnitellut kaikenlaista sään mukaan. Ravintolaan ainakin menemme syömään. Ei tarvitse minun kokata ja saamme rauhassa vaihtaa kuulumisia.
Minulla ei riitakumppania enää ole. Jos joku ärripurri jostain syystä tulee, niin menen ulos tai uimaan.
Hyvää syksyn jatkoa liekko! Silitykset kissallesiEnsi viikolla minäkin saannsyyslomalaisia yökylään . Ovat jo niin isoja nuo lastenlapset etteivät kaitsemista tarvitse. Ravintolaan vien heidät ja lupasivat iltapalaksi tehdä jotain kivaa.
- AnonyymiUUSI
Minun tuolissani voi valita pelkän istuimen tai sen lisäksi selkänojan lämmityksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173633Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.363167Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1362713En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152223Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142112Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2092088- 362005
- 1201860
- 351854
- 291851