.Kuka valvoo veronkiertäjiä Hyrynsalmella.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Ei savua ilman tulta.
- Anonyymi
Kyllä verottaja verottaa mitä saatavissa on ilman veronkiertämistä.
- Anonyymi
Hei. Neuvoksi.jos maksat rahalla .muistta kuitti
- Anonyymi
Minulla itsellä .ihmetystä herätti.sen vuoksi monet vuodet.asiakkuus toimi.olin pankkisiirto asiakas.ei tullut yht.ottoa.kaveri kerto kys.henkilö .oli soitettu.pääsetkö.heti oli päässyt.👍
- Anonyymi
Selkee juttu?👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkee juttu?👌
Hei.nyt tänään sai n .selvyyden.Hepotti.ihmettlen
- Anonyymi
Veronkiertäjä valvoo veronkiertäjiä
- Anonyymi
Pimeä työ rehottaa tällä kylällä. Voisivat valvonnan aloittaa kuljetus yrityksistä
- Anonyymi
Pitäiskö kuitenkin aloittaa koulun sisäisestä kaupan käynnistä oppilaitten välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö kuitenkin aloittaa koulun sisäisestä kaupan käynnistä oppilaitten välillä
Kuljetusliikkeet toimineet jo vuosikymmeniä harmaalla alueella. Tuo pikku poikien pisnes on niinku mopoja ratsais
- Anonyymi
Ja vanhemmat vois aloittaa valvonnan lapsistaan, mitä ne tuolla kylillä tekee.
- Anonyymi
Minä ainakin maksoin veroja nuorempana, töitä tosin oli heikosti silloin.
- Anonyymi
Ilmoittaa verottajalle epäily. Veronkiertäjät käyttävät kuitenkin kaikkia rehellisten veronmaksajien kustantamia palveluita mielihyvin kuten mm. tienhoito, terveyspalvelut, koulutukset, viranomaispalvelut jne. Palvelut kyllä kelpaavat.
- Anonyymi
Ensin katotaan omien seinien sisälle, ennenkun alotetaan naapurie vahtaamaan.
- Anonyymi
Tee ilmianto vero.fi sivulla
- Anonyymi
Kolmen vuoden aikaväliillä saa antaa 5000 € toiselle ilman veroseuraamuksia.
- Anonyymi
Toiselle rahan jakaminen on kallis harrastus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301209- 67849
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42773P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓143630Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss279615- 91609
- 42557
- 52526
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?36521Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510