.Kuka valvoo veronkiertäjiä Hyrynsalmella.
Rehellisyys
17
1253
Vastaukset
- Anonyymi
Ei savua ilman tulta.
- Anonyymi
Kyllä verottaja verottaa mitä saatavissa on ilman veronkiertämistä.
- Anonyymi
Hei. Neuvoksi.jos maksat rahalla .muistta kuitti
- Anonyymi
Minulla itsellä .ihmetystä herätti.sen vuoksi monet vuodet.asiakkuus toimi.olin pankkisiirto asiakas.ei tullut yht.ottoa.kaveri kerto kys.henkilö .oli soitettu.pääsetkö.heti oli päässyt.👍
- Anonyymi
Selkee juttu?👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkee juttu?👌
Hei.nyt tänään sai n .selvyyden.Hepotti.ihmettlen
- Anonyymi
Veronkiertäjä valvoo veronkiertäjiä
- Anonyymi
Pimeä työ rehottaa tällä kylällä. Voisivat valvonnan aloittaa kuljetus yrityksistä
- Anonyymi
Pitäiskö kuitenkin aloittaa koulun sisäisestä kaupan käynnistä oppilaitten välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö kuitenkin aloittaa koulun sisäisestä kaupan käynnistä oppilaitten välillä
Kuljetusliikkeet toimineet jo vuosikymmeniä harmaalla alueella. Tuo pikku poikien pisnes on niinku mopoja ratsais
- Anonyymi
Ja vanhemmat vois aloittaa valvonnan lapsistaan, mitä ne tuolla kylillä tekee.
- Anonyymi
Minä ainakin maksoin veroja nuorempana, töitä tosin oli heikosti silloin.
- Anonyymi
Ilmoittaa verottajalle epäily. Veronkiertäjät käyttävät kuitenkin kaikkia rehellisten veronmaksajien kustantamia palveluita mielihyvin kuten mm. tienhoito, terveyspalvelut, koulutukset, viranomaispalvelut jne. Palvelut kyllä kelpaavat.
- Anonyymi
Ensin katotaan omien seinien sisälle, ennenkun alotetaan naapurie vahtaamaan.
- Anonyymi
Tee ilmianto vero.fi sivulla
- Anonyymi
Kolmen vuoden aikaväliillä saa antaa 5000 € toiselle ilman veroseuraamuksia.
- Anonyymi
Toiselle rahan jakaminen on kallis harrastus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20612472
- 134777
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523770Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1083141Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952782Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102575Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122108Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358