Karon/Kata vältettävät venäläishotellit

Anonyymi-ap

Mihin hotliin ei kannata mennä, jotta voi vältellä röyhkeitä ruskeja ?

Mitä niille sanotaan nykypäivänä, kun tulevat pomiloimaan, en puhu venättä kuin mitä Karjalassa usein käyneenä ja sukutilan menettäneenä.

9

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päinvastoin kuin suomimedia yrittää valeuutisoida, elintaso ei venäjän yläluokalla ole laskenut, päinvastoin, sotaan syydettävä raha vaurastuttaa yläluokkaa ja niitä on kaikkialla, minne voivat ilman suurempia vastuksia matkustaa.

Siinä mielessä koko Phuketin saari kannattaisi kiertää kaukaa.

Ja väite, että rahat olisi loppumassa, ei pidä paikkaansa. Eurooppa on Ukrainansodan suurin kustantaja, molemmin puolin. Niin kauan kuin venäläisiä luonnonvaroja ostetaan, niin kauan on vain kasvava sotakassa. Kiina ja Intia ovat raakaöljyn suurimmat asiakkaat, mutta suurin rahavirta tulee Euroopasta, siis myös sinultakin.

• Anonyymi

OZO on russakkaa täynnä, en suosittele. Muutoin olisi hyvä, mutta tuskin viitsii edes aamiaiselle mennä, kun tönivät ja ohittavat jonot sekä varaavat tuolit. Örvellys yöllä on kovaa.

Vähän hiljenivät, kun karjaisin RUKI VEER RUSKI SMERT.

Thaikut inhoo noita kanssa.

• Anonyymi

Mitä pahemman mäen päällä hotla, sitä vähemmän haittaääliöitä. Ruski on laiska kapuamaan ainakin lomallaan.

5x paikat on niitä täynnä.

• Anonyymi

Tavan russakka pidetään semmoisessa pimennossa, ettei ne edes tiedä mitään Ukrainasta. Muistelevat sen olevan osa Neuvostoliitosta.

Ota kaljaa, ota hiljaa, periaatteella.

ps ruskin pyyhkeen voi heittää altaaseen jos varaa tuolia eikä käytä sitä , samoin britin, röyhkeitä molemmat

• Anonyymi

Kun ei mene Banglalle tai Karonille, ei ruskeista juurikaan kärsi.

Kun lähtee 150 km pohjoiseen, ei Iigoreita näe enää ollenkaan.

Ruotsalainen hotlanomistaja KepKwanilla ei ota russakoita, mutta suomilainen pääsee.

• Anonyymi

Kiva niitten hölmöilyä on katsella. Naureskellaan thaikkujen kanssa yhdessä noille onnettomille.

• Anonyymi

Phukkeeti ei kannata mennä , koska siellä on liikaa röyhkeitä ryssiä.

• Anonyymi

Enemmän nuo tolkuttomat juopot skandinaavit ongelmia aiheuttaa. Tulevat pimeästä ja sinne ovat jääneetkin.

• Anonyymi00011

En tiedä mitään nykytilanteesta, mutta ennen koronaa käytiin vuosittain. Huomio oli silloin, että mitä enemmän tähtiä hotellilla, sitä vähemmän ko. kansalaisia. Viiden tähden hotellissa majoittuvat maanmiehensä olivat siinä missä muunmaalaisetkin, ei mitään häiriötä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      154
      2079
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      308
      1779
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1577
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      80
      1241
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1220
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1160
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1091
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      976
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe