Karon/Kata vältettävät venäläishotellit

Anonyymi-ap

Mihin hotliin ei kannata mennä, jotta voi vältellä röyhkeitä ruskeja ?

Mitä niille sanotaan nykypäivänä, kun tulevat pomiloimaan, en puhu venättä kuin mitä Karjalassa usein käyneenä ja sukutilan menettäneenä.

9

831

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päinvastoin kuin suomimedia yrittää valeuutisoida, elintaso ei venäjän yläluokalla ole laskenut, päinvastoin, sotaan syydettävä raha vaurastuttaa yläluokkaa ja niitä on kaikkialla, minne voivat ilman suurempia vastuksia matkustaa.

Siinä mielessä koko Phuketin saari kannattaisi kiertää kaukaa.

Ja väite, että rahat olisi loppumassa, ei pidä paikkaansa. Eurooppa on Ukrainansodan suurin kustantaja, molemmin puolin. Niin kauan kuin venäläisiä luonnonvaroja ostetaan, niin kauan on vain kasvava sotakassa. Kiina ja Intia ovat raakaöljyn suurimmat asiakkaat, mutta suurin rahavirta tulee Euroopasta, siis myös sinultakin.

• Anonyymi

OZO on russakkaa täynnä, en suosittele. Muutoin olisi hyvä, mutta tuskin viitsii edes aamiaiselle mennä, kun tönivät ja ohittavat jonot sekä varaavat tuolit. Örvellys yöllä on kovaa.

Vähän hiljenivät, kun karjaisin RUKI VEER RUSKI SMERT.

Thaikut inhoo noita kanssa.

• Anonyymi

Mitä pahemman mäen päällä hotla, sitä vähemmän haittaääliöitä. Ruski on laiska kapuamaan ainakin lomallaan.

5x paikat on niitä täynnä.

• Anonyymi

Tavan russakka pidetään semmoisessa pimennossa, ettei ne edes tiedä mitään Ukrainasta. Muistelevat sen olevan osa Neuvostoliitosta.

Ota kaljaa, ota hiljaa, periaatteella.

ps ruskin pyyhkeen voi heittää altaaseen jos varaa tuolia eikä käytä sitä , samoin britin, röyhkeitä molemmat

• Anonyymi

Kun ei mene Banglalle tai Karonille, ei ruskeista juurikaan kärsi.

Kun lähtee 150 km pohjoiseen, ei Iigoreita näe enää ollenkaan.

Ruotsalainen hotlanomistaja KepKwanilla ei ota russakoita, mutta suomilainen pääsee.

• Anonyymi

Kiva niitten hölmöilyä on katsella. Naureskellaan thaikkujen kanssa yhdessä noille onnettomille.

• Anonyymi

Phukkeeti ei kannata mennä , koska siellä on liikaa röyhkeitä ryssiä.

• Anonyymi

Enemmän nuo tolkuttomat juopot skandinaavit ongelmia aiheuttaa. Tulevat pimeästä ja sinne ovat jääneetkin.

• Anonyymi00011

En tiedä mitään nykytilanteesta, mutta ennen koronaa käytiin vuosittain. Huomio oli silloin, että mitä enemmän tähtiä hotellilla, sitä vähemmän ko. kansalaisia. Viiden tähden hotellissa majoittuvat maanmiehensä olivat siinä missä muunmaalaisetkin, ei mitään häiriötä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe