Ensimmäinen kerta SM/bondage/piiskaus

BNY

Mieheni Harrin kanssa olimme puhuneet SM:stä, piiskaamisesta ja bondagesta, mutta ne olivat toistaiseksi olleet vain puheita, fantasioita.

Harrilla oli muutama viikko sitten töissä ongelmia erään projektin deadlinen kanssa. Töissä oli kiirettä ja stressaavaa ja se heijastui tietysti myös kotiin.

Seksielämämme on yleensä ollut hyvin aktiivista, mutta nyt Harri ei voinut ajatellakaan seksiä. Meillä stereotyyppiset 'mies-naisroolit' ovat hieman päälaellaan: Harri on meistä se, jolla kaikki muu täytyy olla kunnossa ennen kuin hän pystyy tai haluaa harrastaa seksiä, minulle taas seksi on asioiden korjaaja ja hyvän mielen tuoja.

Ymmärsin Harrin kiireet ja stressin, mutta kahden viikon selibaatin jälkeen minulla alkoi olla myös pinna kireällä.

Aloinkin epäreilusti hieman painostamaan Harria seksiin jatkuvilla vihjailuilla...

Viikon verran meni ja painostukseni kasvoi ja kasvoi. Lauantaiaamuna pyysin Harria vihjailevasti mukaan aamusuihkuun. Hän katsoi minua, huokaisi ja tuli kylpyhuoneeseen perässäni. Olin jo riisunut vaatteeni pois ja availin suihkua. Harri tuli luokseni, vilkaisi alapäätäni ja sanoi, että hän ei tulisi suihkuun kanssani, mutta että voisin ajella alapääni siistiksi.

Hänen äänessään ja sanoissaan oli mielestäni lupaus tulevasta ja niinpä aloin tuumasta toimeen ja siistin alapääni. Ajelin muuten karvat pois, mutta jätin kapean 'kiitoradan' hävyn päälle. Tassuttelin olohuoneeseen näyttämään tulosta Harrille, joka tarkasti jäljen ja nuuhkaisi vielä alapäätäni. "Sä et ole huuhdellut alapäätä kunnolla, täällä tuoksuu vielä ajogeeli. Mennääs tuonne kylppäriin ja tehdään kunnon huuhtelu".

Harrin ohjaamana menimme kylpyhuoneeseen ja suihkun alle. Harri käski minut selälleni suihkun lattialle, takapuoli seinään kiinni, jalat ylös seinää vasten niin, että häpyni oli suoraan suihkun hanan alla. Hän käski minun levittää jalkani ja aloin jo aavistella mitä hänellä oli mielessään. Harri laittoikin veden valumaan hanasta hiljalleen. Vesi laski suoraan klitorikselleni ja tuntui mielettömän hyvältä!

"Katsotaas... Sanoisin, että huolellinen huuhtelu kestää noin 5 minuuttia". Hyvä kun kuulin enää hänen sanojaan, aloin olla jo hyvin kiihottunut. Liikuttelin alapäätäni hanan alla niin, että vesinoro liikkui klitoriksen ja emättimen suun välillä ja se tuntui oikeasti aivan mielettömän hyvältä. Vesi oli lämmintä ja hiljainen noro hyväili herkkiä paikkojani juuri oikein. Ei mennyt kauaakaan, kun tuttu lämmin tunne alkoi kasvaa lantiossani ja pian kuppini täyttyi ja silmissä pimeni. Orgasmista toivuttuani aloin nousemaan lattialta ylös, mutta Harri sanoi tiukasti, etten saanut vielä nousta, puhdistusaika ei ollut vielä kulunut. Vielä minuutti... Tuon minuutin aikana ehdin kiihottua niin paljon, etten olisikaan enää halunnut lähteä hanan alta... Harri kuitenkin pakotti minut nousemaan, nyt vasta aloittaisimme - kuulemma...

Harri talutti minut makuuhuoneeseen ja käski minut kontalleni sänkyyn. Hän kaivoi sängyn alta laatikon, josta hän nosti esille kahleita! En tiennyt, että hän oli hankkinut meille kahleita! Ilmeisesti Harri oli jo mennyt askeleen pidemmälle pelkistä fantasioista... Tunsin jännityksen kasvavan vatsanpohjassani, kun Harri etsiskeli sopivia kahleita...

Hän otti ensimmäisenä käteensä noin puolen metrin mittaisen metallitangon, jonka päässä oli metallisilmukat. Sitten hän erotteli kasasta kahdet nahkakahleet, joissa oli pitkät narut kiinni. Toiset kahleet olivat halkaisijaltaan pienemmät ja toiset isommat. Isommat Harri pujotti jalkoihini, aina polvien yläpuolelle saakka ja kiristi ne huolellisesti kiinni reisiini, polvien yläpuolelle. Toiset kahleet Harri pujotti käsiini ja kiristi ne kyynäpäitteni yläpuolelle.

Olin yhä kontallani, kun Harri laittoi metallitangon polvieni väliin. Hän pujotti reisi- ja olkavarsikahleistani lähtevät narut tuon tangon metallirenkaista ja kiristi ne tiukalle. Olin nyt sängyssä, sidottuna kontalleni, polvet ja kyynärpäät toisissaan kiinni. Takapuoleni oli terhakkaasti pystyssä kohti kattoa.

Harri kaivoi laukusta jotain ja tuli pian viereeni. Hän pujotti ranteisiini samanlaiset kahleet, jotka olivat jo kyynärpäissäni, kiristi ne ja veti narut kahleista sängyn jalkoihin, kumpikin omalle puolelle sänkyä, kiristi narut tiukalle niin, että käteni ojentuivat kohti sängyn etukulmia.

Sitten Harri kävi uudelleen laatikolla ja tunsin hänen pujottavan kahleet myös nilkkoihini ja hetken päästä tunsin nilkkojani venytettävän sängyn takakulmia kohden. Harri oli sitonut minut tiukasti sänkyyn, en pystyisi liikkumaan mihinkään suuntaan sängyllä, enkä avamaan kahleita itse. Vain Harri pystyisi vapauttamaan minut. Tilanne kiihotti aivan mielettömästi, todellinen tilanne sidottuna oli vielä kiihottavampi kuin ajatus siitä.

Kuulin Harrin koluavan jälleen laatikolla ja pian hän tuli jälleen viereeni. "Avaappa kulta suu", Harri sanoi ja toi mustiin nahkaremmeihin kiinnitetyn punaisen kumipallon kasvojeni eteen. Katsoin palloa hetken ja sitten Harria. "Avaa nyt, sä tykkäät tästä, mä lupaan". Vielä hetken epäröityäni avasin suuni ja annoin Harrin laittaa pallon suuhuni. Pallo oli niin suuri, että se juuri ja juuri mahtui suuhuni. En pystyisi sanomaan sanaakaan pallo suussani, korkeintaan ynähtelemään jotain... Harri veti pallon remmit pääni taakse ja kiristi ne tiukalle. Pallo painui syvälle suuhuni ja esti puhumisen ja ääntelyn vielä tehokkaammin kuin olin ensituntumalta kuvitellut.

Harri nousi seisomaan sängyn viereen ja katseli minua hetken. Tunsin itseni hirvittävän avuttomaksi ja riettaaksi. Harri voisi tehdä minulle mitä vain haluaisi, enkä minä voisi yhtään mitään. Ajatus oli hieman pelottava, vaikka luotinkin Harriin ja samalla se oli aivan mielettömän kiihottava. Oli jo märkä, mutta nyt tunsin kuinka alapääni suorastaa valui...

"Tästä tulee kulta pitkä päivä sulle, sä olet ruinannut seksiä nyt niin pitkään ja painostanut mua vaikka mä olen kertonut sulle miksen mä jaksa, että nyt saat sitten sitä itseään koko rahan edestä!"

Mä tunsin muljahduksen vatsanpohjassani, en ollut enää ihan varma oliko tilanne kiihottava vai pelottava. Rauhoitin itseäni kuitenkin ajattelemalla, että me oltiin oltu Harrin kanssa kuitenkin yhdessä jo 6 vuotta, se tunsi mut, tiesi mistä mä pidän ja kuinka pitkälle mua voi viedä. Vaikkei me oltukaan kyllä tällaista kokeiltu koskaan... Oltiin kyllä puhuttu asiasta. Mä päätin luottaa Harriin ja alistua sen käsittelyyn. Enpä mä oikein muutakaan olisi voinut tehdä...

Kuulin Harrin tulevan mun taakseni ja tunsin yhtäkkiä pillunsuullani jotain viileää. Tajusin pian, että Harri työnsi dildoa mun sisääni. Dildo tuntui hyvältä valuvan märässä pillussani ja hetkeksi unohtunut kiihoittuminen nousi jälleen esiin. Pilluun ityöntyvä dildo oli juuri sitä mitä nyt kaipasinkin! Harri alkoi työnnellä dildoa hitaasti edes takaisin pillussani. Yhtäkkiä tunsin jotain viileää myös klitoriksellani! Ja se jokin alkoi värisemään taivaallisesti!

Harrilla oli ilmeisesti klitoriskiihtotin tai toinen dildo tai jotain, ei sillä ollut mitään väliä, värinä klitoriksella oli piste iin päälle ja aloin pian tuntemaan kuuman pallon lantiossani, joka pian räjähtäisi orgasmiksi. Harri kiihdytti dildon soutuvauhtia pillussani ja jatkoi klitorikseni kiusaamista. Orgasmin räjähtäessä huusin suukapulaani. Ehdin silmänräpäyksen ajan miettiä kuuluiko suustani ulospäin mitään ääntä, sitten annoin tuntemuksen viedä minut täysin.

Orgasmin laantuessa tajusin, että Harri souti edelleen dildolla pillussani ja piti klitorikseni tiukasti värinän vankina. Yritin päästä karkuun, klitorikseni oli niin hellänä äskeisestä orgasmista, mutta Harri oli säälimätön ja painoi dildon tai klitoriskiihottimen vain tiukemmin klitoristani vasten ja työnsi dildon jokaisella työnnöllä syvemmälle sisääni.

Olin aivan poikki, koska en ollut saanut yhtään lepoa orgasmin jälkeen, aina aikaisemmin Harri oli pitänyt orgasmini jälkeen pienen tauon. Tai no, minä olin pakottanut hänet pitämään... Nyt en voinut pakottaa Harria pitämään taukoa, en pystynyt liikkumaan yhtään, joten Harri sai tehdä aivan oman mielensä mukaan. Eikä Harri selvästikään halunnut antaa minulle yhtään armoa.

Vähitellen tunsin kiihkon nousevan jälleen ja pian olin jälleen aivan täysillä Harriin liikkeessä mukana. Heilutin pyllyäni sen minkä pystyin ja olin pian jälleen huipulla. Sain orgasmin ja jälleen palattuani maan pinnalle tajusin, että Harri ei ollut vieläkään lopettanut naimistani...

Kiemurtelin sen minkä pystyin ja yritin viestittää Harrille, että haluaisin hänen lopettavan, mutta joko Harri ei ymmärtänyt yrityksiäni tai sitten hän ei vain ottanut niitä huomioon. Harri jatkoi naimistani dildolla ja ihme kyllä, jonkin ajan kuluttua aloin jälleen kiihottua uudelleen. Mietin kuinka pitkään tätä jatkuisi ja uskaltaisinko heittäytyä tunteeseen mukaan. Mutta kun kiihko nousee, se nousee ja sitä vastaan on hankala taistella.

Tällä kertaa, juuri kun olin melkein huipulla, Harri lopetti, veti dildon pois pillustani. Jäin aivan äimänä pyörittämään pyllyäni ja yritin pyytää Harria jatkamaan. Hetken kuluttua tunsinkin jotain lämmintä pillullani. Harri tuli itse sisääni!

Yhdellä työnnöllä Harri painoi itsensä pilluni pohjaan saakka ja aloitti samantien raivokkaan naimisen. Olin ollut niin lähellä huippua, ettei kestänyt kauaa ennen kuin laukesin, kun Harri alkoi paukuttaa. Ja se oli oikeasti paukuttamista. Harri otti kaksin käsin kiinni lantiostani ja veti jokaisen työnnön voimalla pohjaan saakka. Naiminen sattui hieman, mutta se tuntui vielä voimakkaammin hyvältä. Sidottuna oleminen, täysin liikuntakyvyttömänä, rajusti naitavana oli jotain niin kiihottavaa, etten ollut koskaan kokenut vastaavaa. Laukesin ja orgasmi kesti ja kesti ja kesti. Jotenkin oman orgasmin läpi tajusin, että myös Harri laukesi. Olin aivan väsynyt, aivan lopussa.

Jonkin ajan päästä tunsin kuinka Harri veti itsensä ulos. Tunteeni olivat hieman ristiriitaiset, olin toisaalta helpottunut, että Harri oli lauennut ja pääsisin irti ahdingostani, mutta jotenkin tunsin myös pientä pettymystä, olisin ehkä sittenki halunnut vielä jatkaa.

Yllätykseni oli suuri, kun tunsin yhtäkkiä jotain viileä peppureiälläni. Yritin kääntyä katsomaan Harria, että olisin voinut silmilläni kysyä mitä hän meinasi, mutta en saanut käännettyä päätäni tarpeeksi. Tunsin tuon viileän painautuvan voimakkaammin ja voimakkaammin peppuani vasten ja alkavan hitaasti työntyä sisään pyllyyni. Ensin pistin vastaan ja jännitin peppuani, mutta kun tajusin, että Harri työntäisi dildon tai plugin peppuuni halusin sitä tai en, niin ymmärsin helpottavani vain omaa oloani rentouttamalla pyllyreikäni ja antamalla tapin mennä sisään. Yhtäkkiä tappi luiskahtikin sisääni, ynähdin tahtomattani suukapulaani vasten. Tunne oli outo. Aikaisemmin vain Harrin sormi oli käynyt pyllyssäni ja tämä plugi oli taatusti isompi kuin Harrin sormi, sen verran paljon se venytti peppuani.

Yhtäkkiä kuulin, kun Harri nousi sängystä ja askeleet menivät ulos makuuhuoneesta. Harri oli jättänyt minut makuuhuoneeseen! Plugi pyllyssäni! Harri ei ollutkaan päästänyt mua irti!

Säikähdin ja ilahduin samaan aikaan.

Kuulin Harrin käyvän pissalla ja pesulla kylpyhuoneessa ja menevän sitten sohvalle istumaan. Oliko Harri unohtanut minut?? En tiedä kauanko meni aikaa, makuuhuoneessa ei ollut kelloa näkökentässäni, mutta vihdoin, ikuisuuden jälkeen
Harri tuli takaisin makuuhuoneeseen.

Kuulin Harrin tulevan mun taakseni ja tunsin sen kädet mun pyllylläni. Harri tarttui plugiin ja alkoi vetämään sitä pois pyllystäni. Yhtäkkiä pyllyni suorastaa sylkäisi plugin ulos. Plugin tuleminen ulos pyllystäni tuntui melkein yhtä oudolta, mutta silti hyvältä ja kiihottavalta kuin sen sisään laittaminenkin.

Olin hetken hieman pettynyt, plugi oli tuntunut hyvältä pyllyssäni ja aloin pitämään sen tuomasta tunteesta, lutkamaisuudesta.

Ei kuitenkaan kestänyt pitkään, kun pettymykseni vaihtui ensin ihmetykseen ja sitten orastavaan kauhuun: nyt tunsin jotain lämmintä pyllyaukollani ja arvasin samantien mikä se oli. Harrin kyrpä. Harri meinasi tulla itse sisälle pyllyyni ja naidaa minua pyllyyn!

Harrin lämmin kyrpä painautui tiukemmin ja tiukemmin pyllyäni vasten ja minä yritin päästä karkuun. Pian liikkumavarani oli kuitenkin käytetty, enkä päässyt enempää pakoon. Nyt oli vain pakko yrittää rentouttaa pyllyreikäni, Harri painoi kyrpäänsä sisääni sen verran määrätietoisesti, että hän tulisi sisääni oli mikä oli...

Yhtäkkiä tunsin, että Harrin terska luiskahti sisääni. Harri hellitti työntövoimaa hieman niin, että kyrpä pysähtyi hetkeksi ja sain pienen huohtamishetken totuttautua tunteeseen pyllyssäni. Sitten Harri jatkoi painamista. Hitaasti mutta varmasti kyrpä työntyi syvemmälle ja syvemmälle pyllyyni. Lopulta Harrin kyrpä oli pyllyssäni kahvaa myöten ja pienen lepo- ja totutteluhetken jälkeen Harri alkoi vetämään kyrpää ulospäin. Juuri kun terska oli aivan pyllynhuulilla, Harri alkoi painamaan jälleen sisään. Voihkin ja valitin suukapulaani vastaan, mutta minkäs tein, olin sidottu liikkumattomaksi ja suukapuloitu hiljaiseksi. Harri teki mitä halusi ja hän halusi naida minua pyllyyn. Luulen, että yninäni suukapulaa vasten vain kiihotti Harria.

Harri kiihdytti tahtia vähitellen ja hyvin pian painoi pyllyyni samalla antaumuksella kuin vähän aikaisemmin pilluuni. Harri tarttui kiinni lantiostani saadakseen lisää voimaa työntöihin ja upotti kyrpänsä jokaisella työnnöllä voimakkaammin ja voimakkaammin kahvaa myöten pyllyyni. Naiminen tuntui samaan aikaan hyvältä ja sattui. Uikutin ja voihkin suukapulaani vasten kovempaa ja kovempaa, mutta Harri vain kiihdytti tahtia. Pyllyyn naiminen näin rajusti sai minut tuntemaan oloni entistä lutkamaisemmaksi, tuhmemmaksi ja riettaammaksi. Avuttomaksi sidottuna oleminen voimisti tuota tunnetta moninkertaiseksi ja olin pian orgasmin partaalla. Yhtäkkiä tunsin Harrin sormet klitoriksellani ja räjähdin samantien orgasmiin, paikkani olivat kiihotuksesta niin herkät.

Harri jatkoi vielä hetken ennen kuin tunsin hänen laukeavan. Hetken vedettyään henkeä, Harri veti kyrpänsä ulos pyllystäni, mutta painoi samantien plugin pyllyyni ja lähti huoneesta. Minulla meni hetken aikaa ennen kuin tajusin, että Harri oli jälleen lähtenyt huoneesta, mutta jättänyt minut vieläkin sidotuksi. Nyt aloin jo oikeasti hieman huolestua, kauanko Harri vielä pitäisi minua kiinni? Hän oli siis ollut aivan tosissaan sanoessaan, että tästä oli tulossa pitkä päivä minulle...

Kuulin Harrin käyvän pesulla ja menevän sitten olohuoneeseen istumaan. Aivan kuten viimeksikin. Pienen ikuisuuden jälkeen Harri tuli makuuhuoneeseen.

Tunsin hänen tarttuvan plugiin ja vetävän sen pyllystäni pois. Parahdin, pyllyni oli äskeisestä nainnista vielä niin herkkänä ja hellänä. Nyt tunsin Harrin kyrvän pillullani, mutta melkein samantien tunsin jotain viileä myös pyllylläni! Samanaikaisesti, kun Harri työntyi pilluuni, tunsin viileän dildon työntyvän pyllyyni. Harri aikoi naida minua kahteen reikään yhtäaikaa!

Hitaasti, mutta armottomasti Harri työntyi molempiin reikiini samanaikaisesti. TUnteeni olivat jälleen hyvin ristiriitaisia, pelkäsin ja minuun sattui, mutta silti tilanne kiihotti aivan mielettömästi ja tuntui hyvältä. Yhtä vääjäämättömästi kuin edellisilläkin kerroilla Harri työntyi sisääni alkoi naimaan minua. Harrin kyrpä souti pian pillussani tiivistä tahtia ja dildo pyllyssäni seurasi samaa tahtia.

Harrin kestävyys oli kahden aikaisemman orgasmin myötä kasvanut ja Harri jyystikin reikiäni uskomattomalla innolla. Pian tilanteen kiihottavuus peitti alleen kaiken epäröinnin ja pienen kivun ja aloin lähestyä orgasmia. Harri jatkoi naimista samalla voimakkaalla rytmillä läpi orgasmini ja siitä toivuttuani tunsin, etten jaksaisi enää hetkeäkään tuota jyystämistä. Harri kuitenkin jatkoi väsymättä ja ilman merkkiäkään lopettamisesta. Paikkani olivat aivan hellinä ja yritin pyytää Harria jo lopettamaan, mutta en saanut aikaiseksi kuin epämääräistä vaivaista yninää, joka todennäköisesti hukkui Harrin huohotukseen, sängyn hiljaiseen natinaan ja lakanoiden kahinaan.

Kuitenkin, kun Harri alkoi osoittamaan merkkejä laukeamisesta, minunkin kiimani alkoi jälleen nousemaan ja laukesin ilmeisesti vain sekunteja ennen Harria.

Tunsin Harrin vetäytyvän ulos minusta ja vetävän samalla dildon pyllystäni. Kauhukseni Harri laittoi jälleen plugin peppuuni. Nyt minua alkoi oikeasti jo pelottaa, paikkani eivät kestäisi enää yhtään hankausta, vaikka olinkin aivan valuvan märkä sekä omista nesteistäni että Harrin nesteistä...

Nyt Harri tuli takaisin makuuhuoneeseen heti pesulla käytyään ja alkoi samantien avaamaan kahleitani. Huokasin jo helpotuksesta, nyt pääsisin piinastani - olin helpottunut, vaikka piinani olikin ollut kokonaisuudessaan aivan ihanaa.

Harri avasi kahleeni ja auttoi minut ylös sängystä. Polveni eivät meinanneet kantaa, onneksi Harri tuki minua. Kurottauduin ottamaan plugia pois pepustani, mutta Harri esti minua: "Sulla on siellä aikamoinen lasti spermaa vieläkin jäljellä, anna olla paikallaan kylppäriin saakka". Harri oli oikeassa, joten annoin hänen taluttaa itseni kylpyhuoneeseen.

Kylpyhuoneessa Harri talutti minut suihkun alle ja laittoi lämpimän veden valumaan päälleni. Sitten Harri veti varovasti plugin pois pyllystäni. Tunsin kuinka sen mukana valui vielä vähän spermaa reisilleni. Suurin osa oli kuitenkin valunut pois jo aikaisemmin.

Harri pesi paikkani hellästi ja varovasti ja kyseli samalla olinko pitänyt käsittelystä. Kerroin sen ollen aivan fantastinen ja olleeni kiihottuneempi kuin varmaan koskaan aikaisemmin. Harri kyseli olinko tuntenut oloni lutkamaiseksi tai tuhmaksi ja minä myönsin, kerroin sidottuna olemisen kiihottavuudesta ja kuinka pyllynainti varsinkin sai minut tuntemaan oloni hyvinkin lutkamaiseksi ja kuinka se vain kiihotti minua lisää.

Kun Harri kuivasi minua, hän sanoi, että kiltit tytöt eivät olisi pitäneet tuollaisesta käsittelystä eivätkä lutkana olemisesta. Vain tuhmat tytöt tykkäisivät siitä ja tuhmat tytöt täytyy pitää kurissa nuhteessa, muuten niistä tulee aivan kontrolloimattomia. Samalla Harri otti peilikaapista ison, puisen hiusharjani. Ihmettelin hieman, mitä Harri tarkoitti ja mitä hän meinasi tehdä harjalla, mutta seurasin kiltisti Harria makuuhuoneeseen, kun hän johdatti minut sinne takaisin.

Harri istui sängyn reunalle ja alkoi vetää minua kädestä alaspäin. Ihmettelin mitä hän meinasi, kunnes Harri käski: "Mahalles mun polvien päälle!". Olin niin hämmästynyt käskystä, että tottelin ennen kuin ehdin ajatella sitä tarkemmin. Harri tarttui vasemmalla kädellään mua tiukasti hiuksista ja painoi mun päätäni kohti lattiaa.

"Sä painostit mua seksiin melkein 3 viikkoa, vaikka mä kerroin, että mulla on töissä rankkaa. Et lopettanut painostamista vaikka mä pyysin. Nyt sulta on naitu sekä pillu että perse aivan helläksi ja sä sanot tykännees siitä. Sä olet selvästi lutka. Lutkien täytyy kuitenkin tietää miten käyttäydytään, joten olkoon tämä sulle ensimmäinen oppitunti. Lutka tottelee kyselemättä isännän käskyjä. Ja lutka on pidettävä kurissa ja nuhteessa, muuten siitä tulee ihan mahdoton. Sä kiusasit mua kolme viikkoa, se on 21 päivää. Sua on naitu tänään 3 kertaa yhden kerran kumpaankin reikään ja kerran molempiin reikiin yhtäaikaa ja sä sanoit tykännees siitä. Siitä tulee yhteensä 4. Sä saat nyt 25 iskua perseelles tällä sun hiusharjan selkäpuolella. Mä lämmittelen sun persettäs ensin 15 lyönnillä, ettei tuu mitään vahinkoja ja sen jälkeen sitten otetaan varsinainen rangaistus".

"MITÄ?!? Et sä voi alkaa piiskaamaan mua!"

Yritin rimpuilla irti Harrin käsistä, mutta Harri tiukensi otettaan mun hiuksista ja käänsi mun päätäni taaksipäin, niin etten saanut enää voimaa rimpuiluuni.

"Olet nyt ihan kiltisti paikoillas ja otat rangaistuksen vastaan kuten kunnon lutkan kuuluukin tai saat enemmän lyöntejä. Kunnon lutkan tulee ottaa rangaistus vastaan kiitollisena ja hiljaisena, huutamista ei sallita, siitä tulee lisälyöntejä. Ja jos menee ihan mahdottomaksi, mä laitan sulle suukapulan takaisin ja sä pidät sitä sitten koko loppu illan. Ymmärsitkö?"

Mä en pystynyt muuta kuin nyökkäämään heikosti.

Ensimmäinen isku avokämmenellä lävähti yllättäen mun takamukselleni ja älähdin aika äänekkäästi.

"Laitetaanko suukapula?" Harri kysyi hyvin yksiselitteisesti.

"Ei, mä olen hiljaa", kuiskasin takaisin.

Seuraavaksi Harri paukutti 4 lyöntiä putkeen mun pyllylleni. Äänekäs älähdys oli jo purkautumassa mun huuliltani, kun nielaisin sen äkkiä ja ynähdin vain vaimeasti. Harri kehui, että juuri noin mun pitäisi ottaa loputkin iskut vastaan.

Harri läimäytteli loput 10 tasaiseen tahtiin ympäri mun pyllyäni ja mä aloin tuntemaan kuumotusta pyllyssäni. Iskut ei oikeastaan sattuneet, lähinnä vain nipistivät, kun niitä osasi odottaa ja niihin oli tavallaan tottunut. Jotenkin se kuumotus takapuolessa alkoi tuntumaan kiihottavalta. Vaikka mä en ollut enää sidottuna, mä olin edelleen Harrin vallassa. Ja vaikka piiskaus fantasiana oli aina kiihottanut mua, niin todellisuudessa se oli vielä kiihottavampaa kuin ajatuksissa...

Kuulin Harrin ottavan harjan käteen odotin ensimmäistä iskua. Se tuli ja oli huomattavasti voimakkaampi kuin aikaisemmat avokämmenlyönnit. Älähdin, mutta sain onneksi nielaistua osan äänestä ja ääni jäi tukahtuneeksi voihkaisuksi.

Hetken kuluttua toinen isku lävähti pyllylleni. Se tuntui edellistäkin kovemmalta.

Seuraavat 4 iskua tulivat nopeassa tahdissa ja mieleni teki melkein huutaa, sen verran kovaa Harri käsitteli pyllyäni. Yritin melkein vaistomaisesti päästä pois tilanteesta ja rimpuilla irti Harri otteesta. Harri tarttui entistä tiukemmin hiuksistani ja taivutti päätäni taaksepäin ja käski pysymään paikoillani, niin kaikki olisi mahdollisimman nopeasti ohi, rimpuiluni vain pitkittäisi asiaa ja lisäisi iskuja. Harri lisäsi myös, ettei enää varoittaisi minua, vaan seuraavasta rimpuilusta tai huudosta tulisi lisää lyöntejä.

Seuraava isku lämähti pyllyleni kovaa, melkein huudahdin, mutta sain pidettyä äänen hiljaisena.

Seuraava lyönti oli vielä kovempi, aivan kuin Harri yrittäisi saada lisää iskuja.

Seuraava oli vieläkin kovempi, jos vain mahdollista. Pelkäsin seuraavaa iskua, en tiennyt kuinka paljon kestäisin hiljaisena, rimpuilematta.

Seuraavat 6 lyöntiä tulivat nopeassa tahdissa eri puolille pyllyäni. Hetken tauon jälkeen tuli seuraavat 5 nopeassa tahdissa eripuolille pyllyäni.

Viimeiset 5 tulivat hitaassa rytmissä kovaa eripuolille pyllyäni, 2 viimeistä olivat todella kovat.

Vaikka lyönnit sattuivat ja vaikka halusin Harrin lopettavan, koin silti tilanteen hyvin kiihottavaksi olin oikeastaan hieman pettynyt, kun 25 lyöntiä tuli täyteen. Lyöntien loputtua tuntui kuin olisin hyvinkin voinut ottaa vastaan vielä seuraavat 5 tai 10. En tiedä olisinko kestänyt, pyllyni oli kyllä todella arka jo, mutta siltä kuitenkin tuntui. Hassua, silloin, kun isku osui pyllylleni, se sattui ja halusin Harrin lopettavan, mutta iskujen välillä kiihotus kasvoi ja melkein jo odotin seuraavaa iskua pyllylleni. Olin mielestäni ansainnut piiskauksen, enkä ollut varma riittäisikö 25 lyöntiä rangaistuksekseni. Olin ollut tuhma tyttö.

Harri auttoi minut pystyyn ja käski minun mennä vielä nurkkaan seisomaan miettimään sopimatonta käytöstäni. Olin yllättäen ilahtunut vielä tästä viimeisestä rangaistuksesta ja nöyryyttämisestä ja menin kiltisti nurkkaan seisomaan.

En tiedä kuinka kauan olin nurkassa seisonut, jalkani olivat jo aivan puutuneet, kun Harri vihdoin antoi minulle luvan tulla pois nurkasta.

Menin istumaan Harrin viereen sohvalle ja Harri otti minut kainalooni.

"Oletkos nyt taas kiltti tyttö?"
"Joo, aina seuraavaan kertaan saakka..."

2

13206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

Kiitos tästä. Tää oli loistava ja toivottavasti kirjoitat taas seuraavan "rangaistuksesi" jälkeen.

Ps. Meillä saa myös "lutkani" aina välillä "rangaistuksia" :-)

• annelitar

olipas tarina =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2831
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      186
      2444
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2165
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      19
      1483
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13