Suuri on huoli keskisuomessa

Anonyymi-ap

Metsot TEERET on nyt niin vähissä ettei niitä ei voi enää edes ampua kun niitä ei edes ole

110

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

juu jatkan juttua vielä sen verran ettei olisi vaan berettan tukki ja jahtitakki hanganneet liikaa toisiinsa olisiko se mahdollista .LUONNON puolestako. Käsitys jostain vain vahvistuu

• Anonyymi

Kun saataisiin seuraavat asiat kuntoon, viiden vuoden sisällä kanalintukannat vielä pystyisivät korjaantumaan:

•Oma-aloitteinen suojametsästys kanahaukalle ja närhille.
      •Korpin pyynti sallittaisiin myös poronhoitoalueen ulkopuolella.
      •Järkeistettäisiin varislintujen pyyntiaikoja ja sallittaisiin varishäkin ja kasetin käyttö.
      •Näädän pyyntiä lisättäisiin ja kanalintujen riistanhoidollinen tarhaus mahdollistettaisiin.

• Anonyymi

olkoon sitten vain vaikka noin mutta minä jostain luin että metsästäjillä on ollut paljon Närää kun ei ole enää lintuja mitä ampua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olkoon sitten vain vaikka noin mutta minä jostain luin että metsästäjillä on ollut paljon Närää kun ei ole enää lintuja mitä ampua

Juurikin näin. Kanalintukannat ovat viherpolitisoituneen politiikan johdosta romahtaneet samalla kun näiden arvokkaiden lintujen pahimpia vihollisia kanahaukka, korppi, varis, yms. suojellaan!
        METSÄSTYSKIRJA: https://www.suomenperusta.fi/julkaisu/metsastyskirja/

https://arnowesterholm.fi/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Kanalintukannat ovat viherpolitisoituneen politiikan johdosta romahtaneet samalla kun näiden arvokkaiden lintujen pahimpia vihollisia kanahaukka, korppi, varis, yms. suojellaan!
        METSÄSTYSKIRJA: https://www.suomenperusta.fi/julkaisu/metsastyskirja/

https://arnowesterholm.fi/

osaisiko joku sanoa mihin esim.on hävinneet harakat ja varikset viimeaikoina,tuntui että 5-10 vuotta sitten niitä kuuli ja näki paljon ja päivittäin mutta nyt on paljon korppeja liikkellä ollut jo pari vuotta peräkkäin ja näin kuinka viime keväällä ryöväsivät kaksi sepelkyyhkyn pesää naapurin kuusikosta niin olisiko mahdollista että varis ja harakka ovat kokeneet saman kohtalon, asutaan haja asutus alueella ja ulkona vietän paljon aikaani . Korppi nyt ei ole se minun top 10 lintu milloinkaan ollut sen enempää varis tai harakkakaan varmaan oman hommansa hoitelevat kaikki mutta voisiko se olla mahdollista mitä kysyin

• Anonyymi

hahahahhhhh!!!! täys kepu-persu asialla !! suojametsästys!! käykö päälle vai??!!! amerikassakin suojametsästetiin muuttokyyhky sukupuuttoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

osaisiko joku sanoa mihin esim.on hävinneet harakat ja varikset viimeaikoina,tuntui että 5-10 vuotta sitten niitä kuuli ja näki paljon ja päivittäin mutta nyt on paljon korppeja liikkellä ollut jo pari vuotta peräkkäin ja näin kuinka viime keväällä ryöväsivät kaksi sepelkyyhkyn pesää naapurin kuusikosta niin olisiko mahdollista että varis ja harakka ovat kokeneet saman kohtalon, asutaan haja asutus alueella ja ulkona vietän paljon aikaani . Korppi nyt ei ole se minun top 10 lintu milloinkaan ollut sen enempää varis tai harakkakaan varmaan oman hommansa hoitelevat kaikki mutta voisiko se olla mahdollista mitä kysyin

Varis kanahaukan jälkeen riistan vihollinen nro:1. Variskanta on vahvistunut suojelun johdosta, mutta kyseessä muuttolintu joten nyt niitä ei kovin paljon näe pois lukien kaupungit, taajamat, yms.

Harakkakanta myös runsastunut suojelun johdosta. Harakka on paikkalintu, ei joka paikan lintu kuin varis. Siksi niitä ei ole kaikkialla ja joku voi luulla vähäiseksi.

Korppi rauhoitettiin poronhoitoalueen ulkopuolella 1993. Poikkeuslupia ei myönnetä. Kanta räjähtänyt käsiin. Tappaa isoja poron vasoja, miettikää mitä tuhoa saa aikaan riistalle.

Kiitos Suomen ”metsästysmyönteisin” hallitus. Toiminta täyttä sitä itseään. Näin käy kun amatöörit häärii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hahahahhhhh!!!! täys kepu-persu asialla !! suojametsästys!! käykö päälle vai??!!! amerikassakin suojametsästetiin muuttokyyhky sukupuuttoon.

Nyt alkaa olla kyllä jo minulle vaikiaa kysyä enää mistään mitään kun viimeksi menin kysymään metsästyspalstalta että voinko minä siltikin kuitenkin kun persukin olen että voinko ruveta harrastamaan metsästystä niin minut haukuttiin vihervasuriksikin ja sanottiin vielä herraksikin kun minä sentään olen Rouva ,eli molemmat silmät mustana yhdestä pienestäkin kysymykestä kin , ja niin päätinkin ruveta vasuriksikin mutta ei jumalautakin taas tuli turpaaankin tälläkin palstalKin ja nyt olen jo kepulainenkin nenä kin murtuneena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustaja selittäkööt mihin amerikkalainen "suojametsästys" muuttokyyhkyn osalta perustui? Oliko toteutettu kuten Ruotsissa?
        Ja jos et muuta keksi taaskaan vastaukseksi kuin "persu persu persu ja mutta kun vajakki", niin vastasit jo suoraan trollaukseesi ja siihen kuinka teit jälleen kerran sillä itsestäsi idiootin. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt alkaa olla kyllä jo minulle vaikiaa kysyä enää mistään mitään kun viimeksi menin kysymään metsästyspalstalta että voinko minä siltikin kuitenkin kun persukin olen että voinko ruveta harrastamaan metsästystä niin minut haukuttiin vihervasuriksikin ja sanottiin vielä herraksikin kun minä sentään olen Rouva ,eli molemmat silmät mustana yhdestä pienestäkin kysymykestä kin , ja niin päätinkin ruveta vasuriksikin mutta ei jumalautakin taas tuli turpaaankin tälläkin palstalKin ja nyt olen jo kepulainenkin nenä kin murtuneena

Kummasti sama äidinkielen taidottomuus ja samaa toistavat kielioppi ja pilkkuvirheet seuraavat herra ja rouva metsästyksen vastustajan kommenteissa. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasti sama äidinkielen taidottomuus ja samaa toistavat kielioppi ja pilkkuvirheet seuraavat herra ja rouva metsästyksen vastustajan kommenteissa. xD

Äidinkieli ja pilkku virheetkö on syy tänä syksynä huonoon kanalintu kantaan .🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äidinkieli ja pilkku virheetkö on syy tänä syksynä huonoon kanalintu kantaan .🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sekö on syy herra metsästyksen vastustajan jatkuvaan metsästys palstan trollaamiseen? xD
        Mihin hävisikään ketju jossa ilakoit metsästäjän kuolemalla?

• Anonyymi

😅😅 Minkkejä on astunut kivasti loukkuihin.🤪🤪

• Anonyymi

aloittajana myönsin että voi olla osa syy nämä pesärosvotKIN kanalintujen harvenemiseenKIN mutta mikä on metsästäjän kanta siihen voisiko siihen vaikka olla syynä itse metsästäjäkin liiallisella kannan harvennuksella berettoineenKin.MYÖNNÄ joskus jotain metsämies sinä itsekin. JA KUN JOKU on aika pitään jauhanut asiaa miksi TROLLATAAN metsästyspalstalla ja mustamaalataan vain meitä ja minkä takia .MYÖNNÄ YKSI asia edes kerran niin 60 % häviää jo trolleistaKIN sen siljan tienKIN olen täysin varma asiasta ja saat vielä lisäehdotuksenkin troriln trollien poistoon . Juu en ole vihervasuri tai persu persu tai mikään muukaan kepulainen saati citysotkjija .Näillä mennään kun on yksinkertainen

• Anonyymi

Edelleen äidinkielesi on niin lapsen kengissä, että ulinastasi ei ota selvää Erkkikään vai päissäänkö näitä oksennuksiasi suollat?
        Edelleen vastaa siihen kysymykseen kerran metsästyksen osuus kanalintukantaan on tutkitusti noin 5%, niin millä perusteella väität, että metsästys voi olla liiallista?

Väännetään rautalanka esimerkki. Jos arveltaisiin että kanalintujen osuus on 1000 000 yksilöä ja viiden prosentin metsästyksen osuus siihen on 50 000 lintua, niin jäljelle jää 950 000 yksilöä.
        Suhteellisesti kanta käsittää luonnostaan enemmän naaraita, joten pelkästään naaraiden osuus tuosta on enemmän kuin 475 000 yksilöä ja jos arvellaan, että tästä vähimmäismäärästäkin vaikkapa jokatoinen naaras saisi noin keskimäärin viiden poikasen pesueen se tarkoittaa kesäkuun korville 2 375 000 uutta kanalintua.

Näillä on toki muitakin ottajia ja isona osana supikoirat, varislinnut, haukat, kotkat yms, mutta jos kerran aidosti olet kiinnostunut kanalintujen elämästä, niin miksi et osallistu esimerkiksi vieraspetojen pyytämiseen saati ajamaan maahan sellaista petopolitiikkaa ja varislintu politiikkaa joka ajaisi kanalintujen etuja? Ei, vaan syyllistät metsästäjiä joiden osuus kanalintupoistumassa on olematonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen äidinkielesi on niin lapsen kengissä, että ulinastasi ei ota selvää Erkkikään vai päissäänkö näitä oksennuksiasi suollat?
        Edelleen vastaa siihen kysymykseen kerran metsästyksen osuus kanalintukantaan on tutkitusti noin 5%, niin millä perusteella väität, että metsästys voi olla liiallista?

Väännetään rautalanka esimerkki. Jos arveltaisiin että kanalintujen osuus on 1000 000 yksilöä ja viiden prosentin metsästyksen osuus siihen on 50 000 lintua, niin jäljelle jää 950 000 yksilöä.
        Suhteellisesti kanta käsittää luonnostaan enemmän naaraita, joten pelkästään naaraiden osuus tuosta on enemmän kuin 475 000 yksilöä ja jos arvellaan, että tästä vähimmäismäärästäkin vaikkapa jokatoinen naaras saisi noin keskimäärin viiden poikasen pesueen se tarkoittaa kesäkuun korville 2 375 000 uutta kanalintua.

Näillä on toki muitakin ottajia ja isona osana supikoirat, varislinnut, haukat, kotkat yms, mutta jos kerran aidosti olet kiinnostunut kanalintujen elämästä, niin miksi et osallistu esimerkiksi vieraspetojen pyytämiseen saati ajamaan maahan sellaista petopolitiikkaa ja varislintu politiikkaa joka ajaisi kanalintujen etuja? Ei, vaan syyllistät metsästäjiä joiden osuus kanalintupoistumassa on olematonta.

jos asia on noin niin kun sanot ja kun suomi on oikeusvaltio jossa tehdään varmaan vain oikea oppisia "puolueettomia" tutkimuksia niin asia on minulle selvä ,mutta miksi tuon aloituksen kirjoitin tuli mieleeni kun ihan vähän sitten oli kirjoituksia että vesilintu kanta on tosi vähissä mutta tuossa lähijärvellä oli sinä samana syksynä ihan helevetillinen pauke ryske päällä ,ei puuttunut kuin räväkät kevyt kk: n sarjat ja tykistön antama suojatuli että se siitä sitten vai toisiaanko siellä kintuille räiskivät

• Anonyymi

Milläs "palstoilla" herra harhoissa elävä metsästyksen vastustaja minut jälleen luulee näkevänsä? xD
        Etkö taaskaan keksi muuta kuin "itte oot" defenssiä öyhötyksiesi tueksi? xD
        Niin, mihinkäs se sinun metsästäjän kuoleman tapaukselle nauramis ketju katosikaan vai eikö enää metsästys vastainen moderointi tue trollaamistasi? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos asia on noin niin kun sanot ja kun suomi on oikeusvaltio jossa tehdään varmaan vain oikea oppisia "puolueettomia" tutkimuksia niin asia on minulle selvä ,mutta miksi tuon aloituksen kirjoitin tuli mieleeni kun ihan vähän sitten oli kirjoituksia että vesilintu kanta on tosi vähissä mutta tuossa lähijärvellä oli sinä samana syksynä ihan helevetillinen pauke ryske päällä ,ei puuttunut kuin räväkät kevyt kk: n sarjat ja tykistön antama suojatuli että se siitä sitten vai toisiaanko siellä kintuille räiskivät

Tuohon vesilintu nillitykseesikin annoin esimerkin avauksessani jossa jälleen tyhjänpäiväinen metsästäjien syyllistämisesi ei ole edes tilastollisesti todennettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi perustele "puolueeton tutkimus"?
        Eli onko mielestäsi puolueetonta mikäli tutkimus ei tue metsästys vastaista ideologiaasi?
        Vihervasemmistossanne kyllä on ns "tutkijoita", mutta hehän käyttävät tutkijan mandaattia lähinnä oman ideologiansa ajamiseen väärin perustein.
        Esimerkiksi, jos tutkimustulos on ennalta arvattavissa poliittisen vastapuolen toimesta ei se silloin ole tutkimus, vaan se on ideologinen näennäis"tutkimus" jolla ajetaan vain omaa poliittisideologista agendaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milläs "palstoilla" herra harhoissa elävä metsästyksen vastustaja minut jälleen luulee näkevänsä? xD
        Niin, mihinkäs se sinun metsästäjän kuoleman tapaukselle nauramis ketju katosikaan vai eikö enää metsästys vastainen moderointi tue trollaamistasi? xD

Vainaa hirvimies on hirvimies.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainaa hirvimies on hirvimies.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Intiaanit tämän tietävät.
        Vanha intiaanisanonta:
        Jos lähdet metsästämään hirveä, valmistaudu kuolemaan.
        Jos lähdet metsästämään karhua, valmistaudu juhlimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minä elävä hirvimies ei.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi perustele "puolueeton tutkimus"?
        Eli onko mielestäsi puolueetonta mikäli tutkimus ei tue metsästys vastaista ideologiaasi?
        Vihervasemmistossanne kyllä on ns "tutkijoita", mutta hehän käyttävät tutkijan mandaattia lähinnä oman ideologiansa ajamiseen väärin perustein.
        Esimerkiksi, jos tutkimustulos on ennalta arvattavissa poliittisen vastapuolen toimesta ei se silloin ole tutkimus, vaan se on ideologinen näennäis"tutkimus" jolla ajetaan vain omaa poliittisideologista agendaa.

niin kuin kirjoitin että järvellä oli aika helevitimoinen rähäkkä räiske pauke päällä sinä iltana kun siellä piti olla aika hiljaista niin jäi nuo tutkimukset arvoitukseksi minulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin kuin kirjoitin että järvellä oli aika helevitimoinen rähäkkä räiske pauke päällä sinä iltana kun siellä piti olla aika hiljaista niin jäi nuo tutkimukset arvoitukseksi minulle

Mitä siis opit? Kannattaa perehtyä tutkimuksiin ennen kuin alat öyhöttämään joutavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siis opit? Kannattaa perehtyä tutkimuksiin ennen kuin alat öyhöttämään joutavia.

siinä on taas iteolokiaa minulle tarjolla! siis rautalangasta sinullekin : Minä nimeen omaan olin lukenut kirjoituksia joissa oli sanottu että vesilintukanta on tosi vähissä ja jotka kyllä perustuu tilastoihin siis Minä olin ne lukenut eli osoita vaan se sormesi sille "Sorsanmetsäpataljoonalle jotka olivat niin sopivan sotaisalla päällä siellä järvellä sinä iltana siellä jos missä on jäänyt tilastot katsomatta .. MITÄ siis opin että sinä kuulostat tuulimyllylltä joka ei edes tiedä mistä päin tuulee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siinä on taas iteolokiaa minulle tarjolla! siis rautalangasta sinullekin : Minä nimeen omaan olin lukenut kirjoituksia joissa oli sanottu että vesilintukanta on tosi vähissä ja jotka kyllä perustuu tilastoihin siis Minä olin ne lukenut eli osoita vaan se sormesi sille "Sorsanmetsäpataljoonalle jotka olivat niin sopivan sotaisalla päällä siellä järvellä sinä iltana siellä jos missä on jäänyt tilastot katsomatta .. MITÄ siis opin että sinä kuulostat tuulimyllylltä joka ei edes tiedä mistä päin tuulee

Rautalangasta ideologistille.
        A. Mitä väärää he siis tekivät, koska olivat laillisesti metsällä?
        B. Mistä tiedät mitä he metsästivät?
        C. Mitä luulet saavuttavasi valittaessa asiasta täällä?

Jos mielestäsi olen väärässä kommenteissani, niin ole hyvä ja oikaise asiat perustellusti äläkä öyhötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rautalangasta ideologistille.
        A. Mitä väärää he siis tekivät, koska olivat laillisesti metsällä?
        B. Mistä tiedät mitä he metsästivät?
        C. Mitä luulet saavuttavasi valittaessa asiasta täällä?

Jos mielestäsi olen väärässä kommenteissani, niin ole hyvä ja oikaise asiat perustellusti äläkä öyhötä.

A B C juu joo tarkistin vain että meni aakkoset oikein sinulta

A kyllä siellä oltiin ihan laillisesti metsällä näin uskon enkä sitä ole missään sanonutkaan että olisi laittomasti toimittu . Itse tämän sivun aloitin ja aloitus tuli metsästyksen vastustajien palstalle ja minä olen vain kysynyt vastausta siihen miksi ammutaan lintuja jos oikeaoppiset tilastot kertoo se tai se lintukanta on vähissä eli vesilntu kannasta oli puhe viimeeksi ja se on minusta Väärää jos tilastot kertoo vesilintukanta on vähissä ja silti pauke järvellä on kovempi kuin ns normaalivuosina se on VÄÄRÄÄ minun mielestä ainakin

B olen käsittänyt että olet kokenut metsämies niin tuota tarvisi tulla minulta tulla kysymään mitä järvellä ammutaan sorsajahdin ensimmäisen päivän iltana mutta kun siellä olen joskus mukana ollut minäkin nuorena soutumiehenä sorstajalle niin silloin ainakin ampuivat sorsia .

C NO nythän sinä oikein vitsin murjaisit vai onko tuo peräti Sketsi. Pukki kaalimaan vartijana vai oliko ihan oma ehtoinen valinta nolata itsensä kun olet itse valittanut näillä sivuilla kuin kaikki muut me yhteensä ai ai jai jaa

ei ole mitään väärää kommenteissasi eikä oikaistavaa mutta tuo C kohta oli kyllä sinulta huippuveto se oli hatunnoston arvoinen kysymys sinulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A B C juu joo tarkistin vain että meni aakkoset oikein sinulta

A kyllä siellä oltiin ihan laillisesti metsällä näin uskon enkä sitä ole missään sanonutkaan että olisi laittomasti toimittu . Itse tämän sivun aloitin ja aloitus tuli metsästyksen vastustajien palstalle ja minä olen vain kysynyt vastausta siihen miksi ammutaan lintuja jos oikeaoppiset tilastot kertoo se tai se lintukanta on vähissä eli vesilntu kannasta oli puhe viimeeksi ja se on minusta Väärää jos tilastot kertoo vesilintukanta on vähissä ja silti pauke järvellä on kovempi kuin ns normaalivuosina se on VÄÄRÄÄ minun mielestä ainakin

B olen käsittänyt että olet kokenut metsämies niin tuota tarvisi tulla minulta tulla kysymään mitä järvellä ammutaan sorsajahdin ensimmäisen päivän iltana mutta kun siellä olen joskus mukana ollut minäkin nuorena soutumiehenä sorstajalle niin silloin ainakin ampuivat sorsia .

C NO nythän sinä oikein vitsin murjaisit vai onko tuo peräti Sketsi. Pukki kaalimaan vartijana vai oliko ihan oma ehtoinen valinta nolata itsensä kun olet itse valittanut näillä sivuilla kuin kaikki muut me yhteensä ai ai jai jaa

ei ole mitään väärää kommenteissasi eikä oikaistavaa mutta tuo C kohta oli kyllä sinulta huippuveto se oli hatunnoston arvoinen kysymys sinulta

Avauksesi siirtettiin vastustajat palstalle, koska se ei kuulu metsästys osioon kuten ei muutkaan järjestösi ideologiset trollit.
        A. Vesilintu kanta on laaja käsite jota kerroin omassa avauksessanikin, mutta ymmärrän että teidän vastustajien tajuntaan se ei mene koska ideologia.
        Jos sanotaan yleisesti, että joku laji on taantunut pelkkä pauke ei tarkoita, että laji taantuu entisestään koska et edes tiedä mitä alueella metsästetään. Eli öyhötyksesi on täysin perusteetonta tuuleen huutelua etenkin kun tiedämme, että tilastotiede ei ole teidän vastustajien vahvin osa-alue.
        B. Edelleen "sorsa" tai "vesilintu" ei ole laji eikä anna olettaa minkään lajin taantuvan puheissasi, kun et ilmeisesti erota edes vesilintu lajeja toisistaan.
        C. Valitat ideologista metsästys vastaisuuttasi alkuun metsästys palstalla jolloin ketju asianmukaisesti siirrettiin sille kuuluvalle osiolle eli vastustajiin.
        Ainoa vitsi täällä olet sinä ja tahallinen metsästys palstan trollaamisesi.
        Mikäli teet jatkossa metsästys vastaiset ulinasi sille kuuluvalle palstalle vastustajiin, niin lupaan että sen koommin en itkuihisi puutu, mutta jos jatkat metsästys palstan aktiivi trollaamista pidän sen huolen, että saat samalla mitalla takaisin. Valinta on täysin sinun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avauksesi siirtettiin vastustajat palstalle, koska se ei kuulu metsästys osioon kuten ei muutkaan järjestösi ideologiset trollit.
        A. Vesilintu kanta on laaja käsite jota kerroin omassa avauksessanikin, mutta ymmärrän että teidän vastustajien tajuntaan se ei mene koska ideologia.
        Jos sanotaan yleisesti, että joku laji on taantunut pelkkä pauke ei tarkoita, että laji taantuu entisestään koska et edes tiedä mitä alueella metsästetään. Eli öyhötyksesi on täysin perusteetonta tuuleen huutelua etenkin kun tiedämme, että tilastotiede ei ole teidän vastustajien vahvin osa-alue.
        B. Edelleen "sorsa" tai "vesilintu" ei ole laji eikä anna olettaa minkään lajin taantuvan puheissasi, kun et ilmeisesti erota edes vesilintu lajeja toisistaan.
        C. Valitat ideologista metsästys vastaisuuttasi alkuun metsästys palstalla jolloin ketju asianmukaisesti siirrettiin sille kuuluvalle osiolle eli vastustajiin.
        Mikäli teet jatkossa metsästys vastaiset ulinasi sille kuuluvalle palstalle vastustajiin, niin lupaan että sen koommin en itkuihisi puutu, mutta jos jatkat metsästys palstan aktiivi trollaamista pidän sen huolen, että saat samalla mitalla takaisin. Valinta on täysin sinun.

Kyllä on niin imelää tuo sinun lupauksesi.🤑🤑🤑🤑🤑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti taas uhrautuu.🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin surkea selitteistä kaveria ei ole minun elämäni aikaan koskaan tullut vastaan kuin tuo ukko on kun minulla on mittarissa kohta 68 v. SÄÄLITTÄVÄ tapaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin surkea selitteistä kaveria ei ole minun elämäni aikaan koskaan tullut vastaan kuin tuo ukko on kun minulla on mittarissa kohta 68 v. SÄÄLITTÄVÄ tapaus

Selittää herra "surkea kirjoitustaidollinen" metsästyksen vastustaja joka uhriutuu, kun omat perustelusi itkuusi loppuvat. 😂 Jatka sinä vain sitä ulinaasi täällä ja metsästäjien youtube videoissakin joissa osaamaton kirjoitustaitosi sinut paljastaa myös joka kerta ja sama metsästäjiä pilkkaava nillityksesi. 🤭
        Niin, perustele viimein se termi narsismi, kun sitä jatkuvasti palstalla kylvät?

• Anonyymi

En ole vuosiin ampunut yhtään teertä enkä metsoa. Viime vuonna ammuin kaksi pyytä, mutta tänä vuonna en niitäkään.
      Jos ensi vuonna on runsas kanta, niin ehkä taas sitten ???

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suojametsästys!!!???? mitä se on???? ammutaan suojasta kaikea mikä liikkuu??? mitä suojataan!!!

• Anonyymi

Ehkä google olisi sinulle helpoin tie, niin ei tarvitsisi paljastaa tuota metsästyksen vastustajan typeryyttäsi. 😂😂

• Anonyymi

On vain keksitty yksi suojatermi tappamiselle.

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja trolli harhoissaan jälleen luulee näkevänsä minut "muillakin palstoilla" kuten päivittäin olettaa. xD
        No, joko olet oppinut googlettamaan, niin et tekisi itsestäsi vielä tyhmempää kuin olet? xD

• Anonyymi

Kommentoi henkilö joka on käyttänyt 20 vuotta elämästään ja 24/7 jokaisesta viikostaan yhden vihaamansa harrastajaryhmän pilkkaamiseen ja solvaamiseen netissä, joten eiköhän se tyhmyys löydy ihan omasta peilikuvastasi. 😂🤭

• Anonyymi

Antero tiedät itsekin vastaukset noihin eli
        a. Ei voi
        b. 86%
        xD xD

• Anonyymi

Eikö löytynyt, kun esität jätkuvasti kiinnostustasi persuihin siihen liittyvässä avauksessakin. xD
        Taasko Antero onkin kaupunkilainen, kun eilen esiinnyit useasti toisessa persoonassasi "maalaistollona"? xD
        Mitä et ole vielä käynyt peukuttamassa omaa kommenttiasi rekatulla susinikilläsi. xD

• Anonyymi

Kommentoi herra metsästyksen vastustaja joka peukuttaa omia kommenttejaan. 😂
        Niin, olihan siellä enemmän kuin 60 kpl sinun poistettuja asiattomia kommenttejasi, mutta älä huoli koko kirjoitus on minulla koneella joten laitan sen myöhemmin taas uudestaan eli trollaamisesi ei edelleenkään estä sen julkaisemista. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi herra metsästyksen vastustaja joka peukuttaa omia kommenttejaan. 😂
        Niin, olihan siellä enemmän kuin 60 kpl sinun poistettuja asiattomia kommenttejasi, mutta älä huoli koko kirjoitus on minulla koneella joten laitan sen myöhemmin taas uudestaan eli trollaamisesi ei edelleenkään estä sen julkaisemista. 😂🤭

Eilen huume valistusta ,tänään avioliitto asiaa ,mitä huomenna herra salametsästäjä ,ai niin olihan tänään sivari asiaa ,no teillähän persuilla onkin oikea kunnon sivari eduskunnan puhemiehenä ,toveria ei jätetä ,siis Putinia sanoo persut.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antero tiedät itsekin vastaukset noihin eli
        a. Ei voi
        b. 86%
        xD xD

Molemmat vastaukset väärin ,vai mitä herra salametsästäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen huume valistusta ,tänään avioliitto asiaa ,mitä huomenna herra salametsästäjä ,ai niin olihan tänään sivari asiaa ,no teillähän persuilla onkin oikea kunnon sivari eduskunnan puhemiehenä ,toveria ei jätetä ,siis Putinia sanoo persut.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Antero jatkaa lattian poljentaa kiukus päissään tapansa mukaan. xD
        Kannattaa muistaa että herra metsästyksen vastustaja itse ylläpitää mainitsemiaan asioita ja kuten huomaamme projisoit jälleen tällä kertaa omaa Putinismiasi ulkopuolisiin. xD

• Anonyymi

Koskas Antero tuot niitä todisteita julkisiin syytöksiisi ja harhoihisi? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskas Antero tuot niitä todisteita julkisiin syytöksiisi ja harhoihisi? 😂

Käräjillä.🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käräjillä.🤣🤣🤣🤣🤣

Sinnehän sinä hinkuat näillä jatkuvilla uhoillasi. Jokainen joka lukee kommenttejasi näkee, että et ole henkisesti terveen kirjoilla. Kukaan normaali ei käytä kaikkea aikaansa elämästään vihan lietsomiseen netissä. Käytöksesi on tutkitusti myös ensi oire väkivaltaan, joten poliisi on oikea taho tutkimaan toimintaasi.
        Siksi olen nostanut tutkintapyynnön sinusta ja tehnyt sen jälkeen lukuisia netti ilmoituksia poliisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käräjillä.🤣🤣🤣🤣🤣

850 kilometriä ja nyt on peuratkin loppuneet varsinais suomessa kanalintu metsästys reissun ohessa.On se hurja se on eihän tässä kerkee enää muuta kuin hattua nostella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

850 kilometriä ja nyt on peuratkin loppuneet varsinais suomessa kanalintu metsästys reissun ohessa.On se hurja se on eihän tässä kerkee enää muuta kuin hattua nostella

Antero ilmeisesti taas kännissä kirjoittaa näitä sekavia metsästys vastaisia öyhötyksiään. 😂🤭

• Anonyymi

Miltäs Antero luulet, että trollikommenttisi näyttää muiden silmissä? 😂

• Anonyymi

Siihenhän herra metsästyksen vastustaja osaa vastata paremmin, kun olet jälleen kadehtinut metsästäjien perhe ja parisuhteita. 😂
        Te yksinäiset syrjäytyneethän olette pääasiallinen käyttäjäryhmä. 🤭

• Anonyymi

Tietääkö herra metsästyksen vastustaja mitä uhriutuminen on?
        Se selviää kun katsot omia vastauksiasi, kun et saa trollejasi läpi niin kuin haluat. xD
        Antero. Kyse ei ole minusta vaan sinusta. Sinä täällä kadehdit perheellisiä mikä kertoo yksinäisyydestäsi ja syrjäytyneisyydestäsi, joten turhaan yrität jälleen kääntää katsetta itsestäsi toisiin. xD

• Anonyymi

850 kilometriä ja monet tilastot uusiksi harrastus mielessä tehtynä ja mikä työllistävä vaikutuskin vielä .
      On se hurja se on se . Eihän tässä enää kerkiä otta kunnolla huikkaakaan kun pitää olla kehumassa ja hattua nostamassa vaan

• Anonyymi

On se vähän outoa 850 km matkan päästä pitää hakea lintuja, kun niitä kuulema on joka notkossa ja vaarassa .🤣🤣🤣🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se vähän outoa 850 km matkan päästä pitää hakea lintuja, kun niitä kuulema on joka notkossa ja vaarassa .🤣🤣🤣🤣😅

Saitko Antero jälleen hyvän keskustelukumppanin itsestäsi? 🤭
        Edelleen olisit ennen kansaneläkettä tehnyt töitä, niin sinullakin olisi varaa matkustaa mutta nyt koko elämäsi menee katkeruuttasi purkaen netissä metsästäjiä kohtaan. 😂
        Ajattele, jos netti katkeaisi sinulla raukalla ei olisi enää mitään välinettä vihasi purkamiseen ja edes keskustelukumppania. 🤭

• Anonyymi

Juntit ovat tuhonneet metsät ja muuttaneet ne puupelloiksi. Ei siellä ole kelvollista elinympäristöä eläimille. Juntit ovat tappaneet harhailevat teerit ja metsot liki viimeiseen lintuun.

Olemme sallineet junttien tuhota Supmen luonnon.

• Anonyymi

Mikä on puupelto ja kuka on juntti ja onko suomessa "teerit ja metsot" tapettu viimeiseen lintuun ja kuka sen on tehnyt herra metsästyksen vastustaja? xD

• Anonyymi

Edelleen vaikka kuinka poistattaisit kommenttini, niin siksi koska tämän oksennuksesi laitoit ensin metsästys palstalle josta se asianmukaisesti siirrettiin sille kuuluvalle palstalle vastustajiin. 😂
        Edelleen voit vastata miksi trollaat metsästys palstaa 24/7 vaikka se ei sinulle kuulu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen vaikka kuinka poistattaisit kommenttini, niin siksi koska tämän oksennuksesi laitoit ensin metsästys palstalle josta se asianmukaisesti siirrettiin sille kuuluvalle palstalle vastustajiin. 😂
        Edelleen voit vastata miksi trollaat metsästys palstaa 24/7 vaikka se ei sinulle kuulu?

Edelleen voit vastata kuuluuko metsästys palsta vain sinulle.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen voit vastata kuuluuko metsästys palsta vain sinulle.?

Kyllä kuuluu koska olen metsästäjä. Niin, kuuluukos se sinulle metsästyksen vastustajalle vai miksi luulet, että tänne on perustettu vastustajat palsta erikseen? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuuluu koska olen metsästäjä. Niin, kuuluukos se sinulle metsästyksen vastustajalle vai miksi luulet, että tänne on perustettu vastustajat palsta erikseen? 😂

Mitä sinä metsästät ,ai suomi 24 palstalta kommentteja jotka ei sovi sinun ideologiseen ajatteluun ,ja niitähän näköjään riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä metsästät ,ai suomi 24 palstalta kommentteja jotka ei sovi sinun ideologiseen ajatteluun ,ja niitähän näköjään riittää.

Kaikkea mitä suomessa vain on sallittua metsästää ja sekös vastustajaa kismittää. 😂
        Se sinun ideologiasi on vastustajat ei metsästys palstalla Antero. 🤭

• Anonyymi

Harmittaako herra metsästyksen vastustajaa, kun metsästää monipuolisesti? 😂
        Mitäs trollaat tätä samaa roskaa omalla nimelläsi Antero muissa someissa, joten ihan oma ongelmasi. 🤭

• Anonyymi

Etkö tiedä omaa metsästys vastaista trollaamistasi Antero? 😂
        No et varmaan, kun oletat että metsästys palstan trollaaminenkaan ei mielestäsi ole trollaamista. 😂😂
        Mitäs sinä Antero olet minun metsästämisessä nähnyt kiinnostaa tietää? Mitä esimerkiksi eilen kävi jahtireissussani? Kerrohan, kun niin tiedät? 🤭
        Annas kun arvaan. Heität jälleen tapasi mukaan perus negatiivista metsästys vastaisuuttasi rikollisuus edellä katsos, kun trollisi tiedetään Antero. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tiedä omaa metsästys vastaista trollaamistasi Antero? 😂
        No et varmaan, kun oletat että metsästys palstan trollaaminenkaan ei mielestäsi ole trollaamista. 😂😂
        Mitäs sinä Antero olet minun metsästämisessä nähnyt kiinnostaa tietää? Mitä esimerkiksi eilen kävi jahtireissussani? Kerrohan, kun niin tiedät? 🤭
        Annas kun arvaan. Heität jälleen tapasi mukaan perus negatiivista metsästys vastaisuuttasi rikollisuus edellä katsos, kun trollisi tiedetään Antero. 😂😂

Onko salametsästys jännää.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko salametsästys jännää.?

Kysytkö Antero vielä kolmannenkin kerran saman asian? 😂
        No, kerro salametsästyksistäni, jos olet sellaisesta tietoinen mielummin viranomaisille joille asia kuuluu eikä tyhjän öyhöttämisenä suomi24.lla jolloin et usko siihen itsekään. 😂
        Taas sinulla on koko päivä aikaa miettiä ja vastata kymmenkunta eri vastausta kommenttiini tunnin välein. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytkö Antero vielä kolmannenkin kerran saman asian? 😂
        No, kerro salametsästyksistäni, jos olet sellaisesta tietoinen mielummin viranomaisille joille asia kuuluu eikä tyhjän öyhöttämisenä suomi24.lla jolloin et usko siihen itsekään. 😂
        Taas sinulla on koko päivä aikaa miettiä ja vastata kymmenkunta eri vastausta kommenttiini tunnin välein. 😂🤭

Onko salametsästys kannattavaa.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko salametsästys kannattavaa.?

Tuskin yhtä kannattavaa toimintaa kuin sinun evr.n palkkaamana metsästys palstan metsästyksen vastustaja trollina oleminen. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin yhtä kannattavaa toimintaa kuin sinun evr.n palkkaamana metsästys palstan metsästyksen vastustaja trollina oleminen. 😂

Siinä olet kerrakin oikeassa ,vaihda leiriä jää jotakin taskun pohjalle.😁😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä olet kerrakin oikeassa ,vaihda leiriä jää jotakin taskun pohjalle.😁😁😁

Miksi vaihtaisin yrittäjyyteni vihervasemmistolaiseen evr.n trolliksi, koska tienaan huomattavasti enemmän oikeissa töissä. 😂
        Mutta hyvä, että vihdoin myönnät ammattitrolliutesi. Siksi sinulla onkin kiire aina sen totuuden poistamiseen palstalta. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vaihtaisin yrittäjyyteni vihervasemmistolaiseen evr.n trolliksi, koska tienaan huomattavasti enemmän oikeissa töissä. 😂
        Mutta hyvä, että vihdoin myönnät ammattitrolliutesi. Siksi sinulla onkin kiire aina sen totuuden poistamiseen palstalta. 😂🤭

Enhän minä mitään ole myöntänyt ,ehdotan vain kun itse kun sanoit että se on kannatavampaa touhua kuin salametsästys .😁😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän minä mitään ole myöntänyt ,ehdotan vain kun itse kun sanoit että se on kannatavampaa touhua kuin salametsästys .😁😁😁

Myönsithän sen edellä vahingossa siksi sinulla onkin aina kiire poistattaa totuuteni metsästys palstan trollaamisesi taustoista. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myönsithän sen edellä vahingossa siksi sinulla onkin aina kiire poistattaa totuuteni metsästys palstan trollaamisesi taustoista. 😂

Mitähän minä nyt olen poistattanut kiireisesti ,ja kuten totesin Vaihda leiriä ,sehän oli vai neuvo ,ja mikähän noissa sinun kommenteissa on totuutta ,en minä ainakaan keksi.🤔🤔🤔🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän minä nyt olen poistattanut kiireisesti ,ja kuten totesin Vaihda leiriä ,sehän oli vai neuvo ,ja mikähän noissa sinun kommenteissa on totuutta ,en minä ainakaan keksi.🤔🤔🤔🤔

Et kai sinä mitään totuutta näekään ideologisen vastustajasi puolelta herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Niin sanohan Antero miten metsästys vastainen ammattitrollaaminen evr.n tukemana olisi taloudellisesti kannattavampaa kuin yrittäjyyteni? 🤔😂

• Anonyymi

Evr.n trollaamisesta saatu "palkka" tuskin on keskimääräisen mediaanin yläpuolella, joten ei kiitos ei riitä minulle ja pääse siis lähellekään yritykseni liikevaihtoa. 😂
        Ei taida järjestöllä jonka elämä perustuu vasemmistolaiseen tyhjäntoimittamiseen olla varaa maksaa kenellekään mitään. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Evr.n trollaamisesta saatu "palkka" tuskin on keskimääräisen mediaanin yläpuolella, joten ei kiitos ei riitä minulle ja pääse siis lähellekään yritykseni liikevaihtoa. 😂
        Ei taida järjestöllä jonka elämä perustuu vasemmistolaiseen tyhjäntoimittamiseen olla varaa maksaa kenellekään mitään. 🤭

Käyhä ukko vilkaisemassa kenen palstalla suuta nyt soitat . Vastaus löytyy kun palstoille tullaan. Vieläkö pohjoisavossa on joutsenia näkyny ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyhä ukko vilkaisemassa kenen palstalla suuta nyt soitat . Vastaus löytyy kun palstoille tullaan. Vieläkö pohjoisavossa on joutsenia näkyny ?

Herra metsästyksen vastustajalla taas känni päällä. Sen verran sekavia öyhötät. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustajalla taas känni päällä. Sen verran sekavia öyhötät. xD

kenen palstalla olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kenen palstalla olet.

Herra metsästyksen vastustaja voi kysyä samaa itseltäsi, kun trollaat metsästys palstaa. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustaja voi kysyä samaa itseltäsi, kun trollaat metsästys palstaa. 😂

Ei voi olla totta ??? Myönsit kerrankin jotain ja se on hyvä alku se ja vaikka mille. Täydet kymmenen pistettä sinulle ja olisit saanut minulta kymmenen + jos olisit jättänyt tuon keltaisen pallon pois. Minun arvostukseni sinusta nousi lähes 60 % tuon vastauksesi myötä ja posiitiivisessa mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi olla totta ??? Myönsit kerrankin jotain ja se on hyvä alku se ja vaikka mille. Täydet kymmenen pistettä sinulle ja olisit saanut minulta kymmenen jos olisit jättänyt tuon keltaisen pallon pois. Minun arvostukseni sinusta nousi lähes 60 % tuon vastauksesi myötä ja posiitiivisessa mielessä.

Mitäs teit alkuun avaustrollisi metsästys palstalle jonka ylläpito siirsi sinne mihin se kuului. 😂
        Hyvä että alat oppia arvostamaan sitä, että siirrät kommenttisi vastedeskin sinne mihin ne kuuluu eli metsästyksen vastustajat palstalle. 👍

• Anonyymi

Tuo oli hyvä.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mitäs trollaat metsästys palstaa etkä pysy omalla puolellasi herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Sait taas hyvän juttuseuran itsestäsi ja mieleisiä vastauksia. 🤭
        Nyt muistit jälleen susinikilläsi peukuttaa omia kommenttejasi. 🤭

• Anonyymi

Missäs herra harhoissa elävä ammattitrolli taas salametsästäjiä näkee Antero? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs trollaat metsästys palstaa etkä pysy omalla puolellasi herra metsästyksen vastustaja. 😂
        Sait taas hyvän juttuseuran itsestäsi ja mieleisiä vastauksia. 🤭
        Nyt muistit jälleen susinikilläsi peukuttaa omia kommenttejasi. 🤭

Mitäs tai Miksi trollaat metsästys palstaa on minulla Vastaus : Sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs tai Miksi trollaat metsästys palstaa on minulla Vastaus : Sinä

Noniin, tulihan se sieltä, mutta olet ennen minuakin trollannut aktiivisesti metsästys palstaa yli 20 vuotta, joten minä en yksinomaa voi olla syyllinen aiheeseen. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs herra harhoissa elävä ammattitrolli taas salametsästäjiä näkee Antero? 😂

En tiedä kaveristasi anterosta missä näkee salämetsästäjiä ,mutta minä näen sinusta että olet salsmetsästäjä.🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kaveristasi anterosta missä näkee salämetsästäjiä ,mutta minä näen sinusta että olet salsmetsästäjä.🤣🤣🤣🤣🤣

Antero näkee "salämetsästäjiä" ja sinä Anteron toisena alteregona "salsmetsästäjiä". 😂😂
        Mikäs oli herra äidinkielentaidottoman metsästyksen vastustajan mielestä kommentissasi kieliopillisesti täydellistä? 😂🤭

• Anonyymi

Niin, mikäs herra metsästyksen vastustajan mielestä oli edellisessä kommentissasi kieliopillisesti täydellistä? Et vastannut siihen. xD

• Anonyymi

Herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja mikä olikaan sinun "salsmetsästäjä" öyhötyksessäsi kieliopillisesti täydellistä? xD

• Anonyymi

Voi voi kauas joudut menemään, että löydät kommenteistani edes yhden virheen, kun herra sivistymättömän metsästyksen vastustajan joka kommentti on lapsen tasoista niin äidinkielen kuin ajatustasonkin osalta. 😂🤭
        Kuinka pitkään jouduit selaamaan kommenttejani tuonkin löytääksesi? 🤭
        Voithan edelleenkin vastata mikä tuossa kommentissasi oli kieliopillisesti täydellistä äläkä tyydy tuohon lapselliseen "itte oot" defenssiin? 😂🤭

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja ei taaskaan vastannut kuinka kauan jouduit selaamaan kommenttejani löytääksesi yhden virheen kun oma sivistystasosi ja äidinkielen osaamattomuutesi kylvää kieliopillista sekamelskaa joka kommenttiisi. xD xD
        Tapahan se on tuokin projisoida huomio pois omasta äidinkielenosaamattomuudestasi. xD

• Anonyymi

Lapsen asteelle jäänyt herra kansakoulunsa keskeyttänyt metsästyksen vastustaja näyttää tässä parasta roustaus antiaan. 😂😂

• Anonyymi

Sitähän herra metsästys vastainen trolli voi tiedustella evr.n trollikolleegoiltaan. xD

• Anonyymi

Tehän niitä ihme nimityksiä olette keksineet muutenkin herra metsästyksen vastustaja. xD
        Vai mitä nämä "kontiaiset" sun muut hihhulinimet onkaan? xD

• Anonyymi

Maamyyrä on maamyyrä vaikka kuinka vihreät pyrkisivät kaikki nimeämään uudelleen. 😂
        "Valkohäntäkauris" ei hlvetti. 😂😂

• Anonyymi

Eiköhän se ole herra helsinginidiootti joka tuota valkohäntäkaurista öyhöttää herra metsästyksen vastustaja. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maamyyrä on maamyyrä vaikka kuinka vihreät pyrkisivät kaikki nimeämään uudelleen. 😂
        "Valkohäntäkauris" ei hlvetti. 😂😂

Onko variskintu persujen oma keksimä nimi jollekin linnulle ,variskintu.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko variskintu persujen oma keksimä nimi jollekin linnulle ,variskintu.🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sitähän sinun Antero kannattaa kysyä persuilta, kun heitä jatkuvasti täällä ihailet ja heistä puhut. 😂

• Anonyymi

Iloinen Harrastus on Metsästys kun se Päättyy aina siiheen pisteeseen

• Anonyymi

Jos järvellä ei ole yhtään vesilintua sorsastuspäivänä kun klo lyö 12.00. Mutta siellä alkaa samalla kellon lyömällä ihan helevitimoinen rähinä räiske ja pauke ja siihen kun vielä lisätään että kukaan ei tiennyt mitä siellä ammuttin ja tilastot kertoivat kaksiviikkoa ennen H hetkeä että vesilintu kanta on nyt tosi vähissä ja tilastot kertoo totuuden. Mahdoton yhtälö minulle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos järvellä ei ole yhtään vesilintua sorsastuspäivänä kun klo lyö 12.00. Mutta siellä alkaa samalla kellon lyömällä ihan helevitimoinen rähinä räiske ja pauke ja siihen kun vielä lisätään että kukaan ei tiennyt mitä siellä ammuttin ja tilastot kertoivat kaksiviikkoa ennen H hetkeä että vesilintu kanta on nyt tosi vähissä ja tilastot kertoo totuuden. Mahdoton yhtälö minulle !

Ehkä se selviäisi kysymällä asianosaisilta eikä lietsoa metsästys vihaa trollaamalla netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se selviäisi kysymällä asianosaisilta eikä lietsoa metsästys vihaa trollaamalla netissä.

Ei ole minun asiani lähtemään keneltäkään kyselemään että miksi noin on päässyt joskus käymään Ei . Joku lähti minua osoittelemaan sormea syyttävää sellaista kun olin tilastoja lukenut ja ihmettelin että miksi näin kun pitäisi olla asiat toisin päin toisin kuin siellä silloin olleet metsämiehet jotka ei kaiketi olleet tilastoja lukeneet.

Vastaus kysymyksiin pitää tulla sieltä missä on jotain tehty tai jotakin jätetty tekemättä olkoon sitten yksityinen ,yritys tai harrastajakunta kyseessä .

En lietso metsästys vihaa nyt enkä koe itseäni trolliksi kun puhun totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minun asiani lähtemään keneltäkään kyselemään että miksi noin on päässyt joskus käymään Ei . Joku lähti minua osoittelemaan sormea syyttävää sellaista kun olin tilastoja lukenut ja ihmettelin että miksi näin kun pitäisi olla asiat toisin päin toisin kuin siellä silloin olleet metsämiehet jotka ei kaiketi olleet tilastoja lukeneet.

Vastaus kysymyksiin pitää tulla sieltä missä on jotain tehty tai jotakin jätetty tekemättä olkoon sitten yksityinen ,yritys tai harrastajakunta kyseessä .

En lietso metsästys vihaa nyt enkä koe itseäni trolliksi kun puhun totta

Jos et kysy, niin arvailusi ei ole relevantti syy syytöksiisi. Öyhötyksesi on ideologista metsästys vastaisuutta ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et kysy, niin arvailusi ei ole relevantti syy syytöksiisi. Öyhötyksesi on ideologista metsästys vastaisuutta ei muuta.

En kysy. Siis pauke ei tarkoita että joku laji olisi taantumassa vaikka tilastot kertoo ihan muuta .Minä luin tilastot ennen kuin taisto alkoi toisin kuin metsästäjä . Jos nyt oikein käsitän niin et usko tilastoihin ja kehotat muitakin vaan räiskimään lisää olkoot taantumassa luultavassa sellaisessa ja vaikka missä määrin. Pääsetkö itse edes metsänpuolelle asiakirja reppuinesi jos pääset muista hyrräillä se pittää mielen stratekian korkial vaik et ois yhtään kanaa nähnytkään. silviisi nois relevanteist selviää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kysy. Siis pauke ei tarkoita että joku laji olisi taantumassa vaikka tilastot kertoo ihan muuta .Minä luin tilastot ennen kuin taisto alkoi toisin kuin metsästäjä . Jos nyt oikein käsitän niin et usko tilastoihin ja kehotat muitakin vaan räiskimään lisää olkoot taantumassa luultavassa sellaisessa ja vaikka missä määrin. Pääsetkö itse edes metsänpuolelle asiakirja reppuinesi jos pääset muista hyrräillä se pittää mielen stratekian korkial vaik et ois yhtään kanaa nähnytkään. silviisi nois relevanteist selviää

Edelleen kysymättömyytesi ja tiedostamattomuutesi ei ole relevantti syy syytöksillesi herra metsästyksen vastustaja. Pelkästään metsästäjänä oleminen ei ole syytteen alainen rikos, vaikka te niin haluatte. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen kysymättömyytesi ja tiedostamattomuutesi ei ole relevantti syy syytöksillesi herra metsästyksen vastustaja. Pelkästään metsästäjänä oleminen ei ole syytteen alainen rikos, vaikka te niin haluatte. 😂

Minun juttuni sisälsi kysymyksiä ja ihmettelyä jostain jota ei olisi pitänyt tapahtua sinun harrastajakunnan tekemisissä ja tuon loppu osan nyt sävelsit ihan itse minulla ei ole sen kanssa mitään tekemistä enkä ole tässä syyttänyt ketään rikoksista. pistä vaan ne tilastosi minne ne kuuluu

Ketjusta on poistettu 66 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      70
      7946
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      84
      6015
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      76
      5492
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      66
      5415
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      112
      4687
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      118
      2422
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      4
      1301
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      6
      1287
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      42
      1119
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      49
      1089
    Aihe