Rakennusalue

Anonyymi-ap

Onko näin että ei ole valvontaa kun rakennusfirma rakentaa taloja ?
Siistiä rakennusalueita on paljon ja toiset firmat heittää roskat, ruuvit, naulat ym…. pitkin rakennusaluetta. Taitaa olla työntekijät vihasia firmanjohdolle ja tekee jäyhää näin. Firman johto voi olla lepsua ja eivät itsekkään pysy järjestyksessä minkään suhteen, eli meneekö huonosti.
Käyn ajelemassa uusilla alueilla ja pitäis saada firman tekemä talo kun itse ei osata, mutta täytyy tarkistella valmitajan työtä joka kantilta.

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
        Maailman menoa
        71
        3869
      2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
        Maailman menoa
        101
        3485
      3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
        Maailman menoa
        77
        3320
      4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
        Maailman menoa
        36
        2628
      5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
        Ikävä
        114
        1522
      6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
        Sinkut
        36
        1506
      7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
        Ikävä
        22
        1114
      8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
        Ikävä
        42
        1100
      9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
        Ikävä
        18
        1066
      10. Ihmettelen moderointia

Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh
        Luterilaisuus
        243
        1007
      Aihe