Vaimo haluaa katsella peilistä kuinka kyrpä uppoaa pilluun

Anonyymi-ap

Joka asennosta, mutta eniten tykkää katsella takaa, osittain sivulta työntyvää kyrvän uppoamista sisälleen. Usein haluaa vielä pitää pöksyt jalassaan, niin että hinkkaan kyrvällä ensin pöksyjen alta pillua ja sitten hän vetää ne sivuun ja minä lipsautan terskan sisälle. Hän tuijottaa peiliä aivan lumoutuneena, huohottaa ja ääntelee ja saa rajuja orgasmeja. Luulen että hän kuvittelee jonkun toisen kuin minun nussivan itseään, sillä peilistä hän ei näe kuin kyrpäni, ei kasvojani.

8

2218

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä tykkään myös rakastellessa katsoa peilin kautta, kun miehen kalu työntyy pilluuni. Se on kiihottavaa.

• Anonyymi

Onhan se hiukan kuin katselisi videota jossa on itse nussimassa. Naisen kannalta ehkä onkin helppo kuvitella kalun olevan unelmien rakastajan kalu, eikä tylsän arkisen aviomiehen penis.

• Anonyymi

Minä tykkään katsella naista joka on haltioitunut, silmät suurina ja suu ammollaan kun hän saa jättiläiskyrpäni sisälleen.

• Anonyymi

Tämähän ei varsinaisesti ole seksinovelli, eli väärä palsta. Mutta me myös käytämme peiliä. Nyt vaimo sanoi, että haluaisi katsoa peilistä, kun nain häntä pyllyyn.

• Anonyymi

Olen josku kameralla kuvannut muijaani paniessa, kuinka mulkkuni uppoaa hänen pilluunsa ja työntelyjä myöskin.
      Kiihottuu siitä hitosti, kun näkee, kuinka se uppoaa sisään ja liikkuu edestakaisin häpyhuulten välissä.
      Tykkään kyllä itsekin nähdä kaluni muijani pillussa.

• Anonyymi

Meillä Prahan reissulla eksyimme seksiklubille taksikuskin viemänä, joka olikin gloryhole. Vaimo tuli siellä naiduksi pikkukumarassa useamman vieraan toimesta ja panot tuli kuvattua ja nauhoitettua.

Jos joskus ei vaimoa innostaa petipuuhat, niin ei tarvi kuin pistää viinilasi käteen ja kuvanauhaa pyörimään 55 tuuman kuvaruudulle, niin satavarma saanti on taattu. Vaimo nelinkontin lattialle, tai sohvan kaiteen yli ja kalu sisään vaimon tuijottaessa kuin lumoontuneena kuvaruutua torttu märkänä.

• Anonyymi

Peilistä on kiihottavaa katsella omaa runkkaamistakin. Näkee oman kyrpänsä eri kulmista ja asennoista ja mikä hienointa, sperman ruiskahtelun orgasmin tullessa.

• Anonyymi

Me olemme rakentaneet kahdesta sermistä ja Ikean peileistä oikean peiliseinän, josta voi katsella omaa rakasteluamme monesta kulmasta. Aika usein vaimo pyytää että teen jonkin jutun uudestaan kun se jostain tietystä kulmasta nähtynä kiihottaa häntä erityisesti. Sisääntyöntö se yleensä on, jotenkin sillä tavoin nähtynä että kyrvän varsi hinkkaa pakaran alareunoja sopivasti.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3655
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      134
      2489
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      45
      2008
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      12
      1593
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      76
      1586
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      56
      1356
    7. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      78
      1262
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      67
      1260
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      68
      1204
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      70
      1182
    Aihe