Vaimo haluaa katsella peilistä kuinka kyrpä uppoaa pilluun

Anonyymi-ap

Joka asennosta, mutta eniten tykkää katsella takaa, osittain sivulta työntyvää kyrvän uppoamista sisälleen. Usein haluaa vielä pitää pöksyt jalassaan, niin että hinkkaan kyrvällä ensin pöksyjen alta pillua ja sitten hän vetää ne sivuun ja minä lipsautan terskan sisälle. Hän tuijottaa peiliä aivan lumoutuneena, huohottaa ja ääntelee ja saa rajuja orgasmeja. Luulen että hän kuvittelee jonkun toisen kuin minun nussivan itseään, sillä peilistä hän ei näe kuin kyrpäni, ei kasvojani.

8

2099

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä tykkään myös rakastellessa katsoa peilin kautta, kun miehen kalu työntyy pilluuni. Se on kiihottavaa.

• Anonyymi

Onhan se hiukan kuin katselisi videota jossa on itse nussimassa. Naisen kannalta ehkä onkin helppo kuvitella kalun olevan unelmien rakastajan kalu, eikä tylsän arkisen aviomiehen penis.

• Anonyymi

Minä tykkään katsella naista joka on haltioitunut, silmät suurina ja suu ammollaan kun hän saa jättiläiskyrpäni sisälleen.

• Anonyymi

Tämähän ei varsinaisesti ole seksinovelli, eli väärä palsta. Mutta me myös käytämme peiliä. Nyt vaimo sanoi, että haluaisi katsoa peilistä, kun nain häntä pyllyyn.

• Anonyymi

Olen josku kameralla kuvannut muijaani paniessa, kuinka mulkkuni uppoaa hänen pilluunsa ja työntelyjä myöskin.
      Kiihottuu siitä hitosti, kun näkee, kuinka se uppoaa sisään ja liikkuu edestakaisin häpyhuulten välissä.
      Tykkään kyllä itsekin nähdä kaluni muijani pillussa.

• Anonyymi

Meillä Prahan reissulla eksyimme seksiklubille taksikuskin viemänä, joka olikin gloryhole. Vaimo tuli siellä naiduksi pikkukumarassa useamman vieraan toimesta ja panot tuli kuvattua ja nauhoitettua.

Jos joskus ei vaimoa innostaa petipuuhat, niin ei tarvi kuin pistää viinilasi käteen ja kuvanauhaa pyörimään 55 tuuman kuvaruudulle, niin satavarma saanti on taattu. Vaimo nelinkontin lattialle, tai sohvan kaiteen yli ja kalu sisään vaimon tuijottaessa kuin lumoontuneena kuvaruutua torttu märkänä.

• Anonyymi

Peilistä on kiihottavaa katsella omaa runkkaamistakin. Näkee oman kyrpänsä eri kulmista ja asennoista ja mikä hienointa, sperman ruiskahtelun orgasmin tullessa.

• Anonyymi

Me olemme rakentaneet kahdesta sermistä ja Ikean peileistä oikean peiliseinän, josta voi katsella omaa rakasteluamme monesta kulmasta. Aika usein vaimo pyytää että teen jonkin jutun uudestaan kun se jostain tietystä kulmasta nähtynä kiihottaa häntä erityisesti. Sisääntyöntö se yleensä on, jotenkin sillä tavoin nähtynä että kyrvän varsi hinkkaa pakaran alareunoja sopivasti.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      45
      13955
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5491
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5089
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      86
      4288
    5. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      9
      3680
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3571
    7. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3068
    8. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      2965
    9. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      2931
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      50
      2550
    Aihe