Tietsikoissani on ollut AvastFree ja RAV virusohjelmia, eikä viruksista ole ollut harmia. Se Avast valittaa koko ajan vaaroista, ja tarjoaa niihin maksullisia paketteja.
Olen olen jättänyt ne huomiotta, koska tarkastaessani asiaa, on aina ollut kuitenkin maininta "ei uhkia". On urputettu mm kamerasta ja mikrofonista. Kun pitää turpansa kiinni, ja kameran suojuksen päällä niin ei luulisi olevan suuria riskejä. Samoin tuoRAV kertoo ettei ole löydettyjä uhkia, mutta tarjoaa silti koko ajan parempaa suojaa.
Voisiko joku huippuasiantuntija, joita näillä palstoilla on runsaasti, kertoa miksi esin tuo ikivanha Avastfree, on joidenkin mielestä ihan paska. Tai mikä tahansa ilmaisohjelma on huono, vaikka se toimii ja skippaa virukset.
Ilmaiset virustorjuntaohjelmat
Anonyymi-ap
2
140
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmaiset ohjelmat hoitavat perus virustorjunnan ihan hyvin. Ideana heillä tietenkin on saada ilmaisasiakkaat houkuteltua tai peloteltua maksullisiksi asiakkaiksi. Itse, vaikka niin kutsutusti alalla olenkin, en käytä kotikoneessa muuta kuin Microsoft Defenderiä ja Malware Bytesiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707