Tietsikoissani on ollut AvastFree ja RAV virusohjelmia, eikä viruksista ole ollut harmia. Se Avast valittaa koko ajan vaaroista, ja tarjoaa niihin maksullisia paketteja.
Olen olen jättänyt ne huomiotta, koska tarkastaessani asiaa, on aina ollut kuitenkin maininta "ei uhkia". On urputettu mm kamerasta ja mikrofonista. Kun pitää turpansa kiinni, ja kameran suojuksen päällä niin ei luulisi olevan suuria riskejä. Samoin tuoRAV kertoo ettei ole löydettyjä uhkia, mutta tarjoaa silti koko ajan parempaa suojaa.
Voisiko joku huippuasiantuntija, joita näillä palstoilla on runsaasti, kertoa miksi esin tuo ikivanha Avastfree, on joidenkin mielestä ihan paska. Tai mikä tahansa ilmaisohjelma on huono, vaikka se toimii ja skippaa virukset.
Ilmaiset virustorjuntaohjelmat
Anonyymi-ap
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmaiset ohjelmat hoitavat perus virustorjunnan ihan hyvin. Ideana heillä tietenkin on saada ilmaisasiakkaat houkuteltua tai peloteltua maksullisiksi asiakkaiksi. Itse, vaikka niin kutsutusti alalla olenkin, en käytä kotikoneessa muuta kuin Microsoft Defenderiä ja Malware Bytesiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611002- 418298
- 1265277
- 1433646
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786